Jade Empire

سلام


همون طور که فهمیدین بازی Jade Empire که توسط BioWare منتشر شده بود اونم برا Xbox حالا خبر رسیده که این بازی برای PC هم قراره بیاد و و تا حالا سه تا شات از بازی منتشر شده و نکاتی هم گفته شده.

در این بازی نکاتی اضافه شده که در زیر مییارمش.

Customizable, intuitive controls including support for game-pads and keyboard/mouse

Increased graphics resolutions and new visual effects

New monsters and enemies

New fighting styles

Improved combat AI and difficulty levels

New world map interface

سعی میکنم که در ادمه خبر هایی از این بازی رو که قراره برای PC بیاد و ماکروسافت در حال حاضر ناشره شه رو بزارم.

خداحافظ
 

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
سلام

Jade Empire PC

T0_-1_1353753.jpg

سال گذشته بازی Jade Empire در سبک RPG که توسط شرکت BioWare ساخته شده بود برای کنسول Xbox راهی بازار شد... این بازی نه تنها دارای داستان سرگرم کننده و جذابی بود که بر پایه ی یک افسانه ی چینی بود...بلکه دارای یک سیستم مبارزه ای بسیار مهیج مبتنی بر روش ها و هنر های رزمی نیز بود..

بدنبال موفقیت فوق العاده ی این بازی بر روی Xbox ، شرکت BioWare سرانجام تصمیم گرفت که این عنوان را بر روی PC نیز بیاورد..

اما بجای اینکه این بازی یک راست از نسخه ی Xbox به PC پورت شود ، نسخه ی PC بازی Jade Empire شامل یک سری تغییرات ، و ویژگی های جدید خواهد بود..

منوط به قدرت PC که این بازی بر روی آن اجرا می شود ، بازیکنان شاهد بهبود و ارتقا در گرافیک بازی و همچنین کوتاه تر شدن زمان Load بازی خواهند بود ...
علاوه بر مزیت رزولوشن بالا تر، در نسخه ی PC شاهد ارتقا و بهبود گرافیک و افکت های بازی و همچنین جزییات بیشتر محیط ها و دنیای بازی خواهیم بود...


T0_-1_1353748.jpg

غیر از ارتقا در گرافیک ، نسخه ی PC دارای تعدادی ویژگی و مضمون جدید نیز میباشد...که از آن جمله میتوان به سبک های مبارزه ای جدید در بازی اشاره کرد...

نسخه ی اولیه به بازیکنان اجازه میداد که در سبک های مبارزه ای گسترده و متنوعی ماهر و خبره شوند ..همچنین بازی شامل تعداد بسیار زیادی Magic (جادو) بود و حتی در مبارزه قابلیت تغییر شکل دادن و تبدیل شدن به شیاطین بسیار نیرومند نیز وجود داشت.

تیم سازنده افزودن حداقل 2 سبک جدید به نسخه ی PC بازی را تایید کرده...یکی سبک جدید Viper که دشمنانتان را مسموم میکند و به آهستگی ، در برهه ی زمانی خاصی سبب آسیب رساندن به آن ها می شود...و دیگری سبک جدید Iron Palm که علیرغم کندی آن قدرت انهدام باور نکردنی دارد...همچنین تیم سازنده تایید کرده که قابلیت ارتقای یک تعداد سلاح جدید نیز به بازی افزوده شده که شما می توانید آن ها را در پایان بازی بدست آورید. تیم سازنده در این مورد به جزییات بیشتری اشاره نکرد..

تیم سازنده همچنین افزوده است که برای کنترل بازی علاوه بر کیبورد و ماوس از گیم پد نیز پشتیبانی شده است...بگفته ی تیم سازنده مبارزه در نسخه ی جدید از توازن بهتری برخوردار است..

T0_-1_1353747.jpg


با توجه به انتقادات تعدادی از بازیکنان از هوش مصنوعی بازی در نسخه ی Xbox ، شرکت BioWare تصمیم به ارتقا و بهبود هوش مصنوعی بازی گرفت تا ماجراجویی دشوار تری را برای بازیکنان PC فراهم آورد...

مطابق انتظار این بازی همچنین شامل یکسری موجودات و یکسری آیتم های جدید نیز میباشد اما تیم سازنده درمورد اینکه آیا عنصر داستانی جدید و یا مکان جدیدی به بازی افزوده شده یا نه احضار نظری نکرده است...با این حال داستان نسخه ی اولیه به اندازه ی کافی خوب بود که حتی اگر این عمل نیز صورت نگرفته باشد کسی شاکی نشود...
هنوز تاریخ انتشاری توسط مایکروسافت برای این بازی تعیین نشده...
 
آخرین ویرایش:

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,787
نام
امین
فرزاد این 2 مطلب که میتونست بره صفحه ی اول سایت
81.gif

خوراکش فقط 4 خط اضافه تره ها!!!!!!
به هر حال ممنون خیلی عالی بود.
باید بازی جالبی باشه ولی برای طرفداراش
72.gif
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,542
نام
محمدرضا . م
سلام

اول در مورد بازی اینو بگم.

من تمام تریلر های بازی رو که برای Xbox بود دارم و دیدم.

باید بگم سبک مبارزه این بازی با دیگر بازی های شبیهش فرق داره.کومبو ها در این بازی خیلی خوب کار شده . بیشتر با نیزه و وسایل مربوط یه چینی ها در گیر هستش.

کلا این جور که من از تریلر ها فهمیدم البته برای Xbox اینو بگم که :

اون عکسی که من در اول این تاپیک گذاستم رو ببینید.این مرد یه فرد شروری هستش که در سرزمین به چین خونریزی به پا میکنه.شما در نقش یک ادم جوان در بازی هستید.

در کو هها و سرزمین چین.با موسیقی سبک خاص خودش.در حال تمرین در زمینه مبارزه.که در رویای خود میبینید که این مرد شرور پدر شما رو میکشه.حالا این پسره از کجا میفهمه که این واقعیت خدا میدونه:-" :-" .ولی شما در نقش این مرد جوان بازی رو شروع میکنید برای انتقام گرفتن از این بابا شروره.

کلا سبک مبارزه ای بازی خیلی جالب بود.من تا حالا این سبک مبارزه رو توی هیچ بازی ندیدم.البته شاید Fable بشه تا حدودی شبیهش باشه.البته شاید.این جور که من از تریلر هاش دیدم.

در مورد گرافیک بازی هم بزار ببینیم BioWare میخواد چه گلی به سر ما PC باز ها بزنه . چه تغییری قراره رخ بده.بهتره منتظر بمونیم.

خداحافظ
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,542
نام
محمدرضا . م
سلام

همون طور که توی تاپیک اخبار داغ بازی ها گفتم حق انتشار بازی Jade Empire به کمپانی 2k رسید.به خاطر همین سایت بازی یه سری تغییرات اعمال کرده که در اول کار اوردن شات های جدید برای این بازیه.دیدنش ضرر نداره.



اینم سایت رسمی بازی :

سایت رسمی بازی

خداحافظ
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,542
نام
محمدرضا . م
سلام

به شدت منتظر این بازی هستم به طوری که هر شب بعداز اومدن از سر کار 4-5 بار سایت های تورنت رو چک میکنم که این بازی کی می یاد تورنتش.این بازی قراره 26 فوریه منتشر بشه.

سایت IGN اولین سایتی هستش که به نسخه PC بازی نمره داده.اینم نمره های این سایت.به نظر خوب می یاد.IGN که از بازی خیلی تعریف کرده.


خداحافظ
 

beh1382

کاربر سایت
Nov 27, 2006
795
نام
behrooz
البته با توجه به شات هایی که گذاشتی شک دارم گرافیک بالایی داشته باشه
یه خورده در مورد روند بازی توضیح بدید:exclaim:
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,542
نام
محمدرضا . م
سلام

خب دیشب این بازی رو گرفتم و به آرزوی 2 سالم برای بازی کردن این Jade Empire رسیدم. یادمه هر سال یه بازی خوب توی این موقع سال می یاد. این بازی دو تا DVD هستش و از من می شنوید وقتی بازی رو گذاشتید توی دستگاه و AutoRUn اومد بالا.یکم صبر کنید و به موسیقی اول Auto Run گوش بدین.من کل SoundTrack های این بازی رو 1 سالی هست که دارم.

فقط رسیدم 5-10 دقیقه بازی کنم. فعلا. بازی از نظر گرافیک خوبه.شاهکار نیست ولی خوبه رو به بالاس. کنترل بازی کاملا با موس و کیبورد هستش و این یه مدل رو خیلی هستم باهاش.کنترل بازی هم تا اینجا من توش مشکلی ندیدم.ولی بازی توی انتخاب شخصیت ها خیلی محدوده.یادمه یکی از ایرادات بازی رو که GS گرفته بود قابلیت Customize کردن شخصیت ها رو خیلی ندارین.الان دارم می بینم که اره GS کاملا درست میگه و مشکل بهینه کردن شخصیت رو دارین.مپ بازی هم خیلی بزرگه و کاملا از یک بازی RPG تبعیت می کنه.

امیدوارم بتونم در عرض 20-25 ساعت بازی رو تموم کنم.اخه IGN تایم تموم کردن بازی رو 20-25 ساعت زده بود.

خداحافظ
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر