نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:
من که دیگه امیدی به rare ندارم
فقط ایکاش ماکرو بیاد پروژه کنسل شده
conker's bad fur day 2 other bad day که به لطف خودش کنسل شد از نو بسازه
پروژه بلک تاسکم که رفت واسه خودش تصمیم گرفتن از این به بعد ففط gears تحویلمون بدنx_x
 
رمدی یک ویدیوی جدیدی منتشر کرده توی کانال یوتیوبش که خیلی خنده داره:D سم لیک رو نشون میده که در حال قهوه خوردن داره از هدف رمدی که ٢٠ ساله داره بازی میسازه میگه. میگه ما برای ساختن بازی باید ساعت ها کار میکردیم و قهوه میخوردیم تا سرپا نگه همون داره اما وقتی به عقب نگاه کردیم فهمیدیم که بیشتر از بازیساختن ما از قهوه خوردن لذت میبردیم بهمین خاطر تصمیم گرفتیم هدف کمپانی به ساخت قهوه تغییر بدیم. بعد هم لیوانش رو میاره بالا :D ببینید حتما. به احتمال زیاد قراره چیزهای درباره بازی جدیدشون بشنویم، تو E3؟ :-? توی کنفرانس مایکروسافت؟ فکر نکنم!
پ.ن: ویرایش: من چقدر خنگم امروز یک اوریله!8-|
 
آخرین ویرایش:
رمدی یک ویدیوی جدیدی منتشر کرده توی کانال یوتیوبش که خیلی خنده داره:D سم لیک رو نشون میده که در حال قهوه خوردن داره از هدف رمدی که ٢٠ ساله داره بازی میسازه میگه. میگه ما برای ساختن بازی باید ساعت ها کار میکردیم و قهوه میخوردیم تا سرپا نگه همون داره اما وقتی به عقب نگاه کردیم فهمیدیم که بیشتر از بازیساختن ما از قهوه خوردن لذت میبردیم بهمین خاطر تصمیم گرفتیم هدف کمپانی به ساخت قهوه تغییر بدیم. بعد هم لیوانش رو میاره بالا :D ببینید حتما. به احتمال زیاد قراره چیزهای درباره بازی جدیدشون بشنویم، تو E3؟ :-? توی کنفرانس مایکروسافت؟ فکر نکنم!
پ.ن: ویرایش: من چقدر خنگم امروز یک اوریله!8-|
Alan wake teaser?
 
Alan wake teaser?
نه الن ویک که فکر کنم خودشون تایید کردن فعلا سمتش نمیرن. این ویدیو صرفا برای روز ١ اوریل ساخته بودن. من که کلا پرت بودم فکر میکردم مثلا شاید کارکتر جدیدشون یا همون پروژه P7 به قهوه ربط داشته باشه، در این حد یعنی!
 
Ashen will be playable at the ID@Xbox booth at Pax East. We'd love to see you there.
#PAXEast2018 #Ashen #Xbox
Aurora44 on Twitter

اینجور که به نظر میاد Ashen هم به 2018 میرسه :think:
قرار نبود اوایل 2018 بیاد؟
یکی از بازی هایی هست که منتظرشم! انشالله هرچه زودتر عرضه بشه >:D<
 
یک منبع نزدیک مایکروسافت به Rectify Gaming گفته که مارکتینگ بازیهای لیست زیر با مایکروسافت هست

  • Borderlands 3
  • Cyberpunk 2077
  • Splinter Cell
  • Battlefield V
  • Madden
  • Anthem
  • Shadow of the Tomb Raider
  • The Division 2
Rectify Gaming on Twitter

مثل اینکه یکسری شایعه های دیگه هم منتشر کرده این سایت که با مشکل سرور مواجه شده
 
با این همه سر و صدا سر انحصاری نداشتن
انتظارم خیلی خیلی بالاست
در ضمن هرچی بازی نشون میدن باید تاریخ انتشارش نزدیک باشه دو ساله ملت سر حرف اسپنسر دندون رو جیگر گذاشتن که بازی های آماده ریلیز نمایش داده بشن
کاش کوالیشن یه اسپین آف برای گیرز استارت میزد که راجع به مردم عادی بود نه صرفا کاگ
اینجوری می تونست به شدت داستان محورش کنه چیزی که اصلا تو بازی های مایکرو گم و گور شده
فورزا هورایزن 4 هم فک کنم مشخص ترینه
 
نسخه بعدی Forza هم همونطور که انتظار میرفت تو کنفرانس هستش.
Forza Horizon 4 to be present at E3 2018 | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming

Fernanda Delgado, head of Xbox in Spain and Portugal, confirmed to Gamereactor that the next Forza Horizon game, which most likely be called Forza Horizon 4, will be present at E3 2018. Delgado did not reveal anything other than that, except that we will also learn the game’s location at that event.

As Delgado told Gamereactor:

“There have been many speculations about where the next Forza Horizon will be and that is what we will tell later at E3”
 
Ryan McCaffrey
Xbox fans are DYING to celebrate a masterpiece-level exclusive like God of War. Thing is, though, it took Sony 10 years to get to this point where their 1st party is firing on all cylinders. This work started in PS3 era. Xbox can/might get there but it's going to take a long time

اسپنسر هم در جواب گفته:

Phil Spencer
Replying to @DMC_Ryan
Our hardware took time, our service/platform/BC took time and continuing to grow our 1P will take time. A high quality and diverse 1P (yes, with SP) built the right way is our goal and what our customers deserve. We can have similar results to what we've seen in hw and platform.

خلاصه بحث اینکه مسیری که سونی رو به اینجا رسونده بیشتر از ده سال در دروان PS3 اغاز شده و اسپنسر در تایید حرفهای McCaffrey میگه همونطوری که طول کشیده سخت افزارمون و سرویس هامون رو درجه یک کنیم این روند برای بازیهای فرست پارتی مون هم طول میکشه (شامل سینگل پلیرها) و الان هم در مسیر درست قرار گرفتند تا بازیهایی که مخاطبین مون لایقش هستند رو ارائه بدیم. یکجورایی هم برای سندیت حرفش از کیفیت X1 S و X مایه گذاشته

Untitled.png
 
ملت سر Gow چه فشاری به اسپنسر اوردن بنده خدا چیکار کنه به هر حال باید صبر کرد به سرعت نمیشه نسل پیش اکثر استودیو ها مال ماکرو نبودن مثل اپیک و صعیف شد ماکرو از نطر پشتوانه مثلا بانجی که رفت اینا هیلو دوباره از صفر کلید زدن
 
  • Like
Reactions: Forza Xbox
ملت سر Gow چه فشاری به اسپنسر اوردن بنده خدا چیکار کنه به هر حال باید صبر کرد به سرعت نمیشه نسل پیش اکثر استودیو ها مال ماکرو نبودن مثل اپیک و صعیف شد ماکرو از نطر پشتوانه مثلا بانجی که رفت اینا هیلو دوباره از صفر کلید زدن
اتفاقا همچین فشاری لازمه
و مطمئن باش اسپنسر هم این رو به ساتیا انتقال میده
صرفا ملت دنبال چیزی مثلگاد آف وار نیستن ولی اکس باکس حتی بازی های تاپش رو تبدیل به بازی های معمولی کرده
همین عرضه شدن بازی روی پی سی فشار زیادی به تیم سازنده میاره اینجوری نیست که بازی هم رو پی سی هم رو اکس باکس اجرا بشه
میبینید که سانتا چه بازدهی از کنسول 4 کشیده چون تمام وقتش رو روی یک سخت افزار گذاشته
بازی مثل هیلو سقوط کرده وبعد از اون همه هایپ سر تشکیل 343 الان چند ساله هیلو تو هاله از ابهامه
همین طور گیرز 4 کوالیشن عالیه و خیلی روی 4 زحمت کشیده بودن و پلیش بود اما هدفشون و هدف تمام استدیو های مایکرو شده ساخت بازی صرفا پر فروش
از هر چیز سینماتیکی مایکروسافت دوری می کنه یه رمدی بود که توی دو نسل دو تا بازی عرضه کرد اما عنوان های سینماتیک سونی سر به فلک کشیده
مایکرو تا منحصرا از برند اکس باکس حمایت نکنه وضع همینه من نمی گم بازی ها برای پی سی عرضه نشه اما با تاخیر حداقل
در جواب دوستمون هم بگم خیلی از پروژه ها رو برای از دست ندادن نسل می تونن انحصاری کنن ip های جدید
سونی فقط با استدیو های اصلیش کار نمی کنه همین کوانتیک دریم درسته خیلی ها تو این سایت سبکشون رو نپسندن اما رابطه شگفت انگیزی داره سونی با این ها
مایکرو اپیک بانجی رمدی کریستال داینمیک کرایتک رو باخت
درسته آی پی ها رو نگه داشت اما اصل کار این استدیوئه
الان لازم نیست برای سال دیگه هشتا استدیو تاسیس کنن و بازی جدید عرضه کنن ولی می تونن خیلی از بازی ها رو انحصاری کنن اما بازم هیچ تلاشی نمی کنن
الان امی هنیگ بروس استریلی جدا شدن
کوجیما جدا شد ولی سونی رو هوا قاپیدش
مایکرو اما اصلا انگار توی یک فضای دیگه سیر می کنه
شاید این فشار های هوادارا به خودشون بیاره اون هارو
 
دیروز توی یوتیوب Division رو با پچ Enchanted رو Xbox one X دیدم. فوق العاده بود. واقعا حیف!

اتفاقا همچین فشاری لازمه
و مطمئن باش اسپنسر هم این رو به ساتیا انتقال میده
صرفا ملت دنبال چیزی مثلگاد آف وار نیستن ولی اکس باکس حتی بازی های تاپش رو تبدیل به بازی های معمولی کرده
همین عرضه شدن بازی روی پی سی فشار زیادی به تیم سازنده میاره اینجوری نیست که بازی هم رو پی سی هم رو اکس باکس اجرا بشه
میبینید که سانتا چه بازدهی از کنسول 4 کشیده چون تمام وقتش رو روی یک سخت افزار گذاشته
بازی مثل هیلو سقوط کرده وبعد از اون همه هایپ سر تشکیل 343 الان چند ساله هیلو تو هاله از ابهامه
همین طور گیرز 4 کوالیشن عالیه و خیلی روی 4 زحمت کشیده بودن و پلیش بود اما هدفشون و هدف تمام استدیو های مایکرو شده ساخت بازی صرفا پر فروش
از هر چیز سینماتیکی مایکروسافت دوری می کنه یه رمدی بود که توی دو نسل دو تا بازی عرضه کرد اما عنوان های سینماتیک سونی سر به فلک کشیده
مایکرو تا منحصرا از برند اکس باکس حمایت نکنه وضع همینه من نمی گم بازی ها برای پی سی عرضه نشه اما با تاخیر حداقل
در جواب دوستمون هم بگم خیلی از پروژه ها رو برای از دست ندادن نسل می تونن انحصاری کنن ip های جدید
سونی فقط با استدیو های اصلیش کار نمی کنه همین کوانتیک دریم درسته خیلی ها تو این سایت سبکشون رو نپسندن اما رابطه شگفت انگیزی داره سونی با این ها
مایکرو اپیک بانجی رمدی کریستال داینمیک کرایتک رو باخت
درسته آی پی ها رو نگه داشت اما اصل کار این استدیوئه
الان لازم نیست برای سال دیگه هشتا استدیو تاسیس کنن و بازی جدید عرضه کنن ولی می تونن خیلی از بازی ها رو انحصاری کنن اما بازم هیچ تلاشی نمی کنن
الان امی هنیگ بروس استریلی جدا شدن
کوجیما جدا شد ولی سونی رو هوا قاپیدش
مایکرو اما اصلا انگار توی یک فضای دیگه سیر می کنه
شاید این فشار های هوادارا به خودشون بیاره اون هارو
وافعا از این حرفتون تعجب میکنم. اینکه یه بازی برای PC عرضه میشه مساوی میشه با یه بار اضافی درست ولی مطمعنم این فشار اونقدری نیست که بازی رو از یه شاهکار به یه آشغال تبدیل کنه. مثلا اگه God of war روی PC هم عرضه میشد پس حتما بازی مزخرف از آب در میومد!!!! این همه بازی مولتی پلتفرم که خوبن. Far cry ، Witcher 3 و ....
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or