Mafia II | PC | پست اول تاپیک خوانده شود

حدود 300 تا پست از تاپیک منتقل شد به اینجا. هرگونه پستی در مورد کرک , نصب بازی , دیسک بازی و مشکلات اون میخواین بزنین , به این تاپیک مراجعه کنین. دفعه بعد که همچین پست هایی توی تاپیک اصلی مافیا ببینم برخورد میکنم.
در ضمن برای توضیح در مورد داستان و شخصیت ها و پایان و هرچیزی که باعث لو رفتن داستان میشه , از تگ اسپویلر
spoiler.gif
استفاده کنین.

با تشکر

بالاخره پس از مدتها قرارداد ساخت این بازی بسته شد امیدوارم که زودتر ساخته شود این هم لینکهاش

http://www.2kgames.com/mafia2/

http://www.2kgames.com/index.php?p=news&ID=232
 
Last edited by a moderator:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,287
چپتر 7 ( 10 آپریل 1951 )

ویتو تعریف می کنه: لیو دروغ نمی گفت وقتی که آزاد شد، من رو هم با پارتی بازی از زندان آزاد کرد.
وقتی که زندان بودم جو چند بار ملاقاتم امده بود و از دنیای بیرون برام تعریف کرده بود ولی وقتی خودم با چشام دنیای بیرون رو دیدم ( آمریکا ) یه دنیای کاملا متفاوت و جدید بودش !!!!
آپارتمان جو
میره دم در و زنگ میزنه. و با جو خوشامد گویی میکنن و جو دعوتش میکنه که بیاد تو. تو خونه جو به ویتو میگه امشب می خواییم یه جشن به خاطر آزادیت بگیرم و تو رو به یکی از دوستام معرفیت کنم. جو از ویتو میپرسه که حالا که آزاد شدی میخوای چی کار ( شغل ) بکنی ؟؟ ویتو : دوباره میخوام با تو کار بکنم. جو میگه که نگران بودم که بعد از این همه بلایی که سرت اوردم جا بزنی!! در ضمن من یه آپارتمان برات خریدم!! و الان بریم اپارتمانتو ببینیم.
آپارتمان ویتو
حرف خاصی نمیزنن فقط اون یارو از آپارتمانه تعریف میکنه .
آپار تمان جو
جو : من با یکی از دوستام قرار گذاشتم که تو رو بهش معرفی کنم و اون میاد ما رو میبره بیرون. و بهش احترام بزار چون آدم مهمیه .
راهروی آپارتمان جو
دوست جو که اسمش ادی هستش میاد و جو هر دو رو به هم معرفی میکنه.
تو ماشین ادی
ادی از ویتو می پرسه که تو این مدت که تو زندان بودی دلت برای چی تنگ شه ؟؟ ویتو در جواب میگه : بیسبال، مشروب ، **##** و ادی هم میگه که زدی به هدف !!!
ادی میگه یادتون باشه که من خیلی مست نکنم چون یه کار مهمی دارم که باید انجام بدم.
توی بار یا همون ***###** خونه !!!!!!
ادی به ویتو میگه شنیدم تو زندان جزء دار و دسته لیو گلانته بودی ؟؟ و چند تا کار شاخ براش امجام دادی!
ویتو هم تایید میکنه و میگه تو زندان آدم نمیتونه تنهایی زندگی کنه و برای همین هم رفتم پیش گلانته !!
ادی میگه جو مدتی هست که داره برای من کار میکنه و از اونجایی که تو دوست ویتو هستی به تو هم می خوام پیشنهاد کار کنم !! ویتو هم قبول میکنه و ادی هم میگه به سلامتی ویتو و پیک ها رو میرن بالا .....
ادی اروم به جو میگه که من امشب نباید مست کنم چون یه کار مهم هست که باید انجام بدم.
( چند ساعت بعد ادی و جو هر دو کامل مست میکنن )
تو ماشین ادی
جو می پرسه این بوی چیه ؟؟ و به ادی میگه که خراب کاری کردی ؟؟؟ ادی میگه نه و جو می پرسه پس بوی چیه ؟؟؟ ادی میگه حتما کار فرانکیه !! جو میگه فرانکی تو ماشینت بو راه انداخته ؟؟ ادی میگه نه ، فرانکی تو صندوق عقب ماشینه !! و به جو میگه که بهت گفتم مواظب باش مست نکنم چون باید یه کار مهم انجام بدم !! ویتو میگه منظورت از کار مهم یه آدمه مرده تو صندوق ماشین بود ؟؟؟ ادی میگه آره و باید بیرم خارج شهر خاکش کنیم.
خارج شهر
حرف خاصی نمی زنن فقط اینکه جو به ویتو میگه که ما (ادی و جو ) مستیم خودت خاکش کن.
جلوی آپارتمان جو
جو از ویتو معذرت خواهی میکنه که جشنش رو گند زدن و مجبور شده به جای جشن بره جسد خاک کنه.
ویتو هم بعد از خدا حافظی میره آپار تمانش تا لالا کنه
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,287
چپتر 8 ( 11 آپریل)

آپارتمان ویتو
ویتو با سر وصدای مارتی ( دوست جو ) از خواب بیدار میشه و جو یه ویتو میگه با پایین .
جلوی آپارتمات ویتو
ویتو از جو میپرسه اون پسره کی بود ؟؟ صداش مثل وودی وودپیکر ( یه دار کوب که شخصیت کارتونی هستش ) بود!!
جو میگه مارتی بود یکی از بچه های محل ، از وقتی که یه بچه بود می شناختمش !!! بعد جو به ویتو میگه سوار کامیون شو. ویتو از جو میپرسه تو کامیون چیه ؟؟؟ جو هم جوای میده یه چیزی که پول خوبی درمیاره. حال سوار شو.
تو کامیون
جو : باید جنس ها رو یه چند جا ببریم و بفروشیم به همین راحتی !!! راستی ویتو بابت دیشب که جشنتو ( جشنی که بابت آزاد شدن ویتو گرفته بودن ) رو خراب کردیم ( به جای جشن رفتن جسد خاک کردن ) و میگه که امروز میخوام کار دیشب رو جبران کنم .
بعد از فروختن کمی جنس - توی کامیون
جو به ویتو میگه که دیدی گفتم کار دیشبم رو جبران میکنم به همین راحتی یه عالمه پول بدست اوردی !! ویتو هم جواب میده که هنوز کاملا جبران نکردی اگه چند ساعت بعدی هم مثل چند ساعت قبلی بدون درد سر باشه اون موقع کار دیشبت رو میبخشم.
در حال فروختن جنس
یه چند تا قاچاقچی ( در اصل قاچاقچی نیستن از این آدم هان که به زور از دیگران پول میگیرن ولی نمی دونم چی صداشون میکنن ) مواد میان و از جو میپرسن چی داره میفروشه و جو هم جواب میده سیگار . مرده میگه اگه دوست داری تو و دوستت از اینجا سالم بیرون برید 10 جعبه سیگار مجانی بده!! و جو هم میگه اگه تو و بر گردی بری تو ماشینت و گورتو با دوستات گم کنی من هم انگار ندیدمت ( بلایی سرت نمیارم) . مرده میگه انگار تو منظور منو خوب متوجه نشدی . اینجا منطقه ماست و تو هم داری تو منطقه ما جنس می فروشی و باید یه پولی هم به ما بدی !!! جو هم پول رو نمیده چندتا حفهای گنده گنده میزنه یارو هم عصبانی میشه به دوستاش میگه که کامیون رو آتیش بزنن !!! جو هم یه تیر تو کله یارو خالی میکنه و با ویتو میرن دنبال بقیه ( خودتونو خسته نکنید که برید دنبالشون بازی طوریه که باید اونا رو گم کنید ) ولی همشون فرار میکنن و جو هم میگه که باید به ادی بگیم که چه اتفاقی افتاده ( چون کامیون واسه ادی بوده ) و جو به ویتو میگه که با یه تلفن همه گانی به ادی زنگ بزن .
تو باجه تلفن
ویتو به ادی زنگ میزنه و بهش میگه که جریان از چه قراره و کامیونش رو سوزوندن ادی هم میگه برای من مهم نیست که چه اتفاقی افتاده ولی بهتره که شما دوتا هرچه زودتر پول کامیون منو بدید !! شما دوتا شانس اوردید من الان داشتم با استیو ( بادی گارد دریک پاپالاردو ) حرف میزدمو اون هم با قاچاقچیا مشکل داره و محلشون رو پیدا کرده همین الان برید پیشش.
تو ماشین - بعد از تلفن
ویتو به جو میگه که ادی وقتی فهمید کامینوش به فنا رفته خیلی عصبانی شدش جو هم میگه آره همین طوری که من الان عصبانی هستم!! اگه که همه ی این عوضی ها رو بکشم من باید پول ادی رو پس بدم !! ویتو میگه که تو تنها نیستی من هم کمکت میکنم ! راستی استیو پیش ادی چی کار میکرده ؟؟ مگه استیو بادی گارد پاپالا نیستش ؟؟ جو هم میگه من چیزی نمیدونم.
پیش استیو - نزدیک بار

جو به استیو میگه که مایک اینجا چی کار میکنه ؟؟ استیو جواب میده که بچه ها باید چیز عای جدید یاد بگیرن. ویتو از استیو میپرسه که تو واسه چی با قاچاقچیا مشکل داری ؟؟؟ استیو : اون ماشین پسر عموی منو داغون کردن چند تا از دندوناشو و استخوناشو خورد کردن و همون طوری که کتاب قدس ( انجیل ) میگه دندون در مقابل دندون و چشم در مقابل چشم ( همون قصصاص اسلام ) ویتو میپرسه که حالا ما اینجا چی کار میکنیم استیو جواب میده اونا معمولا اینجا دور هم جمع میشن ، اول اینجا رو داغون میکنیم بعد میریم تو پناهگاهشون ()
بعد از کشتن قاچاقچیا
از استیو میپرسن که حالا چی کار کنیم ؟؟؟ استیو میگه اینا دیگه هیچ وقت مزاحم کسی نمیشن و من هم میرم خونه بعد از رفتن استیو جو از ویتو میپرسه که پول اددی رو چی کار کنیم ؟؟ ویتو میگه که می دونی هر کدوم از اون ماشینا( اون ماشین قرمزه که موتورش معلومه) چقدر ارزش داره ؟؟{ یعنی می دونی که اون ماشینا چقر گرونه ؟؟}
پاپالا برای هرکدوم 10000$ میده جو هم میگه تو نابغه ای پسر و سوار یکی از ماشینها میشه و میره . ( ما شین رو باید ببرید پیش پاپالاردو و بفروشیدش تا پول ادی رو بدست بیارید پس مواظبش باشید که خراب نشه چون پدرتون درمیاد) ( بعد از فروختن ماشین به پاپا لاردو اگه تو مپ هیچ علامتی نزده بود به این معناست که شما بیش از حد ولخرجید !!و پول کم دارید میتونید با دزدی از مغازه ها یا بردن ماشین پیش مایکل بروسلی { با b تو بالای مپ مشخص شده} پول جمع کنید. اگه ماشینبردید اونجا یه دستگاه هست برای خورد کردن ماشینها و ماشین رو اون تو بزارید بعد پیاده شید و از پله های بغل دستگاه بالا برید و ماشین رو له کنید )
تو رستوران پیش ادی
پولو به ادی میده و میره خونه لالا.
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,287
داداش بیا بقیه داستان بنویس خیلی عالی بود لطفا ادامه بده
چشم ، حتما ، امتحانات شروع شده ، بدجور گیر افتادم ، تمام سعی ـمو میکنم ....
 

Tiik_Taak24

کاربر سایت
Sep 17, 2006
1,106
نام
Mohammad
من مرحله 13 گیر کردم
نزدیک بندر گاه هست میرم تو کارخونه همه رو میکشم بالا هم یه پولی هست اونم میگیرم اما بعدش دیگه جایی رو نشون نمیده که برم باید چیکار کنم؟؟:(
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,237
نام
Mohammad
من مرحله 13 گیر کردم
نزدیک بندر گاه هست میرم تو کارخونه همه رو میکشم بالا هم یه پولی هست اونم میگیرم اما بعدش دیگه جایی رو نشون نمیده که برم باید چیکار کنم؟؟:(

دوست عزیز تا اونجا که یادم میاد در این مرحله شما باید پول جمع کنی.
که میتونی هم دزدی کنی هم اینکه ماشین بدزدی ببری پیشه رفیقت که بترکونه ;)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر