Inaba: پورت PS3 ی Bayonetta بزرگ ترین شکست Platinum Games بود

  • Thread starter Thread starter Nevan
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Nevan

کاربر سایت
بنابر گفته های Atsushi Inaba، پورت بد نسخه ی PS3 ی Bayonetta ، بزرگ ترین شکست Platinum Games بوده است.

20120504bayonetta.jpg

در مصاحبه ای با Edge، اینابا به این موضوع اشاره کرد که پورت بد نسخه PS3 ی بازی (که به جای خود Platinum Games توسط سگا انجام شده بود) هنوز از ذهن او خارج نشده است.

بزرگترین شکست ما در PG پورت بد نسخه ی PS3 بود. ما در آن زمان زیاد با سخت افزار PS3 آشنایی نداشتیم و اگر ما هم وظیفه ی پورت بازی را بر عهده ی می گرفتیم...... تصمیم گرفتیم که این کار را نکنیم. اما وقتی به نتیجه و آنچه که به دست مصرف کننده ها رسیده است نگاه می کنم، متوجه می شوم که این بزرگترین شکست مان بوده است.

نسخه ی PS3 ی Bayonetta از مشکلاتی مانند افت فریم ریت رنج می برد که بعدا توسط سونی (و نه سگا) توسط یک Patch حل شد.

البته طبق گفته های اینابا، آنها از این موضوع درس گرفته اند:

البته این شکست بی فایده نبود. ما یاد گرفتیم که باید تمام وظایف مربوط به بازی را بر عهده بگیریم. برای همین هر دو نسخه ی Vanquish توسط خودمان و درون PG ساخته شد. ما از این موضوع درس گرفتیم، پس این یک شکست بی فایده نبود، اما در هر حال یک شکست به حساب می آمد.

منبع
 
پورت PS3 به معنای واقعی کلمه "مزخرف" بود. من اول نسخه ی PS3 رو بازی کردم بعد نسخه ی 360 . باور کنید از نظر گرافیکی (مخصوصا نور پردازی) زمین تا آسمون فرق داشتن دوتا نسخه. فریم ریت تا اون حد هم حاد نبود، اما همون مقدار اندک هم توی 360 مشاهده نمی شد. همه ی اینا هم به این خاطر بود که سگا وظیفه پورت بازی رو به یکی از استودیو های در پیتش داده بود.
 
پسر منو سکته دادی!! تو صفحه اصلی کلمه بایونتا،پورت و PS3 رو دیدم فکر کردم خبریه.(البته باید به این فکر می کردم اگه هم خبری باشه حداقل 6 ماه بعد از انتشارش رو وی یو خبری نمیشه)
 
دمشون گرم حداقل قبول کردن ایراد از خودشون بوده و درس هم گرفتن ازش. نیومدن بگن سخت افزار PS3 فلانه بازی ما روش خوب اجرا نمیشه.

انقدر کارشون خراب بوده که دیگه روشون نشده زیر بار نرن
اگر انقدر افتضاح نبود مطمئن باش مینداختن گردن سِل ! :d
 
من زیاد نسخه PS3 رو بازی نکردم و 2 بار با 360 بازی رو تموم کردم و واقعا بازی فوق العاده ای بود......

کلا با Platinum Games خیلی حال میکنم......
 
بخشی از نفرت من نسبت به Bayonetta همین پورت آشغال بود! من که رو PS3 بازی کردم برام بیشتر حکم شکنجه رو داشت! تا میومدی بازی کنی یه نصفه گرامافون یا یه کوفت و زهرمار دیگه پیدا میشد که یعنی حداقل 30 ثانیه الافی و لودینگ! کلا نسخه PS3 فاقد مفهومی به اسم ریتم اکشن بود!
 
بخشی از نفرت من نسبت به Bayonetta همین پورت آشغال بود! من که رو PS3 بازی کردم برام بیشتر حکم شکنجه رو داشت! تا میومدی بازی کنی یه نصفه گرامافون یا یه کوفت و زهرمار دیگه پیدا میشد که یعنی حداقل 30 ثانیه الافی و لودینگ! کلا نسخه PS3 فاقد مفهومی به اسم ریتم اکشن بود!

این نمره 8.5 هم نشونه همون تنفره :دی؟

 
خدا رو شکر من زمانی بازی کردم که بازی Patch شده بود و میشد روی هارد نصب کرد ، اینطوری زیاد مشکلی وجود نداشت ( باز دم سونی گرم به فکر بوده :d )
 
این نمره 8.5 هم نشونه همون تنفره :دی؟


ان موقع یه بحثی رو توی تحریریه داشتیم شروع میکردیم که بازی های مهم اینجوری برای هر دو پلتفرم به صورت مجزا نقد بشن. مهدی نقد نسخه 360 رو نوشته بود و بهش 9 به بالا داده بود. با توجه به تصمیمی که گرفته شده بود امتیاز منم باید یک نمره اختلاف میداشت.

البته ان زمان جسارت کافی برای پایین دادن هم نبود!:دی الان نقد میکردم بهش بیشتر از 5 نمیدادم!:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or