Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
با شرایط فعلی دیدم ما هر چه قدر یه تعداد خریدهای ارزی رو سریع تر انجام بدیم و خود اکانت هم یه مبلغی توش بذاریم بمونه به نفع ـه که گیم هایی که قراره بیان رو حداقل جلوتر با ضرر نخره آدم.
دیگه همین امروز سریع اکانت رو یه مبلغی شارژ کردم اولین خرید رو هم انجام دادم که فردا اینترنت هم مشکل خورد بشه پلی داد. روی PS5 حجم MGS Delta هم 81 گیگه و نسخه Digital Deluxe Edition شامل یک سری اسکین اضافی میشه که داخل اسکرین شات ها مشخصه. :Rose:

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
/ Digital Deluxe Edition - PS5 /



BC | #screenshots | MR.1199
 
آخرین ویرایش:
ربطی به MGS ریمیک نداره، اما بعد این همه سال اصلا نمیدونستم این قابلیت در MGS4 وجود داشته. اکثر کامنت های ویدیو هم برای اولین بار بود که این رو دیده بودن. تازه خوبه خودم تقریبا هزار بار MGS4 رو تموم کردم.:|
- YouTube
 
ربطی به MGS ریمیک نداره، اما بعد این همه سال اصلا نمیدونستم این قابلیت در MGS4 وجود داشته. اکثر کامنت های ویدیو هم برای اولین بار بود که این رو دیده بودن. تازه خوبه خودم تقریبا هزار بار MGS4 رو تموم کردم.:|
- YouTube
البته من همه متال گیر ها رو نرفتم ولی فکر نکنم هیچ کدوم صحنه ورودی متال ۴ که اسنیک سر قبر وایساده و سیگار میکشه و اهنگ فوق العاده ای میزنه بشه!
 
روی پی سی برای یه ۶۰ فریم و تنظیمات مدیوم! ناقابل یه 6700xt میخواین. برای تنظیمات 1080p 60fps max هم یدونه 4070ti نیاز دارین. بازی گویا بهینه اس تاحدودی ولی سنگینه. با توجه به اینکه گرافیک خاصی هم نداره بنظرم.
 
بازیش خطی و سر راسته یا مثل بازی دث استرندینگ گیم پلی گیج کننده و شلوغ و جهان باز ؟؟؟

به نظرم اگر فروش خوبی داشته باشه با همین موتور گرافیکی سراغ دو نسخه قبلی هم میرن ، یادش بخیر روی پلی استیشن وان چقدر بازی می‌کردم هرچند یک کتاب راهنما هم خریده بودم که مراحل رو چجوری برم.
کتاب راهنما ؟

مگه مراحل چطوریه؟!!!!!

روی پی سی برای یه ۶۰ فریم و تنظیمات مدیوم! ناقابل یه 6700xt میخواین. برای تنظیمات 1080p 60fps max هم یدونه 4070ti نیاز دارین. بازی گویا بهینه اس تاحدودی ولی سنگینه. با توجه به اینکه گرافیک خاصی هم نداره بنظرم.
روی ۳۰۸۰ و خروجی 1080 . روی مدیوم بزارم. روانه؟؟؟
 
روی پی سی برای یه ۶۰ فریم و تنظیمات مدیوم! ناقابل یه 6700xt میخواین. برای تنظیمات 1080p 60fps max هم یدونه 4070ti نیاز دارین. بازی گویا بهینه اس تاحدودی ولی سنگینه. با توجه به اینکه گرافیک خاصی هم نداره بنظرم.
بهینه است ولی سنگینه یعنی چی ؟ 8->
جوابش یه چیز اونم Unreal Engine 5 و هر بازی ای که با این موتور ساخته شه همین اینکه برای تنظیمات مدیوم 4070ti نیاز داره یعنی اصلا بهینه نیست ، نقدای منفی اینطوری هم تو استیم داره یه ایراد دیگش نداشتن Ultrawide هست
 
کتاب راهنما ؟

مگه مراحل چطوریه؟!!!!!
احتمالاً به دوره شما نمی خوره ولی ما یه زمانی وقتی بازی می کردیم یه دیکشنری لانگمن زرد کنار دستمون بود و یه دفتر ۱۰۰ برگ و خودکار و اگه شانس یارمون بود و بازی ازش کتاب راهنما:دی (Walk through) فارسی یا انگلیسی چاپ شده بود، یه کتاب راهنما.
مورد داشتیم یکماه یک کلاس یک مدرسه توی یه پازل یا مرحله گیر می کردن تا اینکه یکی ردش می کرد اون طرف هم دو هفته همه رو بازی می‌داد و اخاذی می کرد که به بقیه بگه باید چه طوری ردش کرد:دی
 
بهینه است ولی سنگینه یعنی چی ؟ 8->
جوابش یه چیز اونم Unreal Engine 5 و هر بازی ای که با این موتور ساخته شه همین اینکه برای تنظیمات مدیوم 4070ti نیاز داره یعنی اصلا بهینه نیست ، نقدای منفی اینطوری هم تو استیم داره یه ایراد دیگش نداشتن Ultrawide هست
یعنی گویا اونقدر مشکلات ذاتی این انجین رو نداره. چیزایی که مثلا توی E33 یا بقیه بوده.
 
رو ps5 پایه رو مود کوالیتی دارم بازی میکنم تا الان که ۷ ساعتی بازی کردم همه چیز بازی بهینه بود و خیلی خوش گرافیک هم هست یکی از خوب های آنریل ۵ هست رو‌کنسول.بازی هم برای دوستانی که تا الان تجربه این سری رو نداشتند خیلی سر راسته به و نقشه هم داره که نشون میده دقیقا کجا باید برید . بازی خطیه و یکم محیط سندباکس هم داره برای گشت و گذار و گرفتن ایتم ولی کلا خطیه و اصلا گیج‌کننده نیست پس عزیزانی که اولین تجربشون تو این سری هست راحت بازی کنند. در کل حتما پیشنهاد میشه حتی به دوستانی که تا الان این سری رو بازی نکردن. دو نوع حالت گیم پلی هم داره : مدرن و نوستالوژی . سازنده ها فکر قشر مختلف گیمرها رو کردن که همه بتونن لذت ببرن.
 
رسما بازی هیچ تفاوتی با نسخه اصلی نداره رسما همون بازیه یعنی حتی جای دو تا انمی رو هم تغییر ندادن دقیقا همون بازی 21 سال پیشه انگار یه ماد ریختن روی متال گیر سالید 3 به عنوان ریمیک دادن بیرون . حتی انیمیشن های بازی هم همونه. تنها تفاوتش یه زاویه دوربین جدیده همین. بقیش همون بازی قدیمیه نمیگم بده ها ولی میشد خیلی از مواردش بروز بشه . نسخه اصلی بازی تاپ 10 بازی های زندگی منه ولی دوست داشتم حداقل یکم انیمیشن های ریمیک بروز میشد .
 
رسما بازی هیچ تفاوتی با نسخه اصلی نداره رسما همون بازیه یعنی حتی جای دو تا انمی رو هم تغییر ندادن دقیقا همون بازی 21 سال پیشه انگار یه ماد ریختن روی متال گیر سالید 3 به عنوان ریمیک دادن بیرون . حتی انیمیشن های بازی هم همونه. تنها تفاوتش یه زاویه دوربین جدیده همین. بقیش همون بازی قدیمیه نمیگم بده ها ولی میشد خیلی از مواردش بروز بشه . نسخه اصلی بازی تاپ 10 بازی های زندگی منه ولی دوست داشتم حداقل یکم انیمیشن های ریمیک بروز میشد .
این حجم به روز شدن که ذکر میکنید ،
با توجه به رویکرد اصلی سازنده یعنی پایبندی به اثر اصلی ، میزانش واسه هر کس متفاوته ،
قطعا این میزان با میزان شما متفاوت بوده!
شاید اگه یه مقدار بیشتر میشد با
جمله ی " این دیگه متال گیر نیست یا بازی اصلی نیست" روبرو می‌شدیم!
من که بازیش نکردم‌ هنوز قطعا میگیرمش ولی امیدوارم این پایبندی به محصول اصلی بهانه کم کاری سازنده نشده باشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or