نمایشگاه/رویداد Microsoft E3 2014 Press Conference

Fire Light

کاربر سایت
پیش به سوی E3

54770182357865014782.jpg


Generic Calendar/Clock - Countdown to 9. Jun 2014 21:00 in Tehran

خوب ما هم باید یکم هایپ خودمون رو بالا ببریم یا نه؟ :d

بازی هایی که نمایششون قطعی شده:
New Halo From 343i
Quantom Break by Sam lake
Insomniac Game's Sunset overdrive
Many New IP and :D

بازی هایی که هنوز تایید نشده نمایششون:
New Gears of War from Black Tusk
New Ip from Lion Head maybe Eden Falls
Forza Horizon, Play Ground
Platinum Exclusive Game For Xbox One
Rare New IP or An Old IP of Rare
A strategy Game
Lift London Studio Game's
Twisted Pixel Games IP
a JRPG game

بازی هایی که آرزوی فن هاست :d :‌
Banjo Kazooie, Conker, Kameo, Viva Pinata, Perfect Dark
Shenmue, Blue Dragon, Lost Odyssey, Rise of Nations
Project Gotham Racing,
Age of Empires​


Another May is upon us, which can mean only one thing: E3 is just a few short weeks away. Today we’re confirming that Xbox: Game On, the Xbox E3 2014 Media Briefing, will take place
Monday, June 9 beginning at 9:30 AM PDT
خوب زمان کنفرانس مایکروسافت هم تایید شد
دوشنبه ۱۹ خرداد ساعت ۹ شب

کمتر از یک ماه مانده به E3 مایکروسافت دست به معرفی پکیج Xbox One بدون کینکت کرد
First, beginning on June 9th, in all markets where Xbox One is sold, we will offer Xbox One starting at $399

Phil Spencer- رییس بخش Xbox - پس از بازگشت از شانگهای، به تعدادی از سوالات پیرامون E3 پیش رو پاسخ داد که به نظر جالب می رسند. خلاصه و چکیده آنها را مرور میکنیم:



  • Spencer فکر نمی کند مایکروسافت یک کنسول دستی در E3 معرفی کند. آنها تمرکزشان را بر روی Windows Phone و tablet ها قرار میدهند.
  • Spencer می خواهد نمایش E3 برای طرفداران باشد و همه آنها حس کنند که در کنفرانس حضور دارند. حتی کسانی که در لس آنجلس نیستند.
  • بیشترین تمرکز آنها در E3 بر روی گیمرهای هاردکورد می باشد.
  • صدای Cortana برای نمایش ایده خوبی برای Spencer به نظر نمیرسد. او به آینده Windows Phone علاقه دارد اما نه در این خصوص.
  • طرفداران نیازی ندارند برای شناخت بازی های ژاپنی Xbox تا نمایش Tokyo صبر کنند (رونمایی در همین E3 !)
  • مایکروسافت چیزهایی درباره بهترین استودیوهای خود برای امسال و آینده برایتان دارد.
  • خبرهای زیادی درباره E3 قبل از آن خواهید شنید. ماه May ماه پرخبری هست. { Spencer برای این یک ماه برنامه ریزی کرده است }
  • Spencer به شدت درباره IP استودیو 343i سخت گیر هست و نمی خواهد هیچ صحبتی قبل E3 در اینباره رخ دهد.
  • IP جدید و یا دنباله دار در این نمایش معرفی میشوند.

او باور دارد مایکروسافت شانس تولید برخی از IP های متعلق خود را که مانند بازی های دیجیتالی مورد غفلت قرار گرفته اند. همچنین درباره استودیو Rare و دلیل توقف آنها صحبت کرد و گفت دلیل آن زمان بوده است. اما آنها درحال حاضر هدف های زیادی برای حرکت بعدی خود دارند.

باید تا E3 صبر کرد و نتایج کارهای
Spencer را در این مدت برروی Xbox دید.
منبع

Ahsan Rasheed به عنوان عامل نفوذی شناخته شده: صحبت درباره یک JRPG در حال ساخت و اطلاعاتی درباره Halo بعدی. طبق صحبت های او این Halo نسبت به Halo های قبلی خیلی متفاوت هست . جاه طلبانه و کم و بیش Open World.

این نمونه ای از اثار این منبع هست. نمی توان حرف های او را نادیده گرفت اما، تا رونمایی رسمی آنها شک و تردید ها از بین نمی رود.
منبع

Phil Spencer" on Xbox One at E3: It's only going to get better"




خُب از این بخش صحبتاش یه جورایی نمایش های Sunset Overdrive, Project Spark, Quantum Break, and Halo تایید شد [اینا رو خودمون هم میدونستیم که] :d



از این بخش هم میشه نتیجه گرفت که شاهد عناوین کوچک و بزرگ زیادی خواهیم بود. [independent games, blockbuster franchises, new IP]

و در آخر هم گفته که واقعاً نمیتونم صبر کنم برای چیزهایی که قراره ببینیم در آینده، ما هم به همچنین فیل جان.[امیدوارم E3ـه پر هیجانی رو شاهد باشیم]

Source: News: Phil Spencer on Xbox One at E3: "It's only going to get better" - Total Xbox.com


هر چی به E3 نزدیک تر می شیم چیز های جالب تری کشف میشه! :d
Reporters quickly linked the trademark to a mobile game in development at Brimstone Interactive, cue mass disappointment on the part of Xbox One enthusiasts. Here's something slightly more exciting to consider: "Eden Falls" is also the name of a supposedly cancelled project at Lionhead, as discussed by former game designer Ollie Purkiss on his LinkedIn page. Yes, the same Lionhead that's now working on an Xbox One game that isn't Fable-related.



Eden Falls began life as "Dimitri", a project that went through several iterations over several years before finally giving up the ghost in 2006, shortly after Microsoft's acquisition of the studio. According to a fascinating Polygon report, it was to be an interactive drama comparable to classic adventure games, originally set in 1950s America, but later moved to the 1980s. Eden Falls would have cast the player as a high school student, and featured such choices as whether to take revenge on a bully by spiking his breakfast.

News: Has Microsoft revived Lionhead's Eden Falls project for Xbox One? - Total Xbox.com

نمی دونم دوستان در صفحات قبل گذاشتن یا نه اما OXM مقاله ای با عنوان 7 برنامه بزرگ مایکروسافت برای معرفی در E3 منتشر کرده . از اونجایی که منبع معتبره میشه روی این 7 موضوع حساب ویژه باز کرد . از طرف دیگه OXM گفته اجازه لو دادن یک سری از برنامه هارو نداره واسه همین داخل مقاله نیاورده

1- دیدار مجدد با مسترچیف

بر طبق پیش بینی ها شاهد نمایش In-Game از بازی HALO 5 خواهیم بود . همچنین با معرفی احتمالی HALO 2 : Anniversary این موضوع هم تایید میشه که با خرید این بازی به نسخه بتا HALO 5 هم دسترسی پیدا می کنیم . همچنین 343 جزئیات جدیدی از بخش تکنفره و مولتی پلیر HALO 5 هم اعلام میکنه

2- اعلام سیاست های جدید مایکروسافت برای کاربران Gold

به نظر می رسه مایکروسافت قصد داره هم برای XBOX360 و هم برای XBOX ONE بازیهای با کیفیت تری بصورت رایگان در اختیار کاربران گلد قرار بده . البته برای XBOX ONE بدلیل اینکه هنوز تعداد زیادی بازی فیزیکی و بزرگ عرضه نشده احتمالا برای شروع شاهد عرضه رایگان بازیهای مستقل و دیجیتالی خواهیم بود چیزی شبیه به عرضه رایگان Contrast برای کاربران Plus کنسول PS4

3- برنامه های مایکروسافت برای بازار ژاپن

احتمالا شاهد معرفی دو عنوان انحصاری خواهیم بود . یکی نسخه ای جدید از بازی ژاپنی
Phantom Dust که در سال 2004 بر روی XBOX عرضه شده بود . این بازی در سبک اکشن/استراتژی هستش .انحصاری دوم هم همونطور که پیش بینی شده بود پروژه انحصاری پلاتینیوم گیمز هستش اما مشخص نیست این پروژه انحصاری یک IP جدیده و یا ادامه ای بر بازیهای قبلی ( مثل Vanquish 2 )

4- معرفی مدل جدید XBOX ONE

احتمالا شاهد معرفی دو مدل جدید هم هستیم . یکی مدل سفید رنگ XBOX ONE و دیگری هم باندل بدون دیسک درایو XBOX ONE ... در کنار این شاهد XBOX ONE HALO Edition و باندل COD : AW هم خواهیم بود .

5- برنامه های Lionhead

احتمال داره Fable Anniversary برای XBOX ONE هم تایید بشه . نمایشی از Fable Legends به همراه جدیدترین جزئیات گیم پلی بازیو شاهد خواهیم بود و احتمال داره یک IP جدید هم از طرف Lionhead معرفی بشه

6- بازگشت بازیهای بزرگ گذشته

در این مورد هم احتمالا شاهد معرفی ریبوت یا نسخه های جدید 3 بازی خواهیم بود :

یک عنوان جدید از سری بازیهای Banjo که قبلا روی XBOX عرضه شده بود . ریبوت بازی شوتر اول شخص Prefect Dark و در نهایت نسخه جدید از بازی Viva Pinata که از سنسور کینکت هم بهره می گیره

7- FORZA جدید

اما آخرین بخش مقاله هم به نسخه جدید FORZA اشاره داره . باید دور نسخه جدید FORZA MS خط بکشیم چون زمان زیادی از عرضه نسخه پنجم نگذشته و از طرف دیگر نسخه پنجم بازی کمبود های زیادی در زمینه تعداد ماشین و ... داشت و مطمئنا ترن 10 زمان بیشتری برای خلق نسخه ششم نیاز داره .
اما همونطور که پیشبینی شده بود شاهد معرفی نسخه جدید FORZA Horizon هستیم . اگر یادتون باشه چند وقت پیش یک سری کانسپت ارت با عنوان Deep South منتشر شد و به نظر می رسه اون تصاویر به نسخه جدید هم ارتباط داره . بازی در شهر های جنوبی امریکا مثل تگزاس و لوئیزیانا جریان داره ....


در آخر مقاله هم گفته شده :

این لیست بخشی از برنامه های مایکرسافته و احتمالا در E3 شاهد نمایش گیم پلی کوانتوم بریک ، جزئیات جدید و تاریخ عرضه Sunset Overdrive ، اطلاعاتی از نسخه جدید GeoW ، نمایش تکنولوژی های جدید XBOX ONE و اطلاعات محتوای انحصاری Call of Duty: Advanced Warfare برای XBOX ONE هم خواهیم بود


بازی هایی که نمایش قطعی دارن در E3

47773572723340873339.jpg

22535177313709783208.jpg

68387738523417109504.jpg
60480731417621163510.jpg

78317778122959672716.jpg


91598806915620348147.jpg
02136868945232940450.jpg
73427600620868073368.jpg

16396719340385110824.jpg
14994069232581897417.jpg
71183274212512706410.jpg

image_39800_fit_940.jpg

دوستان اگه کسی خواست امضای هماهنگ بزاره، میتونه از این استفاده کنه.



سایزش جوری هست که همه میتونن استفاده کنن :دی با تشکر از هادی HDV 7 عزیز.
طراحی از کاربر rod
11081379292340271522.jpg


طراحی از Frobary
36040402318862455987.gif


طراحی از esix
91981581361844989840.jpg


طراحی از Fire Light
07891622272944227156.jpg

esix
BaziCenter UNSC

unloved
95204367852962985667.jpg

 
آخرین ویرایش:
@فرخ :

چیش دور از ذهنه؟ Valve با HL3 چند سال فن هاش رو گذاشته تو خماری ؟ خود اپیک چند سال سره نسخه جدید UT فن هاش رو منتظر نگه داشت ؟ تو داری میگی چون دیدن ریسکش بالاست و به خاطر تغییراتی که داشتن و . . . اومدن قید ساخت نسخه جدیدی از بزرگترین فرانچایز و ماشین پول سازیشون رو زدن ؟! الان این دلیل بنظرت منطقیه؟!

از طرفی بنظرم تحلیل مکان هم اشتباست چون اگه بحث مالی بوده باشه 100% با مولتی پلتفرم کردنش تو داز مدت مثل شرکت هایی چون اکتیویژن و یوبی سافت میتونستن درآمد بیشتری بدست بیارن پس صرفاً بحث مالی نبوده یا اگه بوده تو اولیتشون نبوده نقل قول هم گذاشتم :
"Selling an IP like that is a rare thing. Most companies look at it as their crown jewels but at Epic we had a practical view of it: We weren't going to build it and we realized the world wanted more Gears of War."
ببین فرخ قضیه خیلی سادست نمی دونم چرا ایقدر دوست داری پیچیده اش کنی یه بارم تو پروفایت گفتم ! اپیک مثل یسری استدیوهای دیگه دنبال تجربه های جدیده ؛ از یسری استدیوها نباید انتظار داشته باشی چون فرضاً فروش یه ip ـشون خیلی خوب بوده تا ابد دنباله ی همون رو بسازن و تغییری ایجاد نکن ! Tim Sweeney خودش توضیح داده که تو برنامه ریزی و پروسه ایی که واسه آینده بازی های در حال ساختشون ترسیم کردن به این نتیجه رسیدن با اینکه به این سری علاقه خیلی زیادی دارن دارن ولی دیگه قرار نیست GEOW جدیدی بسازن ، عنوانی که بر پایه کاور گیری و المان های این شکلی باشه ! اگرم بخوان بسازن احتمالاً فن های این یسری باید یه مدت طولانی مثل آنریل تورنمنت واسه دیدن ادامه اش صبر کنن ! در ضمن اگه یادت باشه اون زمان که بحث و شایعه های مولتی پلتفرم شدن بازی مطرح شده بود اسپنسر گفت ما ترجیح میدیم در درجه اول خود اپیک ساخت ادامه این سری به عهده بگیره این معنیش یعنی چی؟

در کل این مسئله خیلی پیچیده ایی نیست یسری استدیو ها مثل ND ، Remedy و همین اپیک دنبال ساخت عناوین متفاوت و جدید هستن ! اگرم بخوای یه همچنین استدیوهایی رو مجبور به ساخت عناوینی که دوست ندارن کنی مطمئن باش سره 1 سال نشده نصف کارمنداشون یا استعفا میدن یا اگرم بمونن احتمالاً به نتیجه دلخواه از لحاظ کیفیت نمیرسن ! اپیک UT ساخت بعد رفت سراغ GEOW الانم دنبال ساخت یه عنوان جدید و متفاوت هست که شاید از تمامی عناوین قبلیش هم موفق تر بشه به همین سادگی !:d
 
آخرین ویرایش:
@فرخ :

چیش دور از ذهنه؟ Valve با HL3 چند سال فن هاش رو گذاشته تو خماری ؟ خود اپیک چند سال سره نسخه جدید UT فن هاش رو منتظر نگه داشت ؟ تو داری میگی چون دیدن ریسکش بالاست و به خاطر تغییراتی که داشتن و . . . اومدن قید ساخت نسخه جدیدی از بزرگترین فرانچایز و ماشین پول سازیشون رو زدن ؟! الان این دلیل بنظرت منطقیه؟!

از طرفی بنظرم تحلیل مکان هم اشتباست چون اگه بحث مالی بوده باشه 100% با مولتی پلتفرم کردنش تو داز مدت مثل شرکت هایی چون اکتیویژن و یوبی سافت میتونستن درآمد بیشتری بدست بیارن پس صرفاً بحث مالی نبوده یا اگه بوده تو اولیتشون نبوده نقل قول هم گذاشتم :

ببین فرخ قضیه خیلی سادست نمی دونم چرا ایقدر دوست داری پیچیده اش کنی یه بارم تو پروفایت گفتم ! اپیک مثل یسری استدیوهای دیگه دنبال تجربه های جدیده ؛ از یسری استدیوها نباید انتظار داشته باشی چون فرضاً فروش یه ip ـشون خیلی خوب بوده تا ابد دنباله ی همون رو بسازن و تغییری ایجاد نکن ! Tim Sweeney خودش توضیح داده که تو برنامه ریزی و پروسه ایی که واسه آینده بازی های در حال ساختشون ترسیم کردن به این نتیجه رسیدن با اینکه به این سری علاقه خیلی زیادی دارن دارن ولی دیگه قرار نیست GEOW جدیدی بسازن ، عنوانی که بر پایه کاور گیری و المان های این شکلی باشه ! اگرم بخوان بسازن احتمالاً فن های این یسری باید یه مدت طولانی مثل آنریل تورنمنت واسه دیدن ادامه اش صبر کنن ! در ضمن اگه یادت باشه اون زمان که بحث و شایعه های مولتی پلتفرم شدن بازی مطرح شده بود اسپنسر گفت ما ترجیح میدیم در درجه اول خود اپیک ساخت ادامه این سری به عهده بگیره این معنیش یعنی چی؟

در کل این مسئله خیلی پیچیده ایی نیست یسری استدیو ها مثل ND ، Remedy و همین اپیک دنبال ساخت عناوین متفاوت و جدید هستن ! اگرم بخوای یه همچنین استدیوهایی رو مجبور به ساخت عناوینی که دوست ندارن کنی مطمئن باش سره 1 سال نشده نصف کارمنداشون یا استعفا میدن یا اگرم بمونن احتمالاً به نتیجه دلخواه از لحاظ کیفیت نمیرسن ! اپیک UT ساخت بعد رفت سراغ GEOW الانم دنبال ساخت یه عنوان جدید و متفاوت هست که شاید از تمامی عناوین قبلیش هم موفق تر بشه به همین سادگی !:d
بله دلبیل من کاملا منظقیه از نظر خودم ! اپیک نمیتونست ریسک گیرز را بکنه ! کاملا مشخصه ! هر استودیویی ip جدید خلق میکنه ولی دلیل نمیشه که دیگه گیرز را ادامه نده !
الان مثلا رمدی و nd را مثال زدی اینها ip دیگه ساختن ولی کنارش همون انچارتد و aw را ادامه میدن ! پس اپیک نخواسته گیرز را ادامه بده اونم به قول تو یه ماشین پول ساز دلیلش همون ریسک بالا میشه یعنی ip را میفروشه و مسئولیت تمام گردن مایکرو می افته از اون طرف سر فروش ip یه پول گنده به دست میاره !

قضیه خیلی سادست مصطفی :دی
 
بله دلبیل من کاملا منظقیه از نظر خودم ! اپیک نمیتونست ریسک گیرز را بکنه ! کاملا مشخصه ! هر استودیویی ip جدید خلق میکنه ولی دلیل نمیشه که دیگه گیرز را ادامه نده !
الان مثلا رمدی و nd را مثال زدی اینها ip دیگه ساختن ولی کنارش همون انچارتد و aw را ادامه میدن ! پس اپیک نخواسته گیرز را ادامه بده اونم به قول تو یه ماشین پول ساز دلیلش همون ریسک بالا میشه یعنی ip را میفروشه و مسئولیت تمام گردن مایکرو می افته از اون طرف سر فروش ip یه پول گنده به دست میاره !

قضیه خیلی سادست مصطفی :دی
باشه تو درست میگی احتمالاً فردا پس فردا هم اکتیویژن ، راکستار و یوبی سافت و . . . ساخت نسخه های جدیده عناوینی چون GTA ، Assassin creed و COD متوقف میکنن چون ادامه دادن این عناوین ریسکش بالاست !:| اون مثالی هم که زدی ربطی نداره ! حدسم میزم کامنت های منو درست نمی خونی ! نقل قول کردم برات بابایی داره صراحتاً میگه ما نمی خواستیم GEOW ّبسازیم واسه یه مدت طولانی ولی احساس میکردیم فن های این سری به نسخه های جدیدتر احتیاج دارن ! باز تو حرف خودتو میزنی! :d

بعد چطوری داری ادامه Alan wake با عنوانی چون GEOW مقایسه میکنی که در کنار هیلو بیشتری فروش و فن بیس رو داره خدا عالمه ! مطمئن باش اگه یه روزی Alan wake هم بتونه به فروش xbox در حد گیرز و هیلو کمک کنه، حتی 1% شک نکن که اگه رمدی نخواد یا نتونه ادامه ی این سری رو واسه یه مدت طولانی بسازه مایکرو واسه خرید کلیه حقوق این ip هم اقدام میکنه :d البته اگه چینن روزی برسه :d
 
باشه تو درست میگی احتمالاً فردا پس فردا هم اکتیویژن ، راکستار و یوبی سافت و . . . ساخت نسخه های جدیده عناوینی چون GTA ، Assassin creed و COD متوقف میکنن چون ادامه دادن این عناوین ریسکش بالاست !:| اون مثالی هم که زدی ربطی نداره ! حدسم میزم کامنت های منو درست نمی خونی ! نقل قول کردم برات بابایی داره صراحتاً میگه ما نمی خواستیم GEOW ّبسازیم واسه یه مدت طولانی ولی احساس میکردیم فن های این سری به نسخه های جدیدتر احتیاج دارن ! باز تو حرف خودتو میزنی! :d

بعد چطوری داری ادامه Alan wake با عنوانی چون GEOW مقایسه میکنی که در کنار هیلو بیشتری فروش و فن بیس رو داره خدا عالمه ! مطمئن باش اگه یه روزی Alan wake هم بتونه به فروش xbox در حد گیرز و هیلو کمک کنه، حتی 1% شک نکن که اگه رمدی نخواد یا نتونه ادامه ی این سری رو واسه یه مدت طولانی بسازه مایکرو واسه خرید کلیه حقوق این ip هم اقدام میکنه :d البته اگه چینن روزی برسه :d
کاری به بحث ندارم اما COD هیچ ریسکی نداره :d جلبک هم اسمش رو بزاری COD تحویل مردم بدی فروش چند ده میلیونی می کنه:d
 
باشه تو درست میگی احتمالاً فردا پس فردا هم اکتیویژن ، راکستار و یوبی سافت و . . . ساخت نسخه های جدیده عناوینی چون GTA ، Assassin creed و COD متوقف میکنن چون ادامه دادن این عناوین ریسکش بالاست !:| اون مثالی هم که زدی ربطی نداره ! حدسم میزم کامنت های منو درست نمی خونی ! نقل قول کردم برات بابایی داره صراحتاً میگه ما نمی خواستیم GEOW ّبسازیم واسه یه مدت طولانی ولی احساس میکردیم فن های این سری به نسخه های جدیدتر احتیاج دارن ! باز تو حرف خودتو میزنی! :d

بعد چطوری داری ادامه Alan wake با عنوانی چون GEOW مقایسه میکنی که در کنار هیلو بیشتری فروش و فن بیس رو داره خدا عالمه ! مطمئن باش اگه یه روزی Alan wake هم بتونه به فروش xbox در حد گیرز و هیلو کمک کنه، حتی 1% شک نکن که اگه رمدی نخواد یا نتونه ادامه ی این سری رو واسه یه مدت طولانی بسازه مایکرو واسه خرید کلیه حقوق این ip هم اقدام میکنه :d البته اگه چینن روزی برسه :d
الان چه اتفاقی تو راک استار رخ داده ؟!
بعد لول آخه نکه cod بعد از دست دادن افراد کلیدیش موفقیت امتیازاتش پابرجا مونده :lol: بعد این عناوین هیچ کدوم انحصاری نیستند و هیچ کدوم پرچمدار یه کنسول نیستند .

حالا میخوای یکدندگی را بزاری کنار :دی گیرز کارگردان اصلیه خودش را از دست میده و چند تن مهم دیگه مثل فرگوسن ! حالا بگو که ریسک نداره ؟! هرکسی از جاش پا بشه میتونه گیرز را ادامه بده ؟ پس خیلی راحت گیرز را میفروشن و مایکرو رد فررکوسن را میاره سر کار و تاحدودی تضمین کیفیت از طرفی ریسک تمام گردن مایکرو می افته .

من کی Alan wake را با گیرز مقایسه کردم ؟!
 
آخرین ویرایش:
کاری به بحث ندارم اما COD هیچ ریسکی نداره جلبک هم اسمش رو بزاری COD تحویل مردم بدی فروش چند ده میلیونی می کنه
اینکه مشخصه شما هر عنوانی رو سالانه عرضه کنی ریسکش کم میشه ! چون انتظارات و توقع هم به همون اندازه ازش کم میشه ! شما الان GEOW ، Uncharted ، GTA و هر بازی دیگه ایی رو به جای 3،4 سال یک بار سالی یه بار رلیز کنی مسلماً توقعات ازش کمتر میشه ؛ بحث من چیزه دیگه ایی بود :d
---------------------------------------------------
@:فرخ

این کامنت آخرم در مورد این موضوع هست ! یسری عناوین مثل Halo مثل GEOW بقدری از لحاظ فروش و فن بیس تاثیر گذار هستن که اگه نسخه های جدید اونا تو یه بازه زمانی مشخص فرضاً دو یا نهایتا سه سال یک بار رلیز نشه رو فروش کلی کنسول و جذب مخاطب میتونه تاثیر منفی داشته باشه . مایکروسافت هم اینو خوب میدونه حالا اپیک ، بانجی و یا هر استدیو دیگه ایی که ساخت چنین فرانچایز های بزرگی تو کارنامه اشون دارن اگه از ساخت نسخه های جدید این عناوین سرباز بزنن یا به تعویق بندازن( حالا به هر دلیلی) مایکرو مجبوره خودش اقدام کنه ؛ اینم معنیش این نیست که این استدیوها دیگه علاقه ای به ساخت GEOW یا Halo نداشتن ! اپیکم چون واسه یه مدت نمی خواسته Gears of war بسازه(به گفته خودشون نزدیکه به یک دهه یا حتی بیشتر ) و از طرف دیگه مایکروسافتم به خاطر اهمیت این سری و همون بحث زمان بندی، عرضه نسخه جدیدی از این سری رو نهایتاً تا 3 سال دیگه اجتناب ناپذیر میدونسته پس این خرید و فروش صورت میگیره چیزی که به نفع همه بوده .
در ضمن من یکدندگی بذارم کنار؟( لول) لابد انتظار داری من دلایل Sweeney رو ول کنم بعد حرفای تو رو قبول کنم :d

پ.ن : در مورد Alan wake گفتی رمدی در کنار ip جدیدش آلن ویک رو هم ادامه میده ،من جواب دادم اگه AW به بزرگی هیلو و گیرز بشه مطمئن باش مایکرو فرضاً 4 ، 5 سال منتظر نمی شد تا رمدی نسخه جدید Alan wake بسازه .
 
---------------------------------------------------
@:فرخ

این کامنت آخرم در مورد این موضوع هست ! یسری عناوین مثل Halo مثل GEOW بقدری از لحاظ فروش و فن بیس تاثیر گذار هستن که اگه نسخه های جدید اونا تو یه بازه زمانی مشخص فرضاً دو یا نهایتا سه سال یک بار رلیز نشه رو فروش کلی کنسول و جذب مخاطب میتونه تاثیر منفی داشته باشه . مایکروسافت هم اینو خوب میدونه حالا اپیک ، بانجی و یا هر استدیو دیگه ایی که ساخت چنین فرانچایز های بزرگی تو کارنامه اشون دارن اگه از ساخت نسخه های جدید این عناوین سرباز بزنن یا به تعویق بندازن( حالا به هر دلیلی) مایکرو مجبوره خودش اقدام کنه ؛ اینم معنیش این نیست که این استدیوها دیگه علاقه ای به ساخت GEOW یا Halo نداشتن ! اپیکم چون واسه یه مدت نمی خواسته Gears of war بسازه(به گفته خودشون نزدیکه به یک دهه یا حتی بیشتر ) و از طرف دیگه مایکروسافتم به خاطر اهمیت این سری و همون بحث زمان بندی، عرضه نسخه جدیدی از این سری رو نهایتاً تا 3 سال دیگه اجتناب ناپذیر میدونسته پس این خرید و فروش صورت میگیره چیزی که به نفع همه بوده .
در ضمن من یکدندگی بذارم کنار؟( لول) لابد انتظار داری من دلایل Sweeney رو ول کنم بعد حرفای تو رو قبول کنم :d

پ.ن : در مورد Alan wake گفتی رمدی در کنار ip جدیدش آلن ویک رو هم ادامه میده ،من جواب دادم اگه AW به بزرگی هیلو و گیرز بشه مطمئن باش مایکرو فرضاً 4 ، 5 سال منتظر نمی شد تا رمدی نسخه جدید Alan wake بسازه .
تو یدونه نمونه مثال بزن برام !

استودیوی ND داره انچارتد میسازه و 3 شماره ازش ساخت بعد کنارش TLOU را ساخت ولی کاملا مشخصه دوباره داره انچارتد میسازه !
نمیخوای قبول کنی که ساخت گیرز ریسک داشت این مشکل خودت هست چون کاملا یه فکت هست که ساخت گیرز کاملا یه ریسک بزرگ برای اپیک بوده چون دیگه سازنده های اصلیش بالا سرش نیستند مایکرو برای ساخت و ادامه هیلو چند تن از افراد کلیدی بانجی را در دست نگه داشته .
باشه تو به حرف بازیسازها گوش کن که Sweeney چی گفته :lol: نکه اخه حرف بازیسازها و سیاستشون تا حالا خیلی درست از اب در اومده ! تو این مدت هم کلی در این مورد بحث شده و رسما یه چند نفری را شرمنده کردم :دی بازیساز اون لحظه هرچی به نفعشه اون را میگه ! نه چیز دیگه .
شد حرف بانجی نمیخواسته هیلو بسازه از مایکرو خارج شده بعد یه بازی ساخته شبیه به هیلو . لول !

نهایتا حرف تو راست باشه اینطور میشه که اپیک کنار گیرز یه ip دیگه میسازه مثل ND نه اینکه کل پروژه گیرز را تعطیل کنه و واسه 10 سال دیگه نگه داره بعد IP دیگه بسازه .

در مورد Alan wake گفتی رمدی در کنار ip جدیدش آلن ویک رو هم ادامه میده ،من جواب دادم اگه AW به بزرگی هیلو و گیرز بشه مطمئن باش مایکرو فرضاً 4 ، 5 سال منتظر نمی شد تا رمدی نسخه جدید Alan wake بسازه
باز چه ربطی داره ؟!
 
آخرین ویرایش:
چه بحث های عجیبی میکنید حالا چه فرقی میکنه..؟
اگر 5 روز دیگه صبر کنید معلوم میشه اپیک داره چی کار میکنه
اصلا این بحثها هیچ ربطی نداره که من بگم اپیک حتما یه بازی انحصاری میسازه ! تمام این بحث فقط سر اینه که چرا اپیک گیرز را ادامه نداده !
 
مثل اینکه امروز (پنج شنبه) Witcher 3 Event برگزار میشه و هر چی هم هست قراره مستقیما پخش بشه :biggrin1: به نظرم با این شرایط این بازی دیگه تو کنفرانس حضور نداره :biggrin1:

Cyberpunk 2077 Confirmed for Microsoft E3 2014 Press Conference:d

حالا نمایشش ساعت چنده؟! :dمطمئنم سر نمایش هر دوتا بازی CDPR تلفات عظیمی به جا می مونه!
البته یه خورده به TW 3 شک دارم چون که کارشناس های بازیسنتر تایید کردن چون بازی با TO توی یه سال عرضه میشه و متای دو تا شماره ی قبلی به 90 نرسیده، شکست می خوره و هیچ شانسی توی 2015 نداره! :(:|
 
حالا این بازی Epic اگه انحصاری باشه خیلی هم مهم نیست، به هر حال قراره TLG رو-رونمایی بشه، خود به خود مایکروسافت میره تو قوطی :دی
البته یه خورده به TW 3 شک دارم چون که کارشناس های بازیسنتر تایید کردن چون بازی با TO توی یه سال عرضه میشه و متای دو تا شماره ی قبلی به 90 نرسیده، شکست می خوره و هیچ شانسی توی 2015 نداره
این نظریه رو من دادم، هه هه :دی شما فکر کن Fallout 4 عرضه بشه، اونوقت آخر سال پشمک هم گیر TW3 نمیاد :)) :دی تازه TLG رو فراموش نکن، هر سالی عرضه بشه، دیگه هیچ رقیبی نمی تونه جلوش رو بگیره، اصلا یه وضعی هست.
 
حالا این بازی Epic اگه انحصاری باشه خیلی هم مهم نیست، به هر حال قراره TLG رو-رونمایی بشه، خود به خود مایکروسافت میره تو قوطی :دی

این نظریه رو من دادم، هه هه :دی شما فکر کن Fallout 4 عرضه بشه، اونوقت آخر سال پشمک هم گیر TW3 نمیاد :)) :دی تازه TLG رو فراموش نکن، هر سالی عرضه بشه، دیگه هیچ رقیبی نمی تونه جلوش رو بگیره، اصلا یه وضعی هست.
چه فرقی داره؟ رو-رونمایی بشه مایکروسافت تو قوطیه, رو-رونمایی نشه بازم تو قوطیه تازه وضع بدتر هم میشه چون توی تمام کنفرانس های پیش رو دائم بحث قوطی و رو-رونمایی پیش میاد!
 
چه فرقی داره؟ رو-رونمایی بشه مایکروسافت تو قوطیه, رو-رونمایی نشه بازم تو قوطیه تازه وضع بدتر هم میشه چون توی تمام کنفرانس های پیش رو دائم بحث قوطی و رو-رونمایی پیش میاد!
حالا رو-رونمایی رو کاری ندارم، ولی وقتی عرضه بشه من دلم واسه بقیه بازی ها میسوزه که آنچنان تحت تاثیر قرار می گیرن که ممکنه تیم سازنده هاشون کلا متلاشی بشه :( واقعا TLG مثل بمب اتم می مونه، کافیه منفجر بشه تا دنیای گیم رو نابود کنه!
 
Witcher 3 Event به وقت ما تقریبا میشه ساعت 4 4و نیم دیگه؟ :-/
پ.ن: مگه خبر ندارید چرا ولو هف لایف 3 رو رونمایی نمی کنه؟ می ترسه از شانس بدش بخوره به این رو-رونمایی کلا HL3 نابود بشه :(
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or