Multi Platform JUDAS

سازنده
Ghost Story Games
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
Ghost Story Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1670553439143.png

Ghost Story Games استودیویی که Ken Levine خالق افسانه ای سری Bioshock تاسیس کرد بالاخره Judas را معرفی کردند.

Judas یک شوتر اول شخص داستانی است که توسط Ghost Story Games، استودیویی به رهبری کن لوین، مدیر System Shock 2، BioShock و BioShock Infinite توسعه یافته است.

این بازی برای رایانه های شخصی (از طریق Steam و فروشگاه Epic Games)، ایکس باکس سری X|S و پلی استیشن 5 عرضه می شود.

تیم پشت بازی همان Irrational Games سازنده بایوشاک است که تعطیل شده بود. سرپرستی بازی به عهده ی کن لوین خالق Bioshock گذاشته شده و ده ها توسعه دهنده سابق Irrational Games لوین را یاری می دهند.

روایت کوتاه از داستان بازی:

سفینه ای در حال تلاشی و نقشه فراری ناامیدانه

یهودای مرموز و پریشان! تنهاترین امیدت برای بقا اتحاد است یا شکستنش با خصم ترین دشمنان. برای بازسازی خرابه ای که به ارث گذاشته ای آمدی یا رها کردن و به تماشا نشستن سوختنش؟

تریلر معرفی در TGA 2022:
 
آخرین ویرایش:
عجیبه تاپیک بازی فقط 2 صفحه جلو رفته . ناسلامتی بازی یکی از خفن ترین بازی سازهای صنعت گیم قراره بیاد ها ...
مصاحبه هم دیدم به احتمال فراوان با یکی از تاثیرگذارترین بازی های چند سال اخیر مواجه هستیم و ممکنه تاثیری که دارک سولز و میازاکی رو خیلی از بازی ها گذاشتن ، Judas هم بذاره و کلا سبک و سیاق خیلی از بازی ها رو عوض کنه .
 
ign یک مصاحبه اختصاصی با ken levine انجام داده که اطلاعات جالبی از گیمپلی بازی داده و چندتا معرفی از کاراکتر های بازی درش انجام شده. این لینک کاملش هست که یک نسخه کوتاه شده هم داره که توصیه میکنم اگه ویدئو طولانی رو نمیخواید ببینید حتما اون ویدئو 7 دقیقه ای خلاصه رو ببینید. من قبل دیدنش نظر خاصی راجب بازی نداشتم ولی بعد دیدن اون تیکه کوتاه واقعا عاشق بازی شدم\m/
 
آخرین ویرایش:
مشخصاتى كه از مدل غير خطى بودنش دادن يكم نگران كنندس.
نميدونم چطور منظورمو برسونم ولى به طور كلى اگه در يه لول خاصى پياده نشه همين ميتونه بشه يه چماق كه بكوبنش تو سر بازى.
 
ضمن اینکه امیدوارم موفق بشن به طور کامل، خیلی دوس دارم بدونم از المان‌های روگ‌لایک/لایت چطور توی اتفاقات داستانی استفاده کردن. قطعا کن لوین و تیمش ایده‌های جالب و جدیدی داشتن برای این موضوع. گیم‌پلی هم شدیدا جوابه و ارزش تکرار رو بالا میبره. همون سری بایوشاک هم کلی حرکت میشد زد توی مبارزات به لطف تنوع خوب سلاح‌ها و اسپل‌ها. حالا اینجا همون گیم‌پلی رو با روگ‌لایک/لایت قاطی کنی چه شود. رو کنسول شوتر اول شخص که روگ هم باشه خیلی کم داریم و واقعا منتظر این بازیم.
 
فوری
شرایر: تمام 15 عضو اصلی و اولیه Ghost Story Games، استدیو رو ترک کردند!!!!!!!!!!!!!!!!!
همون برزخ توسعه که می‌گفتن درست می‌گفتن. یا کنسل می‌شه یا یک عنوان متوسط می‌شه با این وضعیت. اصلا وایب خوبی نمی‌ده دیگه.
هرچند فکر نکنم تیک-تو اهل کنسل کردن باشه ولی یادمه گفته بودن که مارس ۲۰۲۵ میاد :))
 
فوری
شرایر: تمام 15 عضو اصلی و اولیه Ghost Story Games، استدیو رو ترک کردند!!!!!!!!!!!!!!!!!
این کن لوین آخر مدیریت یاد نگرفت. سر بایوشاک اینفینیت تیم همش تو کرانچ و تغییر جهت پروژه بود.
 
فوری
شرایر: تمام 15 عضو اصلی و اولیه Ghost Story Games، استدیو رو ترک کردند!!!!!!!!!!!!!!!!!
توییتش رو دیدم ، منظورش الان نیست که میگه ده ساله irrational games بسته شده و لوین ghost stories رو راه انداخته که تا الان هیچ بازی نداده بیرون و از دم 15 نفری که از روز اول باهاش بودن الان دیگه نیستن و رزومه کاریشون داغون شده و این حرفا.
سر هر دو تا بایوشاک هایی که لوین کارگردانی کرد همین قضایا بود که مدیریت درست درمونی نداره بخاطر ایده پردازی هاش همش تغییر میکنه بازی و خیلی کشش میده ( Perfectionist ـه ) .
 
توییتش رو دیدم ، منظورش الان نیست که میگه ده ساله irrational games بسته شده و لوین ghost stories رو راه انداخته که تا الان هیچ بازی نداده بیرون و از دم 15 نفری که از روز اول باهاش بودن الان دیگه نیستن و رزومه کاریشون داغون شده و این حرفا.
سر هر دو تا بایوشاک هایی که لوین کارگردانی کرد همین قضایا بود که مدیریت درست درمونی نداره بخاطر ایده پردازی هاش همش تغییر میکنه بازی و خیلی کشش میده ( Perfectionist ـه ) .
بازی قطعا از زمان معرفیشم باز ریبوت شده
چون زمانی که معرفی شد، جف کیلی تو TGA گفت من رفتم بازی هم کردم...

به سرعت باید بالا سر استدیو، یک تهیه کننده بفرستند، وگرنه معلوم نیست واقعا چیکار می خواد کنه، سر infinite هم همین اتفاق افتاد، رادفرگوسن رو فرستادن استدیو، تا هر وقت از این فکرا به سرش زد، یدونه پسی به لوین بزنه:دی
وگرنه تا الان infinite هم منتشر نشده بود:دی

کوجیما یک حرف خیلی خوبی می زنه، میگه تو جریان ساخت بازی، ایده های جدید به سراغ ذهن آدم میاد، ولی تمام ایده های جدید رو باید ببریم برا پروژه بعدی، و این فرمول رو باید تو هر پروژه اجرا کرد...
 
بهتره یه ریمیک از BioShock اولی بسازن همرو راحت کنن . بنظرم اون بازی با اون محیط ها و اتمسفر بینظیرش یکی از بهترین ریمیک های تاریخ میشه و قطعا هایپش بیشتر از جوداسه

لزومی هم نداره حتما کن لوین ریمیک کنه
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Scαrface
بهتره یه ریمیک از BioShock اولی بسازن همرو راحت کنن . بنظرم اون بازی با اون محیط ها و اتمسفر بینظیرش یکی از بهترین ریمیک های تاریخ میشه و قطعا هایپش بیشتر از جوداسه
وقتی هد استودیو کسیه که تکلیفش با خودش معلوم نیست ریمیکم بخواد بسازه همین بساطو راه میندازه که همرو فراری بده.
این همه سال تو این صنعت حضور داشته ولی هنوز مدیریت نفراتشو یاد نگرفته خیلیه!زحمات n نفر آدمم به باد فنا میده با این وضعیت!
 
وقتی هد استودیو کسیه که تکلیفش با خودش معلوم نیست ریمیکم بخواد بسازه همین بساطو راه میندازه که همرو فراری بده.
این همه سال تو این صنعت حضور داشته ولی هنوز مدیریت نفراتشو یاد نگرفته خیلیه!زحمات n نفر آدمم به باد فنا میده با این وضعیت!
مگه باید خود کن لوین این ریمیک رو بسازه . هستن استدیو هایی که به بهترین شکل BioShock رو ریمیک کنن . شخصا دوست دارم بسپارنش به مدیریت سونی
 
بهتره یه ریمیک از BioShock اولی بسازن همرو راحت کنن . بنظرم اون بازی با اون محیط ها و اتمسفر بینظیرش یکی از بهترین ریمیک های تاریخ میشه و قطعا هایپش بیشتر از جوداسه

لزومی هم نداره حتما کن لوین ریمیک کنه

بایوشاک جدید رو پنج سال پیش اعلام کردند با یک استودیو جدید دارند می‌سازند.

Screenshot_۲۰۲۵-۰۲-۱۹-۱۲-۰۹-۴۴-۲۰۷-edit_com.twitter.android.jpg

طبق اگهی های استخدام که فکر کنم یکی دو سال پیش برای استودیو اومده بود بازی هنوز در حال ساخته و‌ کنسل نشده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or