KILLZONE 3 فقط برای غوطه ور کردن بازيکنان در بازی!

SaDrA-HhH

کاربر سایت
Sep 15, 2008
3,831
نام
به یوزر کاربری مراجعه شود
killzone31.jpg

آقای hermen hulst از Gureilla games گفته اند: وارد شدن قابليت سه بعدی به KZ3 برای بالا بردن سطح لذت تجربه بازی بوده است!

ايشون در صحبتی که با IGN طی مراسم رونمايی KZ3 در سانفرانسيسکو داشتند گفتند: قابليت سه بعدی در بازی ها يک گام ديگر است تا در بازی غوطه ور شويد!

او ادامه ميدهد: قابليت سه بعدی يک ويژگی جديد عالی برای تجربه بازی Killzone است!

KZ هميشه يک فرنچايزی بوده است که ما سعی داشتيم به بازيکنان بيشترين حس غرق شدن در بازی را بدهد.ما اين کار را با ساختن دنياهای باور پذير با افکت های مختلف(اشاره به جو هلگان داره)،انيميشن های عالی و غيره انجام داديم!
و 3D يک مورد اضافه است که بالا تر از همه آن ها قرار دارد و برای رسيدن به هدفمان خيلی کمک ميکند!

ايشان همچنين گفته اند که به غير از 3D قابليت هايی بيشتری هم در بازی قرار داده شده اند!

ميتوانيد همه اين مصاحبه را اينجا ببینید (يکيم ترجمه کنه بد نيست:biggrin1:)

KZ3 سال آينده منتشر ميشوند!

 
  • Like
Reactions: Ἁlireza

daxpax

کاربر سایت
Feb 27, 2009
1,285
خُب اینو که میدونم!
بحث سر اینه که آیا تا دو برابر پردازش میخواد یا نه؟
بله عامیانه اگه بخواهیم بگیم 2 تا KILLZONE 3 داره رندر میشه یکی برای چشم چپ یکی برای چشم راست, میشه گفت که دو برابر پردازش بخواد البته احتمال نصف شدن رزولوشن رو هم بدین ولی از اونجائی که بازی یک DEFERRED RENDERER هست میشه کاری باG BUFFER کرد که رزولوشن نصف نشه
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,808
نام
امین
جان من کجا گفته 6 میلیون ؟! چند اینچ ؟!

بهترین TV ه 3D تا بحال برای پاناسونیک ه ، سری VT ، سایز 50 اینچش هم احتمالا اینجا بیاد بشه با 3.5 خرید :biggrin1:
منم احساس میکنم خیلی چرت گفته:D 47 بود ! حالا تو نت(پی 30 ورلد بود فکر کنم) گفتن 4 و خورده ای با 2 تا عینک قیمت کردن تو نمایندگی الجی تهران...
امیدوارم همین طور باشه پس میشه 46 ش رو زیر 3 خرید که واقعا عالیه!

والا ما LED سه بعدی در ممالک محروسه :D امارات متحده عربی دیدیم 16.000 درهم :D 5 اینچ! دیگه ایرانو حساب کن :D
5 اینچ؟:D!! کور نمیشن این سوسمار خورها؟:D حالا بی شوخی میشه چه قدر به پول ما ؟! چه مدلی و برندی هست؟
 

SaDrA-HhH

کاربر سایت
Sep 15, 2008
3,831
نام
به یوزر کاربری مراجعه شود
بهترین TV ه 3D تا بحال برای پاناسونیک ه ، سری VT ، سایز 50 اینچش هم احتمالا اینجا بیاد بشه با 3.5 خرید :biggrin1:
والا ما LED سه بعدی در ممالک محروسه :D امارات متحده عربی دیدیم 16.000 درهم :D 50اینچ! دیگه ایرانو حساب کن :D
 
آخرین ویرایش:

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,811
نام
فرخ
ای بابا، تو دیگه چرا؟ :D وقتی میگه تو حالت 3D رو 30fps اجرا میشه یعنی در واقع 60 فریمه چون دوبار داره پردازش میشه. Ninja Theory هم منظورش همین بوده.

Halo هم قطعا با این گرافیک نمیشه با Killzone و Crysis و... مقایسه کرد، قبول نداری؟

S3D برای هر چشم 30 فریم میخواد که در مجموع میشه 60 فریم

ببخشيد اينا را بايد جواب ميدادم .

با كدوم مبحث تكنيكي ومنبع دارين اين حرف را ميزنين ؟ 30 + 30 =60 به همين راحتي ؟ والا من زياد تو خط 3d نيستم ولي...............

اگه به حرف شما باشه بازي در حالت 2d بايد 60 فريم بده ؟ نگيد كه نه ؟ اين فرق داره ؟ و سازنده ها فقط خواستن 3d در 60 باشه و اينو در نظر گرفتن كه همه tv 3d دارن؟؟؟!!!

بازي كه در 2d با سطح جزئيات بالا 60 فريم باشه بنظرم كارش سختر از 3d بودنه .

من كه مطمئنم بازي همون 30 فريمه داره پردازش ميشه حالا اين تكنولو‍ي 3d چطوره ما خبر نداريم .چون اگه بازي 60 فريم باشه و در حالت 3d اين فريم را تقسيم كنه بايد اينو تخمين زد كه بازي در حالت 2d در 60 فريم هست .

شما چطور خبر نداری !؟ پست قبلش مثل 1 سازنده حرفه ای گفتی سخت نیست !!! حالا میگی خبر نداری :-"

مظورمن در مورد فريم هاست ! اونايي كه ميگن عملا 60 فريمه بايد تو حالت 2D فريم 60 بده ما كه بيخبريم ببينم اينيكي خبر دارن ؟!
 
آخرین ویرایش:

mohsen67

کاربر سایت
Dec 6, 2006
519
Cloud Strife
جدیدا ویدئو گیمر بود که با دیدن RAGE حرفاهایی گفت . دیگه کسی به ID شک داشته باشه که دیگه هیچی با نبوغ جانکارمک که هربار با معرفیه موتورهاش یه جهش بزرگ ایجاد کرده . RAGE را کسی تا الان شک نداشته بهش الان تو شک داری حداقل به سابقه و کارمندایی که داره یکم فکر کن .
کرایسیس را هم خیلی زود داری قضاوت میکنی اولین شات های KILLZONE2 هم مالی نبود ! ولی بعدش ؟
CRYTEC هم همیشه یکی از مدعیان تکنولوژی بوده و وقتی خیلی راجت میاند جمله BEST CONSOL GRAPHIC EVER را نام میبرن حتما یه چیزی دارن که این همه راحت دارن ازش حرف میزنن ؟! حداقل تا 10 روز دندون رو جیگر بذار تا E3 بیا همین الانش هم ما چیزی جزء چندتا GIF و عکس از KILLZONE3 ندیدیم !

در نهایت HALO REACH نمیتونم چیزی بگم چون حوصلش را ندارم ولی میای میگی از نظر تکنیکی چیزی نیست واقعا زورم میاد ! برو یرو گیمر و حرفهای DigitalFoundry را بخون که حرفه ای ترین انالیز ها را در مورد گرافیک بازی ها داره وانوم برای بخش بتا و مولتیه بازی .
ببین از الان چقدر راحت دارید برای اینده تصمیم میگیرید 3D عملا هم چیزه خیلی سختی نیست که اینهمه دارید روش مانور میدید و فکر میکنید هیچ شرکتی تواناییش را نداره ؟! و فکر کنی به تنهایی میتونه بازی را در سدر نگه داره .
ببخشيد اينا را بايد جواب ميدادم .

با كدوم مبحث تكنيكي ومنبع دارين اين حرف را ميزنين ؟ 30 + 30 =60 به همين راحتي ؟ والا من زياد تو خط 3d نيستم ولي...............

اگه به حرف شما باشه بازي در حالت 2d بايد 60 فريم بده ؟ نگيد كه نه ؟ اين فرق داره ؟ و سازنده ها فقط خواستن 3d در 60 باشه و اينو در نظر گرفتن كه همه tv 3d دارن؟؟؟!!!

بازي كه در 2d با سطح جزئيات بالا 60 فريم باشه بنظرم كارش سختر از 3d بودنه .

من كه مطمئنم بازي همون 30 فريمه داره پردازش ميشه حالا اين تكنولو‍ي 3d چطوره ما خبر نداريم .چون اگه بازي 60 فريم باشه و در حالت 3d اين فريم را تقسيم كنه بايد اينو تخمين زد كه بازي در حالت 2d در 60 فريم هست .
شما چطور خبر نداری !؟ پست قبلش مثل 1 سازنده حرفه ای گفتی سخت نیست !!! حالا میگی خبر نداری :-"
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
ببخشيد اينا را بايد جواب ميدادم .

با كدوم مبحث تكنيكي ومنبع دارين اين حرف را ميزنين ؟ 30 + 30 =60 به همين راحتي ؟ والا من زياد تو خط 3d نيستم ولي...............

اگه به حرف شما باشه بازي در حالت 2d بايد 60 فريم بده ؟ نگيد كه نه ؟ اين فرق داره ؟ و سازنده ها فقط خواستن 3d در 60 باشه و اينو در نظر گرفتن كه همه tv 3d دارن؟؟؟!!!

بازي كه در 2d با سطح جزئيات بالا 60 فريم باشه بنظرم كارش سختر از 3d بودنه .

من كه مطمئنم بازي همون 30 فريمه داره پردازش ميشه حالا اين تكنولو‍ي 3d چطوره ما خبر نداريم .چون اگه بازي 60 فريم باشه و در حالت 3d اين فريم را تقسيم كنه بايد اينو تخمين زد كه بازي در حالت 2d در 60 فريم هست .

خوب وقتی خبر نداری برای چی پست میدی؟ :D

روش رندر تو بازی هایی که سونی داره میسازه همین طوره... یعنی هر صحنه باید دوبار رندر بشه که 3D واقعی هست نه مثل تکنولوژی چرت و قدیمی که تو Arkham Asylum استفاده شده بود. شما حالا نمی خوای قبول کنی که باید تو 60 فریم رندر بشه دیگه به من مربوط نیست.

اما سازنده ها تایید کردند که بازی تو حالت معمولی هم 30fps ـه اما با افکت های بیشتر... چون در حالت 3D یک سری افکت ها مثل Motion Blur بصورت خودکار بوجود میاد (چشم اینطوری میبینه) یا مثلا به AA کمتری نیازه. اما تو حالت 2D این افکت ها باید وجود داشته باشه. با استفاده از این جور تکنیک ها و تنظیماتی تو انجین بازی، حالت 3D پردازش میشه.
 
  • Like
Reactions: Dinosaur

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,811
نام
فرخ
خوب وقتی خبر نداری برای چی پست میدی؟ :D

روش رندر تو بازی هایی که سونی داره میسازه همین طوره... یعنی هر صحنه باید دوبار رندر بشه که 3D واقعی هست نه مثل تکنولوژی چرت و قدیمی که تو Arkham Asylum استفاده شده بود. شما حالا نمی خوای قبول کنی که باید تو 60 فریم رندر بشه دیگه به من مربوط نیست.

اما سازنده ها تایید کردند که بازی تو حالت معمولی هم 30fps ـه اما با افکت های بیشتر... چون در حالت 3D یک سری افکت ها مثل Motion Blur بصورت خودکار بوجود میاد (چشم اینطوری میبینه) یا مثلا به AA کمتری نیازه. اما تو حالت 2D این افکت ها باید وجود داشته باشه. با استفاده از این جور تکنیک ها و تنظیماتی تو انجین بازی، حالت 3D پردازش میشه.

نه كه الان خودت خيلي خبرته ؟ :biggrin1: چقدر قشنگ توضيح داي اينا را كه خودم هم ميدونستم .منظور من يه چيزه ديگست :biggrin1:

منظورم اينه اگه اينا 60 فريم را براي 3D در نظر گرفتن كه در نهايت ميشه 30 فريم بايد روي 2D اين توانايي را داشته ياشند . خودت هم داري ميگي كه در 3D بعضي افكتها كم ميشه خب نهايتا ميتونه يه امتياز باشه براي توليد 60 فريم بودن كه در 2D اين افكتها پايداره و نميتونن به 60 فريم دسترسي داشته باشند . پس از اين به بعد ياد بگيريد اين چيزها را هم روش اضافه كنيد :biggrin1:

حق با شماست من چیزی خبرم نیست. حرف های خودم رو به خودم تحویل میدی بسیار عالی...

حرفهاي خودت را تحويل ندادم گفتم خودت هم داري ميگي با كاهش افكت ميتونن در 3D به 60 فريم برسن . كلا حرفم اينه كه عملا گرافيكKILLZONE2 با وجود تمامي افكتهاش روي 3D با 60 فريم روي كنسولها غير ممكنه مگر همون چيزهايي كه خودتم گفتي كاهش AA و بلور اينا حالا چه در 3D لازم باشه يا نباشه بالاخره فضا را براي بازيساز ايجاد ميكنه .
 
آخرین ویرایش:

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
نه كه الان خودت خيلي خبرته ؟ :biggrin1: چقدر قشنگ توضيح داي اينا را كه خودم هم ميدونستم .منظور من يه چيزه ديگست :biggrin1:

منظورم اينه اگه اينا 60 فريم را براي 3D در نظر گرفتن كه در نهايت ميشه 30 فريم بايد روي 2D اين توانايي را داشته ياشند . خودت هم داري ميگي كه در 3D بعضي افكتها كم ميشه خب نهايتا ميتونه يه امتياز باشه براي توليد 60 فريم بودن كه در 2D اين افكتها پايداره و نميتونن به 60 فريم دسترسي داشته باشند . پس از اين به بعد ياد بگيريد اين چيزها را هم روش اضافه كنيد :biggrin1:

حق با شماست من چیزی خبرم نیست. حرف های خودم رو به خودم تحویل میدی بسیار عالی...
 

daxpax

کاربر سایت
Feb 27, 2009
1,285
ببخشيد اينا را بايد جواب ميدادم .

با كدوم مبحث تكنيكي ومنبع دارين اين حرف را ميزنين ؟ 30 + 30 =60 به همين راحتي ؟ والا من زياد تو خط 3d نيستم ولي...............

اگه به حرف شما باشه بازي در حالت 2d بايد 60 فريم بده ؟ نگيد كه نه ؟ اين فرق داره ؟ و سازنده ها فقط خواستن 3d در 60 باشه و اينو در نظر گرفتن كه همه tv 3d دارن؟؟؟!!!

بازي كه در 2d با سطح جزئيات بالا 60 فريم باشه بنظرم كارش سختر از 3d بودنه .

من كه مطمئنم بازي همون 30 فريمه داره پردازش ميشه حالا اين تكنولو‍ي 3d چطوره ما خبر نداريم .چون اگه بازي 60 فريم باشه و در حالت 3d اين فريم را تقسيم كنه بايد اينو تخمين زد كه بازي در حالت 2d در 60 فريم هست .



مظورمن در مورد فريم هاست ! اونايي كه ميگن عملا 60 فريمه بايد تو حالت 2D فريم 60 بده ما كه بيخبريم ببينم اينيكي خبر دارن ؟!
مجبور نیستی راجع به چیزی که یک ذره اطلاعات نداری و تحقیق نکردی انقدر با قاطعیت نظر بدی این لینکی رو که میدم بخون اگه مشکل زبان نداری تمام سئوالاتت رو جوای میده
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-stereo-3d-article?page=2
ا
So while we expect to have something special cooking from within Sony R&D utilising the new HDMI protocols, 2D plus depth information probably wouldn't cut it, and crucially, the developers would have little control over how the final image would look. Looking at the HDMI spec, it doesn't seem as though many other options are available, but right there is the use of side-by-side rendering in both full and half modes. We've seen the half-mode in both Invincible Tiger and Avatar, but full side-by-side mode is something completely different, and much more exciting. This would have the PS3 working on the principles of a 2160x720 or 1280x1440 resolution - essentially two complete 720p frames working side-by-side, beamed over to the 3DTV at 60Hz, with the frame then split into two and sent to each eye.
This seems like a likely method for adoption within PS3 and it is borne out by the choice of games that Sony has demoed: WipEout HD runs at a minimum of 1280x1080 with its dynamic resolution in 1080p mode. Similarly, both Super Stardust HD and GT5 run natively at 1280x1080. The showcasing of these particular games suggests that there's horsepower left under the bonnet for a larger-than-720p framebuffer. The nature of stereoscopy itself means that the process of creating the discrete views for each eye needn't be too onerous: while two views need to be rendered, the actual differences between the frames are fairly slight thanks to our eyes being so close together: the frame is prepared once, with one command buffer, and then after it's used to generate the first image the buffer is patched with the other eye's projection matrix and it is rendered again. Compute-heavy stuff, such as shadowing, only needs to be generated one time.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,811
نام
فرخ
مجبور نیستی راجع به چیزی که یک ذره اطلاعات نداری و تحقیق نکردی انقدر با قاطعیت نظر بدی این لینکی رو که میدم بخون اگه مشکل زبان نداری تمام سئوالاتت رو جوای میده

رفتی تو گوگل سرچ کردی ! برات چندتا لینک باز شده , الان شدی با اطلاع ؟

برات گفتم اگه اینطور که شما میگید باید در حالت 2d در 60 فریم باشه از این واضح تر . کیوان بالا گفت با کم کردن aa و بلور اینا میتونن بهش دست یابی کنند حالا هرجند لازم هم نباشه اینا , ولی فضای بیشتر برای بازیساز ایجاد میشه . اگر شما در این باوری که میتونن گرافیک بدون دستکاری در حالت 3d به 60 فریم برسونن این مشکل خودته .
دوستان هم صفحه قبل هم گفتن مثلا NT میگه امکان نداره هیچ بازی به صورت 3D روی کنسولها بیاد اونم در این حد ! حالا اگه یه اژدها پشت دیوار ها بوده ما خبر نداشتیم بکنار !

از الان هم ما نتیجه گرفتیم اگه تا اخر نسل روی کنسولها بازی ای نتونه 3D اجرا بشه از KILLZONE3 عقب میفته ؟! بهتره برم بگم EPIC و CRYTEK و id و....... درشونو تخته کنند چون killzone3 در 3d است .
اینه دیگه حرفتون ؟؟

اگه همین کارم بلد بودی الان از رو معده حرف نمیزدی s3d حداقل حداقل به60hz نیاز داره .در ضمن داری حرف خودم رو بخودم پس میدی چند تا پست بالا تر خودم گفتم الان کیلزون 3 داره در بخش 3d در رزولوشن پائئین تر اجرا میشه و سازنده ها قول دادن شاید بتونن از کم شدن رزولوشن جلو گیری کنن تابلو هست که اون لینکیم که دادم رو هم که نخوندی مگر اصلا لازم نبود چرت پرت هاتو تکرار کنی

جمع کردن اطلاعات سایت ها و نتیجه گیری کلی با تعریف خودت خیلی فرق میکنه که بری حرفها و نوشته های سایت را برام دیکته کنی اینجا ! که فکر کنی من از این تونایی عاجز بوده باشم !
خلاصه بیشتر از این دیگه ادامه نمیدم تا E3 2010 .
 
آخرین ویرایش:

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
حالا یه بارم سر این تاپیک دعوا کنید:D
نمیدونم چیه تا اسم کیلزون میاد همه میخوان بچه ها رو از اشتباهشون در بیارن
بهترین TV ه 3D تا بحال برای پاناسونیک ه ، سری VT ، سایز 50 اینچش هم احتمالا اینجا بیاد بشه با 3.5 خرید
نیما توهم زدی؟
همین v10 بعد 7 ماه رسید ایران 50 اینچش روز اول 4 تومن بود بعد 2 ماه تازه شده 3.800.000!
حالا بهترین تلویزیون سال 2010 که از تکنولوژیه kuru استفاده کرده 3.5؟
حداقل اولین قیمت 50 اینچش 5 تومنه اینو مطمئنم!
 

daxpax

کاربر سایت
Feb 27, 2009
1,285
رفتی تو گوگل سرچ کردی ! برات چندتا لینک باز شده , الان شدی با اطلاع ؟
اینه دیگه حرفتون ؟؟
اگه همین کارم بلد بودی الان از رو معده حرف نمیزدی s3d حداقل حداقل به60hz نیاز داره .در ضمن داری حرف خودم رو بخودم پس میدی چند تا پست بالا تر خودم گفتم الان کیلزون 3 داره در بخش 3d در رزولوشن پائئین تر اجرا میشه و سازنده ها قول دادن شاید بتونن از کم شدن رزولوشن جلو گیری کنن تابلو هست که اون لینکیم که دادم رو هم که نخوندی مگر اصلا لازم نبود چرت پرت هاتو تکرار کنی
 
  • Like
Reactions: mohsen67

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
ما که کلا عادت کردیم بحث سره یخچال هم توی این فروم باشه به هر حال یکی بحث Halo شروع می کنه.
اگه همین کارم بلد بودی الان از رو معده حرف نمیزدی s3d حداقل حداقل به60hz نیاز داره .در ضمن داری حرف خودم رو بخودم پس میدی چند تا پست بالا تر خودم گفتم الان کیلزون 3 داره در بخش 3d در رزولوشن پائئین تر اجرا میشه و سازنده ها قول دادن شاید بتونن از کم شدن رزولوشن جلو گیری کنن تابلو هست که اون لینکیم که دادم رو هم که نخوندی مگر اصلا لازم نبود چرت پرت هاتو تکرار کنی
من خودم یک سوالی داشتم. توی سینما اصولا وقتی فیلمی 2 بعدی ساخته میشه وقتی روی سه بعدی به نمایش در می اید اصولا کیفیت وحشتناک افت می کنه و جای کاراکتر ها بعضی وقت ها رو صفحه عوض میشه. در مورد انیمشن این صدق نمی کنه. حالا می خواستم بدونم درباره بازی این طور هست. یادمه توی CES 2010 یکی از بازی های سه بعدی Gears of War 2 بود. اون نمایش فرقی با الان KZ 3 داشته یا نه ؟
 

daxpax

کاربر سایت
Feb 27, 2009
1,285
ما که کلا عادت کردیم بحث سره یخچال هم توی این فروم باشه به هر حال یکی بحث Halo شروع می کنه.

من خودم یک سوالی داشتم. توی سینما اصولا وقتی فیلمی 2 بعدی ساخته میشه وقتی روی سه بعدی به نمایش در می اید اصولا کیفیت وحشتناک افت می کنه و جای کاراکتر ها بعضی وقت ها رو صفحه عوض میشه. در مورد انیمشن این صدق نمی کنه. حالا می خواستم بدونم درباره بازی این طور هست. یادمه توی CES 2010 یکی از بازی های سه بعدی Gears of War 2 بود. اون نمایش فرقی با الان KZ 3 داشته یا نه ؟
تا حدی که من میدونم الان برای فیلمهائی که به صورت 2 بعدی فیلم برداری میشن چندین روش برای سه بعدی سازی شون استفاده میشه( MAX 3D ,Real D 3D, Dolby 3D , MasterImage 3D هر کدوم روش و الگوریتم خودشون رو برای سه بعدی سازی دارن) base کار هم از کنار هم قرار دادن2 تا تصویر offset در کنار هم تشکیل میشه(یکی برای چشم چپ یکی برای چشم راست) حالا هر چقدر فاصله ی این image ها بیشتر یا کمتر بشن رو کیفیت کار تاثیر میزاره(مثل بوجود اومدنghosting در تصویر). در این روشها ازpolarized lense ها معمولا استفاده میشه ودر بعضی جا ها هم هم عینکهای گرانتر LCD shutter glasses مورد استفاده قرار میگیرن . من فکر میکنم دلیل اینکهloss of color و ghosting در انیمیشن ها کمتره میتونه دقتی باشه که در هنگام کنار هم قرار داد imageیا object ها در کنار هم بکار میره یا اصلا کارتون میتونه با یک نیم نگاه به حالت سه بعدی رندر بشه یعنی در انیمیشن ها هم ما در حالت سه بعدی 2 تا 24 فریم رندر میکنیم.در مورد اینکه بازیها در روشs3d هم دچار ghostingمیشن یا نه 3dtv ها خودشون دارای یک LCD shutter glassesهستن که از عینک های معمولی پولاریزه خیلی پیشرفته تر هستن این عینک ها به جای شیشه ی معمولی از دو ال سی دی تشکیل شده که یک ولتاژی میاد لنز سمت راست رو تاریک میکنه و لنز سمت چپ رو ترنسپرنت و این کار در مرحله ی بعدی به صورت برعکس انجام میشه این عملیات باید با سرعت زیادی انجام بشه که الان حداقل این سرعت باید 120hzباشه اصلا یکی از دلائلی که بازهای سه بعدی به این روش حتما باید 60فریم باشند به خاطر همین سرعت کار عینک هاست اما در مورد 3d در 360 من نمیدونم چجوری میشه بدون hdmi1.4 ما 120hz مورد نیاز3dtvبرسیم
 
  • Like
Reactions: 619

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
فکر نکنم بازی حتما باید 60 فریم اجرا بشه فقط رفرش ریت بره بالا شاید کافی باشه مثلا یه فریم double scan بشه , نمیدونم 360 و ps3 چه جوری سه بعدی میکنن اگه روشای قدیمی باشه رزولوشن نصف میشه ولی روش جدید باشه نصف نمیشه بهش میگن fullhd 3d.
اینجا نوشته:
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=407117
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر