Inside

Last edited by a moderator:

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
توی نقد polygon چندتا نکته بود که دیدم بد نیست اینجا هم بزارم.یک سری از مواردشو دوستان و خودم بهش اشاره کردیم اما باز جالبه که میبینی چطور منتقد پلیگان کف کرده:D اسپویل هم نداره:D
جمله ها هم ساده هستند و فکر نمیکنم نیازی به ترجمه داشته باشه اما اگر کسی خواست بگه ترجمه میکنم :D

While Limbo was ostensibly a story about a boy rescuing his sister, Inside is more concerned with pulling you into its world than telling the story of any one specific character.
the universe Inside depicts is one of the most eerie, most captivating settings I've ever encountered in a game. Where Limbo dealt primarily in silhouettes, Inside's world is a much more concrete setting, literally and figuratively, than anything you saw in Playdead's previous game.
Inside did a marvelous job of virtually never putting me in situations where I knew how to solve a puzzle, but couldn't quite execute on the solution. The game feels honed and heavily edited, with each mechanic used only as long as it's interesting to do so. It's a lean, efficient, almost entirely non-repetitive experience, and each of its puzzles has something new to teach.
The game is full of moments that feel truly handcrafted — it's not the longest game in the world, but it's packed with countless memorable set-pieces that I remembered with perfect clarity my second time through.
It's also a technical masterpiece. Inside has been six years in the making, and it shows: It's among the most refined video games I've ever played. For all the ambition of its physics, the game engine never flinches. Across four playthroughs, I somehow never saw the cracks.
Inside is also, by far, the scariest sidescroller I've ever played.
Some of Inside's best sequences are hand-tailored, perfectly timed close calls, tuned to minimize player frustration while maximizing player anxiety, that always leave you feeling like you barely escaped by the skin of your teeth. It's at once both horrifying and exhilarating in a way I didn't think a 2.5D puzzle platformer could be, and its masterful use of tension is one of Inside's most impressive accomplishments.
The final act of Inside is legitimately one of the craziest things I've ever seen in a video game. I won't spoil it here. But it's beautiful, gruesome, one of the most hypnotic pieces of animation I've ever seen in any medium — and the whole thing is interactive. You might not walk away from Inside with every nagging question answered, but man, does it conclude.
At a glance, you could be forgiven for thinking that it hews a little too close to its predecessor. But Inside achieves something that Limbo didn't: It actually lives up to its opening moments, delivering astounding set-pieces and an unforgettable final sequence. Those jaw-dropping last moments are a fitting endcap to this superbly crafted, beautiful game.
 

rametzio

کاربر سایت
Feb 24, 2011
2,799
نام
رامین
این شاهکار هم امروز به پایان رسید و تجربه ی خاصی رو بهم داد که از لیمبو به بعد در انتظارش بودم.
همه چیز بازی کامل بود و واقعا نقصی نداشت.چیز بیشتری هم از بازی نمیگم که کاملا سوپرایز بشین چون قراره یکی از خاص ترین تجربه های نسلتون رو داشته باشین:D
ولی چیزی که اثر هنری پلی دد رو متمایز میکنه بدون دیالوگ بودن بازیه.هم لیمبو و هم اینساید بدون یک خط دیالوگ مفاهیم فوق العاده سنگینی رو دارن.همچنین محدود به یک فکر نمیشه و تئوری های مختلفی راجع به بخش های مختلف بازی مطرح هست.
اگر بخوام نمره هم به بازی بدم فراتر از کامل ـه و +10 ـه:D
 

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,881
نام
حسين
کمک در بازی


اینجا رو باید چجوری رد کنم ؟

33f6cc646cf6fac0aebe9e76c70cf598.jpg

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

Tαylor Swift

کاربر سایت
Apr 25, 2012
3,676
نام
N ! M A
کمک در بازی


اینجا رو باید چجوری رد کنم ؟

33f6cc646cf6fac0aebe9e76c70cf598.jpg

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

اون دیوار پایینی رو ثابت نکن ! با یه زمان بندی مناسب وقتی رسید پایین سریع بپر رو نرده و ازش به عنوان سپر استفاده کن :D بالا هم همینطور دیگه :D
 
  • Like
Reactions: Madridista

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
کمک در بازی


اینجا رو باید چجوری رد کنم ؟

33f6cc646cf6fac0aebe9e76c70cf598.jpg

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
حسین اگر تا حالا رد نکردی،باید یک بار اونو متوقف کنی به مدت چند ثانیه تا اون پاندول زمانی که شوک میاد پشت پله ها باشه:D
 
  • Like
Reactions: Madridista

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
پازل های بازی واقعا عالی هستن، درسته خیلی سخت طراحی نشدن ولی به شدت هوشمندانه کار شدن و اکثرشون راه حل کاملا منطقی دارن. بخش های پلتفرمر هم بدون نقصه و ترکیبش با پازل ها یه گیم پلی بی نظیر به وجود آورده :D من هنوز تمومش نکردم و دلم نمیخواد به این زودی تا آخرش برم :( :D
 

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,881
نام
حسين
اقا من انتظار نداشتم بازی انقدر زود تموم بشه فکر میکردم مثل ori یا limbo خیلی بیشتر از اینی که بود طولانی تر باشه ...

جوری که وقتی تیتراژ اخر بازی اومد شوکه شدم اصن ...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: rametzio

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,434
نام
علی
اقا من انتظار نداشتم بازی انقدر زود تموم بشه فکر میکردم مثل ori یا limbo خیلی بیشتر از اینی که بود طولانی تر باشه ...

جوری که وقتی تیتراژ اخر بازی اومد شوکه شدم اصن ...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
این بازی اصلا هدفش زمان نیست:-) جوی خفه کننده و نه چیزی بیش!:-)
 

rametzio

کاربر سایت
Feb 24, 2011
2,799
نام
رامین
بازی یه سکرت اِندینگ داره مثل اینکه :D

اتفاقا من اینجا رفتم ولی خداوکیلی جهت هارو از کجا باید میفهمیدم:)) فکر کردم سرکاریه برگشتم بالا:D
نظرتون راجع به این پایان چیه؟ به نظرم این پایان نابودی کارخونه که نمادی از جامعه ی مریض بازی بود میشه.یجورایی مثل منفجر کردن و از کار انداختن.
دقیقا برعکس پایان اصلی که به نظرم رسیدن به نور و آزادی و نجات دادن جامعه بود.صحبت سر مفاهیم بازی زیاده و دوستان اگه علاقه داشتن میتونیم تبادل اطلاعات کنیم چون بازی یه پلتفرمر ساده نیست.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
گفتنی ها رو بچه ها گفتند، به نظرم پازل های بازی از لیمبو ساده تر بود ولی به صورت کلی خیلی خیلی از لیمبو بهتر بود.
نظر و یا تئوری خاصی درباره پایان بازی کسی نداره؟ واقعا شب تا صبح بکوب نشستم پاش واقعا لذت بخش بود. کاشکی با همین اساس نسخه بعدی هم بسازند چون واقعا فوق‌العاده بود.
 

rametzio

کاربر سایت
Feb 24, 2011
2,799
نام
رامین
گفتنی ها رو بچه ها گفتند، به نظرم پازل های بازی از لیمبو ساده تر بود ولی به صورت کلی خیلی خیلی از لیمبو بهتر بود.
نظر و یا تئوری خاصی درباره پایان بازی کسی نداره؟ واقعا شب تا صبح بکوب نشستم پاش واقعا لذت بخش بود. کاشکی با همین اساس نسخه بعدی هم بسازند چون واقعا فوق‌العاده بود.
به نظر من کل کارخونه نمادی از دنیای سیاهی بود که توسط حکومت دیکتاتوری اداره میشه.اون گله ای از آدم ها که کنترلش میکردیم هم نمادی از اتقلاب بود و دقت کنی مردم بازی به ما با ترس(ترس از حکومت) کمک میکردن و دوست داشتن موفق بشیم.آخر بازی هم به نور رسیدیم که نشون میداد انقلاب پیروز شده و راه مردم برای رسیدن به دریا که نمادی از آزادی میتونه باشه رو باز کردیم.خودمون هم در این راه به احتمال زیاد فدا شدیم چون دیگه قابل حرکت نبود ولی احتمال زنده موندن پسرک و بقیه ی آدم ها وجود داره.
بازی راز و مفهوم های زیادی داره و این فقط برداشت من از پایان بازی بود.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
به نظر من کل کارخونه نمادی از دنیای سیاهی بود که توسط حکومت دیکتاتوری اداره میشه.اون گله ای از آدم ها که کنترلش میکردیم هم نمادی از اتقلاب بود و دقت کنی مردم بازی به ما با ترس(ترس از حکومت) کمک میکردن و دوست داشتن موفق بشیم.آخر بازی هم به نور رسیدیم که نشون میداد انقلاب پیروز شده و راه مردم برای رسیدن به دریا که نمادی از آزادی میتونه باشه رو باز کردیم.خودمون هم در این راه به احتمال زیاد فدا شدیم چون دیگه قابل حرکت نبود ولی احتمال زنده موندن پسرک و بقیه ی آدم ها وجود داره.
بازی راز و مفهوم های زیادی داره و این فقط برداشت من از پایان بازی بود.

نظره منم تا حدودی مشابه هست.
تو بازی سه دسته ادم داشتیم یکی افرادی بودند که مثل برده ها بودند و ما میتونستیم از طریق تفکرمون بهشون راه و جهت درست رو نشون بدیم. و همین نماد انقلابیون رو داشتند که شما گفتید و نکته ی دیگه ای که نظره من رو به خودش جلب کرد،با اینکه ما یک دسته زیادی از ادمها رو در اختیار داریم ولی تو خیلی از مواقع کارهای اصلی رو باید خودمون(که نقش رهبر انقلاب هستیم) بکنیم.
یک دسته هم افرادی که تو سیستم کنترل کننده، خرده پا حساب میشدند و جایگاه خودشون رو داشتند،ولیکن دوست داشتند در مسیره ازادی به ما کمک کنند و به قول شما با ترس اینکار رو میکردند.
و دسته اخر هم که اکثرا در لباس های مشکی نشون داده میشدند هم جامعه حاکم بودند.

بازی مفاهیم خیلی بزرگی تو خودش جا داده و اینکه تمام این مسائل بدون دیالوگ به مخاطب مفهوم میشه فوق العاده است. هر چقدر بیشتر به بازی فکر میکنم بیشتر به ارزشش پی میبرم.
 

only sony

プレイステーション
کاربر فعال
Apr 9, 2011
7,375
نام
رامین
شاهکار شاهکار و شاهکار واقعا کلمات کم میارن در وصف این بازی .
من این بازیو روی روی PC انجام دادم خیلی با کیفیت و روون اجرا شد .
داستان بازیم که دوستان در بالا به درستی بهش اشاره کردن و به درک بیشتر بازی کمک کردن .
من امروز هم Limbo و Inside رو تا اخر رفتم باید بگم که هر دو عالی بودن . Limbo پازلای به مراتب سختری داشت ولی این بازی یجورایی پخته تر بود و عمق داستانی بهتری داشت .
کلا موزیکای این بازی عالی بود حالت دوربین فوق العاده بود . اخر بازی هم که دیگه ترکوند :D
در اخر هم میگم هر کس این بازی از دست بده نصف عمرش در فناست . از بهترینای نسله :x
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر