شایعه Mgs 4 برای 360 ؟!

Nemesis

کاربر ویژه
کاربر سایت
Apr 9, 2006
398
نام
محمد مهدی حاجی اسمعیلی
توی مصاحبه ایی که در لایپزیگ با کوجیما و تهیه کننده ی بازی صورت گرفت یکی از 360 بازها (احتمالا Fanboy) از کوجیما میپرسه که آیا پورتی از MGS 4 بر روی 360 خواهد آمد ؟!
در این بین ناگهان تهیه کننده حرف کوجیما رو قطع کرده و میگه :

"KONAMI هیچ نقشه و طرحی رو برای عرضه ی بازی بغیر از کنسول PS3 نداره..."

بعد از گفتن این حرف PS بازها شاد میشن و احساس میکنن که بروبچ 360 باز خیلی کنف شدن ولی بعد از مدتی کوتاه تهیه کننده در ادامه ی صحبتش اضافه میکنه :

"حداقل برای زمان فعلی ! "

که نشون دهنده ی اینه که بازی به احتمال زیاد (اگه SONY اقدامی نکنه) درست مثل قسمتهای اول و دومش بر روی کنسولهای دیگه و یا حتی ممکنه بر روی PC هم عرضه بشه...
همونطوری هم که قبلا گفتم این بازی (MGS) هیچوقت یک بازی انحصاری محسوب نمیشده و تنها دلیلی که قسمت سوم آن بر روی XBOX عرضه نشد , زمانی بود که برای Port کردن بازی میگرفت و کوجیما ابراز کرده بود که این کار زمانبندی مربوط به ساخت بازی های Portable OPS و Lunar Knights و MGS 4 رو میگرفته و بهمین دلیل عرضه ی MGS 3 بر روی XBOXمنتفی شده بود.

خب ! این صحبتها اثبات کننده ی این نیست که MGS 4 بر روی 360 خواهد آمد ولی نشون دهنده ی اینه که طرفداران و دارندگان 360 میتونن امیدوار باشن که در سالهایی مثل اواخر 2008 یا در میانه 2009 بتونن این بازی رو بصورت Port شده بازی کنن...

پس دوستان 360 باز....امیدوار باشین ! نمیدونین حریص بودن , این فاکتور زشت انسانی چه بلاهایی سر بازیکنها میاره ! نمیدونین که اگه دوستان هیئت مدیره در KONAMI احساس کنن که بعد از چند وقت با عرضه ی MGS 4 روی 360 میتونن چه پولی بهم بزنن , چه بلایی سر اونهایی میاد که رفتن برای MGS4 و دیدن پایان داستان Solid Snake یه PS3 خریدن !
نمیدونین !...............

متشکرم...Nemesis
 

SLASH1

کاربر سایت
Jan 15, 2007
3,347
ديگه خوده مديرا هم خسته شدن ديگه قفل و مفل يخدي
حالا خوبه خود جناب دايناسور جان گفتن فردا يه تايپيك به نام شيش لول بند مي ياد ميگه mgs4 براي 360 نذاشتن حرف از دهنش در بياد:laughing:
فكر كنم حجم شايعه ي اين بازي از حجم خود بازي زد بالاتر:-"
 

Saman

Administrator
Sep 22, 2005
1,069
کاربر PS3 Terabay تو یا خیلی بی‌سواد و از مرحله پرتی یا ما رو احمق فرض کردی. جای تو و امثال تو توی این‌ سایت نیست. به مدت یک‌ماه از سایت اخراج می‌شی.
 

Tuco

کاربر سایت
Dec 14, 2005
759
تا این بازی برای ps3 نیاد و فروش خودش نکنه و افراد زیادی رو برای خرید یهps3 ترغیب نکنه هیچ حرفی در این مورد گفته نخواهد شد مطمین باشید
 

Elvish Hero

Channeling La Masia
کاربر سایت
Sep 23, 2005
4,143
دیگه به نظرتون تکراری نشده این حرفا؟!همه میدونیم که کونامی دنبال پوله...همه میدونیم که سونی سعی در انحصاری بودن بازی داره...همه میدونین که تعداد یونیت های فروخته شده ی PS3 خیلی کمتر از X360 ه .... و همه میدونیم که به حرف های سازنده ها نمیشه اعتماد کرد!
لازم نیست هر از چند گاهی بیاین تو تاپیک ها دوباره به همدیگه اینارو بگید!
پ.ن:البته خوبی این بحثا اینه که بعضی وقتا Talent های خفنی تو سایت کشف میشن!!آقا این CoD3 نیومد حال کنیم؟!:biggrin1:
 

MAMALY_SANDY

کاربر سایت
Apr 29, 2006
262
نام
محمد
باز هم شایعه ای دیگر ;) دیگه نباید این شایعه ها رو واسشون ارزش قائل شد چقدر ما شایعه راجب
متال گر 4 شنیدیم یه مدت میگفتن حرکت مشکوک کوجیما که لوگوی ps3 رو توی دموش پاک کرده حالا هم اینو میگن خلاصه همش شایعه هست و امکان نداره به واقعیت بپیونده ;) سونی وقتی دید اگه شل بگیره بازی از دست میده نمونش همین دویل می کرای پس دیگه نمیزاره بازی ها به همین سادگی از دستش بره اونم یه عنوان مثل متال گر 4 که خیلی میتونه برای جلو انداختن فروش از رقیبش بهش کمک کنه. ;)
طرفدارهای ps3 قبل از dmc4 هم این حرفارو میزدن اما حالا ...
تجربه نشون داده اکثر شایعه ها در صنعت گیم به حقیقت میپیونده این بازی هم از این قضیه مثتثنی نیست.
به امید روزی که شاهد هیچ بازیه انحصاری نباشیم (اون روز هرگز نمییاد)
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
خدایش دیگه داره حالم از این حرفها بهم میخوره. یه بار کیانوش خان کنی گفتن این بازی برای 360 میاد تموم شد و رفت. حالا با 6 ماه یا یه سال فاصله ولی بلاخره میاد. بیاد یا نیاد برای من یکی اهمیت نداره ولی اطمینان دارم KONAMI از سود این بازی روی XB360 نمیگذره. برداشتن لوگویه ps3 ، حرفهای بودار سازنده ها، فروش کم و قیمت بالای ps3، فروش و قیمت مناسب 360 و.... همه و همه دارن میگن این بازی برای 360 هم میاد.
پ.ن. خواهشا نگید که کوجیما n بار گفته انحصاری و از این جور حرفها. حرفهای کوجیما دیگه خریدار نداره از بس خالی بسته + کونامی ناشر و همه کاره بازی نه کوجیما ;).
 

ONLY_SONY_PS3

کاربر سایت
Apr 14, 2007
695
طرفدارهای ps3 قبل از dmc4 هم این حرفارو میزدن اما حالا ...
تجربه نشون داده اکثر شایعه ها در صنعت گیم به حقیقت میپیونده این بازی هم از این قضیه مثتثنی نیست.
به امید روزی که شاهد هیچ بازیه انحصاری نباشیم (اون روز هرگز نمییاد)
فکر میکنم توی پستی که نقل قول کردی از من همه چیزو توضیح دادم وگفتم که چرا نباید به این شایعه ها اهمیت داد ;) حالا این چه ربطی به طرفدارای سونی داره؟؟؟؟ در ضمن مطمعن باش اگه این بازی واسه 360 هم بیاد ناراحت که نمیشم هیچ خوشحالم میشم چون به جای اینکه 80 هزار تومن از جیبم بره تا بازیو انجام بدم میرم با 6 هزار تومن روی 360 بازی میکنم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر