L.A Noire | Xbox 360

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
*R گفت این بازی سندباکس نیست.

با اینکه این بازی یک بازی Open-Ended هست اما نمیشه اونو سندباکس نامید. یعنی نمیشه تو شهر راه افتاد (عین GTA و RDR) و گیم پلی رو با کنترل و اختیار خودمون شکل بدیم.
This is story-driven. The world is open for the player to explore and there are activities which may allow you to deviate from the straight and narrow – for example, on the way to a crime-scene you may get a call that a bank heist is in progress and you may want to head over there and stop it. You can explore the city and find LA landmarks and such.
باور کنید دیگه حس ترجمه ـش نبود خودتون ادامه ـش رو بخونید:دی

یعنی مثه مافیا 2 ـه ؟
 
دوستان کاملترین پیش نمایش این بازی آماده شد، برای خوندنش میتونید به لینک امضام مراجعه کنید.

قبل از اینکه پیش نمایش رو بنویسم، خیلی راجع به بازی نمیدونتم ولی حالا عاشقش شدم، من که میگم GOTY امسال میشه.
 
  • Like
Reactions: gsm
*R گفت این بازی سندباکس نیست.

با اینکه این بازی یک بازی Open-Ended هست اما نمیشه اونو سندباکس نامید. یعنی نمیشه تو شهر راه افتاد (عین GTA و RDR) و گیم پلی رو با کنترل و اختیار خودمون شکل بدیم.
This is story-driven. The world is open for the player to explore and there are activities which may allow you to deviate from the straight and narrow – for example, on the way to a crime-scene you may get a call that a bank heist is in progress and you may want to head over there and stop it. You can explore the city and find LA landmarks and such.
باور کنید دیگه حس ترجمه ـش نبود خودتون ادامه ـش رو بخونید:دی

با این حرکتش حال کردم...احسنت:d
 
این بازی به زبان قوی احتیاج داره و پر از کات سینس هست!!
انقدر سنگشو به سینه نزنید بعدا حسابی کم میارید :d

در ضمن راکستار هیچ وقت در داستان پردازی قوی نبوده، این بازی هم اگه قرار باشه مطابق با تجربیات قبلی باشه از نظر محتوی، متوسطی بیش نیست...
 
با بقیه حرف کاری ندارم ولی این یک قست خیلی جای بحث داره برادر:-/

بله دیگه شما RDR رو فاکتور بگیر! GTA ها که کلا در زمینه داستانی تعطیل هستند فقط IV یه خرده اونم کاملا از کلیشه ها پیروی می کرد

RDR هم درسته داستان خوبی داشت اما پرداختش نامناسب بود کات سینس ها و کاراکترها واقعا بی روح و فراموش شدنی بودند ( این فقط نظر من نیست یه نگاه به کامنت های گیم اسپات وقتی که RDR بهترین داستان شد بندازید )
 
بله دیگه شما RDR رو فاکتور بگیر! GTA ها که کلا در زمینه داستانی تعطیل هستند فقط IV یه خرده اونم کاملا از کلیشه ها پیروی می کرد

RDR هم درسته داستان خوبی داشت اما پرداختش نامناسب بود کات سینس ها و کاراکترها واقعا بی روح و فراموش شدنی بودند ( این فقط نظر من نیست یه نگاه به کامنت های گیم اسپات وقتی که RDR بهترین داستان شد بندازید )
چیزی که داستان بازیهای راک استار، مخصوصاً GTA رو متمایز میکنه خود داستان نیست (با اینکه داستان هاش هم عالی هستن) اما موضوع مهمتر روایت داستن هست و اینکه مخاطب رو دقیقاً بجای شخصیت اصلی قرار میده، دیالوگ های زیاد، مسائل حاشیه ای زیاد... اینا همه باعث میشن که GTA همیشه از لحاظ داستان بسیار قوی باشه، اگر منظور شما خود داستان بود، قبول دارم، خیلی قوی نیست ولی مجموعه عواملی که به داستان بازی مرتبط هستن عالی هستن.
 
آخرین ویرایش:
چیزی که داستان بازیهای راک استار، مخصوصاً GTA رو متمایز میکنه خود داستان نیست (با اینکه داستان هاش هم عالی هستن) اما موضوع مهمتر روایت داستن هست و اینکه مخاطب رو دقیقاً بجای شخصیت اصلی قرار میده، دیالوگ های زیاد، مسائل حاشیه ای زیاد... اینا همه باعث میشن که GTA همیشه از لحاظ داستان بسیار قوی باشه، اگر منظور شما خود داستان بود، قبول دارم، خیلی قوی نیست ولی مجموعه عواملی که به داستان بازی مرتبط هستن عالی هستن.

خیلی ممنون رفیق! واقعا در باز شدن بحث کمک کردی! :)

خب همونطور که گفتی اون GTA هست اما این L.A. Noir و پر از دیالوگ و کات سینس که اگه واقعا یه داستان نه متوسط نه خوب بلکه فوق قوی پشتش نباشه به یه جنس بنجل بیشتر تبدیل نمیشه! ( طبق گفته خود سازنده ها هم آزادی های GTA رو نداریم )

در کل راکستار باید یه تغییر سیاستی رو در مورد این یکی لحاظ بکنه...
 
خیلی ممنون رفیق! واقعا در باز شدن بحث کمک کردی! :)

خب همونطور که گفتی اون GTA هست اما این L.A. Noir و پر از دیالوگ و کات سینس که اگه واقعا یه داستان نه متوسط نه خوب بلکه فوق قوی پشتش نباشه به یه جنس بنجل بیشتر تبدیل نمیشه! ( طبق گفته خود سازنده ها هم آزادی های GTA رو نداریم )

در کل راکستار باید یه تغییر سیاستی رو در مورد این یکی لحاظ بکنه...
در مورد داستان بازی نمیشه اظهار نظر قطعی کرد، ولی تا اینجا به نظر میاد که داستان بازی مثل بازیهای دیگه GTA خیلی قوی نیست، در حقیقت ما فقط مثل CSI دنبال مضنون ها و بانیان حوادث میریم؛ انگار داستان بازی اینجوری هست که یک داستان کلی پرونده ها رو که زیر مجموعه ای از داستان اصلی هستن رو در بر میگیره، اگر داستان اصلی قوی نباشه با مشکل مواجه میشیم! چون پرونده ها به اندازه کافی جذابیت رو به مخاطب القا نمیکنن و گیم پلی بازی هم مثل GTA نیست که جای خالی داستان قوی رو پر کنه. قطعاً یک فکر هایی کردن، وگرنه که هیچی دیگه! :d
 
در مورد داستان بازی نمیشه اظهار نظر قطعی کرد، ولی تا اینجا به نظر میاد که داستان بازی مثل بازیهای دیگه GTA خیلی قوی نیست، در حقیقت ما فقط مثل CSI دنبال مضنون ها و بانیان حوادث میریم؛ انگار داستان بازی اینجوری هست که یک داستان کلی پرونده ها رو که زیر مجموعه ای از داستان اصلی هستن رو در بر میگیره، اگر داستان اصلی قوی نباشه با مشکل مواجه میشیم! چون پرونده ها به اندازه کافی جذابیت رو به مخاطب القا نمیکنن و گیم پلی بازی هم مثل GTA نیست که جای خالی داستان قوی رو پر کنه. قطعاً یک فکر هایی کردن، وگرنه که هیچی دیگه! :d

تو فکرش که هستند...! اما مهم اینه آیا استعداد چنین کاری رو دارند؟
اصولا محقق شدن چنین هدفی مستلزم حضور یه کارگردان ماهر هست که همه چیز رو حول مضمون و محتوی مورد نظرش رهبری کنه
شما پشت بایوشاک Ken Levine رو می بینید پشت فارنهایت دیوید کیج و پشت آلن ویک سم لیک رو!
اما پشت L.A. Noir چنین شخصیتی رو می بینید؟
مسلمه که نمی بینید! :d

یادمه نویسنده مافیا2 در یکی از مصاحبه هاش گفته بود بازی که بخواد شاهکار باشه باید فقط یه نفر مضمون اصلی رو پی ریزی و هدایت کنه! مثل هیدئو کوجیما که متال گیر مطلقا به اون وابسته هست، در مافیا1 هم اینکارو خودش انجام داده بود اما در نسخه دوم دیدیم همین که دست چندتا شد اصلا با یه شاهکار روبرو نبودیم.

حالا با این همه استدلال و مثال نتیجه گیری با خودتون! :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or