Mass Effect: Andromeda | PC

31301096596202116049.jpg

سازنده : BioWare
ناشر : Electronic Arts
سبک : Action role-playing,third-person shooter
پلتفرم : Xbox One ,PlayStation 4 ,Microsoft Windows
تاریخ انتشار : March 21, 2017

توضیحات و اطلاعات بازی :

63c758d56dc362dec0edceea20330b6e.jpg


شعبه مونترال بایوور وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده دارد.

Design Work و ساخت بازی از اواخر 2012 آغاز شد.

N7 Day سال 2013 :

اولین کانسپت های آف اسکرین [و یک اسکرین شات از گیم پلی] از نسخه جدید منتشر شد:




E3 سال 2014 :



کنفرانس دیشب EA حاوی ویدیویی در مورد بازی های آینده استودیوی بایوور بود که در بخشی از آن مطالب کوتاهی در مورد Mass Effect جدید به همراه یک ویدیوی پروتوتایپ مفهومی از بازی توسط کیسی هادسن و سازندگان بازی ارائه شد.

ویدیو: watch?v=4H1FN2_--EM

*پخش موزیک Uncharted Worlds از Mass Effect 1*

"قصه‌های عالی مختص یک دوره نیستند و برای همیشه انسجام خودشون رو حفظ می‌کنند. برای همین ما در بایوور به شدت در حال کار بر روی این مورد هستیم.

یعنی شما واقعا با این شخصیت‌ها خو می‌گیرید، این آدم‌ها در خاطرتون میمونه و حتی داستان هم بعد از مدتی طولانی از بازی کردنتان در یاد شما هست.

این قصه‌ای نیست که صرفا بخواهیم بازگو کنیم، بلکه این قصه‌ای که (توسط شما) باید کشف بشه و در آن مکاشفه شود. در واقع این یک داستان گویی تعاملی است.

زمانی که شروع به طراحی و ساخت ME بعدی کردیم، در ابتدا از فن ها پرسیدیم که اونا از بازی چی میخوان و ME برای اون ها باید چه جوری باشه. یکی از بیشترین چیزهایی که هواداران به ما گفتند و خواهان آن در ME بودند، این بود که به یه جای جدید برویم... و به جلو حرکت کنیم [منظور دنباله؟]

جاهای جدید، شخصیت های جدید، آدم های جدیدی که عاشقشون بشین.

ما شما را با خودمون به یه محیط کاملا جدید از فضا می بریم.

این دنیا این قدر وسیعه که بتوانید در افق آن محو شوید. دنیایی که تجربه های بیشتر و بیشتری را برای لذت بردن بازیکن فراهم می‌کنه.

یک سیاره را اون سر کهکشان انتخاب کنید. به اونجا پرواز کنید و ببینید چه چیزهایی میتونید در آن جا کشف کنید.

تصور کنید که الان چه کارهایی میتونیم با قدرت کنسول های جدید و نرم افزارهای فوق العاده [منظور انجین] انجام دهیم... همه‌ی این ها واقعا شگفت انگیز به نظر میرسه. ما هیچوقت شخصیت هایی به این اندازه طبیعی و واقعی ندیده بودیم.

من فکر میکنم فن هایی سری در آینده واقعا متعجب می‌شوند که ما تا چه اندازه‌ای (در این موارد) تونستیم به جلو حرکت کنیم."


Comic-Con سال 2014 (بازگشت Mako) :



پنل مس افکت در کامیک کان ===> watch?v=00YqU7CT3XQ
ویدئوی مربوط به ساخت و طراحی Makoـیه جدید ===> watch?v=MzueBbcXqRk


خب Bioware پنلی توی SDCC داشته و اطلاعاتی رو از Mass Effect جدید منتشر کرده که در ادامه بخش هایی از اون رو میخونید:

- اسم بازی Mass Effect 4 نیست.
- Mako برگشته! تصاویری از اون منتشر شده که پایینتر میبینید. ظاهرا توی ویدئویی که از بازی نشون دادن Mako خیلی سریع شده.
- بازی بر اساس کشف مکان های جدید ساخته شده، پس به یه وسیله نقلیه برای اینکار احتیاج دارید.
- رندرهایی از Armor شخصیت ها نشون دادن که تصاویرش رو میتونید پایینتر ببینید
- ظاهرا داستان قراره در زمان زندگی شپرد باشه ولی شپرد توی داستان بازی نیست، شاید بازی در یه کهکشان دیگه اتفاق بیوفته. البته هنوز هیچ چیز به طور رسمی در این مورد گفته نشده.
- اعضای تیم سازنده تاکید میکنند که داستان کاملا جدیده و بازی در مورد شپرد نخواهد بود.
- Timeline بازی به صورت رسمی در پنل اعلام نشد. (تنها اشاراتی در این مورد داشتن)
- در کنار چیز های جدید، یه ذره هم از قدیمی ها میبینید (احتمال حضور شخصیت های قدیمی)
- تمرکز بیشتر MP بر روی همکاری بجای رقابت.
- Mass Effect جدید بیشتر حال و هوای یه دنباله معنوی برای سری اصلی رو خواهد داشت.
- تیم سازنده دوست داره تا جایی که میشه دست بازیکن رو باز بزاره و بهش حق انتخاب بده.
- به لطف Frostbite 3 انیمیشن های بازی فراتر از تصورات اولیه تیم سازنده بازی هستند.
- چندین منبع خبر از کهکشان جدید میدن ولی این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده.
- پایه بازی بر اساس کشف مناطق ناشناخته است و Mako برای گشت و گذار سریع در سیارات مختلف طراحی شده.
- هنوز خبری در مورد نژاد بازیکن ها اعلام نشده.

تصاویر:




اطلاعات تکمیلی تر از Comic-Con 2014 :

صحبت های که Mike Gamble تهیه کننده ی سری :

"این، همون Makoـی که شما به یاد دارید نیست، Makoـیِ جدید کاملا متفاوت طراحی شده." ادامه میده: " نکته اینجاست که Mako حالا بسیار سریع شده، تفاوت داره با اون چیزی که قبلا دیدید. دیگه مثل قبل cannonـی روی اون تعبیه نشده.
شاید حالا بتونه روی آب شناور باشه، شاید بتونه بپره."
" Mako در اینجا مثل یه راه حل سریع می مونه که شما رو از نقطه ای به نقطه ی دیگه انتقال میده. در واقع میتونید خیلی راحت و سریع به نقاط مختلف یه سیاره برید. ما کارهای زیادی رو روی فیزیک انجام دادیم، چون فیزیک بخش خیلی واجبی برای Makoـی هستش که بخش مهمی از بازی رو پوشش میده. ما در حال ساخته عنوانی هستیم که در مورد کاوش مکان هاست و بدیهی هستش که برای این کاوش به یه وسیله ی نقلیه ی مناسب، نیاز داریم. "


یکی دیگه از نکات مهم equipment و ability منحصر به هر فرد ـه : " شخصی سازی، این چیزیه که ما به دقت روش تمرکز کردیم. ما این احساس رو داریم که اگر شما مدت زیادی رو داخل وسلیه ی نقلیه ی خودتون [Mako] گذروندید، شخصی سازی، اون قدری قدرتمند باشه که منعکس بکنه که شما یه بازیکن هستید و شخصی سازی هم [مثل بخش driving] یه المان مهم برای شماست."
احتمالا توی بحث مدل کارکتر هم شخصی سازی بیشتری داریم.
" طراح های شخصیت ما، همه چیز رو توی مراحل و لایه های متفاوت طراحی کردن. مثلا شما می تونید بخش های مختلف زره ـی که به تن دارید رو خارج کنید. این سطح از شخصی سازی برای هر چیزی که شما بپوشید امکان پذیره. "


در مورد نژاد قابل بازی: " مطمئنا شخصیت اصلی انسان خواهد بود، ولی آیا نژاد قابل بازیه دیگه ای هم در نظر گرفته شده؟!... این چیزیه که ما فعلا نمی تونیم در مورد اون صحبت کنیم. "

" موضوع اینه که ما دوست داریم یه تجربه ی جدید رو به ارمغان بیاریم، ولی اینم می خواهیم که بعضی از عنصر هایی که شما از سگانه می شناسید و دوست دارید رو برگردونیم؛ شاید بعضی از شخصیت ها."


N7 Day سال 2014 :

تصاویر :



توضیحات :

- عکس چهارم مربوط به محیط زندگی یکی از نژادهای جدید بازی می باشد. در توصیفش گفته شده که "سرسبز، باشکوه، شاعرانه و حس ایده آل گرایی؛ جایی که تکنولوژی و طبیعت در هم آمیخته شده اند." عکس آخر هم مربوط به یکی دیگر از نژادهای جدید هست که دقیقا برعکس بالایی است جایی که خفقان، تاریکی و معماری فوق العاده منحصر به فرد و پیشرفته در آن موج میزند."
[نکته: در لیک های مربوط به نمایشگاه PAX 2013، لیک هایی که باور میشه واقعی باشند، در توصیف دو نژاد جدید گفته شده بود "سرکش، ظاهری بسیار لاغر و تقریبا اسکلتی با چشمان درخشان، و یک چیزی شبیه به آن که گردن آن ها به سینه ی آن ها دوخته شده است [تقریبا هم خوانی با یکی از نژادهای توصیف شده بالا] "و نژاد بعدی، "نژاد محافظ" کهن و باستانی و البته پیشرفته. گالم های سنگی فانتزی و Sci fi را در نظر بگیرید، بعد به آن ها خطوط درخشان دقیقا مثل فیلم Tron در سطوح بدنشون بیفزایید. رنگی به مانند ریپرها و یک سری قطعه و تیکه که در بعضا در سطح بدنشون وجود داره."


- عکس ششم مربوط به یکی از ابزارهای کرکتر ما می باشد. چیزی زیادی گفته نشد اما مثل اینکه در سیاره های جدید و ناشناخته این تول مربوط به راهبری و موقعیت شناسی و در واقع نقش مپ شما را ایفا میکند.

- تمرکز کامل بر روی اکتشاف در سرزمین های ناشناخته.

اطلاعات دیگر:

- انجین بازی Frosbite 3 هست.
- حضور نژاد Salarian در نسخه جدید تایید شده.
- رومنس و Same-S*X همچنان جزو ویژگی های بازی هست.
- احتمال ریلیز اواخر 2015/اوایل 2016 می باشد که با سیاست جدید EA یعنی دوره ی سه ساله ساخت برای بازی های AAA این کمپانی هم خوانی دارد.
- شعبه مونترال که وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده داره قبلا بر روی مالتی پلیر ME 3 و چند مورد از DLCهای داستانی کار کرده بود که DLCی Omega محصول تکی این استودیو است.

لیست اعضای کلیدی تیم توسعه:

Chris Schlerf, Lead Writer [نویسنده Halo 4]
Chris Wynn, Senior Development Director
Fabrice Condominas, Producer
Ian Frazier, Lead Designer
Joel MacMillan, Art Director
Mac Walters, Creative Director (همکاری با
Drew Karpyshyn برای نویسندگی شماره دوم بازی، نویسنده ارشد شماره سوم - طراح اصلی و شخصیت پرداز دو کرکتر Wrex و Garrus و ...)
Mike Gamble, Producer [معمولا تهیه کننده ها در بازی های EA در راس تیم قرار میگیرند. مایک رهبری تیم ساخت رو بر عهده داره. وی از Mass Effect 2 وارد بایوور شد و یکی از دلایل پیوستنش به این استودیو شماره اول Mass Effect بود! (وی از آن به عنوان بهترین بازی عمرش یاد میکنه). بعدا نقش های متفاوتی در بایوور داشت که در مورد این فرنچایز، وی در DLCی تحسین شده ی Lair of the Shadow Broker یکی از اعضای کلیدی تیم ساخت بود. همکاری در تهیه کنندگی DLCی Ciatdel وتهیه کننده ارشد Extended Cut و چندین مورد دیگر از کارهای وی هست.)


به روزرسانی :

تیم مونترال لباس های جدید خودشون رو دریافت کردند که روش یه برچسب و لوگوی جدید داره. احتمالا مربوط به Mass effect جدید هست (مثل لوگوی Pathfinder Initiative .(N7 ممکن است به ماموریت ما در کهشکان جدید (ناشناخته) اشاره دارد. A.R.K. C.O.N معلوم نیست مخففه چه عبارتی می باشد اما احتمال دارد مخفف یک سازمان یا کمپانی (حالا رسمی و زیر نظر دولت یا غیر رسمی) باشد.



E3 سال 2015 :
لوگوی رسمی بازی: (ممکن است بعدا یک مقدار تغییر کند)



کانسپت آرت جدید:



اولین ScreenShot:





تصاویر تریلر:



توضیحات :

از بلاگ BioWare و (Aaryn Flynn (Studio General Manager) , Yanick Roy (Studio Director

"ما امروز اولین تریلر سینماتیک بازی بعدیمان، Mass Effect™: Andromeda را به معرض نمایش گذاشتیم. در حالی که همچنان ماه های زیادی تا عرضه بازی در تعطیلات 2016 زمان باقی مانده است، اما هیجان زده ایم که کمی از مرحله کنونی که ما درش قرار داریم را به شما نشان دهیم. اول بهتره به سراغ پیش زمینه این بازی برویم.

زمانی که ما تریلوژی اصلی بازی را با Mass Effect 3: Citadel در اوایل 2013 به پایان رساندیم، ساخت و طراحی Andromeda به طور کامل در جریان خودش بود. ما این را در نظر داشتیم که پایه کار برای شروع طراحی بازی، ترکیبی از بهترین بخش های تریلوژی قبلی باشد: دنیاهای پر مخاطره برای اکتشاف، شخصیت های گیرا و اکشن قوی. در همین حال آشکارا در نظر خود داشتیم که به معنای واقعی به بسط و گسترش آن چه که شما از یک Mass Effect می خواهید جامه عمل بپوشانیم.

با اینکه همچنان آمادگی این را نداریم که وارد جزییات شویم، اما با توجه به محتوای تریلر و همچین عنوان آن، اون چه که می توانید در مورد بازی بگویید این است که این عنوان تقریبا یک ماجراجویی کاملا جدید است که از نطر موقعیت زمانی خیلی بعدتر از تریلوژی اصلی و در مکانی بسیار دور از آن به وقوع می پیوندد. شما در نقش یک انسان، مرد یا زن، قرار دارید. اگرچه این شخصیت در واقع کسی را که در تریلر دیدید نیست (بعدا در مورد آن صحیت می کنیم)، شما به اکتشاف کهکشانی کاملا تازه، Andromeda، و همچین به هدایت Mako جدید و بهبود یافته می پردازید که در طول این برهه، شما دارای یک تیم جدیدی خواهید بود که تشنه ماجراجویی هستند، و به همکاری با آن ها می بپردازید، ازشون یاد می گیرید، در کنارشان به مبارزه می روید و در یک کلام عاشقشان می شوید."

"تریلری که مشاهده کردید بر روی موتورمان، Frostbite™ ساخت و اجرا شده است که نشان دهنده هدف ویژوالی و گرافیکی که برای این بازی در نظر داریم می باشد [...] و با قرار دادن تمرکز کامل مان بر روی PC و کنسول های فعلی [...][...] و مشتاق این هستیم که جزییات بیشتری از بازی را در اواخر امسال با شما به اشتراک بگذاریم. تا آن زمان، سه تیم مونترال، آستین و ادمنتن به شدت در حال بر روی این ماجراجویی جدید هستند که [...] [...] ... [...]"

آنالیز تریلر:

1- آهنگ در حال پخش داخل تریلر با نام "Ghost Riders in the Sky" کاری از Johnny Cash [ لینک یوتیوب youtu.be/Mynzbmrtp9I ]

2- به نظر میرسه یک نوع جانور (جاندار) شب تاب مانند در این صحنه در سمت راست تصویر در حال حرکت است.[0:13]



3- کلمه ARK در کنار RW1 در هر زمان که N7 Trooper بین صفحات سوییچ میکنه در صحنه ظاهر میشه. (شاید پیش بینی ها در مورد ساخت یک ARK و فرستادن آن به کهشکانی جدید برای پیدا کردن حیات دوباره در ضمن حمله ریپرها واقعیت داشته باشد) [0:20]



4- حشره سوسک مانند فضایی در این صحنه در وسط تصویر [0:24]




5- دوباره همان حشره این دفعه به طور واضح



6- چند تصویر دیگه از آن


7- جانوری بالدار و در حال پرواز در این دو تصویر دیده می شود (تصویر دوم در انتهای راست) [0:31]






8- سفینه ای که به نظر میرسه N7 Trooper در آن قرار داده یک جامپ FTL انجام میده، همان طور که در تصویر هم FTL Destination را میبینید (FTL که اساس آن Mass Effect است به Mass Relay احتیاج دارد که البته در این صحنه اثری از Mass Relay دیده نمیشود. شاید بتوان گفت که سفینه مستقیما از تکنولوژی Relayها بهره می برد که یعنی به نوعی سفینه یک Relay متحرک است. و شاید با این تفسیر بتوان گفت که چگونه بشر خودشو تونسته به Andromeda برسونه. با این که همچنان چیزی مشخص نیست) [0:45 و 0:49 و 0:55]



9- اسلحه ای که شخصیت ما در دست داره از خانواده (Carnifex (M 6- Carnifex می باشد که در تریلوژی آن را دیدیم. [1:03]





10- هلمت به نظر میاد چیزی میان دو هلمت Capatictor and Kestrel در تریلوژی باشد با قسمت فوقانی کاملا یک دست.

KestrelHelmet.png
ME2_Capacitor_Helmet.PNG


11- Chargeـه Mako به سمت پایین تپه. Mako نشان داده شده M-40 می باشد (Mako اورجینال M-35 نام داشت) [1:13]



12- صدای مخصوص نژاد جدید بازی؟ [1:19]

13- تعدادی برج در این صحنه از شن ها سر در اوردن که شباهت نسبی به ساختار و طراحی برج های نژاد Prothean در DLC From Ashes در ME 3 دارند. [1:26]




640px-Eden_prime_dig_site.png


14- دو شخصیت در کنار N7 Trooper هستند. یک Krogan و همچین یک Human زن (تهیه کننده بازی مورد دوم را در توییتر تایید کرد - Mike Gamble)، این دو به نظر میرسه Drack و Cora باشند که از طریق نظر سنجی لیک شده چندی پیش به آن ها اشاره شده بود. باید اشاره کرد که این کرکتر زن در حال حمل یک شات گان می باشد. شاید بتوان گفت که وی از کلاس Vanguard می باشد (Vanguardها سلاح اصلیشان شات گان می باشند). همچنین به نظر می آید که وی هلمت N7 Breather Helmet (که بخش کوچیکی از صورت آن قابل شناسایی میشود) را به سر دارد که در این صورت انسان بودن آن و همچین شاید N7 بودن آن مشخص شود. [1:27]





N7 Breather Helmet :

N7Breather.png


10- شیلد در این صحنه شکسته می شود. [1:28]



11- در این صحنه دشمنان بازی رو می بینیم که البته تشخیص آن ها سخت است. چیزی را که میشه به آسانی تشخیص داد پاهای آن ها می باشد که مانند بعضی از نژادهای بازی مثل Turianها خم شده و برعکس حرکت میکند. چیز دیگه ای مشخص نیست. همچین نور ایجاد شده در سیستم Rocket-Jump شخصیتمان رو میبینید و همچین در این صحنه Omni Blade در حالت فعال قرار داره. شاید به این نوعی یکی از حرکات سیستم Mele بازی باشد. [1:30]


N7 Day سال 2015

تصاویر :



توضیحات :

به روز میشود ....
 
آخرین ویرایش:

omvocational

When you make sth no one hates,no one loves it
گرافیست سایت
May 16, 2008
289
نام
omid
تو ME3 من تا لحظه آخر می خواستم درمانشون کنم ولی آخرین لحظه نظرم عوض شد و همه تلاشم رو هم کردم
و حتی موردین رو هم کشتم که نتونه بره کیور رو پخش کنه!!!
دیگه نمی دونم چطوری می شد جلو درمانشونو گرفت! اگه راهی هست بگید من برم دوباره بازی کنم!
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
مسئله بعدی سیستم دیالوگ هاست تو mass effect یه دیالوگ معمولی داشتیم یه خوب یه بد شاید اولین باری که این سبک مطرح شد این سیستم دیالوگ خوب به نظر می رسید ولی فقط می تونه یه وضعیت سیاه و سفید رو ارائه کنه سیستم دیالوگ ویچر کاملا خاکستری بود دیالوگ بد و خوب نبود بلکه به صورت زنجیره ای ارائه می شد که با دیالوگ اول دو تا دیالوگ دیگه و همینطور که انتخاب های مختلف تو این زنجیره می تونست نتایج متفاوتی بیاره.

خیلی جالبه دومین بازی که BioWare توی نسل هفت داد یعنی DA: Origins سیستم دیالوگش خطی بود و همه ی تصمیمات خاکستری بود.
اما با ME 1 این سیستم دیالوگ چرخشی مسخره رو وارد کرده بودن... با وجود کلی انتقاد و حتی مسخره شدن (مثلا یه نمونه اش اون کلاس Archivist فیک Diablo 3 با اون سیستم دیالوگ چرخشیش. :)):d.) نه تنها بیخیال این سیستم نشدن بلکه به فرانچایز Dragon Age هم پاس ـش دادن.
ظاهرا خودشون زیادی با این سیستم حال می کنن. :d بعید می دونم بیخیالش بشن.
ولی اون سیستم تصمیم گیری های فیزیکی که از ME 2 وارد شدن فوق العاده بود. یه چیز جدید که به نظرم خوب هم پیاده شده بود. حضورشون توی این نسخه هم اگر اشتباه نکنم، تایید شده.
به نظرم بهتره تصمیم های سیاه و سفید بیشتر به این سیستم منتقل بشه، هم خوب جواب داده هم محدودیت زمانی جالبی داره.

_______________

حالا گفتم محدودیت زمانی، ولی اون هایی که RPG بازی می کنن؛ مخصوصا اون بازی هایی که تصمیم گیری های مهم دارن آدم رو به یه وسواس Save/Load عجیب دچار می کنن. :|:d
می دونم همه تون این بیماری خطرناک رو دارید. :d
سر همین بایوور به نسخه های کنسولی ME 3 یه سیستم Quick Save اضافه کرد و یکی از دکمه های کنترلر رو بهش اختصاص داد. امیدوارم این سیستم برگرده. :d

پ.ن: شایعه شده Star Wars: KOTOR داره ریمیک میشه! :|:bighug:
 
آخرین ویرایش:

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
تو ME3 من تا لحظه آخر می خواستم درمانشون کنم ولی آخرین لحظه نظرم عوض شد و همه تلاشم رو هم کردم
و حتی موردین رو هم کشتم که نتونه بره کیور رو پخش کنه!!!
دیگه نمی دونم چطوری می شد جلو درمانشونو گرفت! اگه راهی هست بگید من برم دوباره بازی کنم!
والا راهی دیگه ای وجود نداره فقط در یک صورت میتونی Mordin رو زنده نگه داشت که 1- Wrex مرده باشه و Wrev جاش باشه. 2- Dataهای Maelon تو ME 2 رو نابود کنی که [در این صورت Eve میمیره.] اون موقع میتونی Mordin رو راضی کنی که نره بالا و بعدش هم به War Assetــت اضافه میشه. آخر ME 3 میتونی باهاش صحبت کنی وقتی تو لندنی و یه حضور غیر مستقیم هم تو DLCـه Citadel داره.
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
Twitter

any familiar faces in Andromeda?

و جواب Wynn تهیه کننده بازی:
Chris Wynn@ Story wise, it wouldn't make much sense

بای بای لیارا فکر کنم دیگه؟ :d به نظرم کار خوبیه کلا همه شخصیت ها جدید باشن. چون بعد از 3 نسخه انصافا خسته کننده میشد اونم تو یه بازی RPG.
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
خب یک سری اطلاعات از بازی

1- کرکترهای قسمت های قبلی در این عنوان حضور ندارند. داستان هم سال ها بعد از ماجراهای فرمانده شپرد اتفاق می افتد

First and foremost is discussion of "Mass Effect: Andromeda's" characters. According to the source, the player's journey across Andromeda will feature no familiar faces because "story-wise, it wouldn't make much sense."

the story of "Mass Effect: Andromeda" will take place "far away and long after" the events of Commander Shepard's trilogy.

2- المان های جدید به بخش مبارزه و بخش اکشن بازی اضافه شده است اما همچنان همان حس و حال نسخه های قبلی را با خود دارد

Speaking of gameplay mechanics, there's also some small news to share about how "Mass Effect: Andromeda's" combat will differ from its predecessors. "There are some new elements that make it more dynamic," he said, but combat will have an "overall similar feel.

3- برای گرافیک بازی هم از یک موتور جدید اسنفاده شده است.

A new graphics engine and fresh gameplay mechanics have also been teased.

منبع

'Mass Effect: Andromeda's' Story Has No Past Characters, Changed Combat And Graphics Teased : TECH : Design & Trend
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
بر خلاف میل باطنیم تصمیم گرفتم ایندفعه و برای بار اول کاملا بی کله و بدون تربیت خانوادگی بازی کنم. یعنی Full Renegade :d

تا الان زدم تو صورت یه خبرنگار و یه نفر دیگه. به بقیه هم فحش دادم تو جواب ها :d

Evelyn Shepard: :d

r3o6tcmjlloqmed9a3ft.png
 

a2010

کاربر سایت
Jul 26, 2012
756
نام
علی
بر خلاف میل باطنیم تصمیم گرفتم ایندفعه و برای بار اول کاملا بی کله و بدون تربیت خانوادگی بازی کنم. یعنی Full Renegade :d

تا الان زدم تو صورت یه خبرنگار و یه نفر دیگه. به بقیه هم فحش دادم تو جواب ها :d

Evelyn Shepard: :d

r3o6tcmjlloqmed9a3ft.png
این ویژگی هایی که گفتی به قیافه ی شخصیتت هم کاملا میخوره...مخصوصا تو عکس بالا:d
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
دوستان مواظب این تاپیک باشید، دوستش بدارید و هر خبری اومد آپش کنید اگه میشه! اصلا 1 Mass Effect و 1 MGS رو بازی کنید تا مثل من رستگار شوید! خیلی بازی سنتر رو دوست دارم و بهترین و همین طور بدترین لحظات عمرم رو اینجا بودم. اما خوب وقت خداحافظی من رسیده واسه همیشه از بازی سنتر. دلم براتون تنگ میشه واقعا. بابای.
 

N.i.n.j.a

کاربر سایت
Dec 27, 2012
1,494
نام
つばさ
دوستان مواظب این تاپیک باشید، دوستش بدارید و هر خبری اومد آپش کنید اگه میشه! اصلا 1 Mass Effect و 1 MGS رو بازی کنید تا مثل من رستگار شوید! خیلی بازی سنتر رو دوست دارم و بهترین و همین طور بدترین لحظات عمرم رو اینجا بودم. اما خوب وقت خداحافظی من رسیده واسه همیشه از بازی سنتر. دلم براتون تنگ میشه واقعا. بابای.

بری ؟؟؟ کجا ؟ :((
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
Bioware’s creative development director:

Spent today reviewing creative progress on #MassEffectAndromeda. I believe it to be the best (and certainly
largest) Mass Effect
ever! #Hype

- Alistair McNally (@Al_McNally) September 12, 2015

______________

نمی دونم اینو قبلا گفتم یا نه، به هر حال از بلاگ بایوویر بعد از معرفی بازی:
Thank you again for all of the support you keep showing us, and we’re looking forward to sharing more details with you near the end of the year. Until then, the teams in our Montreal, Edmonton, and Austin studios will be hard at work creating an entirely new adventure for you to lose yourselves in.

جدا از اینکه داریم به آخر سال و N7 Day نزدیک می شیم و به نوعی هایپ هستش، میشه از بخش دوم این طوری برداشت که هر سه تیم بایوویر توی ساخت بازی نقش دارن.
به هر حال Andromeda قراره اولین بازی جدی نسل هشتیمیشون باشه.

________________________

برای بهروز... :(

این Pyjaks رو هر بار میدیدمشون، از روشون رد میشدم با میکو. :d بعدش به جان خودم دفعه اول که بازی کردم ME 1 رو یه نوع حلزون بود یا کرم مانند بود تو یکی از سیاره ها دیدم دفعه های بعدی دیگه پیداشون نکردم.



اینم گوگل مپش [!] :d :

 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
Will Mass Effect Andromeda have a juicy action packed story???

@callumlews yes
(@The1Wynn) September 12, 2015 Chris Wynn -

____________

در همین راستا... Drew Karpyshyn نویسنده ی ارشد Mass Effect 1 که دستیار نویسنده ی ارشد ME2 هم بود به BioWare برگشت.
[ Source ]

......
امیدوارم دیگه توی این شماره به دنبال متحد کردن نژادهای مختلف برای نجات دنیا نباشیم! :|:d
دیگه این پلات توی بازی های بایوویر واقع تکراری شده.
 

dark_knight

کاربر سایت
Dec 2, 2011
367
نام
علی
Will Mass Effect Andromeda have a juicy action packed story???

@callumlews yes
(@The1Wynn) September 12, 2015 Chris Wynn -

____________

در همین راستا... Drew Karpyshyn نویسنده ی ارشد Mass Effect 1 که دستیار نویسنده ی ارشد ME2 هم بود به BioWare برگشت.
[ Source ]

......
امیدوارم دیگه توی این شماره به دنبال متحد کردن نژادهای مختلف برای نجات دنیا نباشیم! :|:d
دیگه این پلات توی بازی های بایوویر واقع تکراری شده.
نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه قرار نصف بازی به دنبال یار بگردیم و بعدش بریم Andromeda
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
دو روز پیش بود که گفتم Drew Karpyshyn به BioWare برگشت و خب این خبر خوبی بود.
دیدیم در نبودش روی پروژه ی Mass Effect 3 چه بلایی سر پایان بندی تریلوژی اومد.
حالا اعلام کرده که به پروژه ی Andromeda اضافه نمیشه و ظاهرا برگشته به شعبه ی Austin و ادامه ی کار روی The Old Republic. امیدوارم روی آینده ی سری یا حتی IP جدید ادمونتون دخالت داشته باشه.
به هر حال؛ نویسنده ی ارشد مس افکت3، Mac Walters بود که الان Creative Directorـه. نویسنده ی Andromeda هم Chris Schlerfـه که نویسنده ی هیلو4 بود. اگر Halo 4 رو بازی کردید دیگه قضاوت با خودتون.
درباره ی اعضای کلیدی
هم بعدا صحبت می کنیم.
[ Source ]


نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه قرار نصف بازی به دنبال یار بگردیم و بعدش بریم Andromeda

یعنی توی Milky Way دنبال یار بگردیم؟! :-/
این طوری خیلی بعیده. کلا اینها تصمیم دارن بازی رو توی یه محیط و شرایط جدید قرار بدن.
به نظرم بهترین تصمیم هم گرفتن. نه رفتن سراغ ریبوت نه الکی داستان قبلی رو کش دادن. با یه کهکشان جدید به نوعی دنباله ی معنوی ساختن.
مسئله ی بعدی هم وسعت بازیه که فکر می کنم یه کهکشان کافیه! :d
اگر اون جریان Ark درست باشه شاید فقط در حد یه prologue راه شیری رو ببینیم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر