نمایشگاه/رویداد Microsoft E3 2014 Press Conference

Fire Light

کاربر سایت
پیش به سوی E3

54770182357865014782.jpg


Generic Calendar/Clock - Countdown to 9. Jun 2014 21:00 in Tehran

خوب ما هم باید یکم هایپ خودمون رو بالا ببریم یا نه؟ :d

بازی هایی که نمایششون قطعی شده:
New Halo From 343i
Quantom Break by Sam lake
Insomniac Game's Sunset overdrive
Many New IP and :D

بازی هایی که هنوز تایید نشده نمایششون:
New Gears of War from Black Tusk
New Ip from Lion Head maybe Eden Falls
Forza Horizon, Play Ground
Platinum Exclusive Game For Xbox One
Rare New IP or An Old IP of Rare
A strategy Game
Lift London Studio Game's
Twisted Pixel Games IP
a JRPG game

بازی هایی که آرزوی فن هاست :d :‌
Banjo Kazooie, Conker, Kameo, Viva Pinata, Perfect Dark
Shenmue, Blue Dragon, Lost Odyssey, Rise of Nations
Project Gotham Racing,
Age of Empires​


Another May is upon us, which can mean only one thing: E3 is just a few short weeks away. Today we’re confirming that Xbox: Game On, the Xbox E3 2014 Media Briefing, will take place
Monday, June 9 beginning at 9:30 AM PDT
خوب زمان کنفرانس مایکروسافت هم تایید شد
دوشنبه ۱۹ خرداد ساعت ۹ شب

کمتر از یک ماه مانده به E3 مایکروسافت دست به معرفی پکیج Xbox One بدون کینکت کرد
First, beginning on June 9th, in all markets where Xbox One is sold, we will offer Xbox One starting at $399

Phil Spencer- رییس بخش Xbox - پس از بازگشت از شانگهای، به تعدادی از سوالات پیرامون E3 پیش رو پاسخ داد که به نظر جالب می رسند. خلاصه و چکیده آنها را مرور میکنیم:



  • Spencer فکر نمی کند مایکروسافت یک کنسول دستی در E3 معرفی کند. آنها تمرکزشان را بر روی Windows Phone و tablet ها قرار میدهند.
  • Spencer می خواهد نمایش E3 برای طرفداران باشد و همه آنها حس کنند که در کنفرانس حضور دارند. حتی کسانی که در لس آنجلس نیستند.
  • بیشترین تمرکز آنها در E3 بر روی گیمرهای هاردکورد می باشد.
  • صدای Cortana برای نمایش ایده خوبی برای Spencer به نظر نمیرسد. او به آینده Windows Phone علاقه دارد اما نه در این خصوص.
  • طرفداران نیازی ندارند برای شناخت بازی های ژاپنی Xbox تا نمایش Tokyo صبر کنند (رونمایی در همین E3 !)
  • مایکروسافت چیزهایی درباره بهترین استودیوهای خود برای امسال و آینده برایتان دارد.
  • خبرهای زیادی درباره E3 قبل از آن خواهید شنید. ماه May ماه پرخبری هست. { Spencer برای این یک ماه برنامه ریزی کرده است }
  • Spencer به شدت درباره IP استودیو 343i سخت گیر هست و نمی خواهد هیچ صحبتی قبل E3 در اینباره رخ دهد.
  • IP جدید و یا دنباله دار در این نمایش معرفی میشوند.

او باور دارد مایکروسافت شانس تولید برخی از IP های متعلق خود را که مانند بازی های دیجیتالی مورد غفلت قرار گرفته اند. همچنین درباره استودیو Rare و دلیل توقف آنها صحبت کرد و گفت دلیل آن زمان بوده است. اما آنها درحال حاضر هدف های زیادی برای حرکت بعدی خود دارند.

باید تا E3 صبر کرد و نتایج کارهای
Spencer را در این مدت برروی Xbox دید.
منبع

Ahsan Rasheed به عنوان عامل نفوذی شناخته شده: صحبت درباره یک JRPG در حال ساخت و اطلاعاتی درباره Halo بعدی. طبق صحبت های او این Halo نسبت به Halo های قبلی خیلی متفاوت هست . جاه طلبانه و کم و بیش Open World.

این نمونه ای از اثار این منبع هست. نمی توان حرف های او را نادیده گرفت اما، تا رونمایی رسمی آنها شک و تردید ها از بین نمی رود.
منبع

Phil Spencer" on Xbox One at E3: It's only going to get better"




خُب از این بخش صحبتاش یه جورایی نمایش های Sunset Overdrive, Project Spark, Quantum Break, and Halo تایید شد [اینا رو خودمون هم میدونستیم که] :d



از این بخش هم میشه نتیجه گرفت که شاهد عناوین کوچک و بزرگ زیادی خواهیم بود. [independent games, blockbuster franchises, new IP]

و در آخر هم گفته که واقعاً نمیتونم صبر کنم برای چیزهایی که قراره ببینیم در آینده، ما هم به همچنین فیل جان.[امیدوارم E3ـه پر هیجانی رو شاهد باشیم]

Source: News: Phil Spencer on Xbox One at E3: "It's only going to get better" - Total Xbox.com


هر چی به E3 نزدیک تر می شیم چیز های جالب تری کشف میشه! :d
Reporters quickly linked the trademark to a mobile game in development at Brimstone Interactive, cue mass disappointment on the part of Xbox One enthusiasts. Here's something slightly more exciting to consider: "Eden Falls" is also the name of a supposedly cancelled project at Lionhead, as discussed by former game designer Ollie Purkiss on his LinkedIn page. Yes, the same Lionhead that's now working on an Xbox One game that isn't Fable-related.



Eden Falls began life as "Dimitri", a project that went through several iterations over several years before finally giving up the ghost in 2006, shortly after Microsoft's acquisition of the studio. According to a fascinating Polygon report, it was to be an interactive drama comparable to classic adventure games, originally set in 1950s America, but later moved to the 1980s. Eden Falls would have cast the player as a high school student, and featured such choices as whether to take revenge on a bully by spiking his breakfast.

News: Has Microsoft revived Lionhead's Eden Falls project for Xbox One? - Total Xbox.com

نمی دونم دوستان در صفحات قبل گذاشتن یا نه اما OXM مقاله ای با عنوان 7 برنامه بزرگ مایکروسافت برای معرفی در E3 منتشر کرده . از اونجایی که منبع معتبره میشه روی این 7 موضوع حساب ویژه باز کرد . از طرف دیگه OXM گفته اجازه لو دادن یک سری از برنامه هارو نداره واسه همین داخل مقاله نیاورده

1- دیدار مجدد با مسترچیف

بر طبق پیش بینی ها شاهد نمایش In-Game از بازی HALO 5 خواهیم بود . همچنین با معرفی احتمالی HALO 2 : Anniversary این موضوع هم تایید میشه که با خرید این بازی به نسخه بتا HALO 5 هم دسترسی پیدا می کنیم . همچنین 343 جزئیات جدیدی از بخش تکنفره و مولتی پلیر HALO 5 هم اعلام میکنه

2- اعلام سیاست های جدید مایکروسافت برای کاربران Gold

به نظر می رسه مایکروسافت قصد داره هم برای XBOX360 و هم برای XBOX ONE بازیهای با کیفیت تری بصورت رایگان در اختیار کاربران گلد قرار بده . البته برای XBOX ONE بدلیل اینکه هنوز تعداد زیادی بازی فیزیکی و بزرگ عرضه نشده احتمالا برای شروع شاهد عرضه رایگان بازیهای مستقل و دیجیتالی خواهیم بود چیزی شبیه به عرضه رایگان Contrast برای کاربران Plus کنسول PS4

3- برنامه های مایکروسافت برای بازار ژاپن

احتمالا شاهد معرفی دو عنوان انحصاری خواهیم بود . یکی نسخه ای جدید از بازی ژاپنی
Phantom Dust که در سال 2004 بر روی XBOX عرضه شده بود . این بازی در سبک اکشن/استراتژی هستش .انحصاری دوم هم همونطور که پیش بینی شده بود پروژه انحصاری پلاتینیوم گیمز هستش اما مشخص نیست این پروژه انحصاری یک IP جدیده و یا ادامه ای بر بازیهای قبلی ( مثل Vanquish 2 )

4- معرفی مدل جدید XBOX ONE

احتمالا شاهد معرفی دو مدل جدید هم هستیم . یکی مدل سفید رنگ XBOX ONE و دیگری هم باندل بدون دیسک درایو XBOX ONE ... در کنار این شاهد XBOX ONE HALO Edition و باندل COD : AW هم خواهیم بود .

5- برنامه های Lionhead

احتمال داره Fable Anniversary برای XBOX ONE هم تایید بشه . نمایشی از Fable Legends به همراه جدیدترین جزئیات گیم پلی بازیو شاهد خواهیم بود و احتمال داره یک IP جدید هم از طرف Lionhead معرفی بشه

6- بازگشت بازیهای بزرگ گذشته

در این مورد هم احتمالا شاهد معرفی ریبوت یا نسخه های جدید 3 بازی خواهیم بود :

یک عنوان جدید از سری بازیهای Banjo که قبلا روی XBOX عرضه شده بود . ریبوت بازی شوتر اول شخص Prefect Dark و در نهایت نسخه جدید از بازی Viva Pinata که از سنسور کینکت هم بهره می گیره

7- FORZA جدید

اما آخرین بخش مقاله هم به نسخه جدید FORZA اشاره داره . باید دور نسخه جدید FORZA MS خط بکشیم چون زمان زیادی از عرضه نسخه پنجم نگذشته و از طرف دیگر نسخه پنجم بازی کمبود های زیادی در زمینه تعداد ماشین و ... داشت و مطمئنا ترن 10 زمان بیشتری برای خلق نسخه ششم نیاز داره .
اما همونطور که پیشبینی شده بود شاهد معرفی نسخه جدید FORZA Horizon هستیم . اگر یادتون باشه چند وقت پیش یک سری کانسپت ارت با عنوان Deep South منتشر شد و به نظر می رسه اون تصاویر به نسخه جدید هم ارتباط داره . بازی در شهر های جنوبی امریکا مثل تگزاس و لوئیزیانا جریان داره ....


در آخر مقاله هم گفته شده :

این لیست بخشی از برنامه های مایکرسافته و احتمالا در E3 شاهد نمایش گیم پلی کوانتوم بریک ، جزئیات جدید و تاریخ عرضه Sunset Overdrive ، اطلاعاتی از نسخه جدید GeoW ، نمایش تکنولوژی های جدید XBOX ONE و اطلاعات محتوای انحصاری Call of Duty: Advanced Warfare برای XBOX ONE هم خواهیم بود


بازی هایی که نمایش قطعی دارن در E3

47773572723340873339.jpg

22535177313709783208.jpg

68387738523417109504.jpg
60480731417621163510.jpg

78317778122959672716.jpg


91598806915620348147.jpg
02136868945232940450.jpg
73427600620868073368.jpg

16396719340385110824.jpg
14994069232581897417.jpg
71183274212512706410.jpg

image_39800_fit_940.jpg

دوستان اگه کسی خواست امضای هماهنگ بزاره، میتونه از این استفاده کنه.



سایزش جوری هست که همه میتونن استفاده کنن :دی با تشکر از هادی HDV 7 عزیز.
طراحی از کاربر rod
11081379292340271522.jpg


طراحی از Frobary
36040402318862455987.gif


طراحی از esix
91981581361844989840.jpg


طراحی از Fire Light
07891622272944227156.jpg

esix
BaziCenter UNSC

unloved
95204367852962985667.jpg

 
آخرین ویرایش:
اول اینکه خاک تو سر بانجی که شوتر 30 فریم ساخته :| دوما اگه رو X1 هم 1080P باشه که دیگه حله قضیه، دم فیل اسپنسر گرم :دی

قرار بود بازی 960p30p باشه روی Xbox One و 1080p/30p باشه روی PS4 ، الان جفتشون 1080p30p ان
کلا باید رزولوشن رو میاورد پایین Frame Rate رو می برد بالا ، مثلا 900p می گرد جفت نسخه هارو
 
قرار بود بازی 960p30p باشه روی Xbox One و 1080p/30p باشه روی PS4 ، الان جفتشون 1080p30p ان
کلا باید رزولوشن رو میاورد پایین Frame Rate رو می برد بالا ، مثلا 900p می گرد جفت نسخه هارو
900P/60FPS واسه یه شوتر اول شخص، خیلی بهتر از 1080/30FPS هست. به نظرم اشتباه کردن سر این قضیه :دی
 
داشتم مصاحبه ی گیم اسپات با اعضای Sledgehammer Games رو نگاه میکردم که همون اول مصاحبه خودشون گفتن که کالاف روی Xb one اجرا میشده.

مثل اینکه ملت خیلی تحت تاثیر نمایش بازی قرار گرفتن. نمونش: :d


03576035379397020566.png

نه بابا مهندس های بازیسنتر اعلام کردن رو pc بوده
 
یکی از بچه ها به شوخی میگفت بهترین گرافیک E3 ، جی تی ای 5 داشت! خدایی زیادم بیراه نمی گفت:d
n064g222nwkqppfvpd96.jpg
1a1j6jg6ejsqt4y5shey.jpg
hiy9hsff5s187onqvdkt.jpg
0a4x6xxk6t0l7aip8uo6.jpg
پ.ن : یعنی راکستار اولین تریلر GTA بعدی نشون بده یوبی سافت OW ساختن بوس میکنه میذاره کنار (البته تو سبک GTA :d )
 
900P/60FPS واسه یه شوتر اول شخص، خیلی بهتر از 1080/30FPS هست. به نظرم اشتباه کردن سر این قضیه :دی

شوخی میکنی ؟ :d
مثکه شماها این قضیه رزولوشن رو دیگه خیلی جدی گرفتین!!
بازی ای که 1080/30 اجرا بشه رو نمیشه با کم کردن رزولوشن اونم در حد 900p روی 60 فریم اجرا کرد ، بازی که روی 1080/30fps اجرا بشه اگه بخوان 60 فریمش کنن (تازه به شرطی که GPU گلوگاه شده باشه) باید رزولوشن رو حداقل بیارن روی 720p تازه بازم من شک دارم فیکس 60 فریم اجرا بشه.
 
شوخی میکنی ؟ :d
مثکه شماها این قضیه رزولوشن رو دیگه خیلی جدی گرفتین!!
بازی ای که 1080/30 اجرا بشه رو نمیشه با کم کردن رزولوشن اونم در حد 900p روی 60 فریم اجرا کرد ، بازی که روی 1080/30fps اجرا بشه اگه بخوان 60 فریمش کنن (تازه به شرطی که GPU گلوگاه شده باشه) باید رزولوشن رو حداقل بیارن روی 720p تازه بازم من شک دارم فیکس 60 فریم اجرا بشه.
منظورش از 60 فریم, "60" فریمه (که بین 30-60 متغیره):d
 
شوخی میکنی ؟ :d
مثکه شماها این قضیه رزولوشن رو دیگه خیلی جدی گرفتین!!
بازی ای که 1080/30 اجرا بشه رو نمیشه با کم کردن رزولوشن اونم در حد 900p روی 60 فریم اجرا کرد ، بازی که روی 1080/30fps اجرا بشه اگه بخوان 60 فریمش کنن (تازه به شرطی که GPU گلوگاه شده باشه) باید رزولوشن رو حداقل بیارن روی 720p تازه بازم من شک دارم فیکس 60 فریم اجرا بشه.
درست متوجه نشدی :دی نگفتم از رزولوشن کم کنن تا فریم دو برابر بشه، منظورم اینه باید بازی رو 60 فریم میساختن، حالا 900P/60FPS هم میشد عالی بود. 30 فریم واسه یه شوتر نسل جدید اونم ساخته یه استودیو به اسم Bungie کمه :دی
 
منظورش از 60 فریم, "60" فریمه (که بین 30-60 متغیره):d

اونجوریم که فایده نداره تجربه ثابت کرده بعدا با یه پچ باید روی 30 قفلش کنن :d

درست متوجه نشدی :دی نگفتم از رزولوشن کم کنن تا فریم دو برابر بشه، منظورم اینه باید بازی رو 60 فریم میساختن، حالا 900P/60FPS هم میشد عالی بود. 30 فریم واسه یه شوتر نسل جدید اونم ساخته یه استودیو به اسم Bungie کمه :دی

آهان از اون نظر :p
 
درست متوجه نشدی :دی نگفتم از رزولوشن کم کنن تا فریم دو برابر بشه، منظورم اینه باید بازی رو 60 فریم میساختن، حالا 900P/60FPS هم میشد عالی بود. 30 فریم واسه یه شوتر نسل جدید اونم ساخته یه استودیو به اسم Bungie کمه :دی
60 فریم باشه برای Destiny2015 :d
 
تا جایی که من میدونم فریم قفل خیلی بهتر از متغیره...:d
من فکر کنم برای H5 هم به 900p رسیدن میخوان تا آخرین لحظه زور بزنن ببینن 1080 میشه یا نه :d
 
تا جایی که من میدونم فریم قفل خیلی بهتر از متغیره...:d
من فکر کنم برای H5 هم به 900p رسیدن میخوان تا آخرین لحظه زور بزنن ببینن 1080 میشه یا نه :d
60 فریم قفل>30 فریم قفل>30-60 فریم
دلیلش هم اینه که باید تعداد فریم توی ثانیه با فرکانس کاری TV مچ باشه تا پارگی تصویر و لرزش اتفاق نیوفته
 
900P/60FPS واسه یه شوتر اول شخص، خیلی بهتر از 1080/30FPS هست. به نظرم اشتباه کردن سر این قضیه :دی
اینکه از این به بعد شوتر باید 60 فریم ثابت باشه 100% قبول دارم. ولی موضوع اینجاست که 60 فریم ثابت کردن یه بازی خیلی سخت تر از اونیه که فکر میکنیم. رزولوشن فقط با GPU کار داره اما برای فریم دادن، کل قطعات کنسول درگیره. یعنی فقط گرافیک نیست، باید از خیلی چیزهای دیگه هم بزنن:دی تازه Destiny کامل open world ـه و 60 فریم کردنش باز به مراتب سخت تر از بازیهای دیگست.
قرار بود بازی 960p30p باشه روی Xbox One و 1080p/30p باشه روی PS4 ، الان جفتشون 1080p30p ان
کجا گفته بودن اینو؟:-/
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or