Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
بازی ها که مرحله به مرحله نوبتی ساخته نمی شن که می گید اگه کوجیما یکسال بیشتر می موند همه چی فرق می کرد:دی

بیس اصلی بازی تو همون پری پروداکشن بسته می شه و تیم میره سراغ ساختش...حالا شاید در طول ساخت بیست سی درصد در بالاترین حد یکسری تغییراتی بدن...

Nتا بازی داریم که با گلیچ یا فن های نرد اون فرنچایز، پلیر ها تونستن اون بخش های نیمه کاره رو پیدا کنن،حالا هر چقدرم از فایل اصلی بازی حذف شده باشه، باز تهش یک چیز پلیبل ازش در میارن:دی

باقی چیزا صرفا رویا و امیدواری فن ها می تونه باشه... مخصوصا کوجیما که به شدت مدیا و روان شناسی تاثیرش رو مخاطب رو بلده... کافیه با دو سه عکس یا دو سه دیالوگ بالا پایین کردن این خوراک رو تحویل مخاطب بده...

وگرنه کوجیما تا روزی که با کونامی قرارداد داشت بالاسر تیم بود و اصلا رها نشده بود پروژه... که اگه بدون حضور کوجیما،کونامی پروژه رو گلد کرده بودن،تا الان باید کونامی می تونست چندین نسخه MGS خفن تحویل بده!

واقعیت فنتوم پین اول و آخرش همینی بوده که هست...
و خب کوجیما و یا کلا داستان سرا های حرفه ای خوب بلدن با یک سری نشانه ها داستان اثر هاشون رو حتی پس از پایان کار شخصیشون تو ذهن مخاطباشون زنده نگه دارن!!!
 
بازی ها که مرحله به مرحله نوبتی ساخته نمی شن که می گید اگه کوجیما یکسال بیشتر می موند همه چی فرق می کرد:دی

بیس اصلی بازی تو همون پری پروداکشن بسته می شه و تیم میره سراغ ساختش...حالا شاید در طول ساخت بیست سی درصد در بالاترین حد یکسری تغییراتی بدن...

Nتا بازی داریم که با گلیچ یا فن های نرد اون فرنچایز، پلیر ها تونستن اون بخش های نیمه کاره رو پیدا کنن،حالا هر چقدرم از فایل اصلی بازی حذف شده باشه، باز تهش یک چیز پلیبل ازش در میارن:دی

باقی چیزا صرفا رویا و امیدواری فن ها می تونه باشه... مخصوصا کوجیما که به شدت مدیا و روان شناسی تاثیرش رو مخاطب رو بلده... کافیه با دو سه عکس یا دو سه دیالوگ بالا پایین کردن این خوراک رو تحویل مخاطب بده...

وگرنه کوجیما تا روزی که با کونامی قرارداد داشت بالاسر تیم بود و اصلا رها نشده بود پروژه... که اگه بدون حضور کوجیما،کونامی پروژه رو گلد کرده بودن،تا الان باید کونامی می تونست چندین نسخه MGS خفن تحویل بده!

واقعیت فنتوم پین اول و آخرش همینی بوده که هست...
و خب کوجیما و یا کلا داستان سرا های حرفه ای خوب بلدن با یک سری نشانه ها داستان اثر هاشون رو حتی پس از پایان کار شخصیشون تو ذهن مخاطباشون زنده نگه دارن!!!

هر کسی نظر خودش داره و مختاره
همون موقع یادم چند روز بعد از عرضه بازی گفتن بازی ناقصه و داستان جدایی کوجیما از کونامی صدای زیادی به پا کرد

اگر میذاشتن و وقط میدادن به کوجیما بازی کامل تموم می شد
بازی های متالگیر همیشه خفن بودن و هستن


حالا کسی از بازی خوشش نمیاد یه داستان دیگس
 
  • Like
Reactions: Thundersky
بازی ها که مرحله به مرحله نوبتی ساخته نمی شن که می گید اگه کوجیما یکسال بیشتر می موند همه چی فرق می کرد:دی

بیس اصلی بازی تو همون پری پروداکشن بسته می شه و تیم میره سراغ ساختش...حالا شاید در طول ساخت بیست سی درصد در بالاترین حد یکسری تغییراتی بدن...

Nتا بازی داریم که با گلیچ یا فن های نرد اون فرنچایز، پلیر ها تونستن اون بخش های نیمه کاره رو پیدا کنن،حالا هر چقدرم از فایل اصلی بازی حذف شده باشه، باز تهش یک چیز پلیبل ازش در میارن:دی
خب بحث همینه.
ولی داری نبش قبر میکنی :D

بازی که دقیقه نودی از زیر دست کوجیما کشیده نشد.
مشکل کونامی و کوجیما مدتها قبل و سر ساخت فانتوم پین بالاتر گرفت و خب ددلاین برای تحویل پروژه به کونامی سال 2015 تعیین شد.

Kp حتی قبل از انتشار ground zeroes دیده نمیتونه فانتوم پین رو تو این مدت بسازه و خب رفتن سمت بریدن و حذف کردن محتواها و...

برای این کلی شواهد تو بازی وجود داره.
از اختصاص دادن بخشهایی از داستان تو نوارهای کاست که تو بازی وجود ندارن و اتفاق نمیفتن...

پیامهای مخفی کوجیما تو ground zeroes

بازی دوتا چپتر داره و اخرش خیلی ناگهانی با یه کاتسین تموم میشه ولی تو فایلهای بازی اسم چپتر سوم که peace بوده پیدا شده.

حذف بخش coop از بازی ولی تو فایلهای بازی وجود داشت و مودسازها الان آوردنش.

Episode 51 که عملا باید تو بازی وجود میداشت و قرار بود باهاش خط داستانی eli رو توضیح بدن رو به این اکتفا کردن که با یه کاتسین برای نسخه دبلاکس ادیشن منتشر کنن...

کلا سرنوشت تعدادی از شخصیتها کاملا نیمه کاره رها میشه.
از این موارد زیاده...
========

و خب شما خودت رو بزار جای تیم سازنده...
فکر کن برای یک بازی nسال نیاز داری که تمام ایده هات رو اجرایی کنی ولی ناشر میاد میگه شما باید سر این موقع بازیت رو تحویل بدی و جای هیچگونه تاخیری هم نداری.

این شد که kp قیچی به دست شد و طی پروسه ساخت بازی به فکر جمع کردن و رسوندن بازی به 2015 افتادن.
همینطور که میگی بازی از طراحیش کلا مشکل واره و مشخصه که ناقصه.

این مشکلات مخصوصا از چپتر دوم خودشون رو کاملا نشون میدن.

همین بلا رو دقیقا ناشر کره ای با اسکوفیلد سر calisto protocol هم آوردن (دقیقه نود انتشار بازی رو چندماه انداختن جلو) که خودش گفت چندتا مرحله، باس، دشمن و... رو حذف کردیم.
به همین خاطر کرانچ وحشتناکی رو به تیم وارد کردیم که بازی چندماه زودتر آماده بشه، در صورتی که حتی به تاریخ اولیه هم نمیتونستن برسونن و نیاز داشت که تاخیر بخوره.

اینکه صحبت از این میشه که اگه یکسال تاخیر میخورد kp میتونست بازی رو برسونه بیشتر یه آرزوست چون در هر صورت باز هم بازی نهایی حذفیات میگرفت ولی این شانس رو به تیم میداد که برنامه ریزی بهتری میداشتن و حداقل چپتر سوم رو از بازی کات نمیکردن یا طوری مسیر رو میچیدن که یه پایانبندی آبرومندانه تری میداشتیم.
 
آخرین ویرایش:
سلام دیشب بازی رو تموم کردم نزدیک 17 ساعت طول کشید با وجود ایراداتی که داشت که در ادامه راجع بهش میگم ولی خیلی خوب بود لذت بردم میخواستم هم نقاط مثبت رو بگم هم منفی ولی به نظرم گفتن نقاط مثبت شاید دیگه خیلی لطفی نداشته باشه ارزش بالای بازی برای همه مشخصه ولی موارد منفی رو میگم حالا نمیدونم مختص به نسخه ریمیک هست یا تو بازی اصلی هم بوده اول اینکه کنترل کرکتر بازی اصلا خوب نیست برای مثال سیستم کاور گرفتن بازی ، اونجاهایی که میخواستم سریع پشت دیواری جعبه ای چیزی کاور بگیرم گیج بازی در می آورد یا کاور نمیگرفت یا تو زاویه اشتباه کاور میگرفت و اونجاهایی که نمیخواستم کاور بگیرم فقط میخواستم سریع از کنار یه چیزی رد بشم میرفت تو کاور ، یا مثلا تو مبارزه با باس ها ، جایی که لازمه واکنش سریع انجام داد فقط کافی بود از باس یه مشت بخورم بیفتم زمین دیگه بلند شدن کار حضرت فیل بود اصلا انگار نه انگار اسنیک یه مبارز حرفه ایه ، مورد بعدی با این که سبک بازی مخفی کاری هست و از بازی های معروف این سبک هم هست به نظرم مخفی کاری بازی کاملا معمولیه همه چیز خلاصه میشه تو این که نیم خیز یا سینه خیز از کنار درو دیوار چهار تا سرباز رو رد کنی و برسی به لوکیشن مورد نظر همین !!! البته همینش هم برای من جذاب بود ولی اون ذهنیتی که داشتم اصلا نبود هیتمن ابسولوشن که یازده دوازده سال پیش بازی کردم حس خیلی عمیق تری از مخفی کاری رو بهم منتقل کرد البته داشتم با خودم میگفتم شاید لازم نبوده المان های مخفی کاری بیشتری بزارن تو بازی یعنی در راستای هدف بازی نبوده ولی خب در هر صورت با کسی صحبت کنم دیگه نمیتونم به عنوان یه بازی مخفی کاری قوی و عمیق به کسی معرفیش کنم ترجیح میدم نقطه قوت بازی رو همون قالب کلی داستان یا روایتش در نظر بگیرم یا حتی با اولویت پایین تر شخصیت پردازی کرکتر ها ، با وجود صحبت هایی که کردم در کل خیلی خوشحالم بازیش کردم ارزشش رو داشت
 
سلام دیشب بازی رو تموم کردم نزدیک 17 ساعت طول کشید با وجود ایراداتی که داشت که در ادامه راجع بهش میگم ولی خیلی خوب بود لذت بردم میخواستم هم نقاط مثبت رو بگم هم منفی ولی به نظرم گفتن نقاط مثبت شاید دیگه خیلی لطفی نداشته باشه ارزش بالای بازی برای همه مشخصه ولی موارد منفی رو میگم حالا نمیدونم مختص به نسخه ریمیک هست یا تو بازی اصلی هم بوده اول اینکه کنترل کرکتر بازی اصلا خوب نیست برای مثال سیستم کاور گرفتن بازی ، اونجاهایی که میخواستم سریع پشت دیواری جعبه ای چیزی کاور بگیرم گیج بازی در می آورد یا کاور نمیگرفت یا تو زاویه اشتباه کاور میگرفت و اونجاهایی که نمیخواستم کاور بگیرم فقط میخواستم سریع از کنار یه چیزی رد بشم میرفت تو کاور ، یا مثلا تو مبارزه با باس ها ، جایی که لازمه واکنش سریع انجام داد فقط کافی بود از باس یه مشت بخورم بیفتم زمین دیگه بلند شدن کار حضرت فیل بود اصلا انگار نه انگار اسنیک یه مبارز حرفه ایه ، مورد بعدی با این که سبک بازی مخفی کاری هست و از بازی های معروف این سبک هم هست به نظرم مخفی کاری بازی کاملا معمولیه همه چیز خلاصه میشه تو این که نیم خیز یا سینه خیز از کنار درو دیوار چهار تا سرباز رو رد کنی و برسی به لوکیشن مورد نظر همین !!! البته همینش هم برای من جذاب بود ولی اون ذهنیتی که داشتم اصلا نبود هیتمن ابسولوشن که یازده دوازده سال پیش بازی کردم حس خیلی عمیق تری از مخفی کاری رو بهم منتقل کرد البته داشتم با خودم میگفتم شاید لازم نبوده المان های مخفی کاری بیشتری بزارن تو بازی یعنی در راستای هدف بازی نبوده ولی خب در هر صورت با کسی صحبت کنم دیگه نمیتونم به عنوان یه بازی مخفی کاری قوی و عمیق به کسی معرفیش کنم ترجیح میدم نقطه قوت بازی رو همون قالب کلی داستان یا روایتش در نظر بگیرم یا حتی با اولویت پایین تر شخصیت پردازی کرکتر ها ، با وجود صحبت هایی که کردم در کل خیلی خوشحالم بازیش کردم ارزشش رو داشت
در مورد کنترل درست میگی انگاری کلا انیمیشنها تاخیر دارن.
تو بازی اصلی کنترل همچنان مشکلات خودش رو داشت ولی این شکل از تاخیر رو نداشتیم.
به نظرم مشکلت با کنترل بیشتر این مورد باشه که کاملا درسته.

اما در مورد ویژگی مخفی کاری این نسخه به نظرم باید به این توجه کنی که بازی امکانات مخفی کاری رو بهت میده ولی مجبورت نمیکنه که از اونها استفاده کنی.
خیلی هم دستت رو باز میزاره که از امکاناتی که داری و محیط به بهترین شکل استفاده کنی.
ولی اگه انتخابت این باشه که سینه خیزکنان از کنار همه رد بشی و مرحله رو رد کنی این حتما نمیتونه مشکل طراحی بازی باشه ، انتخاب خودت بوده.

مثلا دارک سولز یا بلادبورن رو بازی کنی و بدو بدو از کنار دشمنها رد بشی و خودت رو برسونی به باس و... بعد بیای بگی این اصلا خوب نیست که بازی اجازه همچین کاری رو به من میده.

یه سرچ تو یوتوب بزن ، روی درجه سختی بالا + استفاده از تجهیزاتی که اسنیک داره میشه خیلی جذاب مخفی کاری کرد و از بازی لذت برد.
جذاب بودن مخفی کاری تو این بازی انتخابش با خودته.
میتونه به همون اندازه که توصیف کردی حوصله سر بر باشه ، هم میتونه هر رویارویی با دشمن یه مخفی کاری سینمایی و جذاب باشه.

===========
اگرچه همونطور که گفتی دنیا ، داستان ، شخصیتها و... تو این سری همیشه به گیم پلی اولویت داشته و سایه اش سنگین تر بوده(غیر از V که جذابترین بخشش همین گیم پلیه ).
ولی به نظرم خیلی به بازی دل ندادی چون مثل هیتمنها که خودت اشاره کردی یکی از جذابیتهای این نسخه و کل مجموعه اینه که مراحل رو چندین بار با شکلهای مختلفی از مخفی کاری و اکشن تموم کنی.
عمق مخفی کاری خیلی از اینی که میگی بیشتره.
 
سلام دیشب بازی رو تموم کردم نزدیک 17 ساعت طول کشید با وجود ایراداتی که داشت که در ادامه راجع بهش میگم ولی خیلی خوب بود لذت بردم میخواستم هم نقاط مثبت رو بگم هم منفی ولی به نظرم گفتن نقاط مثبت شاید دیگه خیلی لطفی نداشته باشه ارزش بالای بازی برای همه مشخصه ولی موارد منفی رو میگم حالا نمیدونم مختص به نسخه ریمیک هست یا تو بازی اصلی هم بوده اول اینکه کنترل کرکتر بازی اصلا خوب نیست برای مثال سیستم کاور گرفتن بازی ، اونجاهایی که میخواستم سریع پشت دیواری جعبه ای چیزی کاور بگیرم گیج بازی در می آورد یا کاور نمیگرفت یا تو زاویه اشتباه کاور میگرفت و اونجاهایی که نمیخواستم کاور بگیرم فقط میخواستم سریع از کنار یه چیزی رد بشم میرفت تو کاور ، یا مثلا تو مبارزه با باس ها ، جایی که لازمه واکنش سریع انجام داد فقط کافی بود از باس یه مشت بخورم بیفتم زمین دیگه بلند شدن کار حضرت فیل بود اصلا انگار نه انگار اسنیک یه مبارز حرفه ایه ، مورد بعدی با این که سبک بازی مخفی کاری هست و از بازی های معروف این سبک هم هست به نظرم مخفی کاری بازی کاملا معمولیه همه چیز خلاصه میشه تو این که نیم خیز یا سینه خیز از کنار درو دیوار چهار تا سرباز رو رد کنی و برسی به لوکیشن مورد نظر همین !!! البته همینش هم برای من جذاب بود ولی اون ذهنیتی که داشتم اصلا نبود هیتمن ابسولوشن که یازده دوازده سال پیش بازی کردم حس خیلی عمیق تری از مخفی کاری رو بهم منتقل کرد البته داشتم با خودم میگفتم شاید لازم نبوده المان های مخفی کاری بیشتری بزارن تو بازی یعنی در راستای هدف بازی نبوده ولی خب در هر صورت با کسی صحبت کنم دیگه نمیتونم به عنوان یه بازی مخفی کاری قوی و عمیق به کسی معرفیش کنم ترجیح میدم نقطه قوت بازی رو همون قالب کلی داستان یا روایتش در نظر بگیرم یا حتی با اولویت پایین تر شخصیت پردازی کرکتر ها ، با وجود صحبت هایی که کردم در کل خیلی خوشحالم بازیش کردم ارزشش رو داشت
اصلا مقایسه مخفی کاری متال گیر با هیتمن و اینا اشتباه هست. بازی کلی امکانات بهت میده حتی اگر خواستی دشمن ها رو نکشی. اصلش اینکه با استتار هایی که کردی نظری دشمن ها تو رو ببینند یا از طریق CQC و امکانات دیگه خطرشون رو از بین ببری.

اینکه میگی معمولی نمیدونم یعنی چی؟ بازی های MGS نه تنها این سبک مخفی کاری رو خلق کردن بلکه بهترین و پیچیده ترین گیم های این سبک هستند.

پ.ن: توی دنیایی که ته مخفی کاری شده رفتن داخل چمن و صرفا پشت دشمن ها حرکتی بزنی فهمیدیم مخفی کاری معمولی یعنی چی.:))
 
اصلا مقایسه مخفی کاری متال گیر با هیتمن و اینا اشتباه هست. بازی کلی امکانات بهت میده حتی اگر خواستی دشمن ها رو نکشی. اصلش اینکه با استتار هایی که کردی نظری دشمن ها تو رو ببینند یا از طریق CQC و امکانات دیگه خطرشون رو از بین ببری.

اینکه میگی معمولی نمیدونم یعنی چی؟ بازی های MGS نه تنها این سبک مخفی کاری رو خلق کردن بلکه بهترین و پیچیده ترین گیم های این سبک هستند.

پ.ن: توی دنیایی که ته مخفی کاری شده رفتن داخل چمن و صرفا پشت دشمن ها حرکتی بزنی فهمیدیم مخفی کاری معمولی یعنی چی.:))
خیلی هم به این سر و سادگی که شما میخندی بازی نکردم مواردی بود از چند تا قابلیت ها استفاده کردم به خصوص اواخر بازی ولی در کل منظورم این بود هیتمن بیشتر ترغیبم می‌کرد از وسایل مختلف برای مخفی کاری استفاده کنم ، منظورم از معمولی هم همین هست یعنی یه جوری طراحی نشده که تا حد زیادی من رو وادار کنه از چیزای مختلف برای عمیق تر کردن تجربه مخفی کاری بازی استفاده کنم
 
، منظورم از معمولی هم همین هست یعنی یه جوری طراحی نشده که تا حد زیادی من رو وادار کنه از چیزای مختلف برای عمیق تر کردن تجربه مخفی کاری بازی استفاده کنم

چون بازی مال 22 سال پیش هست در واقع و اون موقع برو هیتمن 2 رو ببین چه زباله ای بوده نسبت به این :D
 
چون بازی مال 22 سال پیش هست در واقع و اون موقع برو هیتمن 2 رو ببین چه زباله ای بوده نسبت به این :D
البته کلا نوع مخفی کاری هیتمن و متال فرق میکنه .هیتمن به شخص اجازه میده به وسیله محیط هدف نابود کنه و هدف هم فقط یک یا دو نفر بیشتر نیستن ولی متال به ما کلی امکانات میده و میگه هر طور میخوای مثلا وارد پایگاه بشو.میتونی حتی بدون استفاده از تیر و تفنگ با استتار وارد پایگاه بشی . میتونی دشمنها صرفا با اسلحه یا cqc بیهوش بکنی یا با صدا خفه کن هد شات بکنی یا اکشن با انواع مسلسل و شاتگان کل پایگاه درو بکنی
 
آخرین ویرایش:
برای اون سالها این مدت 3یا4 سال خیلی زیاد بود.
مثلا GTA IV هم تو همین حدود ساخت شد.
دیگه حساب کن ببین کوجیما چه خرجی روی دست کونامی گذاشته.
من یادمه تا مدتها میگفتن یکی از پرخرج ترین بازیهای روی PS3 یا حتی کل نسل هفتم بوده.
اینم بگو تو اون زمان ps3 رو این بازی نجات داد واقعا
 
فقط تو یک کلمه میگم عشق کردم با بازی و یه بند همینجوری پلی دادم تا پلات شد و جالبه وقتی دور اول خودمو ول کردم تو دنیای بازی آخرش دیدم فقط باسهای بازیو کشتم و کل بازیو مخفیانه رفته بودم بدون کشتن :D فقط با همون گان بیهوشی زده بودم همرو.
بازی هیچ چیزی کم و کسری نداره از بس همون 22 سال پیش همه چیش کامل بود جز اینکه نمیدونم چرا انقد خواستن وفادار باشن به نسخه اورجینال!!!!
چرا باید دقیقا همه چی 1 به 1 نسخه اصلی ساخته بشه؟؟
یکی نبود بگه آقا این بازی برا 22 سال پیشه و بخاطر محدودیتهای سخت افزاری استاد کوجیما اون زمان مجبور شده اینجوری بازیو بسازه الان چرا باید بازی هر تیکه کوچیک که رد میکنی سینمایی تموم بشه!!؟؟اون لذت پیوسته بودن بازی از بین میره چرا اینو حذفش نکردین وقتی ضعفی بود که اون موقع داشتن کنسولا و الان کنسولا اصلا همچین محدودیتی ندارن.
مثلا این مشکل توی باس the end خیلی رو مخ بود برام که اون جنگل زیبا و محیطهای خوشگلش اینجوری باید تیکه تیکه باشن و اون مرحله پایگاه گرازنی گراد که از هر دری تو حیاط رد میشی سینمایی تموم میشه!!!
جز یه قسمت که وقتی تو پایگاه گرازنی گراد هستی از یه قسمت فاضلاب رد میشی با اینکه قسمت مپ عوض میشه اما ریل تایم تموم میشه و تو ادامه میدی همون مسیرو اما اگه از در رد بشی کات میخوره!!!
یه سری کارا هم میتونستن بکنن که بازی درگیرکننده تر بشه و حس روون بودن بده اما چون تو اورجینال نبود اینجام نکردن با اینکه انجامش خیلی ساده بود مثلا cqc زدن از پشت کاور یا وقتی یه انمی لوت میکنی اگه جا داریم تو بک پک خود اسنیک لوتشو بگیره اگه بک پک پره بی افته پایین نه اینکه حتما بی افته پایین بخواهی بری بگیریش چرا چون یه جاهایی خاصی هستی میلیمتری می افته لوت از دستت در میره :D

الان فقط شدیدا منتظرم ریمیک نسخه پیس واکر تایید بشه شنیدم یه سری آیتمهای داخل بازی هم مال همون نسخه هستش و تو تروفیاشم یه اشاره طلایی میشه بهش:D:D:D ولی یه نکته ریز که هست بگم اینه که برا من هیچ نسخه ای فنتوم پین نمیشه وجزو معدود بازیهایی هست که بالای 200 ساعت یه بند شبانه روز پلی میدادم انقد که گیم پلی لعنتیش اعتیاد آور بود و جذاااب.

خداکنه یه روزی هم بشه تو فکرش بی افتن و بتونن داستان باس بسازن تو یه گیم خفن که همه ی فنهای قدیمی و جدید متالگیر دور هم حال کنن.
 
بازی رو تموم کردم همه تروفیاش رو گرفتم جز تروفی اصلی که تموم کردن بازی روی درجه فاکس هاند هست! چالش اصلی بازی همینه واقعا :دی

بازی رو باید روی درجه سختی اکستریم با شرایط زیر تموم کنی :

  • Play time: 5 hours of less
  • Continues: 0
  • Alert Phase: 0
  • Humans killed: 0
  • Serious injuries: 20 or less
  • Total damage taken: 5 LIFE bars or less
  • LIFE Medicine used: 0
  • Special items used: No

خب ماموریت انجام و بازی پلات شد. :دی

باس فایت Pain از همه رو مخی تر بود. بقیه رو میشد یجوری رد کرد ولی این لعنتی خیلی داستان داشت :دی
 
  • Like
Reactions: Thundersky
سلام دوستان
یه بنده خدایی برای بازی فارسی ساز ساخته گذاشته توی نکسوز مادز دانلود کنید. (به این سایتای ترجمه پولی ندید)
خوب شد دیدمش چون اشتباهی تو پیج گراند زیروز آپلود کرده بود بهش اطلاع دادم.

https://www.nexusmods.com/metalgearsolidvgz/mods/32?tab=description

نمیدونم اطلاع دارید یا نه ولی کونامی زیرپوستی بخش هایی از بازی رو سانسور کرده که واقعا خجالت آوره. اهم (بدن ایوا رو دستکاری و فیزیکش رو حذف کردن با یسری جزئیات ریز دیگه:-")
برخی از کلمات رو هم مثلا برای اینکه وک ها ناراحت نشن تغییر دادن.

اگه میخواید ایوا مثل نسخه اورجینال باشه این ماد رو دانلود کنید:D.

https://www.nexusmods.com/metalgearsoliddeltasnakeeater/mods/102?tab=description

برای دیالوگ مادی پیدا نکردم اما دیر یا زود اون رو هم میزارن:D.
راحتم نصب میشن, اگه پی سی دارید اجازه ندید که تجربه بازی کمتر از چیزی بشه که کوجیما میخواست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or