Multi Platform Indiana Jones and the Great Circle

سازنده
Machine Games
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
93h58lnoh9dc1.jpeg

سازنده: MachineGames , Lucasfilm Games
ناشر: Bethesda Softworks
سبک: اول شخص ماجراجویی
پلتفرم: PC ,PS5, Xbox Series
تاریخ عرضه: 2024
آپدیت:
1. نام بازی Indiana Jones and the Great Circle خواد بود, این بازی در سبک اول شخص ماجراجویی است, بازی در گیم پلی و کات سین ها صحنه های سوم شخص نیز دارد, اما اکثرش اول شخص خواهد بود, سازنده این تصمیم را جا دادن پلیر در نقش قهرمان بزرگ ایندی توصیف کرده است.

2. واقع شده بین فیلم های Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade, ایندینا جونز و دایره کبیر شما را به سفر در دور جهان برای حل معما و رازی باستانی مییبرد تا تبدیل به ماجراجویی بزرگ در برابر نیروز های شیطانی شوید. این سفر شما را به واتیکان, صحرای مصر و مناطق سرسبز سوخوتای و قله های سر هیمالیا میبرد.

3. ایندی همچنان صورت هریسون فورد را داشته ولی توسط تروی بیکر صداگذاری میشود.

4. این عنوان در سال 2024 برای پی سی و اکس باکس عرضه شده و روز اول در سرویس گیم پس عرضه خواهد شد.

قدیمی:
بتزدا از عنوان جدیدی از سری فیلم های محبوب Indiana Jones, با داستانی کاملا جدید رونمایی کرد, نام این عنوان Indiana Jones and the Great Circle خواهد بود.
این بازی توسط MachineGames, سازندگان سری Wolfenstein با همکاری Lucasfilm Games و تهیه کنندگی Todd Howard کارگردان سری های The Elder Scrolls و Fallout ساخته خواد شد.
در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سبک این عنوان وجود ندارد, اما با توجه به تخصص ماشین گیمز احتمال اول شخص بودن بازی وجود دارد.

تاد هاوارد در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که بازی ترکیب منحصر به فردی از ژانرهای مختلف بوده و این بازی قرار است که یک نامه عاشقانه به شخصیت ایندیانا جونز باشد.

هاوارد قبلا هم گفته بود که Raiders of the Lost Ark فیلم مورد علاقه اشش در تمام دوران است و ساخت یک بازی از شخصیت ایندیانا جونز همیشه جزو آرزوهاش بوده و در سال 2009 پیشنهاد ساخت چنین عنوانی رو به لوکاس‌آرتس داده و در حالی که پیشنهادش با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو شده، اما در نهایت اون بازی ساخته نشده.

Jens Anderson کارگردان عنوان The Darkness به عنوان Design Director به تیم توسعه بازی پیوست, ایشون یک دهه گذشته در استودیو LucasArts بروی یک پروژه کنسل شده از ایندیانا جونز کار کرده بود.

 
آخرین ویرایش:
یعنی تنها ناشری که مارکتینگش حتی از سونی هم افتضاح تره مایکروسافته.
بعد 10-15 سال چندتا بازی از مایکرو داره میاد که شدیدا منتظرشونم یکیش همین ایندیه اون یکی هم Avowed ـه که ماشالا شلنگو گرفتن به مارکتینگ بازی به این خوبی. امیدوارم clockwork revolution و Fable بتونن زنده از زیر دست اینا بیان بیرون.
 
بازی اگر عملکرد خوبی داشته باشه و نقدهاش مثبت باشن چون روی گیم‌پس هست به سرعت مرکز توجهات میشه، مثل یک سریال خوب که روی سرویس ها میاد و بعد از عرضه تازه همه متوجه می شن که چه کیفیتی داره و باید ببیننش ( The Day of Jackal مثلا :دی) ایندی هم اگر موفق از آب در بیاد و نقدهاش خوب باشه توجهات بهش جلب خواهد شد. منطق سرویس ها اساسا همینه‌.
 
آخرین ویرایش:
همین الان
سونی نتونست تحمل کنه!تریلرش رو گذاشت ! اونم ریلیز تو اسپرینگ😂
حساب نیست.
اون دیگه ته دیگ ادیشنه :))

بازیهای مایکرو که دیگه مولتی پلتفرمه و بحثی درش نیست.
ولی نکته ای که این وسط مورد توجه بنده قرار گرفته اینه که بالاخره بخشی از طرفدارهای کنسولی میتونن درک کنن که PC پلیرها چی میکشیدن یا هنوز میکشن وقتی که یه بازی قراره که با تاخیر روی پلتفرم اونها منتشر بشه~X(
کاری به کیفیت بازی ندارم ، کلی دارم صحبت میکنم.
ما هم اینطور مواقع میگیم چه بهتر ، ورژن بهتر و باکیفیت تر رو با فاصله بازی میکنیم ولی حقیقتش اینه که این تاخیرها ، انحصاری زمانی و... خیلی خره:D
هیچ کس این تاخیرها و ته دیگها رو به انتشار همزمان ترجیح نمیده.

خلاصه اینکه گهی پشت به زین و گهی زین به پشت:))

این مثل الان هم برای PC پلیرها صدق میکنه و هم کنسول پلیرها.
 
یعنی تنها ناشری که مارکتینگش حتی از سونی هم افتضاح تره مایکروسافته.
بعد 10-15 سال چندتا بازی از مایکرو داره میاد که شدیدا منتظرشونم یکیش همین ایندیه اون یکی هم Avowed ـه که ماشالا شلنگو گرفتن به مارکتینگ بازی به این خوبی. امیدوارم clockwork revolution و Fable بتونن زنده از زیر دست اینا بیان بیرون.
البته واقعا در مورد ایندی شرایط مشکوکه.
الان داشتم میدیم که چرا پس امتیازهاش هنوز نیومده دیدم که امبارگوش رفته برای روز انتشار نسخه ارلی اکسس.
این هیچی رو ثابت نمیکنه ولی کلا خودش میتونه ردفلگ باشه.

اصلا خود بازی هیچ مشکل محتوایی هم که نداشته باشه ولی UE5 که هست که مشکلات خودش رو داره.

حالا باید دید چطور از آب در میاد.
واقعا بازی خیلی خوبه و مشکل خاصی نداره و مایکرو/بتسدا واقعا سر تبلیغاتش کمکاری کردن و یا در مقابل بازی مشکلات ریز و درشت کم نداره و این بی محلی ها دلیل داره.
که البته باز هم من متوجه نمیشم ، شما محصولی رو که تولید میکنی باید با تبلیغات درست و شاید تا حدی غلو شده اون رو بهتر جلوه بدی.
بازی که قرار نیست شدودراپ بشه ، از سالها قبل معرفی شده و تریلر ازش اومده بیرون.

این سکوت و هزینه کم برای بازاریابی این بازی هیچ جوره منطقی نیست ، حتی اگه بگیم که گیم پس میتونه ورق رو برگردونه.
======

اما اگه بخوایم برگردیم به قبل این کم کاری تو تبلیغات قبلا هم تو بازیهای بتسدا وجود داشته.
یعنی غیر از بازیهای خود بتسدا مثل فالوت/الدراسکرول ها و... بازیهای آرکین یا مشین گیمز و... خیلی روشون مانور داده نمیشد.
یعنی من یادم نمیاد Dishonored ها یا Wolfensteinها و... تبلیغات درست و حسابی داشته باشن (شاید اشتباه کنم) ولی روند کلی اونها همین بوده ولی در آخر از بتسدا خبر میرسید که از فروش این بازیهای شاهکار راضی نیستن و چیزی مثل این.

میخوام بگم اگه حتی بازی خفنی هم از آب در بیاد ولی شاید این تبلیغات کمرنگ به مایکرو خیلی ارتباطی نداشته باشه و ردپای بتسدا اینجا هم پررنگ تر باشه.

ببینیم ایندی تو نقد و بررسی ها چطور میتونه گلیم خودش رو از آب بکشه بیرون.
 
آخرین ویرایش:
حساب نیست.
اون دیگه ته دیگ ادیشنه :))

بازیهای مایکرو که دیگه مولتی پلتفرمه و بحثی درش نیست.
ولی نکته ای که این وسط مورد توجه بنده قرار گرفته اینه که بالاخره بخشی از طرفدارهای کنسولی میتونن درک کنن که PC پلیرها چی میکشیدن یا هنوز میکشن وقتی که یه بازی قراره که با تاخیر روی پلتفرم اونها منتشر بشه~X(
کاری به کیفیت بازی ندارم ، کلی دارم صحبت میکنم.
ما هم اینطور مواقع میگیم چه بهتر ، ورژن بهتر و باکیفیت تر رو با فاصله بازی میکنیم ولی حقیقتش اینه که این تاخیرها ، انحصاری زمانی و... خیلی خره:D
هیچ کس این تاخیرها و ته دیگها رو به انتشار همزمان ترجیح نمیده.

خلاصه اینکه گهی پشت به زین و گهی زین به پشت:))

این مثل الان هم برای PC پلیرها صدق میکنه و هم کنسول پلیرها.
😂دقیقا
حالا ماکرو باید یک تریلر بده بگه رو گیم پس مجانی بازی کنید
سونی بسووزه
 
  • Smile
Reactions: m.d.makan
البته واقعا در مورد ایندی شرایط مشکوکه.
الان داشتم میدیم که چرا پس امتیازهاش هنوز نیومده دیدم که امبارگوش رفته برای روز انتشار نسخه ارلی اکسس.
این هیچی رو ثابت نمیکنه ولی کلا خودش میتونه ردفلگ باشه.

اصلا خود بازی هیچ مشکل محتوایی هم که نداشته باشه ولی UE5 که هست که مشکلات خودش رو داره.

حالا باید دید چطور از آب در میاد.
واقعا بازی خیلی خوبه و مشکل خاصی نداره و مایکرو/بتسدا واقعا سر تبلیغاتش کمکاری کردن و یا در مقابل بازی مشکلات ریز و درشت کم نداره و این بی محلی ها دلیل داره.
که البته باز هم من متوجه نمیشم ، شما محصولی رو که تولید میکنی باید با تبلیغات درست و شاید تا حدی غلو شده اون رو بهتر جلوه بدی.
بازی که قرار نیست شدودراپ بشه ، از سالها قبل معرفی شده و تریلر ازش اومده بیرون.

این سکوت و هزینه کم برای بازاریابی این بازی هیچ جوره منطقی نیست ، حتی اگه بگیم که گیم پس میتونه ورق رو برگردونه.
======

اما اگه بخوایم برگردیم به قبل این کم کاری تو تبلیغات قبلا هم تو بازیهای بتسدا وجود داشته.
یعنی غیر از بازیهای خود بتسدا مثل فالوت/الدراسکرول ها و... بازیهای آرکین یا مشین گیمز و... خیلی روشون مانور داده نمیشد.
یعنی من یادم نمیاد Dishonored ها یا Wolfensteinها و... تبلیغات درست و حسابی داشته باشن (شاید اشتباه کنم) ولی روند کلی اونها همین بوده ولی در آخر از بتسدا خبر میرسید که از فروش این بازیهای شاهکار راضی نیستن و چیزی مثل این.

میخوام بگم اگه حتی بازی خفنی هم از آب در بیاد ولی شاید این تبلیغات کمرنگ به مایکرو خیلی ارتباطی نداشته باشه و ردپای بتسدا اینجا هم پررنگ تر باشه.

ببینیم ایندی تو نقد و بررسی ها چطور میتونه گلیم خودش رو از آب بکشه بیرون.
از نظر امتیاز که من واقعا فکر نمیکنم نمره خوبی از منتقدا بگیره. اگه جمع بزنیم شاید بیشتر از 1 ساعت من تا الان گیم پلی ازش دیدم ولی گیم پلیش برخلاف پتانسیلی که داره حتی از وولفنشتاین ها هم عمق کمتری داره به نظر. کاش حداقل یه کمکی از آرکین میگرفتن و یه ایمرسیو سیمی چیزی درست میکردن. البته از نظر من این نقطه ضعف نیست خودم طرفدار یه ادونچر کلاسیکم که حس نوستالژیمو انگولک کنه :D ولی خب منتقدا بعید میدونم با توجه به قیمت 70 دلاریش راحت از کنارش بگذرن. برخلاف وولفنشتاین هم نمیدونم چرا یکم گیم پلیش مثل بازیای اروپا شرقی، کلانکی میزنه. حالا یا فریم ریت ویدیوها مشکل داشته یا لگ بوده یا واقعا یه مرگیش هست. گان پلیش هم در نهایت تعجب اصلا جالب نبوده تو ویدیو ها.
از نظر فنی هم گرافیکش به نظرم واقعا خوبه ولی باز اون مشکل لگ نمیدونم چیه. مثلا وقتی شلاق میزنه انگار تصویر کات میخوره رو کات سین. شاید من توهم زدم نمیدونم :D

ولی خب بازم اگه حتی مشکلی هم باشه دلیل نمیشه مایکرو اینجوری برخورد کنه با یه بازی سینگل پلیر. تو تبلیغتو بکن بازیو قراره فقط یبار بفروشی دیگه زباله که نساختی. هلبلید رو هم همینجوری زد زمین.
به نظر منم بی محلی مایکرو زیاد ربطی به کیفیت بازی نداره. چون تجربه های قبلیش واسه بازیای خوبشم همین بوده. مطمئنم سر Avowed هم همینکارو میکنه.
 
آنریل نیست؟
انجین خودشونه؟!
عجب همش فکر میکردم آنریله.

خب پس یک سنگ از جلوی پای استودیو برداشته شد :D
از حالت سنگ تبدیل شد به مزیت رقابتی :D
بهینه ترین نباشه، جزو بهینه ترین انجین هاس
 
البته ظاهرا تو این مورد باید تردید کرد:دی
View attachment 358828
اوه وضع خرابه انگار x_x
واقعا گرافیک بازی اونقدری نیست که به همچین سیستمی نیاز داشته باشه، الان لانچ تریلرو میبینی همه چی عالیه، با اینکه کیفیت صورت و فیشال انیمیشناش خیلی خوبه اما گرافیک محیطی بنظرم واقعا نسل 9 ـی کامل نیست، یه سری جاها خوبه یه سری جاها مخصوصا جنگلاش کاملا نسل 8 ـی میزنه.
ولی خب تا الان میگفتم idtech ـه قراره 140 فریم رو الترا دریافت کنیم اما انگار همون 60 ـم بزور داره میده :دی

تازه اصلش خیلی بد نیست وقتی دارک میشه که Additional Notes ـه ری تریسینگشو میخونی!
4070 رو تنظیمات Low با Frame Gen و DLSS Quality (اونم رو 1080) تازه تارگت 60! لعنتیا Path tracing ـه الن ویک هم دیگه اینقد سنگین نبود، چیه مگه این :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or