Mass Effect 3 فقط بر روی Origin

Naruto

کاربر سایت
Dec 5, 2009
3,383
نام
داود
Mass Effect فقط بر روی Origin

کمتر از 3 هفته تا عرضه یکی از بهترین بازی های امسال، شماره سوم از داستان های کاپیتان شپرد یعنی Mass Effect زمان باقی مانده است و هر روز خبرهای مختلفی از سوی EA و Bioware در مورد این بازی در خبرگزاری‌ها ارسال می‌شود.

امروز خبری از سوی مدیر بازاریابی منطقه ای Bioware آقای Chris Priestly به خبرگزاری‌ها آمد که دور از انتظار هم نبود. PC بازان فقط می‌توانند این عنوان را از Origin (سیستم فروش EA) خریداری کنند و این عنوان به هیچ وجه در Steam عرضه نخواهد شد. دلیل این کار نیز هم قوانین Steam است که به منتشر کنندگان بازی ها اجازه نمی‌دهد آنطور که می خواهند با مشتریان خودشان در ارتباط باشند.

همچنین آقای Chris Priestly در ادامه پست خود در یکی از انجمن‌های این بازی عنوان کرده است، کسانی هم که نسخه فیزیکی این بازی را خریداری می‌کنند هم باید برنامه EA's Origin client را بر روی کامپیوتر خود نصب کنند و بعد به اجرای بازی مبادرت کنند.

Mass Effect 3 در تاریخ 6 مارچ برای X360 , Ps3 و PC عرضه خواهد شد.

 
آخرین ویرایش:

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,465
نام
Nimo
دلیل این کار نیز هم قوانین Steam است که به منتشر کنندگان بازی ها اجازه نمی‌دهد آنطور که می خواهند با مشتریان خودشان در ارتباط باشند. چرت و پرت میگه دقیقا حتما اون origin داغون خوبه که داد همه رو در اورده.
 

desprado

کاربر سایت
Sep 16, 2006
1,431
نام
محمد
البته بی ربط هم نگفته.. یکی از مزایای Origin نسبت به Steam امکان برقراری ارتباط و پشتیبانی بهتر با دست اندرکاران بازیه!
والا Origin اونجورها که میگید هم بد نیست.. من هم از Steam استفاده میکنم هم از Origin.. درکل Steam بهتره.. اما هردوشون چنگی به دل نمیزنن.. دوستانی که از Xbox Live استفاده کردن
حرف منو بهتر متوجه میشن.. واقعا Live کجا، این دوتا کجا..
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
اتفاقا ساپورت‌های EA واقعا کم‌عقل هستند. خیلیا رو می‌شناسم با تکیه به همین کم‌عقلی DLC دوشیدن از اینا. شما دیگه تصور کن ببین چقدر آدم می‌تونه کُند ذهن باشه. دی‌ال‌سی‌های مس‌افکت ریجن لاک هستند، یارو همین رو نمی‌تونست به من بگه. پنجاه تا کُد مختلف بهم داد برای PS3، از آخر خودم متوجه شدم رفتم یه کاریش کردم. Steam یک مقدار سخت‌گیر تره، ولی ساپورت فوق‌العاده خوبی داره به علاوه اینکه کامیونیتی عظیمی داره که برای حل مشکلات از هر کاستمر ساپورتی بهتر عمل می‌کنند.
 

MN Prince

کاربر سایت
Apr 13, 2008
775
نام
Nima
من يه كد تخفيف 15% از اين origin دارم . به درد منم نمي خوره . هر كي خواست بگه .
اينكه ساپورتر های EA كم عقل اند واقعا حقيقته.
 

desprado

کاربر سایت
Sep 16, 2006
1,431
نام
محمد
یعنی واقعا برنامه چرت تر از اریجین ندیدم ! گند بزنه توش ! کلافم کرده بود یه مدت !
البته عنایت دارید که بسیاری از مشکلات از طرف ماست! مثلا اخیرا که وصل نمیشد از مشکل از طرف ما بود..
البته مشکلاتشو منکر نمیشم.. درکل چیز مالی نیست.. ولی بازم میگم.. Steam هم چیز مالی نیست.. (نسبت به Xbox Live)
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
چرا واقعا نصور می‌کنی Xlive بهتر از استیمه؟ اکس‌باکس‌لایو حتی یه کامیونیتی درست نداره و برای بادگلو زدن تو محیطش باید پول بدی، چه برسه به قابلیت وُرکشاپ و مُد ساختن و ریلیز کردن و خرید و دانلود بازی. ببینم شماها می‌تونستین کال آو دیوتی رو بخرید و دانلود کنید؟ چون ما رو استیم می‌تونستیم :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر