درود ...
Atsushi Inaba مدیر تولید بازی Metal Gear Rising: Revenge از کمپانی Platinum Games در صحبتی که با shacknews داشته میگوید که عناصر
مخفی کاری به این بازی اضافه شده چون عقیده دارد که این خسته کننده خواهد بود ، اگر بازی فقط اکشن رو به جلو و بدون توقف باشد ، و همه چیز
حول بریدن و قطع کردن باشد ...
Inaba میگوید که در ابتدای آغاز کار ، تصور و تمرکز ما بروی رایدنی بود که فقط رو به جلو برود و یک اکشن محض باشد ، اما نگاهی که به آن
انداختیم دیدیم که بسیار کسل کننده خواهد بود و همه چیز حول برش و قطع کردن متمرکز شده است و گیمر با داشتن فقط این گزینه خسته میشود ،
بنابراین ما نیاز به تنوع و گزینه های بیشتری داشتیم ، بنابراین تصمیم گرفتیم که بازی مخفی کاری های خیلی بیشتری داشته باشد و همچنین مسیر های
مختلف که در آن گیمر با آزادی عمل بیشتر بتواند سبک های بازی را خود انتخاب کند و بازی را به میل خود به جلو ببرد ... وی در ادامه میگوید ما هرگز
نمیخواهیم رایدن وقتی رو به جلو میرود در هنگامی که ضربه ای به طرف وی آمد بایستد و ضربه را بلوکه کند و یا به منظور دفاع از خود به این طرف و آن
طرف حرکت کند ، ما میخواهیم که او همیشه حالت تهاجمی داشته باشد ، بنابراین وقتی او ضربه ای را دفع یا پرس میکند ، به دنبال آن میتواند یک حرکت
ترکیبی و یا کومبو را اجرا کند ...
“As a character and as the concept, we wanted to keep in line with that.”
MGR: Revengeance در تاریخ 13 فوریه 2013 برای PS3 و Xbox360 منتشر میشود و بنا بر اطلاعات منتشر شده لید پلتفرم آن PS3 میباشد ...
منبع Metal Gear Rising: Revengeance would have been “very dull” without stealth, says Inaba | VG247
Atsushi Inaba مدیر تولید بازی Metal Gear Rising: Revenge از کمپانی Platinum Games در صحبتی که با shacknews داشته میگوید که عناصر
مخفی کاری به این بازی اضافه شده چون عقیده دارد که این خسته کننده خواهد بود ، اگر بازی فقط اکشن رو به جلو و بدون توقف باشد ، و همه چیز
حول بریدن و قطع کردن باشد ...
Inaba میگوید که در ابتدای آغاز کار ، تصور و تمرکز ما بروی رایدنی بود که فقط رو به جلو برود و یک اکشن محض باشد ، اما نگاهی که به آن
انداختیم دیدیم که بسیار کسل کننده خواهد بود و همه چیز حول برش و قطع کردن متمرکز شده است و گیمر با داشتن فقط این گزینه خسته میشود ،
بنابراین ما نیاز به تنوع و گزینه های بیشتری داشتیم ، بنابراین تصمیم گرفتیم که بازی مخفی کاری های خیلی بیشتری داشته باشد و همچنین مسیر های
مختلف که در آن گیمر با آزادی عمل بیشتر بتواند سبک های بازی را خود انتخاب کند و بازی را به میل خود به جلو ببرد ... وی در ادامه میگوید ما هرگز
نمیخواهیم رایدن وقتی رو به جلو میرود در هنگامی که ضربه ای به طرف وی آمد بایستد و ضربه را بلوکه کند و یا به منظور دفاع از خود به این طرف و آن
طرف حرکت کند ، ما میخواهیم که او همیشه حالت تهاجمی داشته باشد ، بنابراین وقتی او ضربه ای را دفع یا پرس میکند ، به دنبال آن میتواند یک حرکت
ترکیبی و یا کومبو را اجرا کند ...
“As a character and as the concept, we wanted to keep in line with that.”
MGR: Revengeance در تاریخ 13 فوریه 2013 برای PS3 و Xbox360 منتشر میشود و بنا بر اطلاعات منتشر شده لید پلتفرم آن PS3 میباشد ...
منبع Metal Gear Rising: Revengeance would have been “very dull” without stealth, says Inaba | VG247
آخرین ویرایش: