Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
بهبه. دم کونامی گرم. بریم بخونیم نقدارو ببینیم چ کرده.

چرا کسی برای نمراتش تاپیک نزده :(؟
من بزرگترین مشکل نقدا رو این دیدم که چون کنترل ها مدرن شده و باس ها همون هستن یک تعدادی ازشون خیلی آسون تر شدن. مخصوصا The Fear و The Fury بجز این اونقدر نکته منفی زیادی ازش ندیدم. مگه اونایی که ایراد بنی اسرائیلی گرفتن.
من خودم MGS3 بهترین بازی عمرم هست. بنظر میرسه واقعا این ریمیک با عشق ساخته شده.
 
من بزرگترین مشکل نقدا رو این دیدم که چون کنترل ها مدرن شده و باس ها همون هستن یک تعدادی ازشون خیلی آسون تر شدن. مخصوصا The Fear و The Fury بجز این اونقدر نکته منفی زیادی ازش ندیدم. مگه اونایی که ایراد بنی اسرائیلی گرفتن.
من خودم MGS3 بهترین بازی عمرم هست. بنظر میرسه واقعا این ریمیک با عشق ساخته شده.
دقیقا و به نظرم نتیجه، نهایت چیزی میشد که بهش رسید در حالی که بتونن هم وفادار بمونن و هم یکم گیم پلی رو مدرن کنن. در کل کونامی، در عین نا باوری، استودیو هایی که انتخاب کرده بود برای ریمیک این و سایلنت هیل سورپرایز کننده بود.
 
خوب خدا رو شکر نمرات خوبه و ظاهرا کونامی داره کامبک اساسی میزنه هرچند دوست داشتم خود کوجیما پای پروژه ریمیک باشه تا هم گیم پلی تغییرات بروز تری داشته باشه و هم داستان با توجه به mgs5 تغییرات و اضافات داشته باشه . ولی خوب همین هم فعلا غنیمته
 
جالبه بعد اینکه صدای همه در اومد قیافه باس رو عوض کردن. الان بیشتر شبیه باس افسانه ایی که ما دوست داریم تا معتاد ها.
View attachment 389845

درسته خیلی (خیلی؟!) تغییر دادن ولی بنظرم هنوزم اون ووک بودن رو توش نگه داشتن و یکم به اصطلاح یُغُر در آوردنش در حالی که باس چشمان مهربان و قیافه زنانه و ظریفی داشت، میخوام بگم میتونست خیلی خیلی بهتر باشه، ولی فکر کنم قابل تحمل باشه با ارفاق.
 
یه مود مخفی تو نسخه اصلی PS2 بود که در نسخه های بعدی حذف شد. اسمش رو اون موقع گذاشته بودن Guy Savage
یه سکانس هک اند اسلش با زمان محدود که ارواح خبیث رو میکشتیم. وقتی Snake در زندان بود، بازی رو سیو میکردی و دوباره لود و این مد اجرا میشد.
در این نسخه ریمیک دوباره برگشته و PlatinumGames هم روش کار کرده.
gsa.jpg
 
آخرین ویرایش:
اون بانو اغواگر ، کنار اسنیک کیه ؟

الله اکبر
گولشو نخور آدم پدر سوخته ایه ، اما از تصاویر لذت ببر🫶قدیما تو cut secne ها باید R1 رو نگه میداشتی که برخی حقایق معلوم میشد این جدیده رو نمیدونم🫢
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or