L.A Noire | Xbox 360

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
با وجود اینکه بازی کردن رو قدغن کرده بودم ولی خوب نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و بازی رو امروز تموم کردم
می تونم بگم که بی نظیر بود. یه روایت داستان چند لایه اونم توی یه بازی کامپیوتری عین رویا می موند و Team Bondiبه بهترین شکل ممکن این رویا رو به حقیقت تبدیل کرد. خوبیش اینجاست که گیم پلی بازی هم چیزای جدیدی واسه گفتن داشت و تجربه نو و جالبی بود
بازی اینقدر خوب بود و خوب تموم شد که مشکلاتش رو به کل فراموش کردم و ازش نهایت لذت روبردم
شابد خسته کننده ترین قسمتاش کیس های 15 تا 17 بود ولی بعدش بازی عالی شد و ضرب آهنگ تندی به خودش گرفت و به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن به اتمام رسید
داستان مثل یه اثر سینمایی درجه یک تموم شد. درسته پایان های این مدلی در بسیاری از فیلم ها دیده شده و داستان بازی مخلوطی از چند اثر سینمایی مشهور توی این حال و هوا باشه ولی خوب تا حالا چنین داستانی با این کیفیت توی دنیای بازی ها نداشتیم و از الان باید دیگه انتظار کارهایی بهتر و حتی قابل مقایسه با آثار سینمایی بکشیم.
 
اقا یکی جواب من رو بده بد جور تو کف موندم :d

چرا تو کف موندی...!
این کول بدبخت عاشق اون خانم خواننده شده بود،بعد مثل اینکه اون رفیقش که تو پروردنده VICE باهاش بوده میدیده که کول میرفته خونه اون خانمه،گزارش میکنه بعد به علت رسوایی و فساد و شکایت زنش و اینا از پلیس اخراج میشه اما چون کاراگاه خوبی بوده وارد arson میشه!
از کف اومدی بیرون خودتو خشک کن سرما نخوری؟!:d
 
  • Like
Reactions: .:Pouria:.
با وجود اینکه بازی کردن رو قدغن کرده بودم ولی خوب نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و بازی رو امروز تموم کردم
می تونم بگم که بی نظیر بود. یه روایت داستان چند لایه اونم توی یه بازی کامپیوتری عین رویا می موند و Team Bondiبه بهترین شکل ممکن این رویا رو به حقیقت تبدیل کرد. خوبیش اینجاست که گیم پلی بازی هم چیزای جدیدی واسه گفتن داشت و تجربه نو و جالبی بود
بازی اینقدر خوب بود و خوب تموم شد که مشکلاتش رو به کل فراموش کردم و ازش نهایت لذت روبردم
شابد خسته کننده ترین قسمتاش کیس های 15 تا 17 بود ولی بعدش بازی عالی شد و ضرب آهنگ تندی به خودش گرفت و به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن به اتمام رسید
داستان مثل یه اثر سینمایی درجه یک تموم شد. درسته پایان های این مدلی در بسیاری از فیلم ها دیده شده و داستان بازی مخلوطی از چند اثر سینمایی مشهور توی این حال و هوا باشه ولی خوب تا حالا چنین داستانی با این کیفیت توی دنیای بازی ها نداشتیم و از الان باید دیگه انتظار کارهایی بهتر و حتی قابل مقایسه با آثار سینمایی بکشیم.

داستان بازی قشنگ بود خوب هم تموم شد
اما به نظر من می تونست خیلی خیلی خیلی بهتر از این ها کار بشه مثل:
پرداختن به داستان میکی کوهن و وارد شدن به گروه های مافیایی و دستگیر کردن مافیا
نه اینکه یه دیسکه کامل رو به بخش جنایی اختصاص بدن بعد تازه اخرش بفهمیم که اصلا طرف یکی دیگه بود و از اولش سرکار بودیم :| چیزی که توی بخش آرسون هم بود
به نظر من اوج زیبایی داستان از زمانی بود که با جک بودیم(که اونم هیچی از شخصیتش نمی دونستیم)
و خوب هم تموم شد اما بازم می گم می تونستن خیلی بهتر از این حجم بالا استفاده کنن
کسی توجه کرده که قیافه کارکتر ها عین هنرپیشه ها شونه؟؟
اصلا از روز اول هم قرار بود همین باشه و یکی از عوامل اصلی تبلیغات این بازی استفاده از motion scan بود
 
منم بازی رو تموم کردم و باید بگم یکی از زیبا ترین داستان هایی بود که تا الان توی یه بازی دیده بودم

با وجود اینکه آخر بازی رو متاسفانه اشتباها توی همین تاپیک خونده بودم ولی بازی تا آخرش برام جذاب بود و هیچوقت برام تکراری نشد این پرونده های آخری هم که دیگه اوج هیجان بود
با وجود اینکه بازی کردن رو قدغن کرده بودم ولی خوب نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و بازی رو امروز تموم کردم
می تونم بگم که بی نظیر بود. یه روایت داستان چند لایه اونم توی یه بازی کامپیوتری عین رویا می موند و Team Bondiبه بهترین شکل ممکن این رویا رو به حقیقت تبدیل کرد. خوبیش اینجاست که گیم پلی بازی هم چیزای جدیدی واسه گفتن داشت و تجربه نو و جالبی بود
بازی اینقدر خوب بود و خوب تموم شد که مشکلاتش رو به کل فراموش کردم و ازش نهایت لذت روبردم
شابد خسته کننده ترین قسمتاش کیس های 15 تا 17 بود ولی بعدش بازی عالی شد و ضرب آهنگ تندی به خودش گرفت و به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن به اتمام رسید
داستان مثل یه اثر سینمایی درجه یک تموم شد. درسته پایان های این مدلی در بسیاری از فیلم ها دیده شده و داستان بازی مخلوطی از چند اثر سینمایی مشهور توی این حال و هوا باشه ولی خوب تا حالا چنین داستانی با این کیفیت توی دنیای بازی ها نداشتیم و از الان باید دیگه انتظار کارهایی بهتر و حتی قابل مقایسه با آثار سینمایی بکشیم.

به شخصه با تمام صحبت های شما موافقم داستان بازی دقیقا مثل یه فیلم سینمایی ( بیشتر یه مینی سریال ) جذاب و گیرا بود و پایانش هم خیلی جالب بود مخصوصا اون دوتا فلش بک آخر ( فلش بک آخری و اونی که بعد از Credits پخش شد )
 
خوب داستان بازی قشنگ بود آخرش هم قشنگ تموم شد هرچند به نظر بنده می تونست بهتر و پر جزئیات تر باشه حتی نظر شخصی من اینه که داستان مافیا 2 یا RDR بهتر روایت شد...
بازی حداقل 3 تا 5 چپتر اضافی داشت مثل چپترهای 15 الی 17 که باعث می شد بازی تکراری بشه به نظرم می تونست توی 15 چپتر و دو dvd بازی تموم بشه ولی اگر سازنده اصرار داشت 21 چپتر باشه می تونست قسمتهای بیشتری رو به پایان بازی اختصاص بده و داستان رو عمیق تر و پر جزئیات تر بکنه و کمی هم اکشن بازی رو در 5-6 چپتر پایانی افزایش بده ؛
ماموریتهای جانبی اکثرا آسون و کم جزئیات کار شدن لااقل می تونستند کمبود اکشن در داستان اصلی رو در ماموریتهای جانبی جبران کنند !
گرافیک بازی خیلی خوب بود ... البته از مشکل فیزیک در تصادفات رنج می برد که به نظر بنده قابل چشم پوشی بود ...
در هر حال بازی به یاد ماندنی ، بسیار خوش ساخت و با کلاسی بود که در خیلی زمینه ها انتظارات گیمرها رو از بازیهای آینده بالا برد. از همین امروز باید منتظر نسخه ی بعدی بود !:x
 
موافقم فزیکیش خیلی داغون بود !!! انتظار بیشتری داشتم از فیزیکش !
من الان قسمت arson ام ! یه جورایی دیگه حال ندارم برم ! سره آخرین پرونده ی مواد خیلی ضد حال خوردم !!!
 
ماموریتهای جانبی اکثرا آسون و کم جزئیات کار شدن لااقل می تونستند کمبود اکشن در داستان اصلی رو در ماموریتهای جانبی جبران کنند !

اتفاقا 90% ماموریت های جانبی اکشن بودن که به نظر من دقیقا برای جبران کردن کمبود اکشن داستان اصلی خیلی کاربرد داشت و از یکنواخت شدن بازی جلوگیری میکرد ;)
 
اتفاقا 90% ماموریت های جانبی اکشن بودن که به نظر من دقیقا برای جبران کردن کمبود اکشن داستان اصلی خیلی کاربرد داشت و از یکنواخت شدن بازی جلوگیری میکرد ;)

بله اکشن بودن ولی خیلی آسون، تکراری، کوتاه و آبکی ! :>
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or