نمایشگاه/رویداد Microsoft E3 2015 Press Conference

به نظر شما کنفرانس چگونه خواهد بود؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    368

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,406
نام
EsmaiL
l5kf_deliver-the-hype.gif
o7bl_sd.gif


«به نام خالق سرگرمی»

اکثرا خرداد ماه را به عنوان فصل امتحانات و دردسر می‌شناسند، اما برای گیمرها قضیه فرق می کند، برای ما خرداد یعنی E3 و E3 یعنی رونمایی از بازی‌های جدید و نمایش بازی‌های مورد علاقه‌مان، خرداد یعنی تا نیمه شب بیدار ماندن به عشق دیدن بازی‌های جدید!
امسال برای ما Xboxبازان، E3 رنگ و بوی دیگری خواهد داشت، بیش از یک سال از ریاست فیل اسپنسر بر بخش Xbox می‌گذرد و تاثیرات مدیریت و سیاست‌های وی مشهود تر از سال پیش خواهد، به گفته او، کنفرانس امسال با شکوه تر از کنفرانس‌های قبلی و بیشتر تمرکز آن‌ها بر روی استودیو‌های فرست-پارتی خواهد بود. امسال استودیوهای نام‌دار بیشتری بر روی صحنه حاضر خواهند شد و گیم‌پلی بیشتری به نسبت سال پیش خواهیم دید.


heb2_untitled-1.gif



2xtc_untitled-3.gif


می‌توانید کنفرانس را به صورت زنده از لینک‌های زیر تماشا کنید:
Twitch
Xbox.com
Youtube
Windows 8 App
Polygon

اگر قادر به تماشای کنفرانس نیستید، می‌توانید از طریق لایو بلاگ‌های زیر، کنفرانس را لحظه به لحظه دنبال کنید:
The Verge
Engadget
Eurogamer


mnhp_untitled-2.gif



qmqs0bayl8id.gif


این استودیو کار خود را در سال 2010، با نام Microsoft Game Studios Vancouver و با دو پروژه Microsoft Flight و یک بازی کینکتی آغاز کرد اما هر دو پروژه توسط مایکروسافت کنسل شدند، تا E3 سال 2013 خبری از این استودیو نبود و در کنفرانس خبری مایکروسافت هم تنها تیزری از پروژه در دست ساخت این استودیو، که نوید عنوانی مخفی کاری را به طرفداران این سبک می داد، نمایش داده شد، فیل اسپنسر در توضیح بازی این استودیو به «یک بازی در حد Halo و Gears of War» بسنده کرد. اوایل سال 2014 بود که مایکروسافت تمامی حقوق Gears of War را از Epic Games خرید و وظیفه ساخت بازی را به Black Tusk محول کرد و آی پی جدید در دست ساختشان به حالت تعلیق در آمد. در حال حاضر، Rod Fergusson، تهیه کننده GeoWهای 1 تا 3، مدیریت استودیو را بر عهده دارد.
چندی پیش تصویری از نسخه بازسازی شده از نسخه Gears of War به بیرون درز کرد، اما فعلا معلوم نیست که آیا فقط نسخه بازسازی شده Gears of War یک بر روی کنسول Xbox One عرضه خواهد شد، یا همانند Halo، کالکشنی از تمامی بازی‌ها، پس باید تا E3 صبر کرد! البته نمایش تیزری از Gears of War 4 هم دور از انتظار نیست.
: در تاریخ سیزدهم خرداد، این استودیو به The Coalition Studios تغییر نام داد.

9r2_343.gif


15 سال پیش بود که استودیوی موفق Bungie، عنوانی را برای XBOX تولید و عرضه کرد که توانست تعریف جدیدی از شوتر اول شخص را ارایه دهد. Halo به یکی از محبوب ترین فرنچایزهای و نماد کنسول مایکروسافت تبدیل شد، به حدی که به گفته کارکنان مایکروسافت، کنسول XBOX ، وجودش را مدیون این سری است. پس از گذشت 7 سال و عرضه 3 نسخه از سری هیلو زمزمه‌های جدایی Bungie از مایکروسافت به گوش میرسید و از همان موقع بود که مایکروسافت به فکر ساخت یک استودیو بزرگ برای مهم ترین فرنچایز خود بود. سرانجام در جولای 2009 مایکروسافت به صورت رسمی استودیو 343i را، که وظیفه ادامه دادن فرنچایز هیلو را به عهده دارد، معرفی کرد. در همان زمان این استودیو اعلام کرد که در حال کار بر روی یک انیمه 7 قسمتی به نام "Halo Legends" است. 343i به مناسبت 10 سالگی اولین شماره این سری؛ Halo: Combat Evolved ، نسخه بازسازی شده آن را با همکاری استودیو Certain Affinity در تاریخ 15 نوامبر 2011 برای کنسول Xbox 360 عرضه کرد. پس از جدایی رسمی بانجی از مایکروسافت در تاریخ 31 مارس 2012 هدایت فرنچایز هیلو به صورت رسمی به استودیو 343 سپرده شد که شامل سرورها و اطلاعات مختلفی می‌شد. استودیو کار ساخت Halo 4 که از سال 2009 آغاز شده بود را به خوبی پیش می‌برد و سرانجام در تاریخ 6 نوامبر 2012، اولین قسمت از تریلوژی Reclaimer به بازار عرضه شد. در E3 سال 2013 مایکروسافت و 343 نسخه جدید هیلو را با یک تیزر کوتاه معرفی کردند که پس از کنفرانس توسط فیل اسپنسر تایید شد که این شماره برای کنسول Xbox One در نظر گرفته شده و ادامه تریلوژی Reclaimer است. سر انجام و پس از گذشت تقریباً 1 سال به صورت رسمی شماره بعدی هیلو با عنوان "Halo 5: Guardians" معرفی شد و قرار است که طرفداران پرشمار هیلو نسخه جدید این سری را که به گفته 343i بزرگ ترین هیلو ساخته شده تا به امروز باشد را در تاریخ 27 اکتبر 2015 تجربه کنند. چندی پیش نیز تمام بازی‌های هیلو که مستر چیف در آن‌ها حضور دارند، در قالب یک کالکشن (که نسخه کاملا باز سازی شده Halo 2 هم در آن وجود دارد) به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One عرضه شد، که مشکلات فروان در هنگام عرضه موجب شد تا این کالکشن رویایی به کام طرفداران تلخ شود!
در کنفرانس امسال بیشتر تمرکز مایکروسافت بر روی Halo 5 خواهد بود، باید منتظر بود و دید که آیا نمایش گیم‌پلی از بخش داستانی Halo 5 در کنفرانس امسال، خیال طرفداران را نسبت به آینده این فرانچایز آسوده خواهد کرد یا خیر!


mfjs_pg.gif


Platinum Games، استودیوی پر آوازه‌ی ژاپنی، در آگوست 2006 به دست چندین تن از اعضای سابق و کلیدی کپکام تاسیس شد؛ افرادی چون آتسوشی اینابا، شینجی میکامی و هیدکی کامیا به کمک استعدادهای توانای پلاتینوم، تا سال 2010 توانستند عناوین بزرگی همچون Mad World، Vanquish و Bayonetta را روانه‌ی بازار کنند. موفقیت‌های این استدیو تا جایی ادامه داشت که کوجیما با نام بردن Platinum Games به عنوان بهترین اکشن ساز دنیا وظیفه‌ی ساخت اسپین آفی از سری متال گیر را به آن‌ها محول کرد.
در طی کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2014 بود که کامیا، خالق افسانه‌ای پلاتینیوم و کارگردان عناوین بزرگی چون DMC، Okami و Bayonetta خبر از ساخت «Scalebound» توسط این استودیو را داد، عنوانی که به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One عرضه خواهد شد و به گفته کامیا، Scalebound، بازی رویاهای او خواهد بود. امسال نمایش گیم‌پلی Scalebound قطعا خواهد توانست به تنهایی طرفداران سبک هک-اند-اسلش و این استودیو را سیراب کند.
: Scalebound در E3 حضور نخواهد داشت، نمایش در Gamescom.


kylv_cd.gif


استودیو «Crystal Dynamics» در سال 1992 توسط Dave Morris، Madeline و Judy Lang تاسیس شد، تا سال 1998 بصورت مستقل به کار خود ادامه دادند و در اواسط سال 98 توسط شرکت Eidos Interactive خریداری شدند. تا سال 2006 معروف‌ترین بازی آن‌ها Legacy of Kain نام داشت و از سال 2006 وظیفه ساخت سری پرطرفدار Tomb Raider به آن ها سپرده شد و 2 نسخه از آن را به بازار عرضه کرد و در نهایت تصمیم به ریبوت این سری را گرفت. در سال 2013 ریبوت این سری[Tomb Raider] را روانه بازار کرد که بازخورد های بسیار مثبتی از طرف منتقدان و طرفداران قدیمی سری به همراه داشت و فروش خوبی را بر جای گذاشت. این استودیو در حال حاضر مشغول ساخت نسخه جدیدی از این سری به نام Rise of the Tomb Raider است که در همایش گیمزکام 2014 مشخص شد که در سال 2015 بصورت انحصاری برای کنسول‌های مایکروسافت عرضه خواهد شد و علت آن هم از زبان مدیر استودیو، «بهترین تجربه توم‌ریدر» تا به امروز برای هواداران است! در کنفرانس امسال طرافداران پرشمار لارا کرافت منتظر یک نمایش پرهیجان از ماجراجویی او در Rise of the Tomb Raider هستند.


i3lp_rare.png


Rare؛ استدیو مشهور انگلیسی در سال 1985 توسط Tim و Chris Stamper تاسیس شد و در طی سال‌های متمادی شاهد عرضه و خلق عناوین فوق العاده‌ای همچون Killer Instinct، Banjo-Kazooie، Donkey Kong Cuntry و ... بر روی کنسولهای مختلف نینتندو توسط این استودیو بودیم. Rare در سال 2002 توسط مایکروسافت خریداری شد و برای کنسول های Xbox و Xbox 360 عناوینی چون Conker: Live & Reloaded، Kameo: Elements of Power، Viva Piñata ، Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts و Kinect Sports را خلق کرد، هر چند در سال های اخیر از این استودیو همچون گذشته عنوانی خلاقانه ندیده‌ایم و تنها شاهد عرضه سری Kinect Sports از این استدیو قدیمی و محبوب بوده‌ایم.
سال گذشته این استودیو Kinect Sport Rivals رو عرضه کرد که با بازخورد منفی طرفداران و منتقدین مواجه شد و فیل اسپنسر که بتازگی ریاست بخش Xbox را بر عهده گرفته بود، وعده داد که این استدیو دوباره به ساخت عناوین AAA [بخوانید غیر کینکتی] خواهد پرداخت.
امسال باید منتظر عنوانی برخاسته از خلاقیت Rare Ware گذشته باشیم، عنوانی که بار دیگر باعث خواهد شد پس از شنیدن نام این استودیو از فرط علاقه و هیجان عرق کنیم و برای خرید بازی‌هایشان سر و دست بشکانیم! شواهد خبر رونمایی از Banjo-Kazooie یا Battletoads جدید را می‌دهند، اما اگر یک بازی کاملا جدید نیز توسط این استودیو معرفی شد، نباید تعجب کرد!


zq7_t10.png



Turn 10، استودیوی آمریکایی مایکروسافت، در سال 2001 تاسیس شد. این استدیو کار خود را برای ساخت عنوان شبیه‌ساز ریسینگ با نام Forza Motorsport برای کنسول Xbox آغاز کرد و سرانجام در May 2005 اولین نسخه از این سری را روانه ی بازار کرد.
پس از عرضه ی موفقیت آمیز نسخه ی اول و استقبال طرفداران، Turn 10 بی درنگ کار بر روی نسخه ی دوم را آغاز کرد و در ماه May 2007 بازی برای Xbox 360 عرضه شد. موفقیت های پی در پی این استدیو و افزایش فن بیس فورتزا، مایکروسافت و Turn 10 را بیش از پیش به ساخت ادامه ی دو سالانه‌‌ی بازی تحریک کرد.
نقطه ی اوج هنرنمایی Turn 10 در بین سال های 2007 تا 2009 اتفاق افتاد، زمانی که کارمندان این استدیو توسط مایکروسافت به بیش از 300 نفر افزایش پیدا کرد و سازندگان گام‌های بزرگتری را برای آینده‌ی فرانچایز بر می‌داشتند .
با وجود موفقیت های بی‌پایان سری فورتزا، سیاست نادرست مایکروسافت و تصمیم برای عرضه‌ نسخه‌ پنجم به صورت عنوان لانچ تایتل برای کنسول Xbox One، باعث شد این شماره از نظر کیفی و مخصوصا کمی، فروغ گذشته را نداشته باشد.
معرفی نسخه ششم، نگاه طرفداران را به کنفرانس خبری مایکروسافت در 2015 E3 نگاه داشته است تا شاید، پرواز دوباره ی فورتزا برای بهترین بودن را در نسل هشتم نیز شاهد باشند.

z4lf_remedy.gif



استودیو فنلاندی Remedy در سال 1995 میلادی تاسیس شد. اولین بازی این استودیو «Dead Rally» نام داشت که یک سال بعد از تاسیس این استودیو برای MS-DOS منتشر شد. عنوانی در سبک ریسینگ جنگی [Vehicular combat] که مورد توجه طرفداران این سبک قرار گرفت و موفق شد با کسب امتیاز 85% در سایت GameRankings شروعی قوی برای استودیو Remedy باشد. با گذر زمان و انتشار سیستم عامل Windows توسط مایکروسافت، استودیو Remedy شروع به ساخت پروژه‌ای بلند پروازانه کرد. پروژه‌ای که با توجه به بودجه نسبتا کم، یک ریسک برای این استودیو به حساب می‌آمد. Max Payne دومین اثر استودیو Remedy نام داشت. Max Payne داستان زندگی پلیسی با همین نام را بازگو می‌گرد که پس از به قتل رسیدن همسر و فرزندش به دنبال پیدا کردن قاتل(ین) آن‌ها می‌گردد. اما این داستان به ظاهر ساده همراه شده بود با روایتی جدید در صنعت بازی‌هایی ویدیویی که در آن زمان بسیار مورد توجه بازی‌بازان قرار گرفت. داستانی که توسط Sam Lake به قلم درآمده بود. علاوه بر داستان، Max Payne با وارد کردن امکان آهسته کردن زمان[bullet time]، انقلابی در بازی‌های ویدیویی ایجاد کرد. همین عوامل باعث شد تا Max Payne مورد توجه ناشران مختلف قرار بگیرد و در سال 2002 شرکت Take-Two کلیه حقوق این IP را خریداری کرد. موفقیت Max Payne باعث شد تا ساخت شماره دوم آن بالافصله شروع شود و در سال 2003 دومین نسخه آن منتشر و موفق شد، موفقیت شماره اول را تکرار کند. اما شماره دوم پایان کار ساخت این عنوان برای Remedy بود و ساخت شماره سوم توسط Rockstar انجام شد. در سال 2005 Remedy از IP جدید خود پرده برداری کرد. Alan Wake. روایتگر داستان زندگی نویسنده‌ای با همین نام است که پس از سفر به Bright Falls شهری در شمال غربی اقیانوس آرام، همسرش ناپدید می‌شود و او در پی یافتن همسر خود می‌رود. در ادامه او متوجه می‌شود که وقایعی در جریان است که قبلا توسط او در کتاب‌هایش نوشته شده و او قادر به یاد آوردن آن‌ها نیست. عنوان شوتر سوم شخص و psychological horror [ترس روانشناختی] Alan Wake در سال 2010 به صورت انحصاری برای کنسول Xbox 360 با همکاری مایکروسافت منتشر شد. در سال 2011 این استودیو عنوانی مسقل از Alan Wake را با عنوان Alan Wake's American Nightmare را برای کنسول Xbox 360 منتشر کرد. در سال 2012 هم این عنوان برای PC منتشر شد. عنوان Alan Wake تا به امروز موفق شده‌است بیش از 4.5 میلیون نسخه فروش کند. عنوانی که باز هم Sam Lake پشت آن بود و موفق شد، جزو یکی از عناوین خوش‌ساخت کنسول Xbox 360 باشد. پروژه بعدی Remedy بازی Agents of Storm نام داشت که در اوایل سال 2014 برای iOS منتشر شد. این عنوان بازی در سبک نبرد های دریایی است. با ورود به نسل هشتم کنسول‌ها و معرفی کنسول Xbox One، استودیو Remedy آخرین پروژه خود را معرفی کرد. IP جدید Quantum Break، عنوانی که به صورت انحصاری در سال 2016 برای کنسول Xbox One منتشر خواهد شد. عنوانی که Remedy از آن به عنوان بزرگترین و کامل ترین پروژه خود نام می‌برد. استودیو Remedy با استفاده از تجربیات گذشته خود قصد دارد، عنوانی با کیفیت گیم‌پلی Max Payne و روایت داستانی Alan Wake را روانه بازار کند. مطمئنا E3 امسال فرصت مناسبی است که استودیو Remedy گوشه‌ای از معجون خوش‌ رنگ و لعاب خود را به ما نشان دهد.
: Quantum Break در E3 حضور نخواهد داشت، نمایش در Gamescom.

ml7w_tp.png



استدیو Twisted Pixel در سال 2006 توسط Josh Bear-Frank Wilson و Michael Wilford در آستین آمریکا تاسیس شد و در تاریخ 12 اکتبر 2011، توسط مایکروسافت خریداری شد.
نخستین بازی مستقل این استدیو با عنوان The Maw و 'Splosion Man در سال 2009 منتشر شد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. در سال 2010 این استدیو Comic Jumper: The Adventures of Captain Smiley و در سال 2011 Ms. Splosion Man و The Gunstringer را منتشر کرد، به عقیده بسیاری از بازیکن‌ها و منتقدین، The Gunstringer، یکی از بهترین عناوینی است که تا به حال برای کینکت ساخته شده است.
آخرین عنوان این استدیو؛LocoCycle ، در سال 2013 به عنوان یکی از عناوین لانچ کنسول Xbox One منتشر شد و با بازخورد منفی منتقدین و بازیکن‌ها مواجه شد.
این استدیو در سال 2013 تایید کرد که درحال ساخت یک IP جدید است. در حالی که تمامی عناوین این استدیو با موتور بازی‌سازی BEARD ساخته شده‌اند با استناد به لیست شغلی استودیو، ظاهرا عنوان جدیدشان با Unreal Engine 4 ساخته می‌شود. در LocoCycle تعدادی تصویر از از عنوان جدیدیشان وجود دارد، که نوید دنیایی حماسی را به ما می‌دهند. به نقل از فیل اسپنسر عنوان جدید Twisted Pixel «بزرگترین عنوان این استدیو است که تا به امروز ساخته شده است.»
9q4a_lh.png



Lionhead، استودیوی بریتانیایی، که با عناوینی چون Fable و Black & White شناخته می‌شود، در سال 1996 تاسیس شد. در آپریل 2006 بود که این استدیو توسط مایکروسافت خریداری و به جمع 1st Partyـهایش اضافه شد.
رئیس و مغز متفکر لاینهد، پیتر مولینو، خالق سبک God Game و عناوین بزرگی همچون Fable II بود که متاسفانه ساخت آخرین Fable شماره دار توسط وی، در حد انتظارات ظاهر نشد. اختلاف نظرات و اتفاقاتی در طی 6 سال میان این استودیو و مایکروسافت به وجود آمد، که منجر به کنسل شدن چندین آی پی جدید این استودیو شد، این اتفاقات باعث شدند تا سر انجام مولینو در مارس 2012 این استودیو را ترک کند. پس از این جدایی، John Needham جایگزین وی شد. با این رخداد خیلی‌ها عنوان بعدی Lionhead برای نسل جدید Xbox را یک MMO می دانستند؛ سرانجام در گیمزکام 2013، Fable: Legends به عنوان یک بازی آنلاین چند-نفره معرفی شد. چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که این بازی رایگان خواهد بود و برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد.
ضعف در خلاقیت و گیم پلی درگیر کننده در ساخته‌های جدید Lionhead مشهود است، هر چند امید می رود تیم دوم استدیو که مشغول ساخت یک IP جدید است، آن‌ها را به روزهای اوج باز گرداند.

ds69_dg.png



در سال 2009، مایکروسافت در اقدامی عجیب تایید کرد که استدیو Ensemble Studios پس از عرضه Halo Wars در فوریه 2010 برای همیشه بسته خواهد شد. استودیوی نام آشنا و محبوبی که بسیاری آن را با عناوینی همچون Age of Empires و Age of Mythology می‌شناسند، استودیویی که بیش از 20 میلیون نسخه بازی، به ارزش نیم میلیارد دلار، فروخته است.
در آپریل 2014 آگهی استخدامی از مایکروسافت نشان‌ داد که این شرکت به دنبال ساخت یک عنوان استراتژی از یک فرانچایز محبوب برای Xbox و PC است و 31 می 2014 بود که مایکروسافت حقوق آی پی Rise of را خریداری کرده است. در ماه دسامبر 2014 آگهی دیگری از همین استودیو منتشر شد که نام استودیو را فاش کرد: «Decisive Games».
آیا باید شاهد بازگشت Age Of Empires، Rise Of Nation یا Halo Wars 2 باشیم؟ از طرفی در تریلر رونمایی از Phantom Dust در E3 سال پیش پوستری از بازی Halo Wars وجود دارد و از طرف دیگر مایکروسافت از بازگشت «یک فرانچایز محبوب» سخن به میان آورده است!

d89t_untitled-4.gif



سایر استودیوهایی که احتمالا در کنفرانس حاضر خواهند شد:


  • [*=right]UndeadLab: این استودیو احتمال دارد با عنوان MMO خود با اسم رمز Class4 در کنفرانس حاضر شود.
    [*=right]Leap Experience Pioneers: یکی از استودیوهای مایکروسافت که با چراغ خاموش مشغول به کار بوده و در ساخت کینکت هم نقش داشته است، این استودیو احتمالا با یک بازی برای هولولنز در کنفرانس حاضر خواهد شد.
    [*=right] Cloudgine: استدیوی تازه تاسیس بریتانیایی Cloudgine، با رهبری دوید جنز وظیفه ی ساخت جدید ترین نسخه از سری CrackDown را بر عهده دارد، احتمال نمایش گیم‌پلی CrackDown 3پنجاه/پنجاه است.
    [*=right] Lift London: این استودیو با بازی زامبی محور خود در کنفرانس حاضر خواهد شد، بازی‌ آنها به احتمال زیاد برای بسیاری از پلتفرم‌ها، از جمله Xbox، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
    [*=right]FUN)ction Studios): یکی از استودیو‌‌های تازه تاسیس مایکروسافت، فعلا نمی‌توان در مورد این استودیو اظهار نظر کرد، اما ساخت بازی برای هولولنز توسط این استودیو دور از انتظار نیست.
    [*=right] :Platform Next Studiosیکی دیگر از استودیوهای تازه تاسیس که می‌توان شرایطی مشابه (FUN)ction Studios برای آن متصور شد.
    [*=right]Splash Damage: این استودیو با استناد به شایعات با همکاری BlackTusk در حال ساخت کالکشن یا ریمستر Gears of War است.
    [*=right]Ubisoft Quebec: به هر حال کنفرانس بدون Assassin's Creed صفایی ندارد.
    [*=right]Boss Key Productions: کلیف، پلیز مِیک بلیو.
    [*=right]ID@Xbox: طبق رسم دو سال پیش، بازی‌هایی که تحت برنامه ID@Xbox عرضه می‌شوند، یک مونتاز چند دقیقه‌ای خواهند داشت که از جمله این بازی‌ها می‌توان به Below و Inside اشاره کرد.
    [*=right]Ubisoft Massive: این استودیو هم دو سال است که پای ثابت کنفرانس‌های مایکروسافت است، پس باید خود را برای سومین نمایش از The Division آماده کنیم!

توجه:
ممکن است بیشتر از پنجاه درصد استودیوهای نام برده شده در کنفرانس حضور نداشته باشند.


p9b8_untitled-5.gif



6qq6_untitled-6.gif



1wiq_untitled-7.gif

s1sb_creds.gif


توجه:
تاپیک به مرور کامل تر و بخش‌های جدیدتری به آن اضافه خواهد شد.

امضای مشترک:
3336_untitled-1k.gif

 
آخرین ویرایش:

Mr. Children

کاربر سایت
Sep 24, 2013
1,287
سوال امروز :

f0u8tni2hznm.gif

کارایی که الان داره انجام میده خوبه
شاید یکی دو تا عنوان دیگه Rare رو زنده می کردم مخصوصا Perfect Dark
تولید یه عنوان مشابه Uncharted رو کلید می زدم یا TR رو بالکل انحصاری می کردم :d
یه نقش آفرینی خفن غربی و یه نقش آفرینی خفن شرقی رو به طرفدارا معرفی میکردم
 

R3D_R4N9ER

کاربر سایت
Aug 11, 2014
791
نام
امیرحسین
1-کنسول اسلیم رو معرفی میکردم و قیمت کنسول های فعلی رو 250$ میکردم :-"(البته قدرت انجام این کارو نداره ظاهرا ) :D
2-با راک استار قرار داد میبستم که RDR بعدی انحصاری باشه
3-از بین IP های استراتژیک حداقل یکی رو امسال معرفی میکردم
4-کالکشن Gears رو معرفی میکردم نه صرفا Remake نسخه اول رو :|
خراب گزینه ی 2 ات ام!
اگر کل دارایی های مایکروسافت هم بدن به راکستار 2 حالت داره:
1_قبول نمیکنه
2_بالا میکشه یه آپم روش :d(اصلا منظورم Agent نبودا|-))
که هیچ کدوم محتمل نیست.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
کلا خودم و خودت به Blinx رای دادیم :-"

Xbox لامصب یه سری بازی داشت که من عاشق تک تکشونم. از Ninja Gaiden که بهترین HnS تاریخ هست، تا همین Blinx که من یه مدت شبا خوابش رو میدیدم!:D البته من گربه اینا کلا خیلی دوست دارم!:D

مایکرو حال بده کانکر یا بانجو یا بلینکس یا پرفکت دارک معرفی کنه من همون فرداش X1 خواهم خرید!:D البته gears هم همینطور!:D
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد

اولین قدم با Obsidian یه قرار خفن برای ساخت یه فرانچایز RPG می بستم.
دلیل: 1. اینکه استدیو از نظر مالی وضعیت خوبی نداره و به یه ناشر خفن احتیاج دارن. اینم که بخوان مستقل کار کنن همش حرفه! :d
2. استدیو از نظر استعداد و نیروی انسانی فوق العاده است و تنها استدیویی هست که می تونه RPGـی برای رقابت با غول های این سبک بسازه.
3. اصلا نمی ذاشتم کیسی هادسن توی کارشون دخالت کنه! :d افت داره براشون! :-":d

بعد IPـهای Wet و The Sabotuer رو می خریدم! :d
دلیل: IPـهای تقریبا متوسط در نتیجه ارزون و تا حدودی فرامشو شده ـن که راحت و با قیمت مناسب میشه به دستشون آورد ولی خب پتانسیل بالایی دارن. مثلا Sabotuer بازی هست که با یه سرمایه گزاری مناسب حالا نه در حد GTA ولی می تونه در حد Mafia و SainRow باشه!
یکی از دلایلش هم استیل هنری خاص بازی و مکانیزم های وابسطه به اون که نظیر نداره.

چنتا طراح گیم پلی برای Lionhead استخدام می کردم! :|
این استدیو فوق العاده است حیف IP جدیدشون هم از ضعف گیم پلی رنج ببره.
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
Xbox لامصب یه سری بازی داشت که من عاشق تک تکشونم. از Ninja Gaiden که بهترین HnS تاریخ هست، تا همین Blinx که من یه مدت شبا خوابش رو میدیدم!:D البته من گربه اینا کلا خیلی دوست دارم!:D

مایکرو حال بده کانکر یا بانجو یا بلینکس یا پرفکت دارک معرفی کنه من همون فرداش X1 خواهم خرید!:D البته gears هم همینطور!:D

دقیقا. امیدوارم حداقل یکی دوتا از این بازیهایی که بهشون رای دادیم رو معرفی کنند کیف کنیم
 

Lord XONE

کاربر سایت
Nov 13, 2014
80
گیم پلی گیرز 1 رو می بینیم، اما گیم پلی گیرز 4 صفر درصد :biggrin1:
اون رو که میدونم :D اما چرا نیابد گیم پلی گرز اکس باکس وان رو نبینبم ؟ بازی نزدیک به دو سال هست داره ساخته میشه یعنی نمیتونند یک دمو 5 ددقیقه ای پری-الفا از توش در بیارن ما از خماری در بیایم ؟ :(
 

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,736
CD Projekt Red رو می خریدم.تا می شد RPG بزنه باسه کنسول.
یک آی پی خوب توی سبک AA معرفی می کردم که انحصاری باشه ، حالا یا خرید TR یا ساخت یک آی پی جدید.
از همه مهم تر ، هر 1.5-2 سال یکی از ای پی های قدیمی Rare رو عرضه می کردم.
(همین سه تا آرزو و بس !)
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
سوال امروز :

f0u8tni2hznm.gif

من اگر به جای اسپنسر بودم دست از سر این روش های گلخانه ای بر میداشتم. یک باغ واقعی میساختم انحصاری کردن زمانی این چیزا نسل قبل زیاد داشتیم ولی الان ثمرشون مساوی صفر بوده ولی اگر به جای همین کار ها یکسری استدیو بازی سازی بزرگ میساخت خیلی دستشون جلو تر بود بهترین مثالش از هم خوده مایکروسافت turn10 هست یک استدیو ایجاد شده در طول زمان گسترده تر شد حالا هر اتفاقی بی افته این استدیو مثل یک ستون محکم شده فرض کنید مایکرو آون زمان به جای ساخت این این استدیو میرفت دنبال بستن قرداد ها با استدیو های ترد پارتی محتوای انحصاری این چیزا.
مایکروسافت سرمایه اش رو داره فیل باید اینکار رو بکنه و شواهد داره نشون میده واقعا همچین هدفی انگار داره همین که یک استدیو برای ساخت دوباره عنوان های استراتژیک برپا کرده نشونه خوبی هست.
در کل یک کاری کنه سونی کلا کنسول ساختن رو فراموش کنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر