نمایشگاه/رویداد Microsoft E3 2014 Press Conference

Fire Light

کاربر سایت
پیش به سوی E3

54770182357865014782.jpg


Generic Calendar/Clock - Countdown to 9. Jun 2014 21:00 in Tehran

خوب ما هم باید یکم هایپ خودمون رو بالا ببریم یا نه؟ :d

بازی هایی که نمایششون قطعی شده:
New Halo From 343i
Quantom Break by Sam lake
Insomniac Game's Sunset overdrive
Many New IP and :D

بازی هایی که هنوز تایید نشده نمایششون:
New Gears of War from Black Tusk
New Ip from Lion Head maybe Eden Falls
Forza Horizon, Play Ground
Platinum Exclusive Game For Xbox One
Rare New IP or An Old IP of Rare
A strategy Game
Lift London Studio Game's
Twisted Pixel Games IP
a JRPG game

بازی هایی که آرزوی فن هاست :d :‌
Banjo Kazooie, Conker, Kameo, Viva Pinata, Perfect Dark
Shenmue, Blue Dragon, Lost Odyssey, Rise of Nations
Project Gotham Racing,
Age of Empires​


Another May is upon us, which can mean only one thing: E3 is just a few short weeks away. Today we’re confirming that Xbox: Game On, the Xbox E3 2014 Media Briefing, will take place
Monday, June 9 beginning at 9:30 AM PDT
خوب زمان کنفرانس مایکروسافت هم تایید شد
دوشنبه ۱۹ خرداد ساعت ۹ شب

کمتر از یک ماه مانده به E3 مایکروسافت دست به معرفی پکیج Xbox One بدون کینکت کرد
First, beginning on June 9th, in all markets where Xbox One is sold, we will offer Xbox One starting at $399

Phil Spencer- رییس بخش Xbox - پس از بازگشت از شانگهای، به تعدادی از سوالات پیرامون E3 پیش رو پاسخ داد که به نظر جالب می رسند. خلاصه و چکیده آنها را مرور میکنیم:



  • Spencer فکر نمی کند مایکروسافت یک کنسول دستی در E3 معرفی کند. آنها تمرکزشان را بر روی Windows Phone و tablet ها قرار میدهند.
  • Spencer می خواهد نمایش E3 برای طرفداران باشد و همه آنها حس کنند که در کنفرانس حضور دارند. حتی کسانی که در لس آنجلس نیستند.
  • بیشترین تمرکز آنها در E3 بر روی گیمرهای هاردکورد می باشد.
  • صدای Cortana برای نمایش ایده خوبی برای Spencer به نظر نمیرسد. او به آینده Windows Phone علاقه دارد اما نه در این خصوص.
  • طرفداران نیازی ندارند برای شناخت بازی های ژاپنی Xbox تا نمایش Tokyo صبر کنند (رونمایی در همین E3 !)
  • مایکروسافت چیزهایی درباره بهترین استودیوهای خود برای امسال و آینده برایتان دارد.
  • خبرهای زیادی درباره E3 قبل از آن خواهید شنید. ماه May ماه پرخبری هست. { Spencer برای این یک ماه برنامه ریزی کرده است }
  • Spencer به شدت درباره IP استودیو 343i سخت گیر هست و نمی خواهد هیچ صحبتی قبل E3 در اینباره رخ دهد.
  • IP جدید و یا دنباله دار در این نمایش معرفی میشوند.

او باور دارد مایکروسافت شانس تولید برخی از IP های متعلق خود را که مانند بازی های دیجیتالی مورد غفلت قرار گرفته اند. همچنین درباره استودیو Rare و دلیل توقف آنها صحبت کرد و گفت دلیل آن زمان بوده است. اما آنها درحال حاضر هدف های زیادی برای حرکت بعدی خود دارند.

باید تا E3 صبر کرد و نتایج کارهای
Spencer را در این مدت برروی Xbox دید.
منبع

Ahsan Rasheed به عنوان عامل نفوذی شناخته شده: صحبت درباره یک JRPG در حال ساخت و اطلاعاتی درباره Halo بعدی. طبق صحبت های او این Halo نسبت به Halo های قبلی خیلی متفاوت هست . جاه طلبانه و کم و بیش Open World.

این نمونه ای از اثار این منبع هست. نمی توان حرف های او را نادیده گرفت اما، تا رونمایی رسمی آنها شک و تردید ها از بین نمی رود.
منبع

Phil Spencer" on Xbox One at E3: It's only going to get better"




خُب از این بخش صحبتاش یه جورایی نمایش های Sunset Overdrive, Project Spark, Quantum Break, and Halo تایید شد [اینا رو خودمون هم میدونستیم که] :d



از این بخش هم میشه نتیجه گرفت که شاهد عناوین کوچک و بزرگ زیادی خواهیم بود. [independent games, blockbuster franchises, new IP]

و در آخر هم گفته که واقعاً نمیتونم صبر کنم برای چیزهایی که قراره ببینیم در آینده، ما هم به همچنین فیل جان.[امیدوارم E3ـه پر هیجانی رو شاهد باشیم]

Source: News: Phil Spencer on Xbox One at E3: "It's only going to get better" - Total Xbox.com


هر چی به E3 نزدیک تر می شیم چیز های جالب تری کشف میشه! :d
Reporters quickly linked the trademark to a mobile game in development at Brimstone Interactive, cue mass disappointment on the part of Xbox One enthusiasts. Here's something slightly more exciting to consider: "Eden Falls" is also the name of a supposedly cancelled project at Lionhead, as discussed by former game designer Ollie Purkiss on his LinkedIn page. Yes, the same Lionhead that's now working on an Xbox One game that isn't Fable-related.



Eden Falls began life as "Dimitri", a project that went through several iterations over several years before finally giving up the ghost in 2006, shortly after Microsoft's acquisition of the studio. According to a fascinating Polygon report, it was to be an interactive drama comparable to classic adventure games, originally set in 1950s America, but later moved to the 1980s. Eden Falls would have cast the player as a high school student, and featured such choices as whether to take revenge on a bully by spiking his breakfast.

News: Has Microsoft revived Lionhead's Eden Falls project for Xbox One? - Total Xbox.com

نمی دونم دوستان در صفحات قبل گذاشتن یا نه اما OXM مقاله ای با عنوان 7 برنامه بزرگ مایکروسافت برای معرفی در E3 منتشر کرده . از اونجایی که منبع معتبره میشه روی این 7 موضوع حساب ویژه باز کرد . از طرف دیگه OXM گفته اجازه لو دادن یک سری از برنامه هارو نداره واسه همین داخل مقاله نیاورده

1- دیدار مجدد با مسترچیف

بر طبق پیش بینی ها شاهد نمایش In-Game از بازی HALO 5 خواهیم بود . همچنین با معرفی احتمالی HALO 2 : Anniversary این موضوع هم تایید میشه که با خرید این بازی به نسخه بتا HALO 5 هم دسترسی پیدا می کنیم . همچنین 343 جزئیات جدیدی از بخش تکنفره و مولتی پلیر HALO 5 هم اعلام میکنه

2- اعلام سیاست های جدید مایکروسافت برای کاربران Gold

به نظر می رسه مایکروسافت قصد داره هم برای XBOX360 و هم برای XBOX ONE بازیهای با کیفیت تری بصورت رایگان در اختیار کاربران گلد قرار بده . البته برای XBOX ONE بدلیل اینکه هنوز تعداد زیادی بازی فیزیکی و بزرگ عرضه نشده احتمالا برای شروع شاهد عرضه رایگان بازیهای مستقل و دیجیتالی خواهیم بود چیزی شبیه به عرضه رایگان Contrast برای کاربران Plus کنسول PS4

3- برنامه های مایکروسافت برای بازار ژاپن

احتمالا شاهد معرفی دو عنوان انحصاری خواهیم بود . یکی نسخه ای جدید از بازی ژاپنی
Phantom Dust که در سال 2004 بر روی XBOX عرضه شده بود . این بازی در سبک اکشن/استراتژی هستش .انحصاری دوم هم همونطور که پیش بینی شده بود پروژه انحصاری پلاتینیوم گیمز هستش اما مشخص نیست این پروژه انحصاری یک IP جدیده و یا ادامه ای بر بازیهای قبلی ( مثل Vanquish 2 )

4- معرفی مدل جدید XBOX ONE

احتمالا شاهد معرفی دو مدل جدید هم هستیم . یکی مدل سفید رنگ XBOX ONE و دیگری هم باندل بدون دیسک درایو XBOX ONE ... در کنار این شاهد XBOX ONE HALO Edition و باندل COD : AW هم خواهیم بود .

5- برنامه های Lionhead

احتمال داره Fable Anniversary برای XBOX ONE هم تایید بشه . نمایشی از Fable Legends به همراه جدیدترین جزئیات گیم پلی بازیو شاهد خواهیم بود و احتمال داره یک IP جدید هم از طرف Lionhead معرفی بشه

6- بازگشت بازیهای بزرگ گذشته

در این مورد هم احتمالا شاهد معرفی ریبوت یا نسخه های جدید 3 بازی خواهیم بود :

یک عنوان جدید از سری بازیهای Banjo که قبلا روی XBOX عرضه شده بود . ریبوت بازی شوتر اول شخص Prefect Dark و در نهایت نسخه جدید از بازی Viva Pinata که از سنسور کینکت هم بهره می گیره

7- FORZA جدید

اما آخرین بخش مقاله هم به نسخه جدید FORZA اشاره داره . باید دور نسخه جدید FORZA MS خط بکشیم چون زمان زیادی از عرضه نسخه پنجم نگذشته و از طرف دیگر نسخه پنجم بازی کمبود های زیادی در زمینه تعداد ماشین و ... داشت و مطمئنا ترن 10 زمان بیشتری برای خلق نسخه ششم نیاز داره .
اما همونطور که پیشبینی شده بود شاهد معرفی نسخه جدید FORZA Horizon هستیم . اگر یادتون باشه چند وقت پیش یک سری کانسپت ارت با عنوان Deep South منتشر شد و به نظر می رسه اون تصاویر به نسخه جدید هم ارتباط داره . بازی در شهر های جنوبی امریکا مثل تگزاس و لوئیزیانا جریان داره ....


در آخر مقاله هم گفته شده :

این لیست بخشی از برنامه های مایکرسافته و احتمالا در E3 شاهد نمایش گیم پلی کوانتوم بریک ، جزئیات جدید و تاریخ عرضه Sunset Overdrive ، اطلاعاتی از نسخه جدید GeoW ، نمایش تکنولوژی های جدید XBOX ONE و اطلاعات محتوای انحصاری Call of Duty: Advanced Warfare برای XBOX ONE هم خواهیم بود


بازی هایی که نمایش قطعی دارن در E3

47773572723340873339.jpg

22535177313709783208.jpg

68387738523417109504.jpg
60480731417621163510.jpg

78317778122959672716.jpg


91598806915620348147.jpg
02136868945232940450.jpg
73427600620868073368.jpg

16396719340385110824.jpg
14994069232581897417.jpg
71183274212512706410.jpg

image_39800_fit_940.jpg

دوستان اگه کسی خواست امضای هماهنگ بزاره، میتونه از این استفاده کنه.



سایزش جوری هست که همه میتونن استفاده کنن :دی با تشکر از هادی HDV 7 عزیز.
طراحی از کاربر rod
11081379292340271522.jpg


طراحی از Frobary
36040402318862455987.gif


طراحی از esix
91981581361844989840.jpg


طراحی از Fire Light
07891622272944227156.jpg

esix
BaziCenter UNSC

unloved
95204367852962985667.jpg

 
آخرین ویرایش:
اصلا قانع کننده نیست! طراح که قحط نیومده. میخواستن ادامه بدن راحت میتونستن یه تیم قدرتمند تشکیل بدن! دیگه بدتر از بانجی که نبود! مایکروسافت یه تیم تشکیل داد به چه عظمت! کار چندان سختی نیست!

به نظر من ماجرا از این قرار هست؛ از وقتی که شرکت چینی Tencent (که پنجمین شرکت اینترنتی بزرگ دنیاست) بخش قابل توجهی از سهام اپیک رو خرید (توی جون سال 2012 - لازم به ذکر هست که این شرکت سهام Riot Games رو هم در دست داره که سازنده League of Legends هست - کارگردان UC4 هم الان اینجا کار میکنه) به این شرکت فشار زیادی آورده که تمرکزشون رو روی توسعه UE بزارن و در عوض دیگه وارد ساخت بازی های AAA و پر هزینه نشن. اینو سال گذشته تیم سویینی (رفیق دیرینه جان کارمک)، موسس شرکت هم گفت و دربارش توضیح داد. Epic دیگه مثل قبل علاقه ای به ساخت بازی های بزرگ نخواهد داشت و البته در ادامه گفتن که این حرف به معنی منصرف شدن از ساخت بازی نیست و یه شوتر AAA بزرگ در دست ساخت دارن که الان مشخص شده Unreal Tournament جدید هست.

در نتیجه اینطور به نظر میاد که اپیک با توجه به صحبت های بالا و این نکته که دیگه ادامه دادن GeoW در دستور کاریشون نبود، فرصت رو مناسب دید و با اشاره های غیر مستقیم به احتمال عرضه GeoW برای پلتفرم های سونی که یجور تهدید مایکروسافت بود، این IP رو به مبلغ قابل توجه 100 میلیون دلار (طبق شایعات) فروخت و کاسبی کرد. الان هم بنظر نمیرسه شرکتی که میگه دیگه بازی AAA زیادی نمیسازه غیر از فورتینایت و آنریل تورنومنت که اتفاقا جفتشون هم یدونه نمایش بدرد بخور از گیم پلی نداشتن و هنوز تو مراحل اصلی ساخت هستن پروژه دیگه ای داشته باشه.

ولی با تمام این تفاسیر اگه واقعا اپیک یه IP انحصاری برای مایکروسافت و X1 داشته باشه باید جلوی مایکروسافت تعظیم کرد! واقعا میگن!
ماکان از این بحثها سر انحصاری شدن گیرز تو این نسل داشتیم ! یادت بیار کی حرفش راست در اومد ! سر این طور موضوع ها با من بحث نکن :دی

حالا پایین جواب شما را هم به مصطفی میدم :دی
دلایلت بذار لب کوزه آبش بخور :d

دلیلش این بوده که اپیک دیگه نمی خواسته GEOW بسازه، دنبال تجربه های جدید تری بودن به همین سادگی !
توضیحات Tim Sweeney :
لپ کلام اینکه اینا به این نتیجه رسیدن بجای اینکه این سری نزدیک به یک دهه گوشه استدیوشون خاک بخوره بهتره که بدن مایکرو ادامه شو بسازه چون احساس کردن هنوز فن های این سری به نسخه های بیشتری احتیاج دارن و این کار به نفع همه هست هم اپیک، هم مایکرو، هم فن های این سری .

لول ! هر چی شنیدی باور نکن من دارم دونه به دونه اخباری که طی شده برات میگم . مایکرو ip گیرز را 3 گانش را بنابه قرار دادش در دست داشته و همچنان کل سری تو نسلی که گذشت انحصاری موند . بعد گیرز جاجمنت را در کارنامشون دارند و دادن استودیوی PCF ساخت اگر یادتون مونده باشه کلیفی تو یک مصاحبه اومد گفت PCF استودیوی خوبیه که بتونه سری گیرز را ادامه بده . بعد این خبر چندی نگذشت که کلیفی بی از استودیو خارج شد حالا فرکوسن و چند تن کلیدی را هم بزار کنارش و............ بالاخره گیرز جاجمنت اون چیزی نشد که انتظار میرفت و حرف کلیفی تو زرد از اب در اومد یعنی اینکه PCF استودیوی مناسب برای ادامه سری نیست این خودش اولین زنگ خطر واسه این بازی بود یعنی اپیک یه مسئولیت بسیار بزرگ رو گردنش بدون حضور کارمندای کلیدیش داره یعنی PCF از امتحان قبول نمیشه و از طرفی خود اپیک هم ریسک دیگری که حتی خودش بسازه نمیتونه انجام بده .
اینجا دیگه خیلی تابلو هست مایکرویی که یکی از پرچمداران کنسول 360 همین سریه گیرز هست را باید ایندش را روشن کنه با توجه به اتفاقات رخ داده IP را میخره و رد فرگوسن را میاره سر کار کسی که کنار کلیفی مهمترین فرد ساخت سری بوده یعنی تا حدودی تضمین کیفیت کار و در نهایت خرید امتیاز UE4 و..........

اینکه بگی اپیک نمیخاسته بازی را بسازه یکم دور از ذهنه یه استودیو همیشه دوست داره بازی فوق محبوبش را ادامه بده و در همه زمینه ها هم همیشه صحبت اول قسمت تجاریه بازی که خوب گیرز اون سود را براش قشنگ داره و خواهد داشت ولی اینجا همون مسئله ریسک پذیری مهمه که اپیک نتونسته فشارش را به دوش بگیره .

--------------

حالا این چیزها را میگم دیل نمیشه بگم حتما و حتما بازی اپیک انحصاری هست فقط دارم دلایل یک استودیو TP بخواد انحصاری بسازه من احتمال اپیک را بیشتر میدونم .
 
آخرین ویرایش:
حالا این چیزها را میگم دیل نمیشه بگم حتما و حتما بازی اپیک انحصاری هست فقط دارم دلایل یک استودیو TP بخواد انحصاری بسازه من احتمال اپیک را بیشتر میدونم
من احتمال Epic رو بیشتر نمی دونم ولی خب دلم میخواد اگه انحصاری Third Party وجود داشته باشه، اون بازی رو Epic بسازه :دی
 
به نظرم احتمال کرایتک از همه بالاتره که اختصاصی بسازه خیلی احتمال داره یه دنباله برا ryse باشه قبلا شایعه شده بود قسمت بعدی درباره یه شوالیه انگلیسیه.
 
بعد این همه مدت بانجو کازویی چیه اخه ! (نمی گم بده ها ولی زیادی شاده خو ! ) :d
امیدوارم Rare یه ای پی جدید داشته باشه ، سوم شخص و ادونچر ، شوتر نباشه ، یه چیز تو مایه های همین ارت های یکی دو صفحه ی قبل .
یه اکشن تیره و تاریک ...
اقا دیگه نزدیک e3 هست حق داریم یکم رویا پردازی کنیم :d:-s
اما بدور از دریم و این ها مثل این که Rare داره نیرو جدید استخدام می کنه به صورت دایم و تایتل سایت رسمیش زده job opening ، بیایم امیدوارم باشیم ریر احیا بشه .l-)
ولی جدا خوش می گذره استدیوشون ، یه سر بلاگشون زدم پر عکس هالووین و کریسمس ایناس . شادن برا خودشون ! :|
RedNoseDay13_1.jpg
 
آخرین ویرایش:
من دقیقا متوجه نشدم. اگه بحث سر اینه که چرا مایکروسافت داره گیرز رو ادامه میده که خب مشخصه، باید ادامه بده:دی ادامه ندادنش حماقته.
اگر هم سر اینه که چرا اپیک ادامش رو نساخت، خب حتما دلشون نخواسته دیگه گیرز بسازن! مثل بانجی. مایکروسافت هم خب مسلما بیکار نمیشینه و خودش ردیفش میکنه.
حالا اینکه دلیل اپیک این بوده که میخواسته IP جدید بسازه یا اصلا میخواسته دیگه بازی آنچنان بزرگی نسازه، مشخص نیست و بعدا معلوم میشه. ولی امیدوارم گزینه اول باشه.
 
مثل اینکه امروز (پنج شنبه) Witcher 3 Event برگزار میشه و هر چی هم هست قراره مستقیما پخش بشه :دی به نظرم با این شرایط این بازی دیگه تو کنفرانس حضور نداره :دی
 
حالا که همه دارن از آرزوهاشون حرف میزنن.... :d:|
منم آرزوم اینه که مایکروسافت یه بازی تو سبک PURE معرفی کنه. فوق العاده بود بازیش :((:x
کنسول اولیم سرِ این بازی سوخت :|
 
من دقیقا متوجه نشدم. اگه بحث سر اینه که چرا مایکروسافت داره گیرز رو ادامه میده که خب مشخصه، باید ادامه بده:دی ادامه ندادنش حماقته.
اگر هم سر اینه که چرا اپیک ادامش رو نساخت، خب حتما دلشون نخواسته دیگه گیرز بسازن! مثل بانجی. مایکروسافت هم خب مسلما بیکار نمیشینه و خودش ردیفش میکنه.
حالا اینکه دلیل اپیک این بوده که میخواسته IP جدید بسازه یا اصلا میخواسته دیگه بازی آنچنان بزرگی نسازه، مشخص نیست و بعدا معلوم میشه. ولی امیدوارم گزینه اول باشه.

نه.. گویا بحث سر اینکه اپیک چون نمی خواسته انحصاری برای ماکرو بسازه گرز رو داده به ماکرو و از این به بعد مولتی می سازه مثل بانجی ولی فرخ میگه نه اپیک دوباره انحصاری می سازه
 
من احتمال Epic رو بیشتر نمی دونم ولی خب دلم میخواد اگه انحصاری Third Party وجود داشته باشه، اون بازی رو Epic بسازه :دی
حالا دلیل تو چیه نمیدونم ؟:دی
ولی دلیل بر اینکه اپیک باشه بیشتر هست چراش هم کاملا مشخصه بین TP ها اعتبار ساخت IP موفق و تا حدودی تضمین شده اپیک از همشون بهتره ! چرا ؟ چون مایکرو وقتی میخواد پول خرج کنه کرایتک براش قابل اعتمادتر هست یا اپیک ؟!

من دارم از رو اصول خودم میرم جلو و خودم را مایکرو فرض میکنم وقتی دارم پول خرج میکنم مثلا بگم کرایتک برام بازی بساز یا حتی رمدی برام بازی بساز واقعا باید خیلی خر باشم که نرم این پیشنهاد را به اپیک بدم ! یعنی اگه اپیک تنها TP باشه که برای مایکرو انحصاری بسازه تضمینش خیلی بیشتر از مثلا 3 و 4 تا استودیوی TP هست که بخواد 4 تا عنوان براش بسازه !

اینجا فقط یه احتمال داره که فقط خود اپیک دیگه نخواد انحصاری بسازه !

من دقیقا متوجه نشدم. اگه بحث سر اینه که چرا مایکروسافت داره گیرز رو ادامه میده که خب مشخصه، باید ادامه بده:دی ادامه ندادنش حماقته.
اگر هم سر اینه که چرا اپیک ادامش رو نساخت، خب حتما دلشون نخواسته دیگه گیرز بسازن! مثل بانجی. مایکروسافت هم خب مسلما بیکار نمیشینه و خودش ردیفش میکنه.
حالا اینکه دلیل اپیک این بوده که میخواسته IP جدید بسازه یا اصلا میخواسته دیگه بازی آنچنان بزرگی نسازه، مشخص نیست و بعدا معلوم میشه. ولی امیدوارم گزینه اول باشه.
لول دلیل بانجی فقط پول در اوردن بیشتر بوده ;;) فکت ! مثلا این destiny خیلی با هیلو فرق داره ؟! والا من هربار تریلر از این بازی میبنم به شدت یاد هیلو میفتم ! حالا هر تفاوتی هم با هیلو داره میتونست همین تغییرات را کم و بیش رو هیلو بیاره :) الان مایکرو اگه بانجی را مستقل میکرد و میگفت هیلو هم واسه خودت ! مطمئن باش خود بانجی همین هیلو را ادامه میداد با فرق این که روی همه پلتفورمها عرضه میکرد و مطمئنا مثل سگ هم راضی میشد ;;)
 
اینجا فقط یه احتمال داره که فقط خود اپیک دیگه نخواد انحصاری بسازه
قضیه همینه :دی اینجا تصمیم گیرنده Epic هست نه مایکروسافت، ولی خب امیدوارم تصمیم درست رو بگیرن و بازم Jump کنن تو آغوش مایکروسافت :دی
 
من دقیقا متوجه نشدم. اگه بحث سر اینه که چرا مایکروسافت داره گیرز رو ادامه میده که خب مشخصه، باید ادامه بده:دی ادامه ندادنش حماقته.
اگر هم سر اینه که چرا اپیک ادامش رو نساخت، خب حتما دلشون نخواسته دیگه گیرز بسازن! مثل بانجی. مایکروسافت هم خب مسلما بیکار نمیشینه و خودش ردیفش میکنه.
حالا اینکه دلیل اپیک این بوده که میخواسته IP جدید بسازه یا اصلا میخواسته دیگه بازی آنچنان بزرگی نسازه، مشخص نیست و بعدا معلوم میشه. ولی امیدوارم گزینه اول باشه.

نه بحث اینه که اگه اپیک میخواست انحصاری بسازه چرا همون GeoW رو ادامه نداد؟ چون مثلما ادامه دادن یه IP به شهرت و موفقیت GeoW ریسک و شانس موفقیت خیلی خیلی بیشتری نسبت به خلق یه IP جدید داره!

عین داستان Destiny که یک عده معتقد بودن باز اتحصاری Xbox‌ خواهد بود (در خوشبینانه ترین حالت ممکن انحصاری زمانی) در صورتی که خوب اگه بانجی میخواست بازم انحصاری بسازه که همون هیلو رو ادامه میداد! یا thatgamecompany که یک عده توهم زدن بازی بعدیشون باز انحصاری PS4 هست.

باز تاکید مکینم نمیگم احتمالش صفره، اما از نظر من کمه!
 
یک دلیل بیارید که چرا اپیک انحصاری نسازه؟ فن بیس این استدیو که رو پلتفرم xbox متمرکزِ و مایکرو بیشتر از بقیه پابلیشر ها پول داره. خاک تو سرشون اگه انحصاری نسازن دیگه :|
please besazid :crying1:
لول دلیل بانجی فقط پ.ل در اوردن بیشتر بوده ;;) فکت ! مثلا این destiny خیلی با هیلو فرق داره ؟ والا من هربار تریلر از این بازی میبنک به شدت یاد هیلو میافتم حالا هر تفاوتی هم با هیلو داره میتونست همین تغییرات را کم و بیش رو هیلو بیاره :) الان مایکرو اگه بانجی را مستقل میکرد و میگفت هیلو هم واسه خودت ! مطمئن باش خود بانجی همین هیلو را ادامه میداد با فرق این که روی همه پلتفورمها و مثل سگ هم راضی میشد ;;)
:| جمله آخرت خداییش اصلا خوب نبود :|
 
نه بحث اینه که اگه اپیک میخواست انحصاری بسازه چرا همون GeoW رو ادامه نداد؟ چون مثلما ادامه دادن یه IP به شهرت و موفقیت GeoW ریسک و شانس موفقیت خیلی خیلی بیشتری نسبت به خلق یه IP جدید داره!

عین داستان Destiny که یک عده معتقد بودن باز اتحصاری Xbox‌ خواهد بود (در خوشبینانه ترین حالت ممکن انحصاری زمانی) در صورتی که خوب اگه بانجی میخواست بازم انحصاری بسازه که همون هیلو رو ادامه میداد! یا thatgamecompany که یک عده توهم زدن بازی بعدیشون باز انحصاری PS4 هست.

باز تاکید مکینم نمیگم احتمالش صفره، اما از نظر من کمه!
البته یه تفاوت بزرگ بین قضیه Epic و Bungie وجود داره و اونم این هست که سر قضیه Gears یه مبلغ پول هنگفتی رد و بدل شده، این که اون وسط فقط IP منتقل شده یا اینکه چیزهایی دیگه هم جز قرارداد بوده نامشخصه :دی فکر کنم دیگه تو E3 مشخص بشه، یهو دیدی اصلا Mark Rein رفت تو کنفرانس سونی بازی بعدی Epic رو معرفی کرد :)) :|
 
نه بحث اینه که اگه اپیک میخواست انحصاری بسازه چرا همون GeoW رو ادامه نداد؟ چون مثلما ادامه دادن یه IP به شهرت و موفقیت GeoW ریسک و شانس موفقیت خیلی خیلی بیشتری نسبت به خلق یه IP جدید داره!
اتفاقا برعکس فکر میکنی ریسک ساختن گیرز خیلی بالاست نه ip جدید ! گیرز ریسک دوجانبه از طرف مایکرو و اپیک داره اگه اپیک بزنه خرابش کنه ابروی یه بازیه پرچم دار داره از بین میره و مایکرو هم دهن اپیک را سرویس میکنه ! پس وقتی کارمندای اصلی اپیک نیستند اپیک قشنگ ip را میفروشه و تمام مسئولیت را هم به مایکرو واگذار میکنه به همین راحتی و خوشمزگی :دی

ولی خراب کردن ip جدید فقط ریسک مالی داره اما ریسک گیرز ریسک ناموسی حساب میشه :دی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or