بنابر گفته های Atsushi Inaba، پورت بد نسخه ی PS3 ی Bayonetta ، بزرگ ترین شکست Platinum Games بوده است.
در مصاحبه ای با Edge، اینابا به این موضوع اشاره کرد که پورت بد نسخه PS3 ی بازی (که به جای خود Platinum Games توسط سگا انجام شده بود) هنوز از ذهن او خارج نشده است.
نسخه ی PS3 ی Bayonetta از مشکلاتی مانند افت فریم ریت رنج می برد که بعدا توسط سونی (و نه سگا) توسط یک Patch حل شد.
البته طبق گفته های اینابا، آنها از این موضوع درس گرفته اند:
منبع
در مصاحبه ای با Edge، اینابا به این موضوع اشاره کرد که پورت بد نسخه PS3 ی بازی (که به جای خود Platinum Games توسط سگا انجام شده بود) هنوز از ذهن او خارج نشده است.
بزرگترین شکست ما در PG پورت بد نسخه ی PS3 بود. ما در آن زمان زیاد با سخت افزار PS3 آشنایی نداشتیم و اگر ما هم وظیفه ی پورت بازی را بر عهده ی می گرفتیم...... تصمیم گرفتیم که این کار را نکنیم. اما وقتی به نتیجه و آنچه که به دست مصرف کننده ها رسیده است نگاه می کنم، متوجه می شوم که این بزرگترین شکست مان بوده است.
نسخه ی PS3 ی Bayonetta از مشکلاتی مانند افت فریم ریت رنج می برد که بعدا توسط سونی (و نه سگا) توسط یک Patch حل شد.
البته طبق گفته های اینابا، آنها از این موضوع درس گرفته اند:
البته این شکست بی فایده نبود. ما یاد گرفتیم که باید تمام وظایف مربوط به بازی را بر عهده بگیریم. برای همین هر دو نسخه ی Vanquish توسط خودمان و درون PG ساخته شد. ما از این موضوع درس گرفتیم، پس این یک شکست بی فایده نبود، اما در هر حال یک شکست به حساب می آمد.
منبع