Inaba: پورت PS3 ی Bayonetta بزرگ ترین شکست Platinum Games بود

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
بنابر گفته های Atsushi Inaba، پورت بد نسخه ی PS3 ی Bayonetta ، بزرگ ترین شکست Platinum Games بوده است.

20120504bayonetta.jpg

در مصاحبه ای با Edge، اینابا به این موضوع اشاره کرد که پورت بد نسخه PS3 ی بازی (که به جای خود Platinum Games توسط سگا انجام شده بود) هنوز از ذهن او خارج نشده است.

بزرگترین شکست ما در PG پورت بد نسخه ی PS3 بود. ما در آن زمان زیاد با سخت افزار PS3 آشنایی نداشتیم و اگر ما هم وظیفه ی پورت بازی را بر عهده ی می گرفتیم...... تصمیم گرفتیم که این کار را نکنیم. اما وقتی به نتیجه و آنچه که به دست مصرف کننده ها رسیده است نگاه می کنم، متوجه می شوم که این بزرگترین شکست مان بوده است.

نسخه ی PS3 ی Bayonetta از مشکلاتی مانند افت فریم ریت رنج می برد که بعدا توسط سونی (و نه سگا) توسط یک Patch حل شد.

البته طبق گفته های اینابا، آنها از این موضوع درس گرفته اند:

البته این شکست بی فایده نبود. ما یاد گرفتیم که باید تمام وظایف مربوط به بازی را بر عهده بگیریم. برای همین هر دو نسخه ی Vanquish توسط خودمان و درون PG ساخته شد. ما از این موضوع درس گرفتیم، پس این یک شکست بی فایده نبود، اما در هر حال یک شکست به حساب می آمد.

منبع
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,005
اقا یکی بیاد به مرتضی تگ خبرنگاری رو بده:d
خداروشکر بعد از این شکست بازی بعدیشون رو وری ps3 ساختن که روی ps3 مشکل خاصی نداشت
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
پورت PS3 به معنای واقعی کلمه "مزخرف" بود. من اول نسخه ی PS3 رو بازی کردم بعد نسخه ی 360 . باور کنید از نظر گرافیکی (مخصوصا نور پردازی) زمین تا آسمون فرق داشتن دوتا نسخه. فریم ریت تا اون حد هم حاد نبود، اما همون مقدار اندک هم توی 360 مشاهده نمی شد. همه ی اینا هم به این خاطر بود که سگا وظیفه پورت بازی رو به یکی از استودیو های در پیتش داده بود.
 

Emperor visari

کاربر سایت
Jan 5, 2011
1,562
پسر منو سکته دادی!! تو صفحه اصلی کلمه بایونتا،پورت و PS3 رو دیدم فکر کردم خبریه.(البته باید به این فکر می کردم اگه هم خبری باشه حداقل 6 ماه بعد از انتشارش رو وی یو خبری نمیشه)
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
دمشون گرم حداقل قبول کردن ایراد از خودشون بوده و درس هم گرفتن ازش. نیومدن بگن سخت افزار PS3 فلانه بازی ما روش خوب اجرا نمیشه.
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,971
دمشون گرم حداقل قبول کردن ایراد از خودشون بوده و درس هم گرفتن ازش. نیومدن بگن سخت افزار PS3 فلانه بازی ما روش خوب اجرا نمیشه.

انقدر کارشون خراب بوده که دیگه روشون نشده زیر بار نرن
اگر انقدر افتضاح نبود مطمئن باش مینداختن گردن سِل ! :d
 

ravi

کاربر سایت
Nov 20, 2008
1,798
من زیاد نسخه PS3 رو بازی نکردم و 2 بار با 360 بازی رو تموم کردم و واقعا بازی فوق العاده ای بود......

کلا با Platinum Games خیلی حال میکنم......
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
13,501
نام
ماکان
بخشی از نفرت من نسبت به Bayonetta همین پورت آشغال بود! من که رو PS3 بازی کردم برام بیشتر حکم شکنجه رو داشت! تا میومدی بازی کنی یه نصفه گرامافون یا یه کوفت و زهرمار دیگه پیدا میشد که یعنی حداقل 30 ثانیه الافی و لودینگ! کلا نسخه PS3 فاقد مفهومی به اسم ریتم اکشن بود!
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,178
نام
Shahab
بخشی از نفرت من نسبت به Bayonetta همین پورت آشغال بود! من که رو PS3 بازی کردم برام بیشتر حکم شکنجه رو داشت! تا میومدی بازی کنی یه نصفه گرامافون یا یه کوفت و زهرمار دیگه پیدا میشد که یعنی حداقل 30 ثانیه الافی و لودینگ! کلا نسخه PS3 فاقد مفهومی به اسم ریتم اکشن بود!

این نمره 8.5 هم نشونه همون تنفره :D؟

 

Tidus

کاربر سایت
Apr 30, 2008
1,122
خدا رو شکر من زمانی بازی کردم که بازی Patch شده بود و میشد روی هارد نصب کرد ، اینطوری زیاد مشکلی وجود نداشت ( باز دم سونی گرم به فکر بوده :d )
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
13,501
نام
ماکان
این نمره 8.5 هم نشونه همون تنفره :D؟


ان موقع یه بحثی رو توی تحریریه داشتیم شروع میکردیم که بازی های مهم اینجوری برای هر دو پلتفرم به صورت مجزا نقد بشن. مهدی نقد نسخه 360 رو نوشته بود و بهش 9 به بالا داده بود. با توجه به تصمیمی که گرفته شده بود امتیاز منم باید یک نمره اختلاف میداشت.

البته ان زمان جسارت کافی برای پایین دادن هم نبود!:D الان نقد میکردم بهش بیشتر از 5 نمیدادم!:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر