Mafia III

4tlg_mafia-iii-3.png


MAFIA III
تاریخ انتشار : 7 اکتبر 2016 (16 مهر 1395)
سازنده : Hanger 13
ناشر : 2K Games
سبک : Third-person Shooter, Action-adventure game
پلتفرم : PS4,Xbox one,PC


درود
خب بلاخره انتظارمون به پایانش رسید و 2K Games رسما از عنوان Mafia III رونمایی کرد توسط پیچ رسمی Mafia در شبکه های اجتماعی
فعلا به یه کاور افاقه کردن و اطلاعات دیگه ای بیرون ندادن اما قراره 5 آگوست 2015 تو گیمزکام اطلاعات بیشتری بدن

تاپیک با اخبار جدید بروز میشه ...

یکی از بهترین خبر های امسال بود واقعا انتظارش رو میکشیدم :x

تریلر ها :

mqdefault.jpg

Mafia III Reveal Trailer
720p || 1080p


Mafia III
One Way Road - Story Trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde

به نقل از @Hamed 3594 عزیز

su32q0gagroaldscgo0a.jpg


Mafia 3: 12 Minutes of Developer-Narrated Gameplay - IGN First

به نقل از @armin_shadow عزیز

تصاویر :


نمرات : نمره ای موجود نیست..
 
آخرین ویرایش:

amir_k2m

کاربر سایت
Jul 3, 2011
1,684
نام
امیر
توی یکی دوتا از سایتهای بازیهای دست دوم بعضیها بازی رو واسه فروش گذاشتن 200 تومن انگار بازی زیاد چنگی به دل نمیزنه من که چندتا از تریلر های گیم پلیشو دیدم واقعا میتونم بگم در حد نام مافیا نیست بازی
 

hojjjat2

کاربر سایت
Feb 19, 2016
516
ظاهرا اینجا شده کل کل بر سر خوب یا بد بودن بازی
@ps34
نقشه بازی چقدر بزرگه؟
در حد gta هست؟
فقط شهره یا خارج از شهرم داره؟
بازی مثل gta روز و شب میشه یا مثل نسخه های قبلی ثابته؟
ماموریت گرفتن مثل نسخه های قبل اجباری هست یا مثل جی تی ای؟ منظورم اینه که میشه ازاد تو شهر بچرخی؟
 
  • Like
Reactions: w.rooney

tom71

کاربر سایت
Dec 10, 2010
297
نام
Alireza
من بازیو گرفتم، بازیه کاملا ارزش تموم کردن داره و داستان بازی جالبه .
گیم پلی بازی چیز جدیدی نیست . ماشین سواری خوبه نسبتا ... مجله های بسیار خوبی هم داره .:D
مخفی کاری بازی کمی سادس چیز زیادی نداره ..
 
  • Like
Reactions: Ƥ.s.Y.c.H.o

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
ببینید مافیا 1 همه عواملش دست به دست هم داده بود تا این بازی شاهکار بشه. جزییاتش هنوزم توی کمتر بازی ای دیده میشه، حتی امروز. یادمه وقتی طرف رو میکشتی میرفتی رو جنازش ته کفشات خونی میشد و تا چند قدم هم جای پاهای خونیت روی زمین میموند. وقتی مثلا با تامپسون تیراندازی میکردی علاوه بر پوکه ها، خشاب هایی هم که عوض میکردی و روی زمین میفتاد از بین نمیرفت و هر وقت میومدی اونجا اون ته پوکه ها و خشاب ها رو میدیدی و معلوم بود که اونجا تیر اندازی کردی. دقت توی روز و شب بازی عالی بود، شبا خیابون خلوت و تعداد پلیسا خیلی محدود بود، حتی توی معابر پیاده هم تعداد آدما کم بود، ولی توی روز قشنگ هیاهو رو توی شهر حس میکردی. فیزیک ماشین ها به نظرم هنوزم روی دستش نیومده، کاملا وزن ماشین رو حس میکردی، هر ماشینی شناسنامه داشت، یکی قدرتی بود یکی سرعتی، هندلینگ ماشینا دقیقا مثل واقعیت بود یعنی با سرعت اگه میخواستی بپیچی ماشین راحت چپ میشد. با دوتا تیر ماشین نمیترکید، اول دود میکرد، دورد سفید، بعد که زیاد دمیج میخورد دودش شدیدتر بود و مشکی و آخر سر هم منفجر میشد. شیشه هاش میشکست، هرجایی که ضربه میخود ماشین قر میشد و خش بر میداشت و.... که هنوزم توی بهترین بازی های توی این سبک توجه به اینهمه جزییات دیده نمیشه.
شخصیت ها همه دیسیپلین مافیایی داشتن، همونطور که خود توماس آنجلو هم میگفت اونا کار گنگسترهای خورده پارو قبول نداشتن، چون لول و سطح مافیا با چهارتا ارازل و اوباش خیابونی فرق داشت. خود تامی نمای کامل یه آدم کش حرفه ای رو داشت که با وجود تمام مهارتی که داشت در خدمت خانواده بود ، دون سالیری به معنای واقعی دون بود، طرز لباس پوشیدن، اون سیگارای مرغوبی که استفاده میکرد، و رفتارش که یه جنتلمن واقعی بود. ماموریت ها فوق العاده عالی بودن، یه ماموریت زد و خورد تن به تن، یه ماموریت Racing ، یه ماموریت کشت و کشتار، یه ماموریت تعقیب و گریز و....
یه شخصیت داشت به اسم لوکاس برتون که در ظاهر یه مکانیک اتوموبیل بود ولی زیر پوستی خلافکار سنگینی هم بود و ارتباطاتی با مافیا هم داشت، و گاهی برای گرفتن ماشین های بهتر باید پیشش میرفتیم و ماموریتاشو انجام میدادیم. جالبیه قضیه اینجا بود که هر ماموریتی رو که بهمون میداد ، علاوه بر reward و جایزه ای که داشت مختصات ماموریت اصلی بعدی هم بهمون نشون میداد، یعنی منطقه ماموریت اصلی بعدی بازی رو هم مختصاتشو به پلیر نشون میداد، مثلا oukhill یا oukwood یا work quarter یا.... تا با مسیر و نقشه آشنایی پیدا کنی.
ماموریت ها توی تمام سطح شهر پخش بود، و همه جای نقشه به دست پلیر فتح میشد، همه مناطق شهر بافت فرهنگیه خاصی داشت، مناطق اعیانی دارای ساختمان ها، ماشین ها و دیزاین لوکس و زیبایی بود، حتی پوشش مردمش، و مناطق فقیزتر و کارگری هم دقیقا همین ویژگی ها رو داشت و از سر روی محله میشد فهمید مردم دارن با فلاکت زندگی میکنن.
کرکترها عمیق بودن، شاید حضورشون محدود بود ولی سرشت و طینت هر شخصیت رو میشد حس کرد، مثل همون رالف و وینچنزو ( که شدیدا تیپ و استیل سیسیلی و مافیایی داشت) که خیلی محدود باهاشون رابطه داشتیم ولی کاملا قابل باور بودن.
حتی اسم شهری که وقایع بازی داخلش در جریان بود، این یکی دیگه واقعا اوج نبوغ سازنده ها رو میرسونه، دقت کنید به اسمش: lost heaven ، بهشت گمشده. یه شهر زیبا، شبیه به جزیره، ساحلی و پر از مواهب طبیعی و طراحی و دیزاین چشمنواز که کم از یک بهشت نداشت، ولی وجود گروه های خرابکار و خلافکار و قتل و کشتار و همینطور سیاستمدارای فاسد که باعث شده بودن جرم و جنایت توی قلب شهر اتفاق بیفته مثل اهریمنی بودن که این بهشت رو تبدیل به جهنم کرده بود.
تمام این عوامل رو وقتی کنار این میزارید که این بازی حدود 14 سال پیش عرضه شده اونوقته که باید لقب شاهکار براش در نظر گرفت. بازی ای که کاملا شخصیت خودش رو داشت و باطن مافیا رو به تصویر میکشید و شبیه هیچ بازیه هم سبکی توی ژانر خودش نبود.
اینجاست که صدای اعتراض من و امسال من در میاد، من نمیگم شماره 3 این بازی بازیه بدیه. اتفاقا حتما هم تهیش میکنم و لذت میبرم ازش، ولی مافیایی که من میشناختم این نبود، بازی حتی توی ساده ترین چیزها هم نقص داره، چه برسه میزان و سطح جزییاتش. حداقال امیدوارم رسالت سرگرمی و فان بودن خودش رو در قالب مدیوم گیم حفظ کرده باشه.
خیلی طولانی شد...
 
آخرین ویرایش:

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
ببینید مافیا 1 همه عواملش دست به دست هم داده بود تا این بازی شاهکار بشه. جزییاتش هنوزم توی کمتر بازی ای دیده میشه، حتی امروز. یادمه وقتی طرف رو میکشتی میرفتی رو جنازش ته کفشات خونی میشد و تا چند قدم هم جای پاهای خونیت روی زمین میموند. وقتی مثلا با تامپسون تیراندازی میکردی علاوه بر پوکه ها، خشاب هایی هم که عوض میکردی و روی زمین میفتاد از بین نمیرفت و هر وقت میومدی اونجا اون ته پوکه ها و خشاب ها رو میدیدی و معلوم بود که اونجا تیر اندازی کردی. دقت توی روز و شب بازی عالی بود، شبا خیابون خلوت و تعداد پلیسا خیلی محدود بود، حتی توی معابر پیاده هم تعداد آدما کم بود، ولی توی روز قشنگ هیاهو رو توی شهر حس میکردی. فیزیک ماشین ها به نظرم هنوزم روی دستش نیومده، کاملا وزن ماشین رو حس میکردی، هر ماشینی شناسنامه داشت، یکی قدرتی بود یکی سرعتی، هندلینگ ماشینا دقیقا مثل واقعیت بود یعنی با سرعت اگه میخواستی بپیچی ماشین راحت چپ میشد. با دوتا تیر ماشین نمیترکید، اول دود میکرد، دورد سفید، بعد که زیاد دمیج میخورد دودش شدیدتر بود و مشکی و آخر سر هم منفجر میشد. شیشه هاش میشکست، هرجایی که ضربه میخود ماشین قر میشد و خش بر میداشت و.... که هنوزم توی بهترین بازی های توی این سبک توجه به اینهمه جزییات دیده نمیشه.
شخصیت ها همه دیسیپلین مافیایی داشتن، همونطور که خود توماس آنجلو هم میگفت اونا کار گنگسترهای خورده پارو قبول نداشتن، چون لول و سطح مافیا با چهارتا ارازل و اوباش خیابونی فرق داشت. خود تامی نمای کامل یه آدم کش حرفه ای رو داشت که با وجود تمام مهارتی که داشت در خدمت خانواده بود ، دون سالیری به معنای واقعی دون بود، طرز لباس پوشیدن، اون سیگارای مرغوبی که استفاده میکرد، و رفتارش که یه جنتلمن واقعی بود. ماموریت ها فوق العاده عالی بودن، یه ماموریت زد و خورد تن به تن، یه ماموریت Racing ، یه ماموریت کشت و کشتار، یه ماموریت تعقیب و گریز و....
یه شخصیت داشت به اسم لوکاس برتون که در ظاهر یه مکانیک اتوموبیل بود ولی زیر پوستی خلافکار سنگینی هم بود و ارتباطاتی با مافیا هم داشت، و گاهی برای گرفتن ماشین های بهتر باید پیشش میرفتیم و ماموریتاشو انجام میدادیم. جالبیه قضیه اینجا بود که هر ماموریتی رو که بهمون میداد ، علاوه بر reward و جایزه ای که داشت مختصات ماموریت اصلی بعدی هم بهمون نشون میداد، یعنی منطقه ماموریت اصلی بعدی بازی رو هم مختصاتشو به پلیر نشون میداد، مثلا oukhill یا oukwood یا work quarter یا.... تا با مسیر و نقشه آشنایی پیدا کنی.
ماموریت ها توی تمام سطح شهر پخش بود، و همه جای نقشه به دست پلیر فتح میشد، همه مناطق شهر بافت فرهنگیه خاصی داشت، مناطق اعیانی دارای ساختمان ها، ماشین ها و دیزاین لوکس و زیبایی بود، حتی پوشش مردمش، و مناطق فقیزتر و کارگری هم دقیقا همین ویژگی ها رو داشت و از سر روی محله میشد فهمید مردم دارن با فلاکت زندگی میکنن.
کرکترها عمیق بودن، شاید حضورشون محدود بود ولی سرشت و طینت هر شخصیت رو میشد حس کرد، مثل همون رالف و وینچنزو ( که شدیدا تیپ و استیل سیسیلی و مافیایی داشت) که خیلی محدود باهاشون رابطه داشتیم ولی کاملا قابل باور بودن.
حتی اسم شهری که وقایع بازی داخلش در جریان بود، این یکی دیگه واقعا اوج نبوغ سازنده ها رو میرسونه، دقت کنید به اسمش: lost heaven ، بهشت گمشده. یه شهر زیبا، شبیه به جزیره، ساحلی و پر از مواهب طبیعی و طراحی و دیزاین چشمنواز که کم از یک بهشت نداشت، ولی وجود گروه های خرابکار و خلافکار و قتل و کشتار و همینطور سیاستمدارای فاسد که باعث شده بودن جرم و جنایت توی قلب شهر اتفاق بیفته مثل اهریمنی بودن که این بهشت رو تبدیل به جهنم کرده بود.
تمام این عوامل رو وقتی کنار این میزارید که این بازی حدود 14 سال پیش عرضه شده اونوقته که باید لقب شاهکار براش در نظر گرفت. بازی ای که کاملا شخصیت خودش رو داشت و باطن مافیا رو به تصویر میکشید و شبیه هیچ بازیه هم سبکی توی ژانر خودش نبود.
اینجاست که صدای اعتراض من و امسال من در میاد، من نمیگم شماره 3 این بازی بازیه بدیه. اتفاقا حتما هم تهیش میکنم و لذت میبرم ازش، ولی مافیایی که من میشناختم این نبود، بازی حتی توی ساده ترین چیزها هم نقص داره، چه برسه میزان و سطح جزییاتش. حداقال امیدوارم رسالت سرگرمی و فان بودن خودش رو در قالب مدیوم گیم حفظ کرده باشه.
خیلی طولانی شد...
یکی از بهترین پست هایی بود که تو بازیسنتر خوندم این پست ایشون نشون میده چقدر خوب تونسته بازی رو درک کنه
واقعا مافیا 1 پدیده ای بود که مثلش به وجود نمیاد سطح جزییات این بازی حتی با معیار های امروزی هم فوق العاده بود همه این نکاتی که دوستمون گفتند یه طرف اینکه مردم شهر کاملا هدف داشتند یه طرف باور کنید یک نسل کامل طول کشید که راکستار بتونه این هدف مند بودن جامعه رو تو بازیش پیاده کنه
یه نکته جالب اینه که بعضی از مراحل رو می تونستید به شیوه ای که خودتون دوست دارید رد کنید مثلا به سه روش مختلف می تونستید موریلو رو بکشید 1-تو همون جاده ماشینش رو گیر بندازید و بکشیدش 2- بگذارید بره به فرودگاه اونجا با تامسون به هواپیماش شلیک کنید و باعث سقوطش بشید 3- اجازه ورود به فرودگاه رو بهش ندید و اونقدر دنبالش کنید که به یک پل نیمه تمام برسید و اونجا پرتش کنید پایین
من هنوز معتقدم فیزیک ماشین های مافیا بهترین فیزیکی از ماشینه که در یه بازی این سبکی پیاده شده واقعا نمی دونم از چی استفاده می کردند که این فیزیک رو پیاده کنند
و جالبه بعد از اتمام بازی بخشی به نام EXTREME FREE RIDE باز میشد که نزدیک به 20 مرحله فرعی عجیب غریب داشت که نمونش رو تو هیچ بازی ندیدید مثل گرفتن ادم فضایی و سفینه فضایی ها
 

mikael1026

کاربر سایت
May 24, 2014
531
سلام دوستان یه سوال ازتون داشتم واقعا ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید.راستش من این مافیا 3 را بصورت پایرت ازمغازه دار گرفتم از اینای که فقط باید آفلاین بازیش کرد.حجم کل بازی را برا من زده 49.04و ورژن هم زده 1.02ولی الان که یکم از بازی گذشته مشکل عجیبی داره اونم اینکه موقعیکه توی روز سوار ماشین میشم دائم هوا تاریک وروش میشه وتکسچروبافت ساختمون ها وخیابان ها فوق العاده بی کیفیت میشه .توی شب هم انگار همه جا را مه گرفته یجوری که اصلا دیگه نمیخای بازی ادامه بدی.میخاسم ببینم شما ها هم که آپدیت کردید هم همین مشکل را دارید؟یا مشکل ازبازی منه؟نمیدونم آپدیت شده یا نه ولی خوب حجمش را که49.04 میزنه ورژنش هم 1.02.عذرخواهی میکنم اگه خیلی سوالم طولانی شد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر