Itagaki: آن‌هایی که Preview می‌نویسند مهارت کافی را ندارند

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
devils_third.jpg




خالق عناوینی چون Dead or Alive و Ninja Gaiden، آقای Tomonobu Itagaki معتقد است کسانی که بازیش را تجربه کردند مهارت کافی برای انجامش را نداشتند.

او این صحبت‌ها را در جواب Previewهای منتشر شده برای Devil's Third توسط Eurogamer و Videogamer زده است که وضعیت بازی را "فاجعه‌بار" و "بدترین بازیی که Nintendo منتشر کرده است" خوانده‌اند.
او در پروفایل شخصی خود چنین توضیح می‌دهد:
دوستان، من بالاخره متوجه بازخوردها شدم. Devil's Third بازی است که مهارت گیمر را بازتاب می‌دهد.
او همچنین بخش مولتی‌پلیر را در یک کلمه عالی توصیف کرده است.
هفته‌ی گذشته هم Itagaki کنترلر استاندارد WiiU را برای این بازی نامناسب خواند و دلایل زیر را برشمرد:
1-دکمه‌های چهاروجهی بسیار به هم نزدیک هستند و ممکن است شما دکمه‌ای اشتباهی را فشار دهید.
2-فاصله‌ی 2 آنالوگ از هم بسیار زیاد است و کنترل شما بر بازی را کم می‌کند.
3-Devil's Third بازیی است که وقت زیادی را می‌طلبد و کنترلر اصلی با وزن زیاد خود شما را خسته خواهد کرد.


Devil's Third در تاریخ 28 August عرضه خواهد شد.



منبع
 
این ایتاگاکی جدیدا زیاد زر میزنه در مورد گذشته-ش و آینده-ش و زمان حالش. از وقتی از Tecmo شوتش کردن بیرون متوهم شده و همه رو ناتوان و خر فرض میکنه و خودش رو Savior میپنداره. اینم شده مثل اون یارو پیتر مولینیو که صبح تا شب چرت و پرت میگه. الان باس منتظر موند ببینیم بازی جدیدش چی از آب در میاد هر چند اصن نمایش های خوبی نداشته (نمایش های اولیه بازی چی بود و چی شد!). ایتاگاکی هم کم کم داره مهره سوخته میشه.
 
اون بيلد هاي اوليه دست كم نشون ميداد كه بازي ، بازي قابل بازي ايي ميشه خون داشت گيم پلي داشت گرافيك داشت اما خوب بعدش يهو منفجر شد

خيلي وقت هم هست از ترس فن هاي نينتندو هيچي نميشد گفت :|
اقا واقعا" مي گم با اين كه اثبات شده بود بازي ضعيفه و خوب نيست ولي هنوز يه سري ازش دفاع مي كردن
 
به نظر من مشکل از ایتاگاکی و امثالش نیست (اونم ایتاگاکی ای که فاز بازیاش از خیلیا جداس :دی) ، مشکل از نینتندو ـه :دی کسایی مثل ایتاگاکی ، کامیا و ... استانداردهای بازیسازیشون با اون چیزی که نینتندو و فن هاش انتظار دارن کیلومترها فاصله داره :دی قطعاً انتظارات و استاندارد های نینتندو توی روند ساخت بازی بی تاثیر نبوده ، همونطور که توی بیونتا 2 و کرکترش تاثیر داشت :دی نینتندو ، عزیزم از HnS ها بکش بیرون ، هر بازی ای رو نمیشه به سلیقه ی نینتدویی تغییر داد :دی
 
به نظر من مشکل از ایتاگاکی و امثالش نیست (اونم ایتاگاکی ای که فاز بازیاش از خیلیا جداس :دی) ، مشکل از نینتندو ـه :دی کسایی مثل ایتاگاکی ، کامیا و ... استانداردهای بازیسازیشون با اون چیزی که نینتندو و فن هاش انتظار دارن کیلومترها فاصله داره :دی قطعاً انتظارات و استاندارد های نینتندو توی روند ساخت بازی بی تاثیر نبوده ، همونطور که توی بیونتا 2 و کرکترش تاثیر داشت :دی نینتندو ، عزیزم از HnS ها بکش بیرون ، هر بازی ای رو نمیشه به سلیقه ی نینتدویی تغییر داد :دی

دقیقا....اون روزی که من شنیدم ایتاگاکی داره برای نینتندو بازی میسازه از تعجب شاخ درآوردم
طرفدارای نینتندو اکثرا تو یه فاز دیگن(لطافت و..) بعد این میاد یه بازی میسازه که کله طرف رو می بری خون می پاچه رو هوا:d
بماند موارد دیگه ای مثل ساختار گیم پلی که کلا مناسب طرفدارای نینتندو و بازیهایی که انجام میدن نیست

در نهایت حیف شد ایتاگاکی.....نینجا گایدن 2 هنوزم خفنترین H&s برا من....:(

.
 
1-دکمه‌های چهاروجهی بسیار به هم نزدیک هستند و ممکن است شما دکمه‌ای اشتباهی را فشار دهید.
2-فاصله‌ی 2 آنالوگ از هم بسیار زیاد است و کنترل شما بر بازی را کم می‌کند.
3-Devil's Third بازیی است که وقت زیادی را می‌طلبد و کنترلر اصلی با وزن زیاد خود شما را خسته خواهد کرد.

یاد این بهونه های مسئولین داخلی افتادم. استاد، با همین گیم پد پلاتینیوم هم بازی ساخت، همین منتقدا کف و خون قاطی کردن. بهونه قحط اومد والا...
 
جالبه Epic Fail ساختن ایتاگی رو به نینتندو ربط می دن
داستان های تخلیلی هم از Bayonetta 2 در میارن
حالا فاجعه اینجاست که بیانات تا جایی می ره که توصیه در مورد ژانر بازی ها به نینتندو هم می کنن :))
لطیف..........


ایتاگاکی بازیش Epic Fail اه ، حدافل ظاهرش تا الان اینطور نشون می ده، خودش معلوم نیست با خودش چند چنده ، میاد می گه بهتر از Wii U و Nintendo جایی برای بازی ام پیدا نکردم بعد اومده از کنترلر Wii U ایراد می گیره
خوب بالاخره چی شد الان؟ ، Wii U اگه خوبه که این ایراد گرفتن هات چیه ، اگه بده چرا اومدی بازی ات رو انحصاری براش منتشر می کنی؟
کلا ایتاگاکی خودشم نمی فهمه چی داره می گه
 
آخرین ویرایش:
وقتی که بازی در گیم پلی هم حتی مشکلات اساسی داره ! و افت فریم بد و ... بازی که چند بار انجین عوض میشه و ...

اینا بیشترش ربط به پابلیشر داره یا سازنده ؟

چرا یکی از پر امتیازترین HnS های این نسل اینجور اشکالات را نداشت ؟ (طبیعتا میدانند چه بازی بالفعل انحصاری رو میگم HnS فن ها)

بخشی از preview ی سایت Eurogamer در مورد Devils Third :

Where has it gone so wrong? The combination of Ninja Gaiden-esque action and third-person shooting makes sense, yet the execution is hideous. With katana in hand - or tomahawk, or hammer, or whatever else you find lying around - combat is clumsy, and the free-roaming camera disappears behind walls and refuses to stay focused on the action. Gunplay is no better either. Sights lurch around messily as the frame-rate stutters, hit detection feels wayward, and the arsenal prattles along with an almost apologetic whimper. Back this up with up with set-pieces that never go beyond limp arena shoot-outs and corridor crawls - not to mention boss-fights that introduce zero strategy - and you've a recipe for the purest sort of apathy from any player. There's little depth to the combat, no spark to the encounters and it's all mesmerisingly dumb.


تشکر
 
آخرین ویرایش:
به نظر من مشکل از ایتاگاکی و امثالش نیست (اونم ایتاگاکی ای که فاز بازیاش از خیلیا جداس :دی) ، مشکل از نینتندو ـه :دی کسایی مثل ایتاگاکی ، کامیا و ... استانداردهای بازیسازیشون با اون چیزی که نینتندو و فن هاش انتظار دارن کیلومترها فاصله داره :دی قطعاً انتظارات و استاندارد های نینتندو توی روند ساخت بازی بی تاثیر نبوده ، همونطور که توی بیونتا 2 و کرکترش تاثیر داشت :دی نینتندو ، عزیزم از HnS ها بکش بیرون ، هر بازی ای رو نمیشه به سلیقه ی نینتدویی تغییر داد :دی
اتفاقا nintendo اگر می خواست دخالتی کنه بازی اونقدر اشغال نمی شد که شعبه امریکاش نخواد منتشرش کنه :d
به محتوای بازی هم نگاه کنی خشونت بشدت بالا،پوشش یکی از بانوان هم افتضاح هست. :p
دیگه وقتی داره از بازی اشغالش دفاع می کنه معلومه فازش چیه
 
آخرین ویرایش:
ایتاگاکی جان استاد بزرگ با اون که خیلی دوست دارم و با بازی نینجا گایدنت زندگی کردم ولی باید بگم این بازی رو واقعا گند زدی....امیدوارم مسیر بعدیت راهت رو درست بری و یه عمر وقت نزاری رو یک بازی بعد اخرش گند بخوره توش....تو خودت خوب میدونی استاد سبک h&s هستی و مطمئنا اگر پا تو مسیر این ژانر دوباره بزاری باز هم بر سر زبون ها خواهی افتاد...فقط دوست دارم بازی بعدی ایتاگاگی چیزی جز یک بازی h&s با طعم خونو خاشاک نباشه.
 
ایتاگاکی جان استاد بزرگ با اون که خیلی دوست دارم و با بازی نینجا گایدنت زندگی کردم ولی باید بگم این بازی رو واقعا گند زدی....امیدوارم مسیر بعدیت راهت رو درست بری و یه عمر وقت نزاری رو یک بازی بعد اخرش گند بخوره توش....تو خودت خوب میدونی استاد سبک h&s هستی و مطمئنا اگر پا تو مسیر این ژانر دوباره بزاری باز هم بر سر زبون ها خواهی افتاد...فقط دوست دارم بازی بعدی ایتاگاگی چیزی جز یک بازی h&s با طعم خونو خاشاک نباشه.
اگر اشتباه نکنم، ایتاگاکی توی یه مصاحبه گفت که هیچوقت نمیره سراغ سبک هایی که قبلا توشون بازی ساخته و دوست داره توی سبک های مختلف، بازی بسازه. بیشتر روی صحبتش هم فایتینگ و DOA بود البته.
 
تو کنسول وی بازیهایی مثل Madworld و No more Heroes و Red Steel و Fatal Frame اومدن فن بیس های خودشونو دارن و استقبال کردن. حالا اینجور بازیا تو کنسول Xbox و PS هم خوب نمیفروشه ( بایونتا 1) تقصیر نینتندو و فنهاش نیست. دیگه اونجوری نیستن که همه منتظر واستن ماریو زلدا بیاد. شما برید ویدئوهای بازیهایی که گفتمو ببینید میفهمید:d در ضمن نینتندو چه تاثیر منفی روی بایونتا 2 گذاشت که شماها میگین؟:d بازی ترکونده خیلیا میگن از اولی هم بهتره, این وسط نینتندو چه تقصیری داره آخه؟ حداقل اگه میدونید به ما هم بگین شاید حرف شما درست باشه:d
واقعا برای سازنده بهترین گیم پلی H&S یعنی نینجا گایدن متاسفم که قراره همچین بازی بیرون بده. در کمال ناامیدی امیدوارم حرفاش درست باشه و با یه چیز "مادر بگرید" طرف باشیم:d
 
اتفاقا nintendo اگر می خواست دخالتی کنه بازی اونقدر اشغال نمی شد که شعبه امریکاش نخواد منتشرش کنه :d
به محتوای بازی هم نگاه کنی خشونت بشدت بالا،پوشش یکی از بانوان هم افتضاح هست. :p
دیگه وقتی داره از بازی اشغالش دفاع می کنه معلومه فازش چیه

نمی دونم اصل قضیه ی تغییر وحشتناک بازی از چیزی که بود به چیزی که شد تقصیر کی بوده (از وقتی روی Wii U معرفی شد این شکل و شمایل جدید رو به خودش گرفت) ولی چیزی که من می بینم عین اینه که یکی از اینا خواسته یه تراویس تاچ داون با یه نمه خشونت بیشتر بسازه ! :دی

جالبه Epic Fail ساختن ایتاگی رو به نینتندو ربط می دن
داستان های تخلیلی هم از Bayonetta 2 در میارن
حالا فاجعه اینجاست که بیانات تا جایی می ره که توصیه در مورد ژانر بازی ها به نینتندو هم می کنن :))
لطیف..........


ایتاگی بازیش Epic Fail اه ، حدافل ظاهرش تا الان اینطور نشون می ده، خودش معلوم نیست با خودش چند چنده ، میاد می گه بهتر از Wii U و Nintendo جایی برای بازی ام پیدا نکردم بعد اومده از کنترلر Wii U ایراد می گیره
خوب بالاخره چی شد الان؟ ، Wii U اگه خوبه که این ایراد گرفتن هات چیه ، اگه بده چرا اومدی بازی ات رو انحصاری براش منتشر می کنی؟
کلا ایتاگی خودشم نمی فهمه چی داره می گه

ایتاگاکی خوردنیه یا پوشیدنی ؟
 
نمی دونم اصل قضیه ی تغییر وحشتناک بازی از چیزی که بود به چیزی که شد تقصیر کی بوده (از وقتی روی Wii U معرفی شد این شکل و شمایل جدید رو به خودش گرفت) ولی چیزی که من می بینم عین اینه که یکی از اینا خواسته یه تراویس تاچ داون با یه نمه خشونت بیشتر بسازه ! :دی



ایتاگاکی خوردنیه یا پوشیدنی ؟

نوشیدنی
Samsung keyboard word prediction. ....
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or