Reza Razor
کاربر سایت
درکل این مساله ی سایه ها وقتی اینجور میشن ازنظر فنی یجور ضعف گرافیکی حساب میشه ولی بنظر من یه ضعف مثبته!.البته یه مشکلاتی مثل رزولوشن پایین سایه ها داره که باعث میشه لبه سایه ها زیاد نرم نباشن

منظورم اینه که همین اشکال سایه ها اگه دقت کنین توی GTA هم وجود داره و باعث میشه وقتی به سایه ها مخصوصا زمان روز نگاه کنین زیاد نرم و ساف نیستن و لبه هاش کم وزیاد میشن(که میشه همون رزولوشن پایین سایه). اما چرا مثبت؟مثلا صاف نبودن لبه ی سایه های یه درخت اینطور خودشو نشون میده که این ناصافی سایه بخاطر تکون خوردن برگهای درخته(درحالی که اینطور نیست و اینطور بنظر میاد) این مساله یجور سایه ها رو حتی طبیعی تر جلوه میده به نظر من.
من اکثر بازیهایی که روی pc بازی میکنم حتی اگه کارتم سایه هارو با کیفیت بالا هم اجرا کنه اونو روی متوسط تنظیم میکنم چون طبیعی تر بنظر میاد از زمانی که مثل یه خط صاف باشه.

حالا اینم بخاطر تعریف از گراف بازی نمیگم همینجوری راجع به سایه ها گفتین یادم اومد! :cheesygri
آخرین ویرایش: