Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
کدوم حقایق ؟؟؟ :D
حقایقی در باب حجم و اندازه زن اغواگر ، دیدم از تاپیک مافیا به اینور همش دنبال زن اغواگری :D R1 یادت نره بگیری ، با یه دست هم میشه R1 نگهداشت😬
 
آخرین ویرایش:
درسته خیلی (خیلی؟!) تغییر دادن ولی بنظرم هنوزم اون ووک بودن رو توش نگه داشتن و یکم به اصطلاح یُغُر در آوردنش در حالی که باس چشمان مهربان و قیافه زنانه و ظریفی داشت، میخوام بگم میتونست خیلی خیلی بهتر باشه، ولی فکر کنم قابل تحمل باشه با ارفاق.
متاسفانه در یک دنیای ایده ال خود کوجیما پای ریمیک بود، اما خب در این دنیا نیستیم. قشنگ این Nuance های خاص بازی کوجیما که اون بازی ها رو خاص میکنه و اصلا شاید قابل کپی نباشن. چون مشخصا زمان زیادی رو صرف اون ایده ها میکرد.
 
با توجه به اینکه ما PC Gamerها با این عنوان زیاد آشنا نیستیم و با توجه به اینکه این ریمیک نسخه سومه؛
اگه اینو بازی کنم چیزی از داستان میفهمم یا نه؟
برای من شدیدا مهمه این موضوع برای همین میخوام ببینم دانلودش کنم یا نه
 
با توجه به اینکه ما PC Gamerها با این عنوان زیاد آشنا نیستیم و با توجه به اینکه این ریمیک نسخه سومه؛
اگه اینو بازی کنم چیزی از داستان میفهمم یا نه؟
برای من شدیدا مهمه این موضوع برای همین میخوام ببینم دانلودش کنم یا نه
شروع داستانه
 
با توجه به اینکه ما PC Gamerها با این عنوان زیاد آشنا نیستیم و با توجه به اینکه این ریمیک نسخه سومه؛
اگه اینو بازی کنم چیزی از داستان میفهمم یا نه؟
برای من شدیدا مهمه این موضوع برای همین میخوام ببینم دانلودش کنم یا نه
متوجه میشی.
این اصلا شروع داستان سریه و پیش درآمد کل مجموعه.
بعدش برو مسترکالکشن رو بازی کن و لذت ببر.
 
با توجه به اینکه ما PC Gamerها با این عنوان زیاد آشنا نیستیم و با توجه به اینکه این ریمیک نسخه سومه؛
اگه اینو بازی کنم چیزی از داستان میفهمم یا نه؟
برای من شدیدا مهمه این موضوع برای همین میخوام ببینم دانلودش کنم یا نه
قاعدتا بهترین روش اینه که به ترتیب سال ساخت و شماره عرضه شده بازی کنید. با این حال داستان بازی سوم پیش درآمد کل سریه و از این نظر مشکلی ندارید. ولی خب بعضی نکات و بخصوص ایستراگ ها در بازی وجود دارن که فقط کسانی که شماره های قبلی رو انجام دادن متوجه میشن.
 
فعلا یه چند دقیقه بازی کردم تا استارت اصلی در شب شروع بشه. بازی با گرافیک و زاویه دوربین جدید یه حس متفاوتی نسبت به بازی اورجینال داره
برخی CODEC ها هم فکر کنم اپدیت شدن مثلا در توضیح فیلم گودزیلا پارامدیک میگفت سال 2004 50 امین سالگرد فیلم هست الان میگه 2024 سالگرد 70 ام هست!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or