PlayStation Lost Soul Aside

11111.png
یانگ بینگ با الهام گرفتن از بازی Final Fantasy XV و سری Ninja Gaiden، تصمیم به ساخت بازی Lost Soul Aside گرفت، در سال ۲۰۱۶ اولین تریلر از بازی منتشر شد و نوید یک بازی خوش ساخت در سبک هک‌ اند اسلش با گرافیک فانتزی و زیبا را می‌داد. در ادامه یانگ بینگ تصمیم گرفت تحت پروژه China Hero با سونی کار کند؛ پروژه‌ای که در جریان آن سونی از بازیسازان و بازی‌های شرقی حمایت خواهد کرد.
ازاین‌رو یانگ بینگ به‌همراه تیم کوچکی از توسعه‌دهندگان، کار خود را در استودیویی به نام Ultizero Games جدی‌تر از قبل آغاز کردند و اکنون طبق خبری که توسط توسعه دهنده اعلام شد این عنوان بصورت انحصاری در تاریخی نامشخص بر روی PS5 منتشر خواهد شد

 

Attachments

  • 1619677226015.png
    1619677226015.png
    648.1 KB · مشاهده: 47
آخرین ویرایش:
به شدت بازى دوزارى ميزنه :D
والا بازی یه نسل از وقتی معرفی شد گذشته :D سال اول خیلی قشنگ میزد. بعد تریلرای اول هم محیط و شخصیتای جالبیو نشون میدادن ولی انقدر طول کشید ساختش که هم گرافیکش هم مکانیزماش انگار منسوخ شدن :D درکل منم این تریلر اخرو دیدم حس میکنم چیز جالبی درنیاد متاسفانه
 
  • Like
Reactions: blak and m.d.makan
خلاصه ویدیو پشت صحنه خلق این عنوان :

بخش اول: تولد یک رویا

• ریشه‌ها و الهامات اولیه: داستان در سال ۲۰۱۴ آغاز می‌شود. یانگ بین توضیح می‌دهد که این پروژه در ابتدا صرفاً یک علاقه شخصی بود. او عاشق بازی‌های اکشن سریع و روان بود و می‌خواست ایده‌هایی که در ذهن داشت را به واقعیت تبدیل کند.
• توسعه انفرادی و واکنش جامعه: او به تنهایی شروع به کار کرد و همزمان با یادگیری، بازی را می‌ساخت. پس از انتشار اولین تریلر، بدون هیچ انتظاری، با حجم عظیمی از ایمیل‌ها و بازخوردهای مثبت روبرو شد.

بخش دوم: نقطه عطف؛ همکاری با سونی

• دعوت غیرمنتظره: در میان تمام ایمیل‌ها، یک دعوت‌نامه رسمی از سونی پلی‌استیشن خودنمایی می‌کرد. این اتفاق، سرآغاز یک همکاری بزرگ و پیوستن پروژه به برنامه حمایتی "China Hero Project" بود.
• نقش برنامه China Hero Project: پلی‌استیشن با هدف ایجاد یک اکوسیستم قدرتمند در چین، این برنامه را برای حمایت از تیم‌های کوچک و متوسط راه‌اندازی کرد. اشتیاق، حرفه‌ای‌گری و سبک هنری منحصر به فرد "Lost Soul Aside" باعث شد تا سونی برای ارتقای این پروژه سرمایه‌گذاری کند.

بخش سوم: تشریح گیم‌پلی و ویژگی‌های بازی

• سیستم مبارزات:
ویژگی اصلی بازی از ابتدا، مبارزات روان و هیجان‌انگیز آن بوده که بخش مورد علاقه یانگ بین است. این سیستم بر پایه اکشن سریع و شبیه به عناوین Hack and Slash مانند "Devil May Cry" طراحی شده است.
آزادی عمل و تنوع سلاح: قهرمان اصلی چهار نوع سلاح مختلف دارد که می‌توانند با یکدیگر ترکیب شده و کمبوهای بسیار زیبا و چشمگیری خلق کنند.
عناصر جادویی: عناصر مختلفی مانند آتش، رعد و یخ در مبارزات نقش دارند و به حملات، جلوه‌های بصری و استراتژیک می‌بخشند.
حس ضربه (Impact): تیم سازنده با ترکیب انیمیشن، طراحی مبارزه و جلوه‌های صوتی، حس ضربه‌ای قدرتمند و رضایت‌بخش را خلق کرده است.
• طراحی باس‌ها و محیط: تیم تلاش کرده تا باس‌های متنوعی از جمله انسان‌نما، هیولاهای غول‌پیکر و موجودات چابک را طراحی کند تا هر مبارزه، تجربه‌ای تازه باشد. محیط‌های بازی نیز با سبک‌ها و آب‌وهواهای گوناگون، حس یک سفر ماجراجویانه را به بازیکن منتقل می‌کنند. معماهای هوشمندانه‌ای نیز در طراحی مراحل گنجانده شده است.
• موسیقی متن: یکی از شگفتی‌های بازی، استفاده از موسیقی راک و متال در لحظات اوج مبارزات است که آدرنالین و هیجان را به حداکثر می‌رساند.

بخش چهارم: داستان و شخصیت‌ها

• کازار (Kazar): شخصیت اصلی بازی، یک انسان عادی است که نمی‌خواهد قهرمان باشد، اما شرایط او را وادار به انجام کارهای خارق‌العاده می‌کند.
• کازاک (Kazak): یک موجود باستانی و قدرتمند که به طور اتفاقی وارد بدن کازار شده و یک رابطه همزیستی میان آن‌ها شکل می‌گیرد.
• سفر مشترک: داستان بازی حول محور این دو شخصیت و تلاش آن‌ها برای حل مشکلات خود، خانواده‌هایشان و در نهایت، تمام بشریت می‌چرخد.

بخش پنجم: آینده و پیام نهایی

• الهام‌بخش نسل جدید: موفقیت یانگ بین، الهام‌بخش بسیاری از توسعه‌دهندگان جوان در چین شده و به پیشرفت صنعت بازی در این کشور کمک شایانی کرده است.
• امیدواری خالق بازی:بزرگترین امید یانگ بین پس از انتشار رسمی "Lost Soul Aside" این است که تجربه بازی که آن‌ها ایجاد کرده‌اند، بازیکنان را راضی کند و باعث شود آن‌ها احساس کنند که سال‌ها انتظارشان بیهوده نبوده است.

یانگ بین در پایان از تمام طرفداران برای حمایت‌های بی‌وقفه‌شان که به او انگیزه داد تا در این مسیر دشوار ثابت قدم بماند، تشکر می‌کند.


با این چیزایی که از گیم پلی بازی تو این ویدیو نشون دادن قشنگ میشه گفت تا الان هیچی از بازی نشون ندادن !! Production Value خیلی بیشتر از این حرفاست ...
بیشتر یک دهه از ایده اولیه ساخت بازی توسط یک نفر میگذره و کمتر از یک هفته دیگه منتشر میشه 8->
 
آخرین ویرایش:
کد نقد ندادن به منتقدا؟:-?
فعلا که خبری از نقدها نیست، خودم خیلی منتظر بازی بودم از همون اول معرفی بازی توسط یک نفر قبل از اینکه سونی استخدام کنه، اما ظاهرا چیز دندونگیری نیست،
نقد در حال progress سایت push square رو میخوندم ظاهرا داستان و کاراکترها تعریفی ندارن اما گفته اکشنش بدک نیست.

ادیت: خوب یوروگیمر نمره ۴ رو به بازی داده به عنوان اولین نمرست فکر کنم. پیش بینیم اینه نمرات در حد ۵۰-۶۰ بمونه. خیییییلی بعیده به ۷۰ برسه. نمیدونم سونی تو این بازی چی دیده بود که حمایت مالی کرد.
 
آخرین ویرایش:
198f6b58fa517-screenshotUrl.jpg

دمو رو بازی کردم،بدک نبود،خیلی جاها تو مبارزات منو یاد DmC و ninja gaiden انداخت. (یک سری حرکات که دقیقا کپی شده)
این. L2+R2 رو که با هم بزنی قشنگ میشه دانته با موی سفید. اسکی از بازیهای دیگه زیاد برداشته شده، گرافیک بازی قابل قبول، گیم پلی اوکی و دوربین بازی یک جاهایی خیلی زوم میشه و یک جاهایی زیادی دور، در کل خوبه برای سرگرمی برید سراغش.
 
خلاصه دو نقدی که اومده از مبارزات بازی تعریف کردن ولی داستان ضعیف و کارکترهای نچسب و جهان خالی و عناصر ناکارامد rpg رو نقاط ضعفش می‌دونن. در کل انگار فقط گیم پلی جالبی داره. حالا باید نقدهای بیشتری بیاد تا مشخص بشه . دوستانی هم که گرفتن نظراتشون رو راجب بازی بدن
 
دمو رو الان تموم کردم. متاسفانه این بازی اون چیزی نبود که غریب به 10 سال! منتظرش بودیم. مهمترین بخش بازی که کامبتش باشه بسیار سطحی و الکی شلوغه. تقریبا هر ترکیب دکمه ای بزنید تبدیل به یه کمبو میشه و خروجی همه کمبو ها هم کم و بیش شبیه همه! در نتیجه هیچ فرقی نمیکنه چیکار دارید میکنید!! فقط مربع رو پشت هم بکوبید و گاهی وسطاش هم یه مثلث بزنید کار درمیاد:دی این وسط هم هر جا احساس کردید قرار دشمن بهتون حمله کنه دکمه L1 رو چندبار پشت هم میزنید و بالاخره یجوری جاخالی میدید!! یعنی تایمینگ عملا صفر:دی
باس فایت ها در یه کلام افتضاح! هر باس نهایتا 4-5 تا حرکت اصلی داره و همونا رو از اول تا آخر اسپم میکنه. برای اینکه پلیر بیشتر از این اسپم کده لذت ببره سازنده ها لطف کردن برای هر باس حداقل 3 تا خط سلامتی تعریف کردن که باید کامل خالیشون کنید!! اینطوری هم نیست که با خالی شدن هر کدوم این نوارهای سلامتی مثلا باس وارد یه phase جدید بشه، صرفا همون کارهایی تا قبلش داشت میکرد رو دوباره تکرار میکنه:دی این وسط رو هر نوار سلامتی هم یه شیلد هست که اول باید اونو از بین ببرید... خلاصه که chore خالص:دی
حالا تو حین همین مبارزات تموم نشدنی گاهی انقد پارتیکل میاد تو تصویر که کلا نمیشه تشخیص داد چه اتفاقی داره میوفته. آیا تو داری ضربه میزنی؟ دشمنت داره دمیج میخوره؟ تو داری دمیج میخوری؟:دی هیچی معلوم نیست. اینجور مواقع بیشتر از طریق شوک کنترلر میفهمیدم که دارم صدمه میبینم ولی در تصویر چیزی متوجه نمیشدم!
انیمیشن ها هم تعریفی ندارن و اصلا جذاب نیستن. بخصوص توی کاتسین ها که افتضاحه. بدتر از اون ساند افکت ها هستن که برای یه بازی هک ان اسلش از نون شب هم واجبتره ولی اینجا مثلا صدای اتک خوردن انمی ها شبیه مشت زدن به یه کیسه آبه:دی هیچ حسی بهت منتقل نمیکنه.
از دمو نمیشد فهمید که کیفیت داستان دقیقا در چه حده ولی صداگذاری انگلیسی بقدری خنده دار و مبتدیانه بود که میشه حدس زد اوضاع چیه:دی
در کل دمو برام ناامید کننده بود، کاملا مشخصه که سازنده ها از پس بازی بر نیومدن و فقط خواستن یه چیز خیلی ادجی و کول از نوع دهه 2000 بسازن ولی توی پولیش کردن بازی و انتقال حس مد نظرشون زاییدن:دی
راستی داشت یادم میرفت.... دوربین هم آشغاله:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or