Itagaki: آن‌هایی که Preview می‌نویسند مهارت کافی را ندارند

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
devils_third.jpg




خالق عناوینی چون Dead or Alive و Ninja Gaiden، آقای Tomonobu Itagaki معتقد است کسانی که بازیش را تجربه کردند مهارت کافی برای انجامش را نداشتند.

او این صحبت‌ها را در جواب Previewهای منتشر شده برای Devil's Third توسط Eurogamer و Videogamer زده است که وضعیت بازی را "فاجعه‌بار" و "بدترین بازیی که Nintendo منتشر کرده است" خوانده‌اند.
او در پروفایل شخصی خود چنین توضیح می‌دهد:
دوستان، من بالاخره متوجه بازخوردها شدم. Devil's Third بازی است که مهارت گیمر را بازتاب می‌دهد.
او همچنین بخش مولتی‌پلیر را در یک کلمه عالی توصیف کرده است.
هفته‌ی گذشته هم Itagaki کنترلر استاندارد WiiU را برای این بازی نامناسب خواند و دلایل زیر را برشمرد:
1-دکمه‌های چهاروجهی بسیار به هم نزدیک هستند و ممکن است شما دکمه‌ای اشتباهی را فشار دهید.
2-فاصله‌ی 2 آنالوگ از هم بسیار زیاد است و کنترل شما بر بازی را کم می‌کند.
3-Devil's Third بازیی است که وقت زیادی را می‌طلبد و کنترلر اصلی با وزن زیاد خود شما را خسته خواهد کرد.


Devil's Third در تاریخ 28 August عرضه خواهد شد.



منبع
 
نمی دونم اصل قضیه ی تغییر وحشتناک بازی از چیزی که بود به چیزی که شد تقصیر کی بوده (از وقتی روی Wii U معرفی شد این شکل و شمایل جدید رو به خودش گرفت) ولی چیزی که من می بینم عین اینه که یکی از اینا خواسته یه تراویس تاچ داون با یه نمه خشونت بیشتر بسازه ! :دی

من ارتباط بین بد بودن سیستم مبارزه و خوب نبودن boss ها و مشکلات دوربین و امثالهم رو با Wii U , درک نمیکنم ؟ (طبق preview یوروگیمر)
از نظر من این بازی حتی اگر برای PS One یا N64 یا ... هم میخواست بیاد که ربطی نداره که بخواد در سیستم مبارزه و دوربین و غول آخر ها و .. مشکل داشته باشه .
نمیدونم یعنی واقعا معلوم نیست سازندگان این بازی نتونستند در موارد ذکر شده خوب کار کنند ؟
ممنون
 
نمی دونم اصل قضیه ی تغییر وحشتناک بازی از چیزی که بود به چیزی که شد تقصیر کی بوده (از وقتی روی Wii U معرفی شد این شکل و شمایل جدید رو به خودش گرفت) ولی چیزی که من می بینم عین اینه که یکی از اینا خواسته یه تراویس تاچ داون با یه نمه خشونت بیشتر بسازه ! :دی
بالاخره بازی چند سال خبری ازش نبود،این همه تغییرات عادی هست حتی اگر نینتندو باعث تغییر ظاهری بازی شده نینتندو نگفته بیا بتنگ تو گیم پلی بازیت:d
 
من ارتباط بین بد بودن سیستم مبارزه و خوب نبودن boss ها و مشکلات دوربین و امثالهم رو با Wii U , درک نمیکنم ؟ (طبق preview یوروگیمر)
از نظر من این بازی حتی اگر برای PS One یا N64 یا ... هم میخواست بیاد که ربطی نداره که بخواد در سیستم مبارزه و دوربین و غول آخر ها و .. مشکل داشته باشه .
نمیدونم یعنی واقعا معلوم نیست سازندگان این بازی نتونستند در موارد ذکر شده خوب کار کنند ؟
ممنون

تمام اینایی که میگی درست ، کسی هم کاری با ایناش نداره. ولی مسئله اینجاست که این اون چیزی نیست که معرفی شد ، هست ؟
من بحثم اصن روی اینا نیست ، نمی دونم شاید درست متوجه منظورم نشدید. من مشکلم با اون روندی هست که بازی رو از چیزی که بود تبدیل کرد به چیزی که هست ! اینکه بازی الان چه مشکلاتی پیدا کرده و ... اصن روی صحبت من نیست !

بالاخره بازی چند سال خبری ازش نبود،این همه تغییرات عادی هست حتی اگر نینتندو باعث تغییر ظاهری بازی شده نینتندو نگفته بیا بتنگ تو گیم پلی بازیت:d

من این تغییر گیم پلی ای که میگی رو از همون تغییر ماهیت بازی می بینم ! اون بخش FPS ـش قشنگ زور چپون به نظر میومد :دی حالا بعداً قشنگ معلوم میشه کی این وسط چیکاره بوده ، ولی ایتاگاکی بچه ی دوساله و تازه وارد به دنیای گیم نیست که ندونه چه جوری باید بازی بسازه ، وقتی فلانی فقط میاد بازیش رو حمایت میکنه و روش سرمایه گذاری میکنه قطعاً می خواد بازی باب میل خودش ساخته بشه :دی

===

آهان
بخشید دقیقا بد فهمیدم من ! , ولی من تاجایی که میدونم در حتی بایو 2 هم نینتندو در روند گیم دیزاین و ساخت بازی هم خیلی دخالت نداشت , (به جز مثلا اون لباس ها و اینجور چیزا) اینم به نظرم همینطوره , اینکه شما تقریبا میگید یک چیز دیگه شده هم باز به نظرم بیشتر مقصر اصلیش سازنده هست , اما خوب این نظر منه و طبیعتا نظر شخصی میتونه واقعیت هم نباشه . من برای این بیشتر میگم که مقصر اصلی ناشرش نیست که چون چرا برای مثال fatal frame یا bayo2 زیاد تغییر نداشتند نسبت به چیزی که باید باشند ؟
ممنون

حالا بعد از عرضه ی بازی و جدا شدن ایتاگاکی هر کسی هر چی تو دلش بوده میریزه بیرون :دی اون موقع معلوم میشه دقیقاً تقصیر کی بوده ولی بنا به سابقه ای که از ایتاگاکی سراغ دارم ، من بیشتر نظرم روی اینه که ساختن همچین چیزی ازش خواسته شده و اون چیزی که قرار بوده باشه نیست. همین بنیامین هم یه سری خبراش رو اوایل برام فرستاد که نینتندو از ایتاگاکی خواسته که این بازی براش ساخته بشه و این حرفها و ... و به خاطر همینم فکر میکنم وارد شدن یه چیزایی به گیم پلی که قبلاٌ حضور نداشتن جزو انتظارات ناشر بوده !
 
آخرین ویرایش:
تمام اینایی که میگی درست ، کسی هم کاری با ایناش نداره. ولی مسئله اینجاست که این اون چیزی نیست که معرفی شد ، هست ؟
من بحثم اصن روی اینا نیست ، نمی دونم شاید درست متوجه منظورم نشدید. من مشکلم با اون روندی هست که بازی رو از چیزی که بود تبدیل کرد به چیزی که هست ! اینکه بازی الان چه مشکلاتی پیدا کرده و ... اصن روی صحبت من نیست !

آهان
بخشید دقیقا بد فهمیدم من ! , ولی من تاجایی که میدونم در حتی بایو 2 هم نینتندو در روند گیم دیزاین و ساخت بازی هم خیلی دخالت نداشت , (به جز مثلا اون لباس ها و اینجور چیزا) اینم به نظرم همینطوره , اینکه شما تقریبا میگید یک چیز دیگه شده هم باز به نظرم بیشتر مقصر اصلیش سازنده هست , اما خوب این نظر منه و طبیعتا نظر شخصی میتونه واقعیت هم نباشه . من برای این بیشتر میگم که مقصر اصلی ناشرش نیست که چون چرا برای مثال fatal frame یا bayo2 زیاد تغییر نداشتند نسبت به چیزی که باید باشند ؟
ممنون
 
من این تغییر گیم پلی ای که میگی رو از همون تغییر ماهیت بازی می بینم ! اون بخش FPS ـش قشنگ زور چپون به نظر میومد :دی حالا بعداً قشنگ معلوم میشه کی این وسط چیکاره بوده ، ولی ایتاگاکی بچه ی دوساله و تازه وارد به دنیای گیم نیست که ندونه چه جوری باید بازی بسازه ، وقتی فلانی فقط میاد بازیش رو حمایت میکنه و روش سرمایه گذاری میکنه قطعاً می خواد بازی باب میل خودش ساخته بشه :دی
این تغییرات کار تیم سازنده هست چون بشدت دارن ازش دفاع و تعریف می کنن.
خودش پارسال گفت 90 درصد کانسپت بازی تغییری نداشته و 10 درصد تغییر رو به خاطر همکاری با nintendo می دونه.
 
کاری به Devil's Third و حرفای بیخود ایتاگاکی در مورد Wii U ندارم، ولی اینکه اکثر پیشنمایش نویسا و منتقدا به اندازه کافی مهارت برای سنجش درست گیم پلی رو ندارن یه فکته و بارها خودم توی نقداشون این مورد رو به چشم دیدم.

به نظر من مشکل از ایتاگاکی و امثالش نیست (اونم ایتاگاکی ای که فاز بازیاش از خیلیا جداس :دی) ، مشکل از نینتندو ـه :دی کسایی مثل ایتاگاکی ، کامیا و ... استانداردهای بازیسازیشون با اون چیزی که نینتندو و فن هاش انتظار دارن کیلومترها فاصله داره :دی قطعاً انتظارات و استاندارد های نینتندو توی روند ساخت بازی بی تاثیر نبوده ، همونطور که توی بیونتا 2 و کرکترش تاثیر داشت :دی نینتندو ، عزیزم از HnS ها بکش بیرون ، هر بازی ای رو نمیشه به سلیقه ی نینتدویی تغییر داد :دی

Nah :دی
احسان همین الان نگاه کنی بازی پره از صحنه های خشونت آمیزه و حتی بخشای +18 هم توش هست پس اینکه بگیم نینتندو سر این قضیه مقصره و نزاشته سازنده چیزی که میخواد رو بسازه خیلی بی انصافیه :دی تا اونجایی هم که یادمه بعد از جریانات خدا بیامرز THQ خود ایتاگاکی میگفت حاضر نبوده با ناشرای دیگه کار کنه چون نمیخواسته بازیش رو سانسور یا طبق سلیقه اونا بسازه :دی وقتی اینجوری به قضیه نگاه کنی معلومه که نینتندو دستش رو باز گذاشته برای همین باهاشون همکاری کرده.

در مورد Bayo 2 هم والا تا اونجایی که میدونم بازی نه تنها بد نشد و نینتندو خرابش نکرد بلکه همه کسایی که بازیش کردن میگن یه سر و گردن از نسخه 1 بالاتره :دی توی تریلراش هم که معلوم بود که بازی هنوز اون حالت خاص (!) خودش رو داره و نینتندو نیومده بزنه بازی رو کامل سانسـور کنه، اصلا باکس آرت بازی رو نگاه کنی خودش گویای همه چیز هست :دی (حتی یکی از باسای Bayo 2 چند وقت پیش یکم سر و صدا کرده بود سر همین جریانات +18 و اتفاقی که به نظر میومد توی باس فایت رخ میده :دی )

کلا تا اینجایی که من پیگیر بازیای Action نینتندو بودم، نه تنها نینتندو به سازنده ها فشار نمیاره بلکه به نظر میاد دستشون رو باز میزاره و آزادی خوبی بهشون میده :دی حالا یه سازنده مثل Platinum میاد شاهکاری مثل Bayo 2 تحویل میده، یه سازنده هم مثل Itagaki میاد Devil's Third رو میسازه که هنوز نیومده مشخصه چجور بازییه.
 
آخرین ویرایش:
اکثر سازنده های معروف قبلا در قالب تیم ها یا شرکتهای کار میکردن که مدیر مستقل داشته و خیلی از کارها رو کسان دیگه انجام میدادن و بستر و برای اونها فراهم میکردن ولی وقتی خودشون میخوان مستقل باشن و خودشون استودیو تاسیس کنن قطعا دچار چند وظیفه گی و عدم تمرکز روی استعداد اصلیشون میشن و نتیجش هم میشه یکی مثل ایتاگی
 
یک نسخه از بازی با تمرکز بر روی multiplayer روی PC منتشر می شه ، ناشر بازی خود Valhalla Game Studios اه.....

آخه این نینتندو چه قدر دخالت می کنه توی این بازی :-j
Ayy LMAO
 
به نظر من مشکل از ایتاگاکی و امثالش نیست (اونم ایتاگاکی ای که فاز بازیاش از خیلیا جداس :دی) ، مشکل از نینتندو ـه :دی کسایی مثل ایتاگاکی ، کامیا و ... استانداردهای بازیسازیشون با اون چیزی که نینتندو و فن هاش انتظار دارن کیلومترها فاصله داره :دی قطعاً انتظارات و استاندارد های نینتندو توی روند ساخت بازی بی تاثیر نبوده ، همونطور که توی بیونتا 2 و کرکترش تاثیر داشت :دی نینتندو ، عزیزم از HnS ها بکش بیرون ، هر بازی ای رو نمیشه به سلیقه ی نینتدویی تغییر داد :دی
دقیقا میشه بگید مشکل بایونتا ۲ چی بود؟ چون همه از بایونتا ۲ استقبال کردند
 
دقیقا میشه بگید مشکل بایونتا ۲ چی بود؟ چون همه از بایونتا ۲ استقبال کردند

ایراد کار شماها می دونی از کجاس ؟ اینکه هنوز عادت نکردید پست ها رو درست و کامل بخونید ! تا جایی که از ادبیات بر میاد تاثیر و مشکل دو تا مقوله ی کاملاً متفاوت از همدیگه هستن ! و تاثیر مساوی نیست با اینکه فلان اثر مشکل خاصی داشته یا بد بوده و ...
حالا نمی دونم احساس مسئولیت و ادای دین در قبال نینتندو ـه یا چیز دیگه که یه پست باید هزار بار به صورت تکراری نقل قول بشه !
 
ایراد کار شماها می دونی از کجاس ؟ اینکه هنوز عادت نکردید پست ها رو درست و کامل بخونید ! تا جایی که از ادبیات بر میاد تاثیر و مشکل دو تا مقوله ی کاملاً متفاوت از همدیگه هستن ! و تاثیر مساوی نیست با اینکه فلان اثر مشکل خاصی داشته یا بد بوده و ...
حالا نمی دونم احساس مسئولیت و ادای دین در قبال نینتندو ـه یا چیز دیگه که یه پست باید هزار بار به صورت تکراری نقل قول بشه !

نه برادر احساس اینه که حرف خیلی عجیب زده میشه، همه کنجکاو می شن بدونن دلیل پشتش چی بوده. اگر تاثیرش مثبت بوده، پس دلیل اینکه شما گفتی نینتندو بیخیال HnS بشو چیه؟ شما فرق ادبیات و کلمه رو نمی دونی انگار. وقتی میای می گی تاثیر نینتندو، بعد در آخر با این تموم می کنی که
نینتندو ، عزیزم از HnS ها بکش بیرون
این جمله بار منفی داره، یعنی داری می رسونی که تاثیر منفی بوده.
 
ایراد کار شماها می دونی از کجاس ؟ اینکه هنوز عادت نکردید پست ها رو درست و کامل بخونید ! تا جایی که از ادبیات بر میاد تاثیر و مشکل دو تا مقوله ی کاملاً متفاوت از همدیگه هستن ! و تاثیر مساوی نیست با اینکه فلان اثر مشکل خاصی داشته یا بد بوده و ...
حالا نمی دونم احساس مسئولیت و ادای دین در قبال نینتندو ـه یا چیز دیگه که یه پست باید هزار بار به صورت تکراری نقل قول بشه !


شما خودت پستای خودتو بخون میفهمی چی نوشتی پس تقصیر ما نندار:d من منظورتو فهمیدم ولی نه با پست اولت با پستایی که بعد اون دادی:d اون نظریه ای که دادی دقیقا بعد اومدن بازی مشخص میشه, موقعی که همه چی رو میشه, همونطوری که خودت توضیح دادی. اون موقع اگه تقصیر نینتندو شد من دوباره همون پست رو نقل قول میکنم حرفتونو تائید میکنم احسان جان.
 
ایراد کار شماها می دونی از کجاس ؟ اینکه هنوز عادت نکردید پست ها رو درست و کامل بخونید ! تا جایی که از ادبیات بر میاد تاثیر و مشکل دو تا مقوله ی کاملاً متفاوت از همدیگه هستن ! و تاثیر مساوی نیست با اینکه فلان اثر مشکل خاصی داشته یا بد بوده و ...
حالا نمی دونم احساس مسئولیت و ادای دین در قبال نینتندو ـه یا چیز دیگه که یه پست باید هزار بار به صورت تکراری نقل قول بشه !
دوست عزیز، اگر منظور دیگه‌ای داشتی بد بیان کردی، کلا با نینتندو و سونی و مایکروسافت کار ندارم چون به نظرم باید از هر چی لذت میبری و دوست داری استفاده کنی (نیازت رو برطرف میکنه) و به کنسول یا برند خاصی محصور نمیکنم اما یکبار پست رو دوباره بخون
همونطور که توی بیونتا 2 و کرکترش تاثیر داشت :biggrin1: نینتندو ، عزیزم از HnS ها بکش بیرون
یعنی بازی بایونتا ۲ مشکلی داشته که این حرف میزنید، چون من یکی هم از شماره اول و هم دوم بسیار لذت بردم
فقط دلیل این حرف میخواستم بدونم
معمولا ناشر بر روی سازنده تاثیر میگذاره البته این حدت و شدت فرق میکنه تا مطمئن بشه موفقیت مورد انتظار (و از دید) ناشر رو پیدا میکند
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or