Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
باس آتشین Fury کشتم و وارد پایگاه نظامی شدم. همون جایی که نقشه می گه می روم . یک سرباز زن مو سفید روس هست . از پشت خفت می کنم و اطلاعات ازش می گیرم ولی بعدش نمی تونم پیشروی کنم . اگر اون زن رو بکشم ماموریت شکست می خوره . یک در دیگه هم هستش که قفله و فاصله زیاد داره . باید چکار کنم ؟!!

View attachment 390801
View attachment 390802
این در قفله و نقشه می گه برگرد 👆👆👆

View attachment 390803
آمممم اون زن نیست:دی
باید بیهوشش کنی بعد ببریش داخل یه کمد خودتم بری داخلش که لباسشو بپوشی:دی
 
حالا که بحثش شد هیچوقت نفهمیدم ایا دلیل خاصی بین شباهت raikov با raiden هست ؟ :-" :-? :-? یا کوجیما همینطوری خواسته یک Parody از Raiden توی بازی قرار بده
پارودی وگرنه دلیل خاصی نداره. حتی با توجه به واکنش های منفی بازی دوم اومدن رایدن رو سایبرگ کردند‌:دی
 
حالا که بحثش شد هیچوقت نفهمیدم ایا دلیل خاصی بین شباهت raikov با raiden هست ؟ :-" :-? :-? یا کوجیما همینطوری خواسته یک Parody از Raiden توی بازی قرار بده
کوجیما میخواست سر به سر طرفدارها بزاره.
بس که سر نسخه دوم رایدن که جای اسنیک رو گرفته بود بین طرفدارها خاطرخواه داشت :D
کوجیما خواست یه ارجاع تو نسخه سوم هم بهش بده و دوباره سر به سر طرفدارها بزاره.
 
درود خیلی وقت پیش اورجینال رو تموم کردم و اینو ک بازی میکنم احساس میکنم همه چیز داره سریع اتفاق میفته زود زود باس ها میرسن
کسی تجربه ای داره؟
 
  • Like
Reactions: Thundersky
گرافیک برام مهم هست ولی مهمترین نیست ،
راجع به تهیه کردن بازی دو دلم!
گیم پلی و AI حس out dated بودن نمیده؟
کلا حستون به بازی چیه دوستانی که پلی دادن؟
 
  • Like
Reactions: Thundersky
گرافیک برام مهم هست ولی مهمترین نیست ،
راجع به تهیه کردن بازی دو دلم!
گیم پلی و AI حس out dated بودن نمیده؟
کلا حستون به بازی چیه دوستانی که پلی دادن؟
اگر دفعه اولته حتما برو . تجربه خاصیه

گرافیک و جزئیات عالی . اتمسفر گیرا

کات سین ها زیبا

گیم پلی کمی خسته کننده ولی خب گاهی چیزهای جالبی داره . هوش مصنوعی متوسط رو به پایین

رو کامپیوتر مجانی بزن بره
 
كوجيما ٢٠ سال قبل چى ساخته كه بدون تغيير همچنان قابل بازى و جذابه.
ميتونم بگم با شروع بازى پرت شدم به سالاى خيلى دور و حس غريبى داشتم.
برای همین تغییرات مثلا توی داستان و مثلا کاتسین ها رو متوجه نمیشم. فیلمبرداری کاتسین و نویسندگی به قدری بی نظیر هست که طی زمان واقعا ارزشش از بین نمیره... شاید یکم بیشتر میتونستند به گیمپلی دست بزنند تا مخاطب نسل جدید راضی تر بشه، اما در کل من واقعا تغییرات مثل RE4 یا سایلنت هیل 2 رو برای این بازی مناسب نمیدونم.
اگر خود کوجیما میخواست، به نسخه های 3DS دستی میکشید. اما فکر نکنم دست اون هم بود تغییر چندانی میداد.
 
بازی ران کردم . تا جای زندان . ناگهان یک بازی دیگه اومد . یک یارویی با دو تا شمشیر توی قبرستان با موجودات اهریمنی می جنگید . شبیه بازی های هک آن اسلش . فکر کردم بازی قاطی کرده . بعدش که تموم شد معلوم شد کابوس اسنیک بوده !


باس غم Sorrow رد کردم و با Eva توی غار مار زدیم و خلوت عارفانه کردیم .

اسنیک یا کافور خورده یا واقعا عاشق Boss هست که دل اوا دائم می شکنه . یکجا ازش پرسید عاشق باس هستی ، گفتی بیشتر از این حرف ها برای من استاد و مادر ! و ... هست .

بازی زیباست . باس ها درگیر کننده ولی دشمنان معمولی مقوایی طور .

قبلا آیدا وانگ برام کراش بود . تراشیده و تو دل ❤️ برو . الان Eva هم کراش سنگینی شده و مقام دوم داره . احسن الخالقین

هر چی جاسوس نفوذی هست مثل اینکه کراش در میان
 
باس volgin و دستگاه shagodog کشتم . عجب طراحی داشت نسبت به اینکه بازی مال ۲۰ سال پیشه. ۳ فاز نبرد داشت با تعقیب و گریز و تنوع عالی . ست پیس نفس گیر . عالی

کوجیما طراحی هاش از زمانه خودش جلوتره . موندم چرا کونامی از دستش داد . خر مغز نداشته کونامی گاز گرفته الماس خودش رو داد رفت .
 
واقعا دمشون گرم بخاطر این ریمیک یک به یک من که حسابی دارم عشق می کنم با بازی. باورم نمی شه هنوز انقدر جذاب باشه .واقعا این ریمیک می تونه ثابت کنه که یه بازی وقتی می گن از زمان خودش جلوتر بوده یعنی چی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or