نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,543
نام
محمد
در ضمن Forza Horizon 4 گولاخ ترین ریسینگی هست که تو عمرم دیدم، با توجه به سابقه های قبلی استودیو میشه انتظار داشت کیفیت بازی در همین حد باشه، واقعا باور نکردنی بود :D و صد البته اینکه اینا دارن Fable رو هم میسازن، دیگه فکر کنید اون قراره چی بشه. در کل مایکروسافت واسه کوتاه مدت برنامه خوبی نداره که نتیجه اشتباهات چند سال قبلش هست ولی به نظر میاد تو بلند مدت برنامه ریزی خوبی داشته باشن. تا اینجا خراب کردن حداقل برای آینده یه نقاط روشنی وجود داره که خیلی بهتر کار کنن :D
 

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
من که حال کردم همین ۳تا‌انحصاری HALO و GEOW5 و FH4 میتونه کنسول من‌ از خواب زمستانی بیدار کنه ‌و بشینیم‌‌ ‌حال کنیم

در کل کنفراس ‌خوبی بود حال کردیم مایکرو برگشته
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,196
نام
ماکان
کنفرانس به نظر من بسیار متوسط بود و الان اکثرا صرفا هایپن، فردا که هیجان خوابید نظرات واقعی تر میشه.

اول اینکه از نظر انحصاری بسیار ضعیف بود. عملا هیچ IP جدیدی نداشتن، و بازی جدیدشون فقط شماره بعدی IP های همیشگی بود. حتی فیبل رو هم نشون ندادن!
انحصاری زمانی درست حسابی نداشت، مثلا ملت انتظار SC رو داشتن، البته ساخت SC دست مایکرو نیست اما خوب منظورم انحصاری زمانی تو این لول هست نه اسکیت 4!

کنفرانس پر از نمایش های ترد پارتی بود، بدون اینکه کانتنت انحصاری داشته باشن یا نشون بدن گرافیکشون چقدر بهتره و روی X1X چی گیر ما خریدارانش میاد؟

از ترد پارتی هایی که همه منتظر دیدن نمایششون بودن خیلی ها رو ندیدیم، مثل AC، امیدوارم البته تو کنفرانس سونی هم نباشن:D Battlefield V هم مثل 1 کرد تو پاچه مایکرو و تریلر تکراری نشون داد:D در صورتی که دیشب گفتن نمایش انحصاری داره، چی شد پس؟

یه سری حرکت خز هم مایکرو زد، مثل نمایش NieR که یه سال پیش روی PS4 امده! ایکاش اینکارو نمیکرد!

DMCV قاعدتا حال گیری اساسی بود! بازی رو اول اینطور هایپ کردن که انحصاری سونیه اما نمایشش تو کنفرانس مایکرو بود:D این قسمت جالب بود اما نمایش خود بازی افتضاح بود. من یه نفر که حالم بهم خورد!

خبر خرید استدیو ها هم خوب بود، خصوصا NT.

در کل یه سری نقطه منفی هم داشت، مثل اینکه اعلام انحصاری زمانی بودن پابجی نشون داد که نه تنها مایکرو مالک استدیو نشده بلکه بازی برای PS4 هم میاد. Below و AShen هم به همین ترتیب مشخص شد انحصاری کامل نیستن که البته فکر نمیکنم خیلی هم اهمیت داشته باشه برای ملت:D

روی هم رفته به نظر من نمایش صرفا خوب و متوسطی بود. مایکرو هنوز با چیزی که باید باشه خیلی فاصله داره.
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
تو استودیوهای جدید استودیو SOD2 که سطح کاریشون مشخصه!:Dیکیشونم که فقط اسمش معلوم شد مشخص نیست کیه و چیه!نینجاش فقط سوپرایز بود که بازی تو این سبکم کمبود دارن میتونه براشون موفقیت امیز باشه اگه تعطیلش نکنن پس فردا!با موفقیت وحشتناک گاو و نسخه های بعدی اینام باید کاری میکردن.
 

ViCTOR_Sullivan

کاربر سایت
May 23, 2018
11
به به من که راضی بودم.... gears 5 بهترین نمایش بود... هیلو رو متوجه نشدم... اما گرافیکش جیگر بود.... فورزا هم جای خود دارد .... در کل همون بود که منتظرش بودم ولی باز حیف اون یدونه بازی جدید که میگفتم اگه نمایش بدن عالی میشه... ولی در کل خیلی حال داد... راستی تام رایدر هم فوقالعاده بود... دم مایکروسافت گرم..... حالا کنفرانس سونی باز میاد همون 3 4 بازی که از سال 2015 نشون میده رو نشون میده=)) . البته تنها بازی که مطمعا محشر خواهد بود tlou2 هست.بقیه بازی هاش چیزی نیستن.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,427
نام
مــاکــان
ولی یه نکته نکته که توجه کردم کینگدوم هارتز و دویل و اون بازی نامکو ناروتو و لوفی نسبت به بازیای دیگه اصلا با استقبال تماشاچیا مواجه نشد
اصلا نمیدونستن اینا چی هستن.
Tales هم همینطور، Black desert.
کلا بهمون هرسال گیرز/فورزا/Halo راضین.
 
  • Like
Reactions: vaan 2

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,196
نام
ماکان
کلا طرز تهیه کنفرانس های مایکروسافت اینجوریه:

1 - سایت گیمرساید رو باز میکنی
2 - 4 صفحه اول هرچی تریلر هست رو دنلد میکنی (تکراری هم مهم نیست)
3 - توی مدیا پلیر لیستشون میکنی
4 - میشنی 2 ساعت پشت سر هم تریلر میبنی و با خودت میگی وای چقدر بازی، نتونستم نفس بکشم!
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,427
نام
مــاکــان
بر خلاف بقیه تریلر سایبر پانک شدیدا نا امید کننده بود ! بعد ششصد سال گیم پلی که هیچی ! یه چیز پرت و پلا از یونیورس بازی تحویلمون دادن !
اون CG چند سال پیش کلا تیزر بود.
این اولین تریلر بازی بود مازیار.
بالاخره باید قدم ها رو یکی یکی برن دیگه.
حالا وقت هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر