Kena: Bridge of Spirits

BOS.png

سازنده: Ember Lab
ناشر: Ember Lab
سبک: اکشن دونچر
پلتفرم: PS4 , PS5 و PC
تاریخ عرضه: 21 سپتامبر, 2021​

به گفته توسعه دهندگان، Kena: Bridge of Spirits یک بازی اکشن-ماجراجویی داستان محور است که ترکیبی از مبارزات سریع همراه با اکتشاف و مکانیزم های کاملاً سرگرم کننده و جذاب است، بازیکنان در حال جمع آوری موجوداتی دوست داشتنی به نام Rot خواهند بود، بنظر بازی تنوع بالایی خواهد داشت، به خصوص که تریلر اختلاف زیادی بین مکانیک پازل، برخوردها و مناطقی را برای اکتشاف نشان می دهد. "شما در نقش کنا بازی می کنید، او یک راهنمای روح است که به این دهکده فراموش شده سفر کرده و به زودی کشف می کند که بسیاری از روح های به دام افتاده در آنجا وجود دارند." این به ظهور آنتاگونیست های بازی منجر می شود، به ادعای مایکل گایر " Kena در تلاش است تا آزاد شود. برای این کار بازیکنان پازل ها را حل می کنند، سرنخ هایی در محیط پیدا می کنند و با دشمنان می جنگند که همگی به "ساخت و رشد تیم شما(Rot)" منجر می شود. به گفته توسعه دهندگان، بازیکنان می توانند چندین کار مهم انجام دهند و برای پیشرفت بسیار مهم هستند. هرچه Rot بیشتری داشته باشید، قوی تر خواهید بود و توانایی های بیشتری برای باز کردن ابیلییتی ها خواهید داشت. این عنوان برای کنسول‌های PS4 و PS5 در اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

گیم پلی​

Kena: Bridge of Spirits عنوانی اکشن ادونچر است که شامل دوربینی سوم شخص میشود. پلیر کنترل Kena را در دست دارد, یک دختر جوان که ارواح را راهنمایی کرده و قدرت های جادویی دارد.

هنگام مبارزه, پلیر از عصای کنا برای حمله های سبک, سنگین و شارژی استفاده میکند.

آپگرید کردن عصا بهش قابلیت تبدیل شدن به کمان را میدهد.

هنگام دفاع در برابر دشمنان, پلیر میتواند قابلیت Pulse کنا را فعال کند, این قابلیت مانند یک سپر عمل کرده و جانی دارد که پس از حمله دشمن خالی میشود. همچنین به ارائه سرنخ و فعال کردن اشیاء نیز میپردازد.

وظیفه پلیر جمع آوری روح های کوچکی به نام Rot است که با پلیر همراه میشوند, که میتوانند توسط کنا برای تکان دادن اشیاء, عوض کردن شکل و فرم خود, یا پرت کردن حواس دشمنان فرماندهی شوند.

پلیر باید به دشمنان ضربه زند تا رات ها شجاعت کافی را برای پیوستن به مبارزه پیدا کنند.

رات ها میتوانند با انواع کلاه ها شخصی سازی شوند.

بازی از قابلیت های کنترلر DualSense یعنی Haptic feedback برای قدرت های کنا از جمله کمان اسپریتش بهره میبرد.

داستان​

داستان بازی در مکانی خیالی قرار دارد که محل تولد کنا نیست. روستای اصلی, که نقش Hub World اصلی بازی را دارد, در آغاز بازی تبدیل به متروکه شده, چرا که صدها سال پیش دچار یک تراژدی شده است. در طول بازی, کنا این مکان را به حالتی بهبود یافته بازمیگرداند.

در Lore بازی, افراد فوت شده در صورت آسیب دیدگی یا احساس ناکامل بودن میتوانند بین دنیای ارواح و دنیای فیزیکی باقی بمانند. و کنا نیز به عنوان یک راهنمای ارواح, سعی میکند که مشکلات آنها را درک کرده و بهشان برای رفتن کمک کند.

کنا زخمی برروی دست تا شانه اش دارد, این زخم نشان دهنده تجربه حادثه ای آسیب زننده با پدرش است که در بازی طول بازی توضیح داده خواهد شد.

شخصیت های دیگر عبارتند از Saiya و Beni, دو کودک خردسال که برادر نوجوانشان, Taro , روحی ناآرام است که کنا به او کمک میکند.

 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
این انیمیشن کوتاه از آخرین پروژشون که مال 4 سال پیشه رو ببیند خیلی قشنگه :



کاملا معلوم ـه با یـ استایل و اتمسفر به شدت نابود کننده ای طرفیم \m/

پ.ن : از اونجایی که 4 سال ـه هیچ فعالتی نداشتن یعنی تمام این مدت داشتن رو Kena کار میکردن تاریخ انتشارش نباید زیادی دور باشه
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
آرت استایل خارق العاده ای داشت ولی گیمپلی!؟ من خیلی بازی رو پسند کردم ولی فکرنکنم در گیمپلی اثر پیشگامی باشه و احتمالا در نهایت نقطه قوت اصلی بازی گرافیک بصری و داستان (؟) خواهد بود
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
آرت استایل خارق العاده ای داشت ولی گیمپلی!؟ من خیلی بازی رو پسند کردم ولی فکرنکنم در گیمپلی اثر پیشگامی باشه و احتمالا در نهایت نقطه قوت اصلی بازی گرافیک بصری و داستان (؟) خواهد بود
محیط های بازی هم خیلی باحاله:D وقتی دشمنا رو شکست میدی دوباره همه چی سبز میشه
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
آرت استایل خارق العاده ای داشت ولی گیمپلی!؟ من خیلی بازی رو پسند کردم ولی فکرنکنم در گیمپلی اثر پیشگامی باشه و احتمالا در نهایت نقطه قوت اصلی بازی گرافیک بصری و داستان (؟) خواهد بود
موافقم ،سازنده بازی اولشه ، کار بزرگیم برداشتن ، باید اطلاعات و تریلر های بیشتری نشون بدن که آدم بفهمه بازی چطوره

ولی بیشتر از گیم پلی من بیشتر نگران وسعت محیط بازی و مدت زمانش هستم ...
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,253
نام
امیر حسین

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر