PlayStation Marvel Spider-Man Remastered

سازنده
Nixxes Software
تاریخ انتشار
November 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
marvel_s-spider-man-remastered_logo-e1607497323761.png


توسعه دهنده :Nixxes Software
ناشر: Playstation Pc LLC
تاریخ انتشار 12 آگوست 2022، 21 مرداد 1401
نسخه ریمستر حاوی دی ال سی City That Never Sleeps و سایر اضافات میباشد
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
تاریخ انتشار 18 نوامبر 2022، 27 آبان 1401


سیستم مورد نیاز

Screenshot_20220720-210926_Twitter.jpg


 
آخرین ویرایش:
یعنی 3 تا DLC کلا یه ساعته یا 6 ساعت یا 10 ساعت؟ :))

View attachment 268044
DLC هایی که Entry جدا تو سایتش ندارن رو نمیشه فهمید واقعا چقدر طول میکشن :D

53% شد، با اینکه امروز بیشتر تمرکزم رو گذاشتم سریع استوری برم ولی کند پیش میره

خوشحالم که بازی کانتنت زیاد داره ولی میخوام سریع برم بازی بعدی :-"
 
DLC هایی که Entry جدا تو سایتش ندارن رو نمیشه فهمید واقعا چقدر طول میکشن :D

53% شد، با اینکه امروز بیشتر تمرکزم رو گذاشتم سریع استوری برم ولی کند پیش میره

خوشحالم که بازی کانتنت زیاد داره ولی میخوام سریع برم بازی بعدی :-"
بازی مگه منتشر شده؟ :D
 
  • Smile
Reactions: Taha75 and NHM
خوشحالم که بازی کانتنت زیاد داره ولی میخوام سریع برم بازی بعدی :-"
RAFT تو را میخواند:>
دیدم پست گذاشتی ولگردی توی بازیای open world رو به رفتن mission داستانی ترجیح میدی... SO
10 15 ساعت پارو زدن منتظرته :>
 
بازی واقعا بهینه نیست مخصوصا خیلی خیلی پردازنده لازمه و هیچ پردازنده ای 120 فریم ثابت نمی تونه بده
با 10900k زیر 60 فریم هم بیاد می شه گفت جز بدترین بهینه سازی هاست
View attachment 268045
من خودم هنوز بازی نکردم اما تو نقد ها هم اشاره شده بود بازی خیلی بهینه نیست و یه چندتا اپدیتی نیاز داره
 
من خودم هنوز بازی نکردم اما تو نقد ها هم اشاره شده بود بازی خیلی بهینه نیست و یه چندتا اپدیتی نیاز داره
به نظرم از نظر کارت گرافیک بهینه هست مخصوصا اگر ری تریسینگ خاموش باشه چون ری با کیفیت و زیادی هم داره
اما برای پردازنده ها عملا بهینه سازی صورت نگرفته من کلا 40 درصد پردازنده م استفاده می شه
 
به نظرم از نظر کارت گرافیک بهینه هست مخصوصا اگر ری تریسینگ خاموش باشه چون ری با کیفیت و زیادی هم داره
اما برای پردازنده ها عملا بهینه سازی صورت نگرفته من کلا 40 درصد پردازنده م استفاده می شه
اتفاقا امروز به صورت اتفاقی داشتم youtube یه ویدیو میدیدم داشت میگفت که بازی ها خیلی دارن به سمت پردازنده محور شدن میرن برعکس گذشته که کاملا gpu محور بودن و و بهینه سازی برای پردازنده ها انجام نمیشه یک نمونه دیگش هم elden ring که به شدت پردازنده محور هست و مشکل اصلیش روی pc همین بود
 
اتفاقا امروز به صورت اتفاقی داشتم youtube یه ویدیو میدیدم داشت میگفت که بازی ها خیلی دارن به سمت پردازنده محور شدن میرن برعکس گذشته که کاملا gpu محور بودن و و بهینه سازی برای پردازنده ها انجام نمیشه یک نمونه دیگش هم elden ring که به شدت پردازنده محور هست و مشکل اصلیش روی pc همین بود
بستگی داره به اون برنامه نویسی که پورت می کنه که چقدر حرفه ای باشه
الان زباله ای به اسم Five Nights at Freddys Security Breach هست که با ری تریسینگ های برای 3090 تا 15 فریم برای 2k میاد پایین فقط هم ری رفلکشن داره کل بازی هم استاتر هست
 
خب منم 2-3 ساعت رفتم واقعا پورت خوبیه :D رو PS4 همون اوایل ول کرده بودم سر 30 فریم بودن و رزولوشن پایین خیلی از پرواز تو شهرش لذت نمیبردم برعکس اینجا اینقد تجربه نرمی هست واقعا میچسبه چرخ زدن تو شهرش، گرافیک بهترش هم قطعا تاثیر داره.
FSR اولیه که آشغالی بیش نبود این FSR 2 ولی خیلی بهتر عمل میکنه اونم روی کارت 6 ساله من که هیچ چیز سخت افزاریی نداره :D البته یک سری Flickering توی دور دست داره اما جزئیات کلی رو تا حدودی برمیگردونه.
فقط HBAO+ بازی نمیدونم مشکل داره یا چی، سایه های زیر ماشینا تقریبا از بین میره و کلا یک خورده از Off بهتره، SSAO ولی بهتر عمل میکنه.
 
آخرین ویرایش:
روی HDD که بازی کنین کلی ایستر اگ از لودینگ های هف لایف میبینید که موقعی که وارد محیط جدید میشدید 10 ثانیه میرفت توی لودینگ و گیر میکرد
با تشکر از سونی کبیر واسه ادای دِین به سمبل پی سی گیمینگ :>
ولی خارج از شوخی(شوخی نمیکردم :>) بهینه سازیش خیلی خوبه و مشکل استاترش روی ssd اوکی شد
 
قطعا پورت بازی های سونی از سال های قبل شروع شده . هر بازی یک تا دو سال قبل به صورت مخفیانه (دور از رسانه ها) پروسه پورتش آغاز شده . این بازی هم از اواخر سال 2020 آغاز کردند . کاش مایلز مورالس هم با این در قالب کالکشن می دادند . بسته های الحاقی بازی جالب نیستند (بسته الحاقی هورایزن خیلی خفن بود ولی مرد عنکبوتی نه) . الان گرم بازی بودیم مایلز هم پشت بندش پلی می کردیم (مثل آنچارتد که 4 و لاست لگاسی با هم قراره بیاد)

خلاصه همش باید صبر کرد . سونی صبر ایوب می طلبد . خیلی هم در مورد پروژه های پورت برای آینده صحبت نمی کند . الان عکس هایی از منو ریترنال درز کرده ولی سونی سکوت داره . در مورد مشکلات پورت آنچارتد هم سکوت داره . کلا سکوتش آزار دهنده هست و خیلی روی مخ . (هر چه بازی های سونی از تمام صنعت گیم چند سر و گردن بالاتر هستند از هر نظر ولی مدیریت و شفاف سازی و ارتباط با طرفدارهاش ضعیفه )
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or