Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
1.MGS3
2.MGS4
3.MGS1
4.MGS:PW
5.MGS2

از لحاظ Main Menu باید بگم MGS3 در حقش اجحاف شده، اون فضای منو و CQC که اسنیک داره روی دشمن میزنه، تمی که با زدن دکمه R3 عوض میشد و موزیکش یه ترکیب فوق خفن عجیبی بود، الان اصلا به شخصه دوست ندارم برداشتن فضای منو رو عوض کردن، و این بدجوری توی ذوقم زد



البته در کنارش میشه منوی MGS4 رو قرار داد که نیاز به تعریف نداره! موزیکش که اصلا حال خوبی نداره! و بسیار بسیار غمگینه در عین سادگی، کلن برای من MGS3 و MGS4 در یک حد دوست داشتنی هستن ولی خب اینجا مجبور شدم یکی رو اول قرار بدم.

من برای MGS4 خودم رو 7-6 سال تونستم حفظ کنم که اسپویل داستانی نشم تا بتونم بازی رو تجربه کنم.
نسل 8 شروع شده بود که من PS3 خریدم و اولین بازی هم ایشون بود که دوبار پشت هم تموم کردم.

بعدها هم که RPCS3 جون گرفت و به قدری پایدار شد که میشد روش بازی کرد هم یکی دو بار دیگه تموم کردم .
فایلهای بازی رو تا همین یکی دو سال پیش که کونامی مسترکالکشن رو معرفی کرد روی هاردم بود.
دوتا نسخه ازش داشتم ، یکی خود بازی و یکی هم کالکشن کامل روی PS3 که هر دو رو پاک کردم چون دیگه مطمئن شدم که اونها هم ریمستر میشن.

برای من به خاطر این بدبختی که کشیدم تا تونستم بازیش کنم یکی از جذابترین تجربه های این مجموعه بود.

همونطور که دوستان گفتن MGS4 ریمیک نمیخواد ، همون ریمستر و بهبود چندتا ویژگی کفایت میکنه.
مطمئنا تو کالکشن ریمستر بعدی MGS4 رو هم میبینیم.
=============

دلتا هم مثل اینکه تو فروش خیلی خوب کار کرده ، تو یوتوب که میاد تو اکسپلورم خیلی تحویل گرفتن خدا رو شکر.
این جاپای کونامی رو برای ادامه دادن مجموعه محکمتر میکنه.
 
بهترین mgs برای من
۱-mgs3
2-mgs 4
3-mgs 2
4-mgs v
5-mgs
6-mgs pw
7-mgr
برعکس دوستان mgs v جایگاه خاصی داره از طرفی بهترین گیم پلی سری داره و از طرفی مهمترین ویژگی برای من این هست که من رو با این سری و کوجیما سان آشنا کرد تا قبل از mgs v هیچکدوم از نسخه های این سری نرفته بودم mgs v با تمام مشکلات داستان و ناقص بودنش اونقدر خوب بود که من وادار بکنه تمام نسخه اصلی و حتی mg های دو بعدی تجربه بکنم الان میگم بدترین نسخه سری در داستان هست ولی به نظرم بابت گیم پلی بی نظیرش حقش هست جایگاه چهارم بهش بدم
 
چند باری دیدم بچه ها از twin snakes به عنوان افتضاح و ... یاد میکنن، من نسخه ps1 رو بازی نکردم، دیدم ظاهر twin snakes بهتره اونو رفتم و بعد از اون بقیه نسخه ها... از همشونم لذت بردم، حالا میخواستم ببینم نسخه ps1 خیلی فرق داشته با twin snakes؟
اگر آره بشینم بازی کنم (روی psp گرافیکش قابل تحمل هست میتونم برم)
 
چند باری دیدم بچه ها از twin snakes به عنوان افتضاح و ... یاد میکنن، من نسخه ps1 رو بازی نکردم، دیدم ظاهر twin snakes بهتره اونو رفتم و بعد از اون بقیه نسخه ها... از همشونم لذت بردم، حالا میخواستم ببینم نسخه ps1 خیلی فرق داشته با twin snakes؟
اگر آره بشینم بازی کنم (روی psp گرافیکش قابل تحمل هست میتونم برم)
تویین اسنیک در کارگردانی کات سینها خیلی تغییر ایجاد شده بود و بعضی جاها به کمدی سخیف کشیده میشد:دی گیم پلی هم چون بر اساس مکانیک های MGS2 شده بوده خیلی ساده تر از نسخه اورجینال بودش و عملا چالش بازی به چوخ رفته بود:دی

======

انتخاب بهترین متال گیر خیلی شدنی نیست برای من، هر کدوم رو بنا به دلایلی ممکنه بیشتر دوست داشته باشم و قطعی نمیتونم بگم کدوم برام بهتره. تو شماره های اصلی MGS1 نوستالتژی ترینه برام، MGS2 بهترین و پیچیده ترین داستان رو داره، MGS3 کامل ترین پکیجه، MGS4 هایپ ترِین تَرین (!!) تریلرها و کات سین ها رو داره ، MGSV هم بهترین گیم پلی رو داره.
احتمالا MGS1 رو بیشتر از همه و MGSV رو کمتر از بقیه دوس دارم ولی اینم نمیتونم بگم صد در صده. هر کدوم از شماره ها میتونه به نوعی بهترین باشه. نسخه های PSP هم واقعا عالی بودن ولی به درجه کمال شماره اصلی ها نمیرسن:دی
 
متال گر سالید 5 نه تنها در سری متال گر، که کلا در دنیای بازی های ویدئویی یک دستاورد شاهکار هست و یکی از حیرت اورترین گیم پلی های تاریخ بازی هارو داره، کمتر بازی از نظر گیم پلی، به ایشون نزدیک میشه،

من ام جی اس 4 و 5 رو بازی کردم، 2 و 3 رو تموم نکردم ولی رو ویتا و 3 دارمشون و بلاخره تموم (و اگر فرصت باشه پلت) میشند، نسخه 1 هم یادمه بچه های کوچه دهه هفتاد ازش به عنوان بمب یاد میکردن و بعضی ها رسما عاشق و شیفته اش بودن، اون موقع بهش میگفتند متال گر سولاید :D برای منم همیشه به عنوان یک سوپر بازی شناخته میشد خیلی قبل از اینکه حتی اسم کوجیما رو بشنوم،

یادمه ماهواره تریلر های ام جی اس 2 پی اس 2 رو پخش میکرد یک کانالی روش اهنگ های امینم میگذاشت :D یادش بخیر، پرهام میریخت همون موقع وقتی گیم پلی اش رو از ماهواره میدیدم... طراحی کرکتر و شخصیت هام به شدت یونیک بودن همیشه...
 
یادمه ماهواره تریلر های ام جی اس 2 پی اس 2 رو پخش میکرد یک کانالی روش اهنگ های امینم میگذاشت :D یادش بخیر، پرهام میریخت همون موقع وقتی گیم پلی اش رو از ماهواره میدیدم... طراحی کرکتر و شخصیت هام به شدت یونیک بودن همیشه...
اواخر دهه هفتاد و اوایل هشتاد شبکه دو یه برنامه داشت در مورد آموزش 3dmax و کلا انیمیشن و اینها.
من اصلا اونجا با mgs2 آشنا شدم.
ترجمش کرده بودن به "دنده تمام فلزی"
تریلرهاش واقعا پشم ریزون بود.

وقتی هم که با یک سال تاخیر روی pc منتشر شد.
پورتش خیلی فضایی و عجیب بود.
مخصوصا صفحه تنظیماتش.
یادمه با پسرخالم رفتیم cdفروشی که برامون رایت کنه میگفت این بازی به درد نمیخوره و خیلی سخته، هی باید گروگانگیری کنی و فلان... :))
وقتی اومدیم خونه بعد نصب بازی رو که اجرا میکردیم کل صفحه آرتیفکت خاکستری بود و تکسچرها به هم ریخته بود.
هیچی معلوم نبود.

چندبار پاک کردیم و از اول نصب کردیم ولی فایده نداشت.
خیلی دپ و ناامید بیخیالش شدیم تا اینکه صبح که بیدار شدم پسرخالم گفت بازی خیلی شانسی درست شد.
یک گزینه تو تنظیمات بود که باید خاموش میکردیم که بازی فیکس میشد.

دیگه همون شد اولین نسخم از این مجموعه که عاشق این دنیا و شخصیتهاش شدم و برگشتم نسخه قبل رو هم بازی کردم.
 
در مورد بهترین باس ها هم صحبت کنیم:دی
امروز The End رو زدم
با این گرافیک بی نظیر شده
قطعا همچنان یکی از بهترین باس های تاریخ ویدیو گیمه
داخل درجه سختی اکستریم اگه به قصد پلت کردن بازی بری خیلی سخت میشه
 
در مورد بهترین باس ها هم صحبت کنیم:دی
امروز The End رو زدم
با این گرافیک بی نظیر شده
قطعا همچنان یکی از بهترین باس های تاریخ ویدیو گیمه

میدونستی میشه همون اول که کات سین قبلش نشون داده میشه که THE END روی ویلچره، بشکه رو منفجر کنی و روی همون ویلچر بمیره ؟
 
میدونستی میشه همون اول که کات سین قبلش نشون داده میشه که THE END روی ویلچره، بشکه رو منفجر کنی و روی همون ویلچر بمیره ؟
ترکوندن بشکه ها که خیلی ساله که اسپیدارنر ها ازش استفاده میکنن.
ولی روشهای دیگه هم هست.
اگه همون اول باسفایت مخفیانه بری پشتش ، با ترکیب یکی دو بار Stun Grenade و سیگار جان به جان آفرین تسلیم میکنه.
یک دقیقه هم نمیشه.
چون اول باسفایت همیشه مکانش مشخصه و هر سری از اونجا شروع میکنه.
=========

من اولین باری که بازی کردمش کم کم یک روز درگیرش بودم تا بفهمم اصلا باید چیکار کنم :D
 
یک کانالی روش اهنگ های امینم میگذاشت :D
Game network>:D< آخ آخ من هنوز یادمه چه آهنگ هایی رو کدوم تریلر ها میذاشت. اون موقع این کانال برای من تنها راه دیدن بازی ها و تریلرها و کاتسین ها بود. یادش بخیر واقعا
 
ترکوندن بشکه ها که خیلی ساله که اسپیدارنر ها ازش استفاده میکنن.
ولی روشهای دیگه هم هست.
اگه همون اول باسفایت مخفیانه بری پشتش ، با ترکیب یکی دو بار Stun Grenade و سیگار جان به جان آفرین تسلیم میکنه.
یک دقیقه هم نمیشه.
چون اول باسفایت همیشه مکانش مشخصه و هر سری از اونجا شروع میکنه.
=========

من اولین باری که بازی کردمش کم کم یک روز درگیرش بودم تا بفهمم اصلا باید چیکار کنم :D

یک ساعت هم بی حرکت بمونی از پیری میمیره :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or