Mass Effect: Andromeda | PC

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
14,569
نام
∂αнмα

سازنده : BioWare
ناشر : Electronic Arts
سبک : Action role-playing,third-person shooter
پلتفرم : Xbox One ,PlayStation 4 ,Microsoft Windows
تاریخ انتشار : March 21, 2017

توضیحات و اطلاعات بازی :



شعبه مونترال بایوور وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده دارد.

Design Work و ساخت بازی از اواخر 2012 آغاز شد.

N7 Day سال 2013 :

اولین کانسپت های آف اسکرین [و یک اسکرین شات از گیم پلی] از نسخه جدید منتشر شد:




E3 سال 2014 :



کنفرانس دیشب EA حاوی ویدیویی در مورد بازی های آینده استودیوی بایوور بود که در بخشی از آن مطالب کوتاهی در مورد Mass Effect جدید به همراه یک ویدیوی پروتوتایپ مفهومی از بازی توسط کیسی هادسن و سازندگان بازی ارائه شد.

ویدیو: watch?v=4H1FN2_--EM

*پخش موزیک Uncharted Worlds از Mass Effect 1*

"قصه‌های عالی مختص یک دوره نیستند و برای همیشه انسجام خودشون رو حفظ می‌کنند. برای همین ما در بایوور به شدت در حال کار بر روی این مورد هستیم.

یعنی شما واقعا با این شخصیت‌ها خو می‌گیرید، این آدم‌ها در خاطرتون میمونه و حتی داستان هم بعد از مدتی طولانی از بازی کردنتان در یاد شما هست.

این قصه‌ای نیست که صرفا بخواهیم بازگو کنیم، بلکه این قصه‌ای که (توسط شما) باید کشف بشه و در آن مکاشفه شود. در واقع این یک داستان گویی تعاملی است.

زمانی که شروع به طراحی و ساخت ME بعدی کردیم، در ابتدا از فن ها پرسیدیم که اونا از بازی چی میخوان و ME برای اون ها باید چه جوری باشه. یکی از بیشترین چیزهایی که هواداران به ما گفتند و خواهان آن در ME بودند، این بود که به یه جای جدید برویم... و به جلو حرکت کنیم [منظور دنباله؟]

جاهای جدید، شخصیت های جدید، آدم های جدیدی که عاشقشون بشین.

ما شما را با خودمون به یه محیط کاملا جدید از فضا می بریم.

این دنیا این قدر وسیعه که بتوانید در افق آن محو شوید. دنیایی که تجربه های بیشتر و بیشتری را برای لذت بردن بازیکن فراهم می‌کنه.

یک سیاره را اون سر کهکشان انتخاب کنید. به اونجا پرواز کنید و ببینید چه چیزهایی میتونید در آن جا کشف کنید.

تصور کنید که الان چه کارهایی میتونیم با قدرت کنسول های جدید و نرم افزارهای فوق العاده [منظور انجین] انجام دهیم... همه‌ی این ها واقعا شگفت انگیز به نظر میرسه. ما هیچوقت شخصیت هایی به این اندازه طبیعی و واقعی ندیده بودیم.

من فکر میکنم فن هایی سری در آینده واقعا متعجب می‌شوند که ما تا چه اندازه‌ای (در این موارد) تونستیم به جلو حرکت کنیم."

Comic-Con سال 2014 (بازگشت Mako) :



پنل مس افکت در کامیک کان ===> watch?v=00YqU7CT3XQ
ویدئوی مربوط به ساخت و طراحی Makoـیه جدید ===> watch?v=MzueBbcXqRk


خب Bioware پنلی توی SDCC داشته و اطلاعاتی رو از Mass Effect جدید منتشر کرده که در ادامه بخش هایی از اون رو میخونید:

- اسم بازی Mass Effect 4 نیست.
- Mako برگشته! تصاویری از اون منتشر شده که پایینتر میبینید. ظاهرا توی ویدئویی که از بازی نشون دادن Mako خیلی سریع شده.
- بازی بر اساس کشف مکان های جدید ساخته شده، پس به یه وسیله نقلیه برای اینکار احتیاج دارید.
- رندرهایی از Armor شخصیت ها نشون دادن که تصاویرش رو میتونید پایینتر ببینید
- ظاهرا داستان قراره در زمان زندگی شپرد باشه ولی شپرد توی داستان بازی نیست، شاید بازی در یه کهکشان دیگه اتفاق بیوفته. البته هنوز هیچ چیز به طور رسمی در این مورد گفته نشده.
- اعضای تیم سازنده تاکید میکنند که داستان کاملا جدیده و بازی در مورد شپرد نخواهد بود.
- Timeline بازی به صورت رسمی در پنل اعلام نشد. (تنها اشاراتی در این مورد داشتن)
- در کنار چیز های جدید، یه ذره هم از قدیمی ها میبینید (احتمال حضور شخصیت های قدیمی)
- تمرکز بیشتر MP بر روی همکاری بجای رقابت.
- Mass Effect جدید بیشتر حال و هوای یه دنباله معنوی برای سری اصلی رو خواهد داشت.
- تیم سازنده دوست داره تا جایی که میشه دست بازیکن رو باز بزاره و بهش حق انتخاب بده.
- به لطف Frostbite 3 انیمیشن های بازی فراتر از تصورات اولیه تیم سازنده بازی هستند.
- چندین منبع خبر از کهکشان جدید میدن ولی این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده.
- پایه بازی بر اساس کشف مناطق ناشناخته است و Mako برای گشت و گذار سریع در سیارات مختلف طراحی شده.
- هنوز خبری در مورد نژاد بازیکن ها اعلام نشده.
تصاویر:




اطلاعات تکمیلی تر از Comic-Con 2014 :

صحبت های که Mike Gamble تهیه کننده ی سری :

"این، همون Makoـی که شما به یاد دارید نیست، Makoـیِ جدید کاملا متفاوت طراحی شده." ادامه میده: " نکته اینجاست که Mako حالا بسیار سریع شده، تفاوت داره با اون چیزی که قبلا دیدید. دیگه مثل قبل cannonـی روی اون تعبیه نشده.
شاید حالا بتونه روی آب شناور باشه، شاید بتونه بپره."
" Mako در اینجا مثل یه راه حل سریع می مونه که شما رو از نقطه ای به نقطه ی دیگه انتقال میده. در واقع میتونید خیلی راحت و سریع به نقاط مختلف یه سیاره برید. ما کارهای زیادی رو روی فیزیک انجام دادیم، چون فیزیک بخش خیلی واجبی برای Makoـی هستش که بخش مهمی از بازی رو پوشش میده. ما در حال ساخته عنوانی هستیم که در مورد کاوش مکان هاست و بدیهی هستش که برای این کاوش به یه وسیله ی نقلیه ی مناسب، نیاز داریم. "


یکی دیگه از نکات مهم equipment و ability منحصر به هر فرد ـه : " شخصی سازی، این چیزیه که ما به دقت روش تمرکز کردیم. ما این احساس رو داریم که اگر شما مدت زیادی رو داخل وسلیه ی نقلیه ی خودتون [Mako] گذروندید، شخصی سازی، اون قدری قدرتمند باشه که منعکس بکنه که شما یه بازیکن هستید و شخصی سازی هم [مثل بخش driving] یه المان مهم برای شماست."
احتمالا توی بحث مدل کارکتر هم شخصی سازی بیشتری داریم.
" طراح های شخصیت ما، همه چیز رو توی مراحل و لایه های متفاوت طراحی کردن. مثلا شما می تونید بخش های مختلف زره ـی که به تن دارید رو خارج کنید. این سطح از شخصی سازی برای هر چیزی که شما بپوشید امکان پذیره. "


در مورد نژاد قابل بازی: " مطمئنا شخصیت اصلی انسان خواهد بود، ولی آیا نژاد قابل بازیه دیگه ای هم در نظر گرفته شده؟!... این چیزیه که ما فعلا نمی تونیم در مورد اون صحبت کنیم. "

" موضوع اینه که ما دوست داریم یه تجربه ی جدید رو به ارمغان بیاریم، ولی اینم می خواهیم که بعضی از عنصر هایی که شما از سگانه می شناسید و دوست دارید رو برگردونیم؛ شاید بعضی از شخصیت ها."

N7 Day سال 2014 :

تصاویر :



توضیحات :

- عکس چهارم مربوط به محیط زندگی یکی از نژادهای جدید بازی می باشد. در توصیفش گفته شده که "سرسبز، باشکوه، شاعرانه و حس ایده آل گرایی؛ جایی که تکنولوژی و طبیعت در هم آمیخته شده اند." عکس آخر هم مربوط به یکی دیگر از نژادهای جدید هست که دقیقا برعکس بالایی است جایی که خفقان، تاریکی و معماری فوق العاده منحصر به فرد و پیشرفته در آن موج میزند."
[نکته: در لیک های مربوط به نمایشگاه PAX 2013، لیک هایی که باور میشه واقعی باشند، در توصیف دو نژاد جدید گفته شده بود "سرکش، ظاهری بسیار لاغر و تقریبا اسکلتی با چشمان درخشان، و یک چیزی شبیه به آن که گردن آن ها به سینه ی آن ها دوخته شده است [تقریبا هم خوانی با یکی از نژادهای توصیف شده بالا] "و نژاد بعدی، "نژاد محافظ" کهن و باستانی و البته پیشرفته. گالم های سنگی فانتزی و Sci fi را در نظر بگیرید، بعد به آن ها خطوط درخشان دقیقا مثل فیلم Tron در سطوح بدنشون بیفزایید. رنگی به مانند ریپرها و یک سری قطعه و تیکه که در بعضا در سطح بدنشون وجود داره."


- عکس ششم مربوط به یکی از ابزارهای کرکتر ما می باشد. چیزی زیادی گفته نشد اما مثل اینکه در سیاره های جدید و ناشناخته این تول مربوط به راهبری و موقعیت شناسی و در واقع نقش مپ شما را ایفا میکند.

- تمرکز کامل بر روی اکتشاف در سرزمین های ناشناخته.
اطلاعات دیگر:

- انجین بازی Frosbite 3 هست.
- حضور نژاد Salarian در نسخه جدید تایید شده.
- رومنس و Same-S*X همچنان جزو ویژگی های بازی هست.
- احتمال ریلیز اواخر 2015/اوایل 2016 می باشد که با سیاست جدید EA یعنی دوره ی سه ساله ساخت برای بازی های AAA این کمپانی هم خوانی دارد.
- شعبه مونترال که وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده داره قبلا بر روی مالتی پلیر ME 3 و چند مورد از DLCهای داستانی کار کرده بود که DLCی Omega محصول تکی این استودیو است.

لیست اعضای کلیدی تیم توسعه:

Chris Schlerf, Lead Writer [نویسنده Halo 4]
Chris Wynn, Senior Development Director
Fabrice Condominas, Producer
Ian Frazier, Lead Designer
Joel MacMillan, Art Director
Mac Walters, Creative Director (همکاری با
Drew Karpyshyn برای نویسندگی شماره دوم بازی، نویسنده ارشد شماره سوم - طراح اصلی و شخصیت پرداز دو کرکتر Wrex و Garrus و ...)
Mike Gamble, Producer [معمولا تهیه کننده ها در بازی های EA در راس تیم قرار میگیرند. مایک رهبری تیم ساخت رو بر عهده داره. وی از Mass Effect 2 وارد بایوور شد و یکی از دلایل پیوستنش به این استودیو شماره اول Mass Effect بود! (وی از آن به عنوان بهترین بازی عمرش یاد میکنه). بعدا نقش های متفاوتی در بایوور داشت که در مورد این فرنچایز، وی در DLCی تحسین شده ی Lair of the Shadow Broker یکی از اعضای کلیدی تیم ساخت بود. همکاری در تهیه کنندگی DLCی Ciatdel وتهیه کننده ارشد Extended Cut و چندین مورد دیگر از کارهای وی هست.)


به روزرسانی :

تیم مونترال لباس های جدید خودشون رو دریافت کردند که روش یه برچسب و لوگوی جدید داره. احتمالا مربوط به Mass effect جدید هست (مثل لوگوی Pathfinder Initiative .(N7 ممکن است به ماموریت ما در کهشکان جدید (ناشناخته) اشاره دارد. A.R.K. C.O.N معلوم نیست مخففه چه عبارتی می باشد اما احتمال دارد مخفف یک سازمان یا کمپانی (حالا رسمی و زیر نظر دولت یا غیر رسمی) باشد.



E3 سال 2015 :
لوگوی رسمی بازی: (ممکن است بعدا یک مقدار تغییر کند)



کانسپت آرت جدید:



اولین ScreenShot:





تصاویر تریلر:



توضیحات :

از بلاگ BioWare و (Aaryn Flynn (Studio General Manager) , Yanick Roy (Studio Director

"ما امروز اولین تریلر سینماتیک بازی بعدیمان، Mass Effect™: Andromeda را به معرض نمایش گذاشتیم. در حالی که همچنان ماه های زیادی تا عرضه بازی در تعطیلات 2016 زمان باقی مانده است، اما هیجان زده ایم که کمی از مرحله کنونی که ما درش قرار داریم را به شما نشان دهیم. اول بهتره به سراغ پیش زمینه این بازی برویم.

زمانی که ما تریلوژی اصلی بازی را با Mass Effect 3: Citadel در اوایل 2013 به پایان رساندیم، ساخت و طراحی Andromeda به طور کامل در جریان خودش بود. ما این را در نظر داشتیم که پایه کار برای شروع طراحی بازی، ترکیبی از بهترین بخش های تریلوژی قبلی باشد: دنیاهای پر مخاطره برای اکتشاف، شخصیت های گیرا و اکشن قوی. در همین حال آشکارا در نظر خود داشتیم که به معنای واقعی به بسط و گسترش آن چه که شما از یک Mass Effect می خواهید جامه عمل بپوشانیم.

با اینکه همچنان آمادگی این را نداریم که وارد جزییات شویم، اما با توجه به محتوای تریلر و همچین عنوان آن، اون چه که می توانید در مورد بازی بگویید این است که این عنوان تقریبا یک ماجراجویی کاملا جدید است که از نطر موقعیت زمانی خیلی بعدتر از تریلوژی اصلی و در مکانی بسیار دور از آن به وقوع می پیوندد. شما در نقش یک انسان، مرد یا زن، قرار دارید. اگرچه این شخصیت در واقع کسی را که در تریلر دیدید نیست (بعدا در مورد آن صحیت می کنیم)، شما به اکتشاف کهکشانی کاملا تازه، Andromeda، و همچین به هدایت Mako جدید و بهبود یافته می پردازید که در طول این برهه، شما دارای یک تیم جدیدی خواهید بود که تشنه ماجراجویی هستند، و به همکاری با آن ها می بپردازید، ازشون یاد می گیرید، در کنارشان به مبارزه می روید و در یک کلام عاشقشان می شوید."

"تریلری که مشاهده کردید بر روی موتورمان، Frostbite™ ساخت و اجرا شده است که نشان دهنده هدف ویژوالی و گرافیکی که برای این بازی در نظر داریم می باشد [...] و با قرار دادن تمرکز کامل مان بر روی PC و کنسول های فعلی [...][...] و مشتاق این هستیم که جزییات بیشتری از بازی را در اواخر امسال با شما به اشتراک بگذاریم. تا آن زمان، سه تیم مونترال، آستین و ادمنتن به شدت در حال بر روی این ماجراجویی جدید هستند که [...] [...] ... [...]"

آنالیز تریلر:

1- آهنگ در حال پخش داخل تریلر با نام "Ghost Riders in the Sky" کاری از Johnny Cash [ لینک یوتیوب youtu.be/Mynzbmrtp9I ]

2- به نظر میرسه یک نوع جانور (جاندار) شب تاب مانند در این صحنه در سمت راست تصویر در حال حرکت است.[0:13]



3- کلمه ARK در کنار RW1 در هر زمان که N7 Trooper بین صفحات سوییچ میکنه در صحنه ظاهر میشه. (شاید پیش بینی ها در مورد ساخت یک ARK و فرستادن آن به کهشکانی جدید برای پیدا کردن حیات دوباره در ضمن حمله ریپرها واقعیت داشته باشد) [0:20]



4- حشره سوسک مانند فضایی در این صحنه در وسط تصویر [0:24]




5- دوباره همان حشره این دفعه به طور واضح



6- چند تصویر دیگه از آن


7- جانوری بالدار و در حال پرواز در این دو تصویر دیده می شود (تصویر دوم در انتهای راست) [0:31]






8- سفینه ای که به نظر میرسه N7 Trooper در آن قرار داده یک جامپ FTL انجام میده، همان طور که در تصویر هم FTL Destination را میبینید (FTL که اساس آن Mass Effect است به Mass Relay احتیاج دارد که البته در این صحنه اثری از Mass Relay دیده نمیشود. شاید بتوان گفت که سفینه مستقیما از تکنولوژی Relayها بهره می برد که یعنی به نوعی سفینه یک Relay متحرک است. و شاید با این تفسیر بتوان گفت که چگونه بشر خودشو تونسته به Andromeda برسونه. با این که همچنان چیزی مشخص نیست) [0:45 و 0:49 و 0:55]



9- اسلحه ای که شخصیت ما در دست داره از خانواده (Carnifex (M 6- Carnifex می باشد که در تریلوژی آن را دیدیم. [1:03]





10- هلمت به نظر میاد چیزی میان دو هلمت Capatictor and Kestrel در تریلوژی باشد با قسمت فوقانی کاملا یک دست.



11- Chargeـه Mako به سمت پایین تپه. Mako نشان داده شده M-40 می باشد (Mako اورجینال M-35 نام داشت) [1:13]



12- صدای مخصوص نژاد جدید بازی؟ [1:19]

13- تعدادی برج در این صحنه از شن ها سر در اوردن که شباهت نسبی به ساختار و طراحی برج های نژاد Prothean در DLC From Ashes در ME 3 دارند. [1:26]






14- دو شخصیت در کنار N7 Trooper هستند. یک Krogan و همچین یک Human زن (تهیه کننده بازی مورد دوم را در توییتر تایید کرد - Mike Gamble)، این دو به نظر میرسه Drack و Cora باشند که از طریق نظر سنجی لیک شده چندی پیش به آن ها اشاره شده بود. باید اشاره کرد که این کرکتر زن در حال حمل یک شات گان می باشد. شاید بتوان گفت که وی از کلاس Vanguard می باشد (Vanguardها سلاح اصلیشان شات گان می باشند). همچنین به نظر می آید که وی هلمت N7 Breather Helmet (که بخش کوچیکی از صورت آن قابل شناسایی میشود) را به سر دارد که در این صورت انسان بودن آن و همچین شاید N7 بودن آن مشخص شود. [1:27]





N7 Breather Helmet :



10- شیلد در این صحنه شکسته می شود. [1:28]



11- در این صحنه دشمنان بازی رو می بینیم که البته تشخیص آن ها سخت است. چیزی را که میشه به آسانی تشخیص داد پاهای آن ها می باشد که مانند بعضی از نژادهای بازی مثل Turianها خم شده و برعکس حرکت میکند. چیز دیگه ای مشخص نیست. همچین نور ایجاد شده در سیستم Rocket-Jump شخصیتمان رو میبینید و همچین در این صحنه Omni Blade در حالت فعال قرار داره. شاید به این نوعی یکی از حرکات سیستم Mele بازی باشد. [1:30]


N7 Day سال 2015

تصاویر :



توضیحات :

به روز میشود ....
 
آخرین ویرایش:

AliShp

کاربر سایت
Nov 22, 2009
1,021
نام
alishp
سلام بر همه

توی این مدت که من بازی رو شروع کردم الان 24 سالمه از 5 سالگی با اتاری و میکرو سگا که شروع کردم تا الان من یه به نوع طرح بازی علاقه زیادی داشتم اونم بازی های بود که توش میشه یا جا رو تصرف کرد و از اون مکان استفاده کرد و اونو ارتقا داد که تو سری مکس افکت این قابلیت کمی بود یا مثلا تو جی تی ای سان اندریوس وقتی میرفتی یه محله رو میگرفتی که به سه یا چهار تا رنگ بود یا جدیدا بازی فالوت 4 که میخواهد بیاد میشه توش با ابزار های که طول بازی جمع میکنی یه خونه بسازی و ارتقاش بدی و کم کم مردم میان و اون خونه تبدیل به یه شهر میشه درسته از بازی های سبک ترسناک خوشم نمیاد اما این طرح فقط همین طرحش منو مجبور میکنه که این بازی رو بخرم و بازی کنم یا همین بازی مکس افکت 4 که قراره بیاد از این نوع قابلیت ها زیاد داره ......

امیدوارم این وجه از بازی که من دوست دارم تو این بازی بیشتر دیده شه اگه کسی بازی در این زمینه که من علاقه دارم میشناسه لطفا بهم معرفی کنه ممنونش میشم .......


 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,014
آقا یادتونه رکس قضیه توچانکا رو فهمیده بود سر اینکه شپرد همه رو دو در کرده بود تو قضیه ی جنوفیژ، خلاصه رکس هم پشت تلفن به شپرد گفت فقط گیرت نیارم اون موقع آباد اجدادتو میارم جلو چشات، شپرد هم گفت برو عمو سوسمار و گوشیو قطع کرده!

این عکس 2 3 ساعت پیش به دستم رسیده مثل اینکه:


RIP SHEPARD :d

----------

اینم در مورد ME Andromeda:

 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,144
نام
میلاد
^ من که به Tech art team اعتماد کامل دارم شما رو نمی دونم! :d


 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,144
نام
میلاد
Mass Effect: Andromeda Was Nearly Called Mass Effect: Beyond

Wynn shared a story about the new name for the third Star Trek movie. The new movie directed by Justin Lin is called Star Trek Beyond

We almost used the same name, that would have been awkward

According to Wynn, BioWare felt Mass Effect Beyond would have sounded horrible so that’s why it wasn’t used.

Source
 

saeed hs

کاربر سایت
May 21, 2015
532
نام
سید سعید
سلام بر همه

توی این مدت که من بازی رو شروع کردم الان 24 سالمه از 5 سالگی با اتاری و میکرو سگا که شروع کردم تا الان من یه به نوع طرح بازی علاقه زیادی داشتم اونم بازی های بود که توش میشه یا جا رو تصرف کرد و از اون مکان استفاده کرد و اونو ارتقا داد که تو سری مکس افکت این قابلیت کمی بود یا مثلا تو جی تی ای سان اندریوس وقتی میرفتی یه محله رو میگرفتی که به سه یا چهار تا رنگ بود یا جدیدا بازی فالوت 4 که میخواهد بیاد میشه توش با ابزار های که طول بازی جمع میکنی یه خونه بسازی و ارتقاش بدی و کم کم مردم میان و اون خونه تبدیل به یه شهر میشه درسته از بازی های سبک ترسناک خوشم نمیاد اما این طرح فقط همین طرحش منو مجبور میکنه که این بازی رو بخرم و بازی کنم یا همین بازی مکس افکت 4 که قراره بیاد از این نوع قابلیت ها زیاد داره ......

امیدوارم این وجه از بازی که من دوست دارم تو این بازی بیشتر دیده شه اگه کسی بازی در این زمینه که من علاقه دارم میشناسه لطفا بهم معرفی کنه ممنونش میشم .......


دوست عزیز سری dragon age راضیت میکنه :d
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,144
نام
میلاد
ظاهرا برای مدتی قرار نیست خبری از MEAndromeda بشنویم پس بزنیم تو فاز ادامه ی توهم و خواسته ها! :d

دوست دارم چنتا ارگانیسم غیر از ریس های جدیده طراحی بشه. توی تریلوژی قبلی کلا سه تا حیوون یا موجود خاص داشتیم که به Pyjaks، Varren و Thresher Maw خلاصه میشد. خیلی کم بودن! :d طراحی گیاه های خاص هم مورد استقبال قرار می گیره.
بعدی اینکه سیاره های آندرومدا اکوسیستم و آب و هوای خاص خودشون رو داشته باشن.
با توجه به شایعات بازی 4 برابر ME3 هستش، پس انتظار نداریم همه ی سیاره ها این طوری باشن ولی یه تعداد خاص رو امیدوارم. تصور آب و هوای خاص برای یه سیاره با توجه به حضور احتمالی Dynamic Weather و Weather Effect دیوانه کننده است! :d
اما چیزی که شاید توی سه شماره ی قبلی یه کمی منو عصبی می کرد، این بود که، کلاس مورد علاقه ی من Infiltrator بود. :|:d
کلاسی اصل قابلیت هاش بر اساس مخفی کاری و استفاده از Sniper Rifle هستش. طراحی مراحل نه اون قدری بزرگ بود که بشه از SR استفاده کرد نه به شکلی بود که بشه مخفی کاری پیش رفت.
انتظار لول دیزاین Deus Exـی هم ندارم، ولی توی طراحی مراحل یه جاهایی به کلاس ها هم دقت کنن ثواب داره.
هر چند بعد از مس2 علاقه ی من به Vanguard و خفنیتش توی مس3 تمایل پیدا کرد. توی ویدئوی آخر هم که با اون Ground Poundـی که نشون دادن و همه جوره شبیه Novaـی خودمون بود، همون منو راضی میکنه! :d
برید دعا کنید abilityـهای مورد علاقه ی خودتون یا شبیهش توی Andromeda پیدا بشن. :d
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,014
ظاهرا برای مدتی قرار نیست خبری از MEAndromeda بشنویم پس بزنیم تو فاز ادامه ی توهم و خواسته ها! :d

دوست دارم چنتا ارگانیسم غیر از ریس های جدیده طراحی بشه. توی تریلوژی قبلی کلا سه تا حیوون یا موجود خاص داشتیم که به Pyjaks، Varren و Thresher Maw خلاصه میشد. خیلی کم بودن! :d طراحی گیاه های خاص هم مورد استقبال قرار می گیره.
بعدی اینکه سیاره های آندرومدا اکوسیستم و آب و هوای خاص خودشون رو داشته باشن.
با توجه به شایعات بازی 4 برابر ME3 هستش، پس انتظار نداریم همه ی سیاره ها این طوری باشن ولی یه تعداد خاص رو امیدوارم. تصور آب و هوای خاص برای یه سیاره با توجه به حضور احتمالی Dynamic Weather و Weather Effect دیوانه کننده است! :d
اما چیزی که شاید توی سه شماره ی قبلی یه کمی منو عصبی می کرد، این بود که، کلاس مورد علاقه ی من Infiltrator بود. :|:d
کلاسی اصل قابلیت هاش بر اساس مخفی کاری و استفاده از Sniper Rifle هستش. طراحی مراحل نه اون قدری بزرگ بود که بشه از SR استفاده کرد نه به شکلی بود که بشه مخفی کاری پیش رفت.
انتظار لول دیزاین Deus Exـی هم ندارم، ولی توی طراحی مراحل یه جاهایی به کلاس ها هم دقت کنن ثواب داره.
هر چند بعد از مس2 علاقه ی من به Vanguard و خفنیتش توی مس3 تمایل پیدا کرد. توی ویدئوی آخر هم که با اون Ground Poundـی که نشون دادن و همه جوره شبیه Novaـی خودمون بود، همون منو راضی میکنه! :d
برید دعا کنید abilityـهای مورد علاقه ی خودتون یا شبیهش توی Andromeda پیدا بشن. :d
این Pyjaks رو هر بار میدیدمشون، از روشون رد میشدم با میکو. :d بعدش به جان خودم دفعه اول که بازی کردم ME 1 رو یه نوع حلزون بود یا کرم مانند بود تو یکی از سیاره ها دیدم دفعه های بعدی دیگه پیداشون نکردم. :| اینترنت هم رو زیرو رو کردم مثل اینکه همچنین چیزی نیست. خود بازی هم Uncharted worldـه واسه من انگار. توهم زدم اساسی. :-s :d

افکت های محیطی باید خیلی روش کار کنند انصافا مثلا بارون زیاد ندیدیم.

آره به نظرم باید یه خورده روی کلاس های بازی کار کنند. یعنی متفاوت باشند خیلی تا بشه برای دفعه های بعدی که بازی کنی یه بهانه ای داشته که کلاست رو عوض کنی.
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,014
BioWare ‏@bioware
Commander Shepard, Pluto is in range. Send out probe? #PlutoFlyby

هه هه هه... :d حیف شد اگه بازی هنوز تو Milky Way بود شاید میتونستیم یه ماموریت کوچیک تو پلوتو کوتوله انجام بدیم. :d بعد اطلاعات رو به NASA ارائه میدادیم توسط بر و بچ فن ME. :d
 

Jeffy_Original

کاربر سایت
May 23, 2010
64
نام
امین
نمیدونم به این شاهکار چرا حداقل توی فروم های ایرانی این قدر کم توجه میشه.
 

dark_knight

کاربر سایت
Dec 2, 2011
388
نام
علی
نمیدونم به این شاهکار چرا حداقل توی فروم های ایرانی این قدر کم توجه میشه.
کلا تو ایران ژانر علمی تخیلی مخصوصا از نوع فضاییش طرفدار زیادی نداره
درضمن از این بازی فعلا هیچ اطلاعات دندون گیری بیرون نیمده!
 

Jeffy_Original

کاربر سایت
May 23, 2010
64
نام
امین
کلا تو ایران ژانر علمی تخیلی مخصوصا از نوع فضاییش طرفدار زیادی نداره
درضمن از این بازی فعلا هیچ اطلاعات دندون گیری بیرون نیمده!
کلا ما ایرانی ها آدمایی هستیم که فقط به عقب نگاه میکنیم. هیچوقت نمیگیم "کاش این جوری بشه"، میگیم "اون موقع اینجوری بود" (کلی از مشکلات ما هم به همین دلیله). طبیعتا وقتی کسی به جلو نگاه نمیکنه داستان های علمی-تخیلی نباید هم طرفدار داشته باشه.
در مورد کمبود اطلاعات هم همین الان بازیهایی هستند که هنوز نیومدند و اینجا براشون تاپیک زدند بیشتر از 100 صفحه هم جلو رفتند. کاربرا میتونن از انتظاراتشون بگن، از شایعه ها یا حتی خاطراتی که با این سری داشتند.
الان داشتم تو بخش PS4 دنبال یه همچین تاپیکی میگشتم ولی انگار کسی اصلا نساخته :|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟