Kena: Bridge of Spirits

BOS.png

سازنده: Ember Lab
ناشر: Ember Lab
سبک: اکشن دونچر
پلتفرم: PS4 , PS5 و PC
تاریخ عرضه: 21 سپتامبر, 2021​

به گفته توسعه دهندگان، Kena: Bridge of Spirits یک بازی اکشن-ماجراجویی داستان محور است که ترکیبی از مبارزات سریع همراه با اکتشاف و مکانیزم های کاملاً سرگرم کننده و جذاب است، بازیکنان در حال جمع آوری موجوداتی دوست داشتنی به نام Rot خواهند بود، بنظر بازی تنوع بالایی خواهد داشت، به خصوص که تریلر اختلاف زیادی بین مکانیک پازل، برخوردها و مناطقی را برای اکتشاف نشان می دهد. "شما در نقش کنا بازی می کنید، او یک راهنمای روح است که به این دهکده فراموش شده سفر کرده و به زودی کشف می کند که بسیاری از روح های به دام افتاده در آنجا وجود دارند." این به ظهور آنتاگونیست های بازی منجر می شود، به ادعای مایکل گایر " Kena در تلاش است تا آزاد شود. برای این کار بازیکنان پازل ها را حل می کنند، سرنخ هایی در محیط پیدا می کنند و با دشمنان می جنگند که همگی به "ساخت و رشد تیم شما(Rot)" منجر می شود. به گفته توسعه دهندگان، بازیکنان می توانند چندین کار مهم انجام دهند و برای پیشرفت بسیار مهم هستند. هرچه Rot بیشتری داشته باشید، قوی تر خواهید بود و توانایی های بیشتری برای باز کردن ابیلییتی ها خواهید داشت. این عنوان برای کنسول‌های PS4 و PS5 در اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

گیم پلی​

Kena: Bridge of Spirits عنوانی اکشن ادونچر است که شامل دوربینی سوم شخص میشود. پلیر کنترل Kena را در دست دارد, یک دختر جوان که ارواح را راهنمایی کرده و قدرت های جادویی دارد.

هنگام مبارزه, پلیر از عصای کنا برای حمله های سبک, سنگین و شارژی استفاده میکند.

آپگرید کردن عصا بهش قابلیت تبدیل شدن به کمان را میدهد.

هنگام دفاع در برابر دشمنان, پلیر میتواند قابلیت Pulse کنا را فعال کند, این قابلیت مانند یک سپر عمل کرده و جانی دارد که پس از حمله دشمن خالی میشود. همچنین به ارائه سرنخ و فعال کردن اشیاء نیز میپردازد.

وظیفه پلیر جمع آوری روح های کوچکی به نام Rot است که با پلیر همراه میشوند, که میتوانند توسط کنا برای تکان دادن اشیاء, عوض کردن شکل و فرم خود, یا پرت کردن حواس دشمنان فرماندهی شوند.

پلیر باید به دشمنان ضربه زند تا رات ها شجاعت کافی را برای پیوستن به مبارزه پیدا کنند.

رات ها میتوانند با انواع کلاه ها شخصی سازی شوند.

بازی از قابلیت های کنترلر DualSense یعنی Haptic feedback برای قدرت های کنا از جمله کمان اسپریتش بهره میبرد.

داستان​

داستان بازی در مکانی خیالی قرار دارد که محل تولد کنا نیست. روستای اصلی, که نقش Hub World اصلی بازی را دارد, در آغاز بازی تبدیل به متروکه شده, چرا که صدها سال پیش دچار یک تراژدی شده است. در طول بازی, کنا این مکان را به حالتی بهبود یافته بازمیگرداند.

در Lore بازی, افراد فوت شده در صورت آسیب دیدگی یا احساس ناکامل بودن میتوانند بین دنیای ارواح و دنیای فیزیکی باقی بمانند. و کنا نیز به عنوان یک راهنمای ارواح, سعی میکند که مشکلات آنها را درک کرده و بهشان برای رفتن کمک کند.

کنا زخمی برروی دست تا شانه اش دارد, این زخم نشان دهنده تجربه حادثه ای آسیب زننده با پدرش است که در بازی طول بازی توضیح داده خواهد شد.

شخصیت های دیگر عبارتند از Saiya و Beni, دو کودک خردسال که برادر نوجوانشان, Taro , روحی ناآرام است که کنا به او کمک میکند.

 
آخرین ویرایش:
@only sony اشتباه گذاشتی :دی

---

نمایش بازی واقعا عالی بود! یعنی یک دنیای فانتزی و جالب داشت، یه جورایی شدیدا حس زلدا میداد! (مخصوصا پیدا کردن اون یارو زیر سنگ قشنگ کپی زلدا بود:)) )
گیم پلیش هم OK بود... نرم و روون بود!
فقط ... تیمشون قبلا تو کار طراحی کاراکتر و ساخت انیمیشن تبلیغاتی بوده! و وقتی این بازی رو میبینم...انگار تناقض داره برام! :)) تیم کوچیکی هم هستن!
هرجوری نگاه میکنم تریلر با توصیفات تیم به هم نمیان!
امیدوارم نتیجه نهایی هم مثل این تریلر تو دل برو باشه! :x
 
@only sony اشتباه گذاشتی :D

---

نمایش بازی واقعا عالی بود! یعنی یک دنیای فانتزی و جالب داشت، یه جورایی شدیدا حس زلدا میداد! (مخصوصا پیدا کردن اون یارو زیر سنگ قشنگ کپی زلدا بود:)) )
گیم پلیش هم OK بود... نرم و روون بود!
فقط ... تیمشون قبلا تو کار طراحی کاراکتر و ساخت انیمیشن تبلیغاتی بوده! و وقتی این بازی رو میبینم...انگار تناقض داره برام! :)) تیم کوچیکی هم هستن!
هرجوری نگاه میکنم تریلر با توصیفات تیم به هم نمیان!
امیدوارم نتیجه نهایی هم مثل این تریلر تو دل برو باشه! :x
اه حواسم نبود . الان درستش میکنم . مرسی :D
 
نمایش بازی عالی بود.
اولین بازی ای بود که با خودم گفتم این CG هست یا in-game؟
اینو رچت نشون دادن که یه Artstyle خفن میتونه اندازه‌ی گرافیک رئال آدم رو تحت تاثیر قرار بده و قدرت کنسول رو نشون بده.
 
Kena مگه مولتی پلتفرم نیست... ولی خداییش عجب بازی توپی به نظر میاد
خداییش اگه دلار مثل 2017 بود، day 1 میگرفتمش

146801

چقدر خوبه این بازی، چه لول دیزاین ماه و رویایی... این و رچت رسما CG های دیزنی رو لگد مال کردن...
 
آخرین ویرایش:
با اینکه تم گوگولی داشت ولی به نظر هاردکور میومد و همه چیش عالی بود
نمیدونم این چه فازی ه که تو bc راه افتاده واسه تعریف از هر چیزی باید یه سری چیزای دیگه رو له کنیم
 
این بازی و رچت بهترین نمایشا برای من بودن.
از طراحی شخصیت اصلی تا آرت‌استایل و گرافیک عالی بازی و همینطور سیستم مبارزات بازی، همه چیز خیلی خیلی خوب بود. اونجایی که یه حرکت میزنه محیط از حالت دارک تبدیل میشه به سبزی و گل و بلبل خیلی خوب بود :D اون گوگولی مگولی سیاهام خیلی دوس داشتنی بود. احتمالا یکی از اهداف بازی نجات دادن و جمع کردن اینا باشه که خیلی هم حال میده :D
اینکه یه همچین تیم کوچیکی تونسته از نظر بصری همچین بازی عالی بسازه به شدت امیدوار میشیم به نسل بعد
 
خیلی خوبه وقتی میبینی دیگه تنها کسی نیستی که عاشق بازی های گوگولی هستی:))
و این و رچت هم حسابی مورد توجه قرار گرفتن:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or