Lead Graphics Engineer شرکت Crytek این شرکت را ترک کرد و به id Software پیوست

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Tiago Sousa مهندس اصلی توسعه و تحقیق بخش گرافیک (Lead Research and Development Graphics Engineer) شرکت Crytek، این شرکت را ترک کرد و به استودیو id Software برای کار بر روی DOOM جدید پیوست.

ssd8ddmycel53f8tvhg8.jpg


Sousa در توییتی اعلام کرد، که او به استودیو id Software پیوسته است و از این پس بر روی شماره جدید DOOM و موتور گرافیکی idTech 6 کار خواهد کرد.

با توجه به پروفایل Linkedin آقای Tiago Sousa، او بیش از یک دهه در شرکت Crytek به عنوان برنامه نویس گرافیک و مهندس موتور اختصاصی CryEngine در این شرکت برای ساخت بازی هایی مثل: Crysis، شماره اول بازی Farcry، بازی Ryse: Son of the Rome و چند پروژه نامشخص دیگر کار کرده است.

اخیرا شایعات مختلفی از اوضاع نامساعد شرکت Crytek به خصوص استودیو UK Crytek منتشر شده است. از جمله این شایعات می توان به خروج Hasit Zala کارگردان بازی Homefront: The Revolution اشاره کرد.

منبع
 
Last edited by a moderator:
خیلی هم عالی :d
دیگه گرافیک دوم عالی میشه:bighug:
بدون این هم عالی میشد:دی
لعنتی اصلا این ID Software یه 10-20 سالی جلو ـه:دی
موتورشون کلا از Polygon استفاده نمی کنه:دی به جاش از Voxel یا یه سری مکعب استفاده می کنه:دی
یا موتور قبلیشون و Mega Texture مثلا:دی
 
درود
خوب دیگه فکر کنم حقایق مشخص شده برای همه کارمک در حد انجین نویسی برای نسل جدید نبود !وگرنه با ایشون کار ادامه می دادن !در ضمن موتور گرافیکیشون اینقدر ایراد داشته که دست به دامن سلطان بی چون چرای گرافیک دنیا کرایتک شدن
تازه الان میشه رو گرافیک این بازی حساب باز کردن
همون کرایتک که هر وقت خبری ازش می امد یه عده شروع به مسخره کردنش می کردن الان با تجربه ای که مهندس اصلی توسعه و تحقیق بخش گرافیک تو این شرکت بدست اورده میان اینجا و قطعا تو بهبود گرافیک بازی کمک فراوانی خواهد کرد
کرایتک همیشه حرف اول اخر تو گرافیک بازی ها میزنه بخاطر همین هم id Software ایشون را انتخاب کرده که انتخاب شایسته ای بود به نظرم
خبر خوشحال کننده ای بود ممنون
دوست عزیز ناراحتی نداره یادت رفته مشکلات گرافیکی اخر بازی ایشون را که خودش رسما امد عذر خواهی کرد از گیمرها

آقا شما نمیخوای دست برداری ظاهرا از این حرکاتت، جناب جدایی کارمک از id اصلا ربطی به این حرفایی که میزنی نداره، خداییش خودتو دست انداختی یا مارو.
کارمک یک سال هم نشده که از id جدا شده، تکنیک های جدیدشم کاملا توی id tech 6 پیاده کرده بعد رفته، درسته که لید انجینیر جدیدی هم که از کرایتک اومده واقعا عالیه و جای خیلی خوشحالی داره ولی خواهشا با نظرات بدون اساست جو تاپیک رو به هم نریز، واقعا من نمیفهمم هدفت چیه؟!!
ضمنا کارمک نه نیاز به دفاع من داره نه ترول تو، هر کی یک اپسیلون از ساخت بازی و برنامه نویسی سر رشته داشته باشه یا سن و سالش طوری باشه که درک کنه میفهمه کارمک کیه و چیکار کرده توی این صنعت، واقعا حرکات شما و اون دوستت خارج از تحمل این فروم شده دیگه.

عزیز من چی میگی برا خودت طرف خودش رسما امد عذر خواهی کرد بابت مشکلات گرافیکی بازی یادت رفته !
کسی ایشون ترول نکرده شما به حرفهای من دقت کن بحث سر گرافیک هست الان !
 
آخرین ویرایش:
درود
خوب دیگه فکر کنم حقایق مشخص شده برای همه کارمک در حد انجین نویسی برای نسل جدید نبود !وگرنه با ایشون کار ادامه می دادن !در ضمن موتور گرافیکیشون اینقدر ایراد داشته که دست به دامن سلطان بی چون چرای گرافیک دنیا کرایتک شدن
تازه الان میشه رو گرافیک این بازی حساب باز کردن

:|:|:|:|:|:|
 
درود
خوب دیگه فکر کنم حقایق مشخص شده برای همه کارمک در حد انجین نویسی برای نسل جدید نبود !وگرنه با ایشون کار ادامه می دادن !در ضمن موتور گرافیکیشون اینقدر ایراد داشته که دست به دامن سلطان بی چون چرای گرافیک دنیا کرایتک شدن
تازه الان میشه رو گرافیک این بازی حساب باز کردن

آقا شما نمیخوای دست برداری ظاهرا از این حرکاتت، جناب جدایی کارمک از id اصلا ربطی به این حرفایی که میزنی نداره، خداییش خودتو دست انداختی یا مارو.
کارمک یک سال هم نشده که از id جدا شده، تکنیک های جدیدشم کاملا توی id tech 6 پیاده کرده بعد رفته، درسته که لید انجینیر جدیدی هم که از کرایتک اومده واقعا عالیه و جای خیلی خوشحالی داره ولی خواهشا با نظرات بدون اساست جو تاپیک رو به هم نریز، واقعا من نمیفهمم هدفت چیه؟!!
ضمنا کارمک نه نیاز به دفاع من داره نه ترول تو، هر کی یک اپسیلون از ساخت بازی و برنامه نویسی سر رشته داشته باشه یا سن و سالش طوری باشه که درک کنه میفهمه کارمک کیه و چیکار کرده توی این صنعت، واقعا حرکات شما و اون دوستت خارج از تحمل این فروم شده دیگه.
 
کرایتک بدجوری افتاده تو سراشیبی سقوط ، الان با زمین گرم 4 سانت فاصله دارن و عنقریبه که برخورد نزدیک از نوع سوم رخ بده !!

من از کرایتک خوشم نمیاد ولی خدا نکنه پر پر بشن :(
 
بدون این هم عالی میشد:دی
لعنتی اصلا این ID Software یه 10-20 سالی جلو ـه:دی
موتورشون کلا از Polygon استفاده نمی کنه:دی به جاش از Voxel یا یه سری مکعب استفاده می کنه:دی
یا موتور قبلیشون و Mega Texture مثلا:دی

کجاش عالی بود؟ ریج؟ ولفنشتاین؟ کدوم تکنیک به روزی تو این دو عنوان بود؟ پیش نمایش های The Evil Within رو دیدی؟
تو حجم سازی الکی بازی ها و پر کردن دیسک ها آره یه 10 سالی جلو هستن اما بی ارزش ترین و بی کیفیت ترین تکسچرها رو تولید میکنن.
تست کردن و متوجه شدن عجب افتضاحی بوده این id tech 6 که دست به دامن اساتید گرافیک دنیا شدن . مگرنه خدا میدونست چه فاجعه ای رو میخواستن باز تحویل بدن . با اضافه شدن این استاد و کمک گرفتن از Machine Games برای قسمت گیمپلی بازی ، میشه کمی به این عنوان امیدوار موند .
 
کجاش عالی بود؟ ریج؟ ولفنشتاین؟ کدوم تکنیک به روزی تو این دو عنوان بود؟ پیش نمایش های The Evil Within رو دیدی؟
تو حجم سازی الکی بازی ها و پر کردن دیسک ها آره یه 10 سالی جلو هستن اما بی ارزش ترین و بی کیفیت ترین تکسچرها رو تولید میکنن.
تست کردن و متوجه شدن عجب افتضاحی بوده این id tech 6 که دست به دامن اساتید گرافیک دنیا شدن . مگرنه خدا میدونست چه فاجعه ای رو میخواستن باز تحویل بدن . با اضافه شدن این استاد و کمک گرفتن از Machine Games برای قسمت گیمپلی بازی ، میشه کمی به این عنوان امیدوار موند .

شما State of Decay رو بازی کردی؟! با اون تکسچرهای آشغال و گرافیک افتضاح. CryEngine یه آشغال بیش نیست...

خروجی که از یه موتور گرفته میشه ربطی به تیم سازنده موتور نداره. به سایز تیم سازنده، مهارتشون و بودجه‌ی بازی ربط داره. بیشتر تلاش کن...
 
درود
خوب دیگه فکر کنم حقایق مشخص شده برای همه کارمک در حد انجین نویسی برای نسل جدید نبود !وگرنه با ایشون کار ادامه می دادن !در ضمن موتور گرافیکیشون اینقدر ایراد داشته که دست به دامن سلطان بی چون چرای گرافیک دنیا کرایتک شدن
تازه الان میشه رو گرافیک این بازی حساب باز کردن
همون کرایتک که هر وقت خبری ازش می امد یه عده شروع به مسخره کردنش می کردن الان با تجربه ای که مهندس اصلی توسعه و تحقیق بخش گرافیک تو این شرکت بدست اورده میان اینجا و قطعا تو بهبود گرافیک بازی کمک فراوانی خواهد کرد
کرایتک همیشه حرف اول اخر تو گرافیک بازی ها میزنه بخاطر همین هم id Software ایشون را انتخاب کرده که انتخاب شایسته ای بود به نظرم
خبر خوشحال کننده ای بود ممنون
کجاش عالی بود؟ ریج؟ ولفنشتاین؟ کدوم تکنیک به روزی تو این دو عنوان بود؟ پیش نمایش های The Evil Within رو دیدی؟
تو حجم سازی الکی بازی ها و پر کردن دیسک ها آره یه 10 سالی جلو هستن اما بی ارزش ترین و بی کیفیت ترین تکسچرها رو تولید میکنن.
تست کردن و متوجه شدن عجب افتضاحی بوده این id tech 6 که دست به دامن اساتید گرافیک دنیا شدن . مگرنه خدا میدونست چه فاجعه ای رو میخواستن باز تحویل بدن . با اضافه شدن این استاد و کمک گرفتن از Machine Games برای قسمت گیمپلی بازی ، میشه کمی به این عنوان امیدوار موند .
:arrowd:
xr3buu6k6of0hoa9q1r7.jpg


پ.ن: حالا بین خودمون باشه که شاهکار هایی چون Sniper: Ghost Warrior 2، Enemy Front و ... هم از دل این ابر موتور گرافیکی قرن بیرون اومدن (با توجه به منطق 3 برادر)
 
:arrowd:
xr3buu6k6of0hoa9q1r7.jpg


پ.ن: حالا بین خودمون باشه که شاهکار هایی چون Sniper: Ghost Warrior 2، Enemy Front و ... هم از دل این ابر موتور گرافیکی قرن بیرون اومدن (با توجه به منطق 3 برادر)

remember!!
البته می دونم که ......................
Why Was The PC Launch of Rage Such A "Cluster!@#$"?
The idea from the start was a game that blurred the lines between how games looked on console and PC.
id Software's most famous games, actually all of its major games, were titles built on the computer first, then brought to consoles later.

But not with Rage. id Software's big genre-blending shooter was created using the company's new id Tech 5 technology, an engine designed to run across all platforms, console or PC, with the same assets.
But somehow the end result wasn't just a game that looked worse on one platform, it was a game that, at least for some, looked worse on the one platform id had for so long embraced: The computer.
*** The chief issue with the current state of Rage on the computer, id says, is mostly one caused by the drivers that help the game interface with graphics cards made by Nvidia and ATI, something very frustrating for the perfectionists at id.
While Rage was built on technology meant to make the game the same on all platforms, it was still built using computer. Specifically, Rage creative director Tim Willits, told me the studio's internal development tools run on 64-bit PC systems, but when the game is submitted to the "build system," all platforms are created.
That's when the game is tested, rigorously.
"We do not see the PC as the leading platform for games. That statement will enrage some people, but it is hard to characterize it otherwise; both console versions will have larger audiences than the PC version." - John Carmack
"This system has led to incredibly solid and bug-free 360 and PS3 versions," Willits said. "Unfortunately, we have had video driver issues that have caused problems and frustrations with our PC fans. Everyone at id Software is very upset by these issues which are mostly out of our control. We are working with both AMD/ATI and Nvidia to help them identify and fix the issues with their drivers. We've had assurances that these problems are being addressed and new drivers will be available soon."
*** The issues were so severe that it drove the normally soft-spoken Carmack to cuss. Well, nearly cuss. In a response to Kotaku about the launch problems, Carmack censored himself, but the anger was still there.
"The driver issues at launch have been a real cluster !@#$," he wrote. "We were quite happy with the performance improvements that we had made on AMD hardware in the months before launch; we had made significant internal changes to cater to what AMD engineers said would allow the highest performance with their driver and hardware architectures, and we went back and forth with custom extensions and driver versions."
"We knew that all older AMD drivers, and some Nvidia drivers would have problems with the game, but we were running well in-house on all of our test systems. When launch day came around and the wrong driver got released, half of our PC customers got a product that basically didn't work. The fact that the working driver has incompatibilities with other titles doesn't help either. Issues with older / lower end /exotic setups are to be expected on a PC release, but we were not happy with the experience on what should be prime platforms."
A question of prime platforms elicited another surprising response from Carmack, one he says he knows won't make people happy.
I've noticed that among those people who aren't enjoying the PC experience, I wrote to the developers, the underlying issue seems to be one driven by expectations. People seemed to have been hoping that this would be a game that proved the value of owning a PC over a console. But instead they got a game that they feel cut some corners to level the experience between console and PC. Do you think that is a fair assessment? Does id still see the PC as the leading platform to make games for?
"You can choose to design a game around the specs of a high-end PC and make console versions that fail to hit the design point, or design around the specs of the consoles and have a high-end PC provide incremental quality improvements," Carmack replied. "We chose the latter."
18j1despqljg8jpg.jpg
Expand
The fact that id had already decided that they wanted Rage to run at 60 frames per second already removed one of the major things PC gamers look for in a title, he continued. That only left resolution, anti-aliasing, and texture streaming as things that a computer gamer might want to see look better than on a console.
"We do not see the PC as the leading platform for games," Carmack added. "That statement will enrage some people, but it is hard to characterize it otherwise; both console versions will have larger audiences than the PC version. A high end PC is nearly 10 times as powerful as a console, and we could unquestionably provide a better experience if we chose that as our design point and we were able to expend the same amount of resources on it. Nowadays most of the quality of a game comes from the development effort put into it, not the technology it runs on. A game built with a tenth the resources on a platform 10 times as powerful would be an inferior product in almost all cases."
 
کجاش عالی بود؟ ریج؟ ولفنشتاین؟ کدوم تکنیک به روزی تو این دو عنوان بود؟ پیش نمایش های The Evil Within رو دیدی؟
تو حجم سازی الکی بازی ها و پر کردن دیسک ها آره یه 10 سالی جلو هستن اما بی ارزش ترین و بی کیفیت ترین تکسچرها رو تولید میکنن.
تست کردن و متوجه شدن عجب افتضاحی بوده این id tech 6 که دست به دامن اساتید گرافیک دنیا شدن . مگرنه خدا میدونست چه فاجعه ای رو میخواستن باز تحویل بدن . با اضافه شدن این استاد و کمک گرفتن از Machine Games برای قسمت گیمپلی بازی ، میشه کمی به این عنوان امیدوار موند .
شما که این همه با تکنیک‌ها آشنا هستین اونم توID tech 6, فقط اسم یکی‌ از اون تکنیک‌های تاریخ گذشته رو ذکر کنین لطفا.
Polaris : نور پردازی :lol:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or