Multi Platform Max Payne 1&2 Remake

سازنده
Remedy
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
Remedy
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
۲۰۲۲۰۴۰۷_۲۱۲۴۵۷.jpg



ریمیک دو قسمت اول مکس پین در راه کنسول های نسل نهمی و PC

اکانت توییتری رمدی اینترتینمنت، رسما اعلام کرد که با همکاری راکستار، ریمیک مکس پین ۱ و ۲ را عرضه خواهد کرد.

سازنده: Remedy
تاریخ انتشار: TBA
ناشر: Rockstar Games
پلتفرم‌ها: PC,PlayStation 5, Xbox Series X|S

توضیحات بیشتر:
گفته شده که بودجه بازی توسط Rockstar Games تامین میشه و بازی در مرحله کانسپت به سر میبره

بازی با انجین Northlight توسعه داده خواهد شد؛ از این انجین برای ساخت Quantum Break و Control استفاده شده.


ابعاد این پروژه برای رمدی به مانند یک بازی AAA است.

بازی بصورت باندل منتشر خواهد شد.

همچنین بازی برای PS5 و Xbox Series X/S و PC در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد.

View attachment 251339

اولین واکنش راکستار

"سم هوزر" رییس راکستار گیمز:

"هنگامی که دوستان قدیمی ما در Remedy برای Remake نسخه های اصلی مکس پین به ما مراجعه کردند ما بسیار هیجان زده شدیم. ما از طرفداران بزرگ پروژه های رمدی در این چندسال هستیم و منتظر این ریمیک ها خواهیم بود"
 
آخرین ویرایش:
مکس پین 3 بهترین شوتر سوم شخص بود برای من و واقعاً بی نظیره، هدشات هایی که می زدی لذت بخش ترین بود :D
بطور کلی من با شوتینگ راکستار اوکی ام ولی بعد MP3 تو GTA5 و بخصوص RDR2 سعی کرده بودن واقع گرایانه تر بشه که طبیعتاً اون اکشن سریع مثل مکس پین (که خب ماهیت اش هم کلاً فرق می کنه با اونا) رو نداشت و علاوه بر این اون سنگینی شلیک ها و کندی اینمیشن ها و هم چنین کاورگیری بیشتر شده بود. برجسته ترین مشکلش ولی به نظر من بیش از حد وابسته بودن اش به Auto-Aim ـه. از اون ور سری TLOU فکر می کنم بالانس خوبی بین واقعا گرایی و اکشن تو شوتینگ اش ایجاد کرده
شوتینگ رمدی هم در نوع خودش خاصه ولی ترجیح میدم این ریمیک به شوتینگ راکستار نزدیک تر باشه تا رمدی :D
 
جلسه سرمایه داری شرکت رمدی

هزینه‌های رمدی به دلیل تولید ریمیک مکس پین ۱ و ۲ و کنترل ۲ افزایش یافته است. تیم توسعه «به طور پیوسته به سمت مراحل توسعه اصلی در چندین حوزه حیاتی پیش رفته و همراه با ناشر بازی یعنی راکستار گیمز کار را به پیش می برند».

IMG_20250812_154710_162.jpg

در مورد آخرین وضعیت توسعه، مدیرعامل رمدی ترو ویرتالا این‌گونه اظهار داشت:

«پروژه ریمیک مکس پین ۱ و ۲ به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و همچنان در مرحله فول دولوپ قرار دارد. در سه‌ماهه دوم، تیم بر اساس شتاب پایدار اوایل سال پیشرفت کرد.

همکاری با راکستار گیمز همچنان نزدیک و سازنده است که نشان دهنده هماهنگی کامل بین راکستار و رمدی است»
ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی

این بازی از نظر مقیاس بزرگ است که بودجه ای مشابه الن ویک ۲ صرف آن شده است. طبق گزارشات قبل تمام هزینه ساخت این عنوان را راکستارگیمز میپردازد.
پروسه فول دولوپ دو ساله خواهد بود. اگر بازی بر اساس آنچه اعلام شده است یک سال باشد که در مرحله فول دولوپ باشد و کل پروسه دولوپ و تست و پالیش ۲.۵ تا ۳ سال در نظر بگیریم ، این به این معنی است که ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۶ یا اوایل ۲۰۲۷ بتوانیم ریمیک ها را بازی کنیم.

Rockstar Games Working Closely With Remedy Entertainment on Max Payne 1 & 2 Remake
 
آخرین ویرایش:
اینهمه ریمستر و ریمیک به درد نخور اومد ٬‌چرا باید بیخیال نسخه سوم میشدن؟
یک و دو به دلیل ساختار شبیه به هم و داستان خیلی نزدیک به هم رو دارن تحت یک بازی تحویل میدن.
دوتا نسخه جدا نیستن.

این دو روی هم خودش یک بازی بزرگ با پلی تایم نرمال 15 یا حتی 20 ساعته میتونه باشه.
دیگه گنجوندن نسخه سوم درش اشتباه محض میبود.
از نظر داستانی هم خیلی با نسخه سوم فاصله داره و اصلا معنی نمیداد تو یه بازی یه جهش 10 ساله تو رویدادهای بازی داشته باشیم.

از طرفی نسخه سوم کاملا به روزه و اصلا نیاز به ریمیک نداره.

حالا شاید بعدا ریمستر بگیره ولی هنوز قدیمی نشده.
 
یک و دو به دلیل ساختار شبیه به هم و داستان خیلی نزدیک به هم رو دارن تحت یک بازی تحویل میدن.
دوتا نسخه جدا نیستن.

این دو روی هم خودش یک بازی بزرگ با پلی تایم نرمال 15 یا حتی 20 ساعته میتونه باشه.
دیگه گنجوندن نسخه سوم درش اشتباه محض میبود.
از نظر داستانی هم خیلی با نسخه سوم فاصله داره و اصلا معنی نمیداد تو یه بازی یه جهش 10 ساله تو رویدادهای بازی داشته باشیم.

از طرفی نسخه سوم کاملا به روزه و اصلا نیاز به ریمیک نداره.

حالا شاید بعدا ریمستر بگیره ولی هنوز قدیمی نشده.
منظورم این نبود که ریمیک نسخه ۱ و ۲ خوب نیست :دی اتفاقن اون شاهکار ها ریمیک لازمن ٬ منظور اینه تو دوره زمونه ای که days gone و horizon که اصلن بازی های قدیمی ای نیستن و مجدد ریلیز میشن ٬ به جاش همچین عنوانی باید عرضه بشه
 
منظورم این نبود که ریمیک نسخه ۱ و ۲ خوب نیست :دی اتفاقن اون شاهکار ها ریمیک لازمن ٬ منظور اینه تو دوره زمونه ای که days gone و horizon که اصلن بازی های قدیمی ای نیستن و مجدد ریلیز میشن ٬ به جاش همچین عنوانی باید عرضه بشه
چرا متوجه شدم.
منم منظورم این بود که نسخه سوم نمیتونست درش گنجونده بشه به این چند دلیل.

اتفاقا میخواستم بنویسم که کاری سونی/پلی استیشن با ریمیکهای سوال برانگیزش کرد رو که نباید راکستار/رمدی تکرار کنن :D
انصافا مکس پین 3 همچنان به روزه.
 
اینهمه ریمستر و ریمیک به درد نخور اومد ٬‌چرا باید بیخیال نسخه سوم میشدن؟
سالهاست برای خود من سوال بوده که چرا راکستار Max Payne 3 رو برای نسل هشتم نداد. کم کم شاید ۲۰ میلیون رو اون نسل هم میفروخت. ولی وقتی سابقه این شرکتو پیگیری میکنی میبینی کلا از اول میانه خوبی با ریمستر و ریمیک نداشتن. اون اوایل که با انجین RenderWare بازی میساختن فقط روی پورت یک پلتفرم کار میکردن و بقیه پورت ها را می‌دادن به استودیوهای تردپارتی که بعدا خودشون اون استودیو ها را میخریدن‌.
مثل GTA 3 و GTA Vice City و GTA San Andreas که راکستار فقط روی پورت PS2 کار کرد و پورت Xbox OG و PC رو به استودیوی Neon Software داد که بعدا خریدنش و Rockstar Vienna و بعدا در Rockstar London ادغام شدند.
نسخه های HD این سه گانه GTA رو هم برای نسل هفتم دادن به همون Groove Street.

بعد ها که با انجین Rage بازی ساختن ( یعنی یکجورایی از GTA 4 به بعد) از اونجایی که به هیچکس اعتماد نداشتن که انجینشون را بهش بدن دیدیم که هیچ ریمستری از بازی‌هایی که با Rage ساختن بیرون نیومد.
تنها بازیی که خودشون ریمستر کردن GTA 5 بود. اون GTA TDE هم که با انریل ۴ بود باز دادن به گروو استریت بسازه.
تا اینکه گذشت و ریمستر RDR1 رو بالاخره دادن به استودیوی Double Eleven اونم صرفا یه پورت ساده نه اینکه اجازه بدن تو انجین دسترسی زیادی داشته باشن.
ظاهرا فقط راضی شدن بازیهایی که با Rage های قدیمی ساخته شده فعلا ریمستر بشن.
خلاصه امیدوارم این شایعه ریمستر Max Payne 3 هم صحت داشته باشه. گان پلیش که هنوزم تاپه و اصلا بهش نمیاد بازی دو نسل پیش و مال ۱۳ سال پیش باشه . یه TPS درجه یک که خودم خیلی دلم براش تنگ شده

View attachment VID_20250820_084941_844.mp4
 
آخرین ویرایش:
دوره الان تکنولوژی پیشرفت وحشتناکی کرده . امکانات الکترونیکی و موشن کپچر و کامپیوتر های خفن با cpu های غول و ....

نیروی های استخدام شده حرفه ای و دانشگاه رفته و کار درست

نمی دونم چرا شرکت ها شدیدا محافظه کار شدند و روند توسعه بازی ها مثل این بازی اینقدر کند و در خفا هست

نه تریلر ، نه نمایش حتی CGI ، نه گیم پلی کوتاهی . نه تاریخ انتشاری

مکس پین و گیرز بازی های بزرگ از نظر مقیاس نیستند . خطی و جمع و جور


هر چه تکنولوژی پیشرفت می کنه انگار سرعت انجام کارها و خروجی کند تر می شود !!!!!
 
  • Like
Reactions: esm nadaram
دوره الان تکنولوژی پیشرفت وحشتناکی کرده . امکانات الکترونیکی و موشن کپچر و کامپیوتر های خفن با cpu های غول و ....

نیروی های استخدام شده حرفه ای و دانشگاه رفته و کار درست

نمی دونم چرا شرکت ها شدیدا محافظه کار شدند و روند توسعه بازی ها مثل این بازی اینقدر کند و در خفا هست

نه تریلر ، نه نمایش حتی CGI ، نه گیم پلی کوتاهی . نه تاریخ انتشاری

مکس پین و گیرز بازی های بزرگ از نظر مقیاس نیستند . خطی و جمع و جور


هر چه تکنولوژی پیشرفت می کنه انگار سرعت انجام کارها و خروجی کند تر می شود !!!!!
سطح سلیقه گیمرها عوض شده
کوچ کردن بازی آنلاین و فری تو پلی
هزینه تکنولوژی برای خیلی عاوین زیاد شده
سرمایه دار تمایلش بیشتر رو عناوین سود آور تا محصول
و.........
خیلی اوضاع صنعت افتضاح شده
 
سطح سلیقه گیمرها عوض شده
کوچ کردن بازی آنلاین و فری تو پلی
هزینه تکنولوژی برای خیلی عاوین زیاد شده
سرمایه دار تمایلش بیشتر رو عناوین سود آور تا محصول
و.........
خیلی اوضاع صنعت افتضاح شده
بعید میدونم قضیه تغییر سلیقه گیمر ها یا کوچ کردن به سمت بازی انلاین باشه.
معمولا کسایی که همیشه اهل سینگل پلیر داستانی بودن یهو سوییچ نمیکنن برن رو آنلاین، صرفا آنلاین بخصوص F2P ها خیلی طرفدار دارن، خیلیا اصلا اونقد اهل گیم هم نیستن اما مثلا میشینن وارزون و فورتنایت بازی میکنن که در نبودش شاید اصلا بازی سینگل پلیر بازی نکنن!
طبیعتا شرکتا هم میبینن اینقد دایره مخاطب گسترده تری داره و بخاطر قابلیت مانیتایز شدن سود خیلی بیشتری هم داره میرن سمتش.

ولی سینگل پلیر خوب بسازی هنوز میفروشه.
فقط مشکل همون هزینه و تایمشه که خیلی رفته بالا، بنظرم اگه گارد مردم نسبت به Ai یکم بخوابه میشه کم کم افزایش سرعت ساخت و پایین اومدن هزینه هارو دید.
درسته خیلی از شغلا ممکنه از بین بره ولی خب فعلا تنها راه ممکن همینه تا برگردیم به دورانی که هر 2-3 سال یه بازی جدید از سازنده ها میگرفتیم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or