Kojima: سایلنت هیلز کاری خواهد کرد که شما شلوارتان را کثیف کنید!

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Silent-Hills-Poo-Pants.jpg


طبقه مصاحبه ای که کوجیما با سایت gematsu داشته، اذعان کرده که، Silent Hills، سایلنت هیل جدیدی که توسط کوجیما و گیلمرو دل تورو ساخته می شود، کاری خواهد کرد که شما شلوارتان رو کثیف کنید!
کوجیما صحبت هایی در نمایش پیش نمایش بازی MGSV PP داشته که در آن توضیح داد: "در اصل ما (کوجیما و دل تورو) قصد داشتیم عنوانی بسازیم که شما شلوار خودتان رو خیس کنید، اما ما تصمیم خود را عوض کردیم. حالا عنوانی خواهیم ساخت که شما شلوارتان را کثیف خواهید کرد!"

او در ادامه توضیح داد که: "برای ساخت یک عنوان ترسناک یک سری محدودیت ها وجود دارد. در یک فیلم سینمایی ترسناک، بیینده می تواند با بستن چشم هایش، منتظر بماند تا صحنه مورد نظر و ترسناک رد شود، اما در یک بازی کامپیوتری این چنین چیزی امکان ندارد و شش دانگ حواس بازیکن به صفحه خواهد بود، به همین دلیل، اگر محدودیتی نباشد، امکان دارد خیلی از بازیکنان عنوان را نصف نیمه رها کنند."

اما کوجیما اهمیتی به این موضوع نمی دهد، و آن ها هر کاری که برای رسیدن به هدف لازم باشد را انجام خواهند داد! کوجیما به شوخی اضافه می کند که: "نسخه Limited این بازی همراه یک دست شلوار منتشر خواهد شد!"

سایلنت هیل جدید دیروز توسط یک دموی قابل بازی که بر روی کنسول PlayStation 4 منتشر شد، معرفی گردید. طبق صحبت های کوجیما، قصد از این کار این بود که مردم خودشان و با تجربه های خودشان این بازی را برای خود معرفی کنند. کوجیما از قصد آخرین پازل دمو را سخت طراحی کرده بود تا تمامی مردم از نقاط مختلف دنیا برای پیدا کردن آن همکاری کنند.

کوجیما می گوید: "من شخصا انتظار داشتم حل معمای نهایی یک هفته به طول بیانجامد، اما واقعا سورپرایز شدم وقتی دیدم این معما در کمتر از نصف روز حل شد!"

کوجیما اطلاعات بیشتری راجب به بازی نداد، غیر از اینکه ایشان حرف S را در انتهای نام بازی تایید کردند. طبق دیده ها و اطلاعاتی که تاکنون دستگیر شده، این بازی در بر روی پلتفرم PS4 منتشر خواهد شد. اطلاعات در مورد دیگر پلتفرم ها فعلا معلوم نیست.
 
آخرین ویرایش:
حرف های خودت هم ترسناک میزنه :| :-s

اتفاقا فردین جان درست میگه سایلنت هیل با روح و روان آدم بازی میکنه و موسیقی های داخل بازی هم اکثرا ترس رو القا می کنن جوری که موی دستت واقعا سیخ میشه یا اگه خیلی روت تاثیر بزاره دقیقا
پوست دستت مثل *** مرغ دون دون میشه آواتار شما بسیار زیبا هست امین رضا جان :-*:x
 
خیلی خوشحال شدم فهمیدم کوجیما و دل تورو با هم یک بازی دارن میسازن، امیدوارم در آینده یک بازی کامل بشه.

فقط ببخشید اگر میشه یک تریلر از گیم پلی بزارید تا ببینیم بازی چطوریه. دستتون هم درد نکنه.
 
من خودم اکثر سایلنت هیل ها رو بازی کردم. به غیر از چندتایی مثل این آخری که حالم رو بد کرد و 4. اما دیگه قضیه رو خیلی دارید الکی بزرگش میکنید. هنوز نه به داره نه به باره شما دارین میگید سایلنت هیل مرد! من متوجه نمیشم اصلا این حرفا برای چیه؟ میگید داستان. خوب برادر من شما از دستان این بازی چی میدونی؟ به داستان سرایی و نویسندگی کوجیما شک داری؟ والا سایلنت هیل تو این چند شماره آخرش رسما همه چی رو خراب کرده. اونموقع باید به فکر اینا میبوددید نه الان که چندتا از بزرگ های صنعت هنر گیم و سینما و موسیقی جمع شدن که روح تازه ای بهش بدن. در ضمن اگر داستان همینی میخواد باشه که توی این دمو بود، (جریانات و اخباری که از طریق رادیو اعلام میشه) قول میدم با داستان بسیار خفنی طرف هستیم.
در ضمن یه کنایه به اینکه بازی چقدر ترسناکه، شد حرفای یه آدم آماتور؟ من اصلا متوجه برخورد های شما دو نفر نمیشم! مطمئن باشید خیلی ها طرفدار این بازی هستن و خیلی ها هم میفهمن که سایلنت هیل یعنی چی! اما هیچ کس رو فعلا به غیر از شما دو نفر ندیدم که سر یه دمو، کل کوجیما و سایلنت هیل و .... رو بزنه منفجر کنه.

سایلنت هیل یا هر بازی ای که نام horror رو با خودش یدک میکشه باید لحظه به لحظه حس ترسو بیشتر کنه . واقعا کار قشنگی کرد کوجیما که به جای تریلر ما رو برای اولین بار در کل صنعت بازیسازی به این غافلگیریو شوک رسوند . (همینقدر کافیه که به ایده های ناب استاد کسی شک نکنه )

فردین خواسته قلبیمو بگم :

میخوام سایلنت هیل جدید اول شخص باشه . برا همین کوجیما خواست خودمون حس کنیم چه تجربه ای میشه . خودسرانه اینکارو نکرده ، داره بهمون ثابت میکنه که به صلاح بازیه این تغییر. من خودم مخالفش بودم ولی با این دمو و جو بازی 1% هم نمیخوام سوم شخص باشه . کدوم کارگردانه همچین احترامی به طرفداراش بزاره ؟

انقدر استاد تو بازی اصلی بترسونمون که کثافت :d بگیره تمام وجودمون ، نتونیم از جامون تکون بخوریم ، صبح جنازمونو ببرن مرده شور خونه همونجا بشورنمون بزارنمون سینه ی قبر ولی با افتخار جان به جان تسلیم کنیم .
 
اتفاقا فردین جان درست میگه سایلنت هیل با روح و روان آدم بازی میکنه و موسیقی های داخل بازی هم اکثرا ترس رو القا می کنن جوری که موی دستت واقعا سیخ میشه یا اگه خیلی روت تاثیر بزاره دقیقا
پوست دستت مثل *** مرغ دون دون میشه آواتار شما بسیار زیبا هست امین رضا جان :-*:x

Dopamine Rush :d
 
بعضی ها رو جوری جو گرفته که فکر می کنن این IP در بهترین حالت ممکن بوده و چند نسخه آخرش دنیای بازی هار رایانه ای رو شکاف داده، اگه کونامی این کارو نمی کرد، سپردن بازی به یه کارگردان بزرگ ( منظورم کوجیما نیست هر کارگردانی ) مطمئن باشید کار این بازی ساخته بود. حالا که قرار به اوج خودش برگرده هم خر و نخواین هم خرما، بزارید برگرده و دوباره اسمش همه جا بپیچه بعد گیر بدید که چرا فلان چیز ریشه ای این بازی الان تو بازی قیاس نشده !!! اونم چیزی که چندین سال قبل منتشر شده !! اونم فقط با دیدن یک دمو از بازی.

همین انتفاد ها و فن بازی هایی بی جا باعث میشه هیچ وقت یه IP رو به جو حرکت نکنه.
 
بچه ها میشه لطفا نقش گیلرمو دل تورو فراموش نکنید :d . شما رو ارجاع میدم به صحنه تعقیب و گریز فیلم هزار توی پن : اون موجوده که چشاش کف دستش بود . من خودم مردم . :d یا فیلم MIMIC با اون موجودا
 
در اینکه کوجیما استاد بازی سازی هست شکی نیست و با این دمو هم نشان داد که چطور میتونه یه بازی ترسناک درجه 1 بسازه. اما همونطور که خودش در آخر اون تیزر اعلام کرد این فقط یه دمو بوده برای نشان دادن قابلیت ها.
به اوج بر گردوندن یک بازی باید با حفظ اصالت و ریشه ها باشه. کاری که شینجی میکامی با رزیدنت 4 کردن و چنان این عنوان رو متحول کرد که همه انگشت به دهن مونده بودن ولی با حفظ و پایبندی به ریشه. به نظر شما میکامی نمی تونست این عنوان رو اول شخص بسازه؟ شک نکنید که میتونست ولی این کار رو نکرد. چون داستان بازی به شکلی هست که باید به صورت سوم شخص روایت بشه. این موضوع دقیقا برای سایلنت هیل هم صادق هست و داستان بازی به گونه ای هست که باید به صورت سوم شخص باشه و لاغیر.

در مورد سایلنت هیل که کوجیما قرار نیست یک بازی جدید بسازه. باید در همون چهارچوب داستان اصلی بازی داستان خودش رو تعریف کنه و صد البته که اون داستان نمیتونه و نباید در قالب اول شخص روایت بشه (مگر در موارد استثنایی).

تمام حرف طرفدارهای قدیمی و عاشقان سری این هست :

حالا که ساخت سایلنت هیل به عهده افراد توانمندی مثل کوجیما و دل تورو گذاشته شده ، امیدواریم که این تیم جدید تمام تلاشش رو بکنه تا بازی رو به اوج برگردونه و به تمام ریشه های بازی پایبند باشه

- - -ویرایش - - -

بچه ها میشه لطفا نقش گیلرمو دل تورو فراموش نکنید :d . شما رو ارجاع میدم به صحنه تعقیب و گریز فیلم هزار توی پن : اون موجوده که چشاش کف دستش بود . من خودم مردم . :d یا فیلم MIMIC با اون موجودا

همین حضور دل تورو خودش هم مایه خوشحالی هست و هم مایه ناراحتی

خوشحالی : ایشون در خلق موجودات و مخلوقات عجیب و قریب استعداد شگرفی دارن

ناراحتی : رمان The Strain که سریالی هم از روی این رمان ساخته شده کار ایشون هست که فقط دستکاری ناشیانه داستان رزیدنت اویل هست که امیدوارم همچین بلایی سر داستان سایلنت هیل نیاره
 
من یعنی عاشق این ریشه‌هام :دی
اکثر ژانرها اگه قرار بود بدون تغییر بمونن و دقیقاً مثل نسخه‌های قبلشون بمونن، به زودی Outdated می‌شدن. کافیه یه سر بزنید به بازی‌های دو نسل قبل و بهترین عنواینشون رو تجربه کنید، می‌فهمید که یه بازی که زمان خودش عالی به نظر میومد چقدر از نظر گیم‌پلی مشکل‌دار به نظر میاد.
 
من یعنی عاشق این ریشه‌هام :دی
اکثر ژانرها اگه قرار بود بدون تغییر بمونن و دقیقاً مثل نسخه‌های قبلشون بمونن، به زودی Outdated می‌شدن. کافیه یه سر بزنید به بازی‌های دو نسل قبل و بهترین عنواینشون رو تجربه کنید، می‌فهمید که یه بازی که زمان خودش عالی به نظر میومد چقدر از نظر گیم‌پلی مشکل‌دار به نظر میاد.

خب مشخص هست که شما مفهوم بازگشت به ریشه ها رو متوجه نیستید و فکر میکنید بازگشت به ریشه ها یعنی ساخت یک بازی در حد نسل 5 !!
در صورتی که اینطور نیست و منظور از بازگشت به ریشه ها از لحاظ داستان و اتمسفر شخصیت پردازی و در نهایت موفقیت هست. مثالی که زدم در مورد رزیدنت 4 بهترین مثال برای این حالت بازگشت به ریشه ها است.
 
من یعنی عاشق این ریشه‌هام :دی
اکثر ژانرها اگه قرار بود بدون تغییر بمونن و دقیقاً مثل نسخه‌های قبلشون بمونن، به زودی Outdated می‌شدن. کافیه یه سر بزنید به بازی‌های دو نسل قبل و بهترین عنواینشون رو تجربه کنید، می‌فهمید که یه بازی که زمان خودش عالی به نظر میومد چقدر از نظر گیم‌پلی مشکل‌دار به نظر میاد.
افشین تموم کردی بازی رو ؟ :d موزیک آخرم طعم دیگه ای داشت . واقعا چرا منی که انقده عاشق سایلنت هیلم دلم میخواد همه چیش شبیه این بازی بشه . چرا :whistling: .
ولا غیر نداریم لطفا دوستان تکلیف روشن نکنن برای کوجیما . بخاطر تاثیر گرفتنشه که میگیم اینطور باشه .

در فضای آزاد میتونه سوم شخص کنه . وارد عمارتها یا خونه ها که میشیم اول شخص بشه . درسته گفتن ریشه ها ولی دلیل نمیشه هر چی ریشه ای بوده نخواد بهتر بشه .
 
افشین تموم کردی بازی رو ؟ :d موزیک آخرم طعم دیگه ای داشت . واقعا چرا منی که انقده عاشق سایلنت هیلم دلم میخواد همه چیش شبیه این بازی بشه . چرا :whistling: .
ولا غیر نداریم لطفا دوستان تکلیف روشن نکنن برای کوجیما . بخاطر تاثیر گرفتنشه که میگیم اینطور باشه .

در فضای آزاد میتونه سوم شخص کنه . وارد عمارتها یا خونه ها که میشیم اول شخص بشه . درسته گفتن ریشه ها ولی دلیل نمیشه هر چی ریشه ای بوده نخواد بهتر بشه .

در فضای آزاد میتونه سوم شخص کنه؟؟؟؟؟؟؟؟

در فضای آزاد باید بازی سوم شخص باشه و اصلا نمیشه اول شخص باشه. در سایلنت هیل بیش از 50 تا 60 درصد بازی در فضای آزاد روایت میشه و حتما باید سوم شخص باشه (که به احتمال زیاد و امیدوارم که باشه داره از نورمن استفاده میکنه و بیخودی این بازیگر رو فقط برای چند تا Cutscene نیاورده). در محیط های بسته هم میشه به صورت خلاق در سایلنت هیل از اول شخص استفاده کرد مثل سایلنت هیل 4 که البته داستان بازی و نبود دنیای میانی ایجاب میکرد بازی اول شخص باشه.
 
خب مشخص هست که شما مفهوم بازگشت به ریشه ها رو متوجه نیستید و فکر میکنید بازگشت به ریشه ها یعنی ساخت یک بازی در حد نسل 5 !!
در صورتی که اینطور نیست و منظور از بازگشت به ریشه ها از لحاظ داستان و اتمسفر شخصیت پردازی و در نهایت موفقیت هست. مثالی که زدم در مورد رزیدنت 4 بهترین مثال برای این حالت بازگشت به ریشه ها است.

منظورم به شما نیست، اما مشکل اینه 90% درصد کسانی که ادعا می کنن با اون نسخه خاطراتی دارن و می خوان ریشه ها باشه، اصلاً سنی ندارند که اصلاً زمان انتشار اون باری زو یادشون باشه و خیلی هاشون 10 سال بعد از انتشار نسخه معروف SH تازه فهمیدن همچین بازی بوده، حالا ادعا بازگشت به ریشه دارن، حالا اگه زمان لانچ بازی رو خریدید و باهاش خاطره دارید اون موقع یه چیزی، والا ما در زمان اوج SH فک کنم 13-14 سالم بود حالا دیگه نمی دونم ..
 
در فضای آزاد میتونه سوم شخص کنه؟؟؟؟؟؟؟؟

در فضای آزاد باید بازی سوم شخص باشه و اصلا نمیشه اول شخص باشه. در سایلنت هیل بیش از 50 تا 60 درصد بازی در فضای آزاد روایت میشه و حتما باید سوم شخص باشه (که به احتمال زیاد و امیدوارم که باشه داره از نورمن استفاده میکنه و بیخودی این بازیگر رو فقط برای چند تا Cutscene نیاورده). در محیط های بسته هم میشه به صورت خلاق در سایلنت هیل از اول شخص استفاده کرد مثل سایلنت هیل 4 که البته داستان بازی و نبود دنیای میانی ایجاب میکرد بازی اول شخص باشه.
چرا داغ میکنی نریمان :d بخاطر طرفدارای دوجناح میگم وگرنه میگفتم فقط اول شخص :whistling: . کوتاه بیاید ، واقعا اول شخص تو محیطهای بسته فرقش با سوم شخص از زمین تا زیرزمینه . :d . واقعیته . چرا نباید وقتی انقدر تاثیر میزاره ولاغیر بشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or