MASS EFFECT تنها برای نسل جدید

  • Thread starter Thread starter Behrooz
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Behrooz

کاربر سایت
63c758d56dc362dec0edceea20330b6e.jpg



به تازگی و بعد از موفقیت DA I یک سری نگرانی‌ها در مورد ME بعدی ایجاد شده که بایورر قرار است یک " DA I در فضا بسازد." یعنی دقیقا ساختار کلی DA I و گیم پلی آن را در فضا، کپی‌پیست کند. (و البته از طرفی ماموریت‌های جانبی و ساختار MMO مانند آن در DA I نیز یک سری بازخوردهای منفی را ایجاد کرده است. (Fetch Quests))

Aaryn Flynn از BioWare - علاوه بر تایید کردن این که ME بعدی تنها برای کنسول‌های نسل جدید خواهد آمد - در مورد این موضوع مطالبی را در NeoGAF اظهار کرده است که به شرح زیر است:

"جدیدا یک سری تفکرات مثل این را مشاهده کرده‌ام. و فکر کردم در حال حاضر تا آن جا که بتوانم روی این موضوع شفاف‌سازی کنم. فکر کنم بتوانم حدس بزنم این طرز تفکر از کجا ناشی میشه؛ تمام بازی های ما در حال حاضر دارند از Frosbite استفاده می‌کنند. و ما گفته بودیم که ME بعدی (و IP جدیدمان، که البته هنوز نمی‌خواهم به آن بپردازم) از یک تعداد از تکنولوژی‌های DA I بهره خواهد برد. ما از ساختن محیط های بزرگتر با محدودیت کمتر لذت برده ایم ( DA I)، پس این مسئله هم صادق است.

اما بعد از آن و در آخر سر، ME بعدی از گذشته ی غنی و موفق خود الگو برداری خواهد کرد (و باید هم این طوری باشه) تا این که DA I برای آن تصمیم گیرنده باشد. Mako را در نظر بگیرید که قبلا هم ویدیوی آزمایشی آن را نشان دادیم. ما قبلا آن را در ME 1 داشتیم، و بازگرداندن آن بیشتر به این حس ربط داره که این دفعه ما می‌تونیم خیلی بهتر از گذشته عمل کنیم و به قول‌های قبلیمان در مورد گیم پلی آن واقعیت کامل ببخشیم. همچین چیزی اصلا ربطی به DA ندارد. در واقع حتی میتونم بگم حذف کنسول های قدیمی تاثیر بیشتری بر روی هدف های کلی ما در گیم پلی ME بعدی حتی نسبت به موفقیت‌های DA I داشته است.

ما از دستاوردهایی که DA تونسته بهشون رسیده مفتخریم. اما این موضوع قرار نیست یک الگو و تقلید را برای هر بازی دیگری که میسازیم ایجاد کنه. هر فرنچایزی نیاز به بهبود و نوآوری‌ای که برای خودشان مناسب باشد، دارد. نه این که فقط بگیم "خوب چون اون بازی موفق بود" بزار راه آن را برویم."
 
وحید خواهشا اسپویل نکن، واسه منی که کوچیکترین جزییات بازی هم مهمه و بازی رو هنوز بازی نکردم چرا تعداد اژدهای بازی رو لو میدی و یکی از ماموریت های فرعی رو هم اسپویل می کنی?:|

ای بابا :|

با تعداد اژدهای بازی رو خودت تو تاپیک PC گذاشتی :| :دی اون ماموریت قرعی هم قطره ای در مقابل تعداد بیشمار ماموریت های بازی :دی
 
ای بابا :|

با تعداد اژدهای بازی رو خودت تو تاپیک PC گذاشتی :| :دی اون ماموریت قرعی هم قطره ای در مقابل تعداد بیشمار ماموریت های بازی :دی
مطمینی تعداد اژدهای بازی رو گذاشته بودم? چون اصلا یادم نمیاد اینقدر اطلاعات زیاد گذاشته بودم که نصفشم یادم نیست!!:d
به هر حال دیگه الان خیلی مهم نیست!:d
 
مطمینی تعداد اژدهای بازی رو گذاشته بودم? چون اصلا یادم نمیاد اینقدر اطلاعات زیاد گذاشته بودم که نصفشم یادم نیست!!:d

جز اطلاعات بازی بود :دی نمیددونم قبل یا بعد معرفی کلاس های بازی بود :دی
 
من به شخصه خیلی از DA I لذت بردم ولی اوج این سری تو نسخه اول و Origins بود متاسفانه یکی از مشکلات این سری کوئست های MMO مانند بازی و ارتباط این کوئست ها به داستان اصلی بود شاید یه تعدادی بخوان فقط ماموریت اصلی رو انجام بدن؟ولی با این کار مجبورا یه تعداد کوئست MMo مانند رو انجام بدن! یعنی Bioware محیط های خیلی بزرگ و پز از جزییات رو خلق کرده ولی این محیط ها اکثرا خالی و کوئست ها اکثرا بدون داستان خاص و تنها هدف از انجام دادنشون بدست اوردن Power برای ماموریت های اصلیه. من بیشتر به کوئست های فرعی نسخه اول علاقه دارم که حتی تو Epilogue بازی هم بهشون اشاره می شد.کلا اگه Bioware این دنیای پر ازجزییاتی رو که خلق کرده بود با Npc های بیشتر و کوئست ها با داستان بهتر پر می کرد بازی کاملا بی نقص و عالی میشد.
Mass Effect هم که اول به صورت Open_World شروع شد و برگشت بازی به این سمت بسیار عالیه اکتشاف سیاره های مختلف بسی لذت بخش خواهد بود:d
سری Mass Effect به خودی خود اینقدر موفق بوده که نیازی نداره از DA تقلید کنه و فکر کنم شباهت ME به DA فقط از لحاظ وسعت و بزگی خواهد بود.
انتظار برای شاهکار بعدی BioWare بسی سخته:d
 
من به شخصه خیلی از DA I لذت بردم ولی اوج این سری تو نسخه اول و Origins بود متاسفانه یکی از مشکلات این سری کوئست های MMO مانند بازی و ارتباط این کوئست ها به داستان اصلی بود شاید یه تعدادی بخوان فقط ماموریت اصلی رو انجام بدن؟ولی با این کار مجبورا یه تعداد کوئست MMo مانند رو انجام بدن! یعنی Bioware محیط های خیلی بزرگ و پز از جزییات رو خلق کرده ولی این محیط ها اکثرا خالی

اینو هم زیاد شنیدم. :d

---------------------------


برای کسایی که هنوز ویدیوی کامیک کان رو ندیدن؛ تنها چیزیه که از Mako و گیم پلیش داریم. 3 تا عکس ازش:

2ga6198o8wh3206nkyjy.png



5whwl5ro2dfzrj9mdnmq.png


91hv7a99n8ly56bm3yny.png
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or