Metal Gear 25th Anniversary Event [معرفی بازی MGS: Ground Zeroes]

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009



شروع مراسم: پنج‌شنبه ساعت 9:30 صبح [به وقت ایران]>> Countdown

Twitter/Hideo Kojima:
"Prep for tomorrow"




در جریان مراسم 25 سالگی سری MGS، کوجیما از نسخه‌ی جدیدی از این فرنچایز تحت عنوان Ground Zeroes پرده برداری کرد.
GZ به مانند Peace Walker قرار است پیش درآمدی برای سری محسوب شود (احتمالا وقایع بازی بعد از PW رخ می‌دهد) و همچین یک عنوان Open World می‌باشد.
به نظر می‌آید بیگ باس دوباره بازگشته است.
آرم MFS بر روی شونه‌ی وی و استفاده از چشم بند و همچین اشاراتی که تریلر بازی شد، به مانند Paz ،Mother Base و Chico، نشان می‌دهد شخصیت نشان داده شده در تریلر همان بیگ باس معروف است. 4Gamer همچنین گزارش داده که آن‌ها صدای Tomokazu Sugita (صداگذار Miller در PW) نیز شنیده اند.
در اولین تصویر بازی جمله‌ی "From FOX two phantoms were born" نیز به چشم می‌خورد که احتمالا به دو شخصیت بیگ باس و زیرو اشاره دارد.

فامیتسو گزارش داده است که تریلر بازی بر روی فاکس انجین شده است و کاملا In-Game و Real Time بوده و همچنین بر روی PCای که سخت افزار آن متناسب با کنسول‌های نسل فعلی، PS3 و 360 است اجرا می‌شده.
مطمئنا این بازی برای کنسول ها نسل فعلی و احتمالا PC قرار است عرضه شود. (گیم اسپات و فامیتسو هر دو این موضوع رو تایید کردند.)
فاکس انجین هم برای این نسل و هم برای نسل بعد در نظر گرفته شده است.
فامیتسو اضافه کرد که کوجیما پروداکشن همچنین کار بر روی بازی‌های نسل بعد را نیز شروع کرده است.

یک سری توییت از افرادی که در نمایش بازی حضور داشته‌اند، نشان از فوق العاده بودن بازی می‌دهد. به گفته ی یکی از توییت ها نمایش بازی با یک کات سین کاملا ریل تام شروع شد، سپس گیم پلی بازی نمایش داده شد. محیط بارانی و شب هنگام در یک پادگان صحنه های زیبایی را به گفته ی حضار بوجود آورده است. فردی دیگر به محیط فوق العاده بزرگ و پر جزییات و اتمسفر بازی اشاره داشته است. تمام المان های مخفی کاری PW و MGS برگشته اند. دوری کردن از نورافکن های آلارم و جستجو، کشتن چند گارد به صورت مخفیانه، راندن جیپ، برقراری تماس با هلیکوپتر برای Evac و .... در تریلر دیده می‌شد.



اولین تصاویر از MGS: Ground Zeroes:

98225805697895495883.jpg

75074031191400599496.jpg



--------------------------------------------------------

Metal Gear بر روی پرده‌ی نقره‌ای سینما

files_news__tumblr_m9k354qNCo1rpkctxo1_500%5Bw200h200mresizeByMaxSize%5D.jpg


در جریان سالگرد 25 سالگی فرنچایز Metal Gear، بعد از چندین سال شایعه رسما اعلام شد که قرار است فیلمی بر اساس این سری بازی ساخته شود.

وظیفه‌ی ساخت فیلم به Columbia Pictures محول شده است. Avi Arad، تهیه کننده‌ی سرشناس هالیوود که قبلا بر روی پروژه هایی نظیر The Incredible Hulk ،Amazing Spider-Man و Iron Man کار کرده، به تیم پروژه (به عنوان تهیه کننده) ملحق شده است.

Avi Arad در جریان مراسم به روی صحن آمد و اظهار داشت که تاریخ 25 ساله‌ی فرنچایز MG نشان می‌دهد که ما با یک "شگفتی" بزرگ سروکار داریم. وی ادامه داد که سال ها وقت خود را صرف آوردن کمیک‌های بزرگ بر روی پرده سینما کرده و سوپرهیروها را به پرطرفداران ژانر فیلم سازی تبدیل کرده است. اما حالا شرایط فرق می‌کند و تصور وی بر این است که ایندفعه باید بر روی بازی‌های ویدیوی تمرکز کرد، چرا که آن‌ها در این عصر به کمیک‌های جدید این دنیا تبدیل شده‌اند.

وی اضافه کرد که تمام تلاش خود را می‌کند که به بازی و المان‌های آن وفادار باشد و همچنان آن را به یک فیلم تعاملی همانند سری بازی تبدیل کند که شایسته‌ی پرستش باشد.

بعد از آن کوجیما بر روی صحن آمد و به تعریف و تمجید از Columbia Pictures پرداخت و اشاره‌ای به دو فیلم Stand by Me و Taxi Driver به عنوان فیلم‌های مورد علاقه‌ی وی که توسط کلمبیا ساخته شده‌اند نیز کرد. با این‌که به نظر می‌رسد فیلم همان چنان در مرحله‌ی نوشتن فیلم نامه و در وافع مقدماتی به سر می‌برد و هنوز کارگردان و بازیگری به تیم پروژه ملحق نشده است. اما کوجیما از اسم چند تن از کارگردان و بازیگران موردعلاقه خود، کریستوفر نولان، جکمن، مت دیمون و بن انفلک نام برد!

حداقل می‌توان گفت که کوجیما به آرزوی خود یعنی ساخت یک بازی که کاملا کات سین باشد رسیده است!

------------------------------------------------
MGS: Social Ops، عنوانی جدید برای اسمارت فو‌ن‌ها


files_news__A1hjxYLCcAAcZDa%5Bw200h200mresizeByMaxSize%5D.jpg_large%5Bw200h200mresizeByMaxSize%5D.jpg


در جریان مراسم سالگرد 25 سالگی فرنچایز Metal Gear، کوجیما از بازی جدیدی تحت عنوان Metal Gear Solid: Social Ops پرده برداری کرد. Social Ops قرار است برای اسمارت فون‌ها (به صورت 3D) عرضه شود. Gree، شرکت بزرگ ژاپنی که تمرکزش بر روی شبکه‌ها و سرویس‌های اجتماعی و همچین ساخت بازی برای پلتفرم موبایل است، به صورت اختصاصی در حال کار بر روی بازی می‌باشد.
Social Ops قرار است بر پایه‌‌ی موتور بازیسازی یونیتی ساخته شود. ایده‌ی کلی بازی از Peace Walker گرفته شده است و کوجیما به این اشاره کرده که ایده‌ی بازی‌هایی مانند Peace Walker و عناوین نظیر آن به راحتی می‌توانند بر روی پلتفرم های دستی کار کنند و نتیجه‌ی ثمر بخش داشته باشند.
Social Ops برای عرضه در زمستان امسال [در ژاپن] برنامه‌ریزی شده است. کوجیما همچنین اضافه کرد که آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای انتشار جهانی آن نیز هستند که البته اطلاعاتی از زمان عرضه‌ی آن برای بقیه‌ی نقاط در دسترس نیست.

تصاویری از Social Ops:
Untitled-4.jpg

Untitled-1.jpg

Untitled-5.jpg


--------------------------------------------

Metal Gear Rising

31099845131508649461.png



یه چند تا عکس دیگه: [تریلر را هم از اینجا ببینید]




بقیه ی تصاویر و اخبار فوق العاده جنجالی مراسم از قبیل تیشرت، عروسک و ساعت را از میتوانید از صفحه های قبلی این تاپیک بخوانید و تماشا کنید!
 
آخرین ویرایش:

R3ZAFARHADIAN

کاربر سایت
May 31, 2012
92
نام
رضا فرهادیان
آخرین ویرایش:

SOL!D 5NAK3

کاربر سایت
Jul 26, 2008
2,674
نام
meyti
داستان از همین الان معلومه که با ذهن آدم بازی می کنه :biggrin1:

اون یارو صورت سوخته انگار عضو Cipher یا همون Patriot ها بود، بعد یه جا گفت Trojan فلان آمادست. در ادامه هم علامت های روی بازوشون رو کندن و انگار داشتن میرفتن به مقر Big Boss یا همون Mother Base!
اون بچه هم تو حدس اول به نظرم Chico اومد ولی آخه چهره Big Boss طوری بود که انگار 10 سال از Peace Walker گذشته! بنابراین Chico باید بزرگتر از این باشه الان... نمیدونم گیج شدم از دست این Kojima
شك نكن كيوان، رايدنه . Child Soldiers و اينا اينجا كه ژاپني بود ولي آخرش ميگه به رئيس سلام برسون اون رئيس هم به احتمال زياد ساليداسـه
 
آخرین ویرایش:

FarshiD M K

کاربر سایت
Sep 2, 2009
152
اقا من اصلا از دید گرافیک به بازی نگاه نمی کنم.


شما فقط طریقه فیلم برداری و کارگردانی رو ببینید !!!!


واقعا از تمامی بازی های دیگه 1 سرو گردن بالاتره


من فکر می کنم بهترین کسی که می توته فیلشو هم کارگردانی کنه همین کوجیماست.


کارش خیلی درسته.
 

ehsan_srk

کاربر سایت
Sep 23, 2007
4,097
نام
Ehsan
اون پسر بچه 100 در 100 Chico نبود.تو Peace Walker سنش 12 سال بود با توجه به اختلاف سنی که تو چهره Big Boss دیده میشه اون پسر اصلا به Chico نمیخوره
 

SOL!D 5NAK3

کاربر سایت
Jul 26, 2008
2,674
نام
meyti
شکی درش نیت که رایدن نیست مو های رایدن از کی تا حالا قهوه ای بوده ؟

XOF وجود نداره تو نداره تو بازی فک کنم این همون FOX هست و فقط می خوان دو جبهه بودن FOX رو نشون بدن .
و استاد که کارش درسته و اون بچه یخورده به خول و چلا می خورد :d یارو با اون صورتش داره باش حرف می زنه این مثل بچه های این دورو زمونه تو حال هوای خودش معلوم نیست چی داره گوش می ده :| مطمعنا فرداش این LEGENDARY HERO نمی شه می سوراغ رپ مپ این حرفا:d.
هوا تاريكه نصف شبه، طرف تو قفسه، موهاي منم قهوه اي ميشد تو اونجا اينكه چيزي ني :d البته اين قهوه ايش خيلي روشن بود .
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
تریلر که بدجوری فک انداز بود...بسی هایپمون کرد!8-}...
تنها مشکل قضیه اینه که اگه قراره بازی روی 360 و پلی 3 بیاد که تکلیف معلومه : نصف اون گرافیک رو هم نمیبینیم ... ای کاش نسخه PC رو هم تایید کنن!(البته با همون گرافیکی که نشون دادن!).
دوستان خواهشا بحث الکی هم نکنن... اون گرافیک روی کنسول قابل اجرا نیست.
 

Mehrdad

کاربر سایت
Nov 23, 2009
2,242
نام
Big Boss
این رو یکی گذاشته بود و دیدم بد نیست اینجا هم بذاریم.
رییس بزرگ در گذر زمان :


رئیس رشدش غیر طبیعیه :d از MGS3 تا PW فقط مواش زیادش شده :d ولی از PW تا GZ حدود 20 سال رشد داشته و از GZ تا MGS4 نمی دونم جوون شده یا رفته اصلاح :d ؟!
 

ehsan_srk

کاربر سایت
Sep 23, 2007
4,097
نام
Ehsan
شك نكن كيوان، رايدنه . Child Soldiers و اينا اينجا كه ژاپني بود ولي آخرش ميگه به رئيس سلام برسون اون رئيس هم به احتمال زياد ساليداسـه
رایدن هم احتمال داره باشه.رایدن سال 1980 به دنیا آمده و می تونه تو این سن باشه
البته از روی این عکس بچگی رایدن هم میشه مقایسه ای هم کرد
lrvxjgay0exrtwyypupt.jpg
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
دوستان اخر pw اون یارو زنده موند یا نموند؟؟

Big Boss با تیر زدش، ولی زنده کردن آدم ها از Kojima بعید نیست. Paz هم پرت شد تو دریا ولی الان تو این تریلر صحبتش بود. ضمن اینکه Paz خودش برای Cipher کار جاسوسی می کرد. حالا چی شده که اومده طرف Big Boss فقط کوجیما میدونه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر