Id Software's Rage | PC

خب این تاپیک اختصاصی Rage خواهد بود;)

این بازی در QuakeCon 2007 در دالاس رسما توسط جان کارمک معرفی شد ...
من سعی کردم اطلاعاتی که تا کنون در ارتباط با این بازی ارائه شده را بطور خلاصه در اینجا بیارم ....

*************************************************



Rage یک بازی اول شخص اکشن است که البته به نوعی شامل سبک Racing و عناصری از سبک Adventure (ماجرایی) و RPG هم می شود که نظیر آن در هیچکدام از بازی های پیشین id دیده نمی شود ...تا جایی که گفته می شود Rage حاوی در حدود 60 درصد Action و 40 درصد Racing میباشد البته Tim Willits طراح ارشد id در این مورد می گوید که هنوز خیلی زود است که بگوییم چه میزان از زمان بازی به اکشن و چه زمانی به Racing اختصاص خواهد داشت اما انتظار میرود که در نهایت نسبت اکشن به Racing در بازی در همین حدود باشد.

آنچه که کاملا مشخصه اینست که عنوانی که توسط id در دست ساخت است با عناوین پیشین این استودیو تفاوت زیادی دارد. Willits در این ارتباط می گوید " ما می خواهیم که انتظارات مردم را از بازی های اول شخص اکشن id تغییر دهیم . ما میخواهیم عنوانی بسازیم که کاملا از Doom ، Quake و Wolfenstein متفاوت باشد "



بنظر می رسد که داستان Rage از فیلم کلاسیک The Road Warrior الهام گرفته شده باشد
Rage یک بازی غیر خطی مبتنی بر داستان می باشد که وقایع آن مربوط به بعد از زمانی می شود که یک ستاره ی دنباله دار تمدن بشر را نابود می کند .. در شرایطی که 75 سال از برخورد ستاره ی دنباله دار می گذرد و دنیا برای بازیافتن شکوه و عظمت سابقش در کشمکش است کاراکتر شما در بازی بر علیه یک رژیم ظالم و ستمگر مبارزه می کند.
Tim Willits اشاره می کند که در سال 2029 یک ستاره دنباله دار به شکل خطرناکی به زمین نزدیک می شود و بنابر این ایده ی ستاره ی دنباله دار موجود در بازی چندان هم بی ربط و دور از واقعیت نیست ..

آنچه rage را از دیگر بازی های این سبک متمایز می کند گوناگونی عناصر موجود در آن است شما علاوه بر شلیک کردن با اسلحه که از مشخصه های سبک FPS است میتوانبد سوار اتومبیل شوید با آن مسابقه دهید ، مبارزه می کنید و حتی عناصری از سبک ماجرایی نیز در بازی وجود دارد. Willits در این ارتباط می گوید " عناصری از سبک ماجرایی در Rage وجود دارد اما دوست ندارم که به آن بگویم یک "بازی ماجرایی " و این حتی یک بازی RPG هم نیست من دوست داشتم لغتی بین ماجرایی و RPG وجود داشت . عناصری که با آن دو سبک مشابه است اما دارای زمینه ی متفاوتی است و بله بافت های به کلی منحصر به فرد دنیای بازی ، کمک زیادی به ماجراجویی در بازی خواهد کرد زیرا هیچ کسی دو محیط مشابه در بازی نخواهد یافت"

67xq6wn.jpg


چیزی که این بازی را از بعضی لحاظ به سبک RPG شبیه کرده ماموریت های جانبی آن است .. Rage شامل یکسری از ماموریت های جانبی است که هیچ ارتباطی به داستان بازی ندارد و تنها ماموریت هایی هستند که انجامشان در بازی برای شما لذت بخش خواهد بود ... Willits در مورد عناصر ماجرایی بازی نیز می گوید شما می توانید در هر لحظه اتومبیلتان را متوقف کنید پیاده شوید وبه گشت و گذار بپردازید بایستی توجه داشته باشید که دنیای بازی فوق العاده بزرگ است.

به گفته ی جان کارمک بازی حاوی 80 گیگابایت داده ی غیر فشرده است و حتی هنگامی که فشرده نیز میشود برای نسخه های PC ، Xbox 360 و Mac دو DVD را کاملا پر می کند و برای PS3 نیز شامل یک دیسک بلوری می شود ...



دنیای به این بزرگی تنها با وجود موتور id Tech 5 و تکنولوژی جدیدی با نام megatexturing امکان پذیر است ( megatexturing یک تکنولوژی فشرده سازی بافت های بازی است که توسط جان کارمک ابداع شده) و اولین بار در بازی Enemy Territory: Quake Wars معرفی شد ، که یک عنوان اکشن چند نفره است که در صورتی که با تاخیری مواجه نشود در 2 اکتبر امسال (2007) منتشر خواهد شد با این وجود همان گونه که انتظار می رود تکنولوژی megatexturing در بازی Rage رشد بمراتب بیشتری کرده است .. برای نمونه Rage اساسا دارای دو موتور megatexturing می باشد . یکی برای اداره کردن زمین های بازی و دیگری برای اداره کردن بقیه قسمت های بازی . با این وجود یکی از مزیت های موتور id Tech 5 اینست که چندین بازیساز می توانند در یک زمان بر روی یک مرحله ی بازی کار کنند و می توانند هر زمانی بدون نگرانی در بافت های بازی دست ببرند زیرا بافت ها ، تاثیری بر روی عملکرد و گیم پلی بازی ندارد
یک بازیساز می تواند هر چقدر بافت که مایل است در بازی قرار دهد اما با این وجود Rage باز هم به روانی قبل اجرا خواهد شد.
بگفته ی کارمک هر 4 نسخه ی بازی (PC ، Xbox 360 ، PS3 و Mac) در اصل مشابه هستند و موتور id Tech 5 در پلتفرم های مختلف دارای هیچ مزیتی نیست و در تمام پلتفرم ها عملکرد یکسانی دارد ...id Tech 5 یک موتور پلتفرم محور نیست



Rage اولین بازی ساخت id است که بعد از مدت ها در نور خورشید اتفاق می افتد و کارمک اشاره می کند که کمپانی می توانست یک بازی دیگر Shooter که وقایع آن منحصرا در کریدور ها دنبال می شود بسازد و در حقیقیت این کار انجام هم شده بود و بعد از اتمام ساخت Doom 3 در سال 2004 بود که کارمک بر روی یک بازی جدید با اسم رمز " Darkness " مشغول به کار شد که وقایع آن در یک جزیره اتفاق می افتاد و قرار بود یک بازی Shooter ترسناک باشد اما پس از یک سال تیم توسعه به این نتیجه رسید که این بازی آنطور که باید باشد نیست و به سراغ عنوان جدید رفتند که همان Rage بود.

در Rage شما در نقش یک غریبه بازی می کنید که کارمک او را از لحاظ شخصیتی با Buck Rogers مقایسه می کند ... کاراکتر شما در بازی به مبازران و مردم کمک می کند که بر علیه یک رژیم ستمگر مبارزه کنند.
همانطور که مشخص است Rage دارای داستانی کلاسیک می باشد یعنی داستانی بر پایه ی مبارزه ی خوبی بر بدی و نیکی بر پلیدی مفاهیمی که همیشه در بازی های id دیده می شود
در این بازی شما می توانید با شخصیت های دیگر فعل و انفال داشته باشید و با آن ها ارتباط برقرار کنید و صحبت کنید.



بایستی توجه داشت که وقتی صحبت از سبک Racing می شود منظور این نیست که id سعی کرده یک Gran Turismo بسازد. در Rage اتومبیل شما به سلاح هایی فوق العاده بزرگ مجهز است حال برای نمونه در نظر بگیرید که ماموریت شما اینست که قبل از پایان رقابت ماشین شماره ی 8 را منهدم کنید .. حال تصور کنید که آمیزه ای از مسابقه با اتومبیل در حالی که به سمت شما مواد آتشزا پرتاب میشود و شما نیز بایستی هدف مورد نظرتان را منهدم کنید چقدر می تواند هیجان انگیز باشد.
Tim Willits و Todd Hollenshead می گویند شما نمی تواند کلمه ی garage (گاراژ) را بدون Rage هجی کنید. اما در بازی شما می توانید گاراژی داشته باشید که مملو از اتومبیل هایی است که قادرید به اقسام مختلف آن ها را customize (سفارشی) کنید

به نظر نمی رسد که این بازی زمان خیلی زیادی در حال توسعه بوده باشد و هنوز زمان زیادی به پایان توسعه ی آن باقیمانده است. Tim Willits می گوبد " راستش را بخواهید ، ما هنوز کاراکتر اصلی بازی را درست نکرده ایم " ... با وجودی که در حدود 18 ماه از توسعه ی این بازی می گذرد اما Tim Willits می گوید هنوز کارهای بسیار زیادی باقیمانده که بایستی بر روی آن انجام شود ...

با وجود اینکه تیم 26 نفره ی Id سخت مشغول توسعه ی Rage هستند به نظر نمی رسد که این بازی زود تر از سال 2009 منتشر شود و وقتی زمان انتشار بازی را از id Software سئوال کردیم پاسخشان همان جمله ی معروف همیشگی بود "هنگامی که تمام شود"

 
آخرین ویرایش:

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
بچه ها اول بازی رفتم با یه پیرزنه صحبت کردم گفت باید بری برج رادیو، بعد میام برم یه مرده اون وسط وایساده هی هرچی میگم میگه تو باید بری به برج رادیو از سر را هم رفته یک کم کنار ولی رد نمیشه.
باید چه غلطی کنم اینجا؟
 

GTX@580

کاربر سایت
Sep 16, 2011
416
نام
GTX@580


THE END OF THE RAGE



بازی تمام شد !
:d

بلاخره بعد از 10 ساعت و 22 دقیقه بازی تموم شد !
حیف !:( . خیلی کوتاه بود !
البته فقط ماموریت های اصلی رو رفتم !
بهترین بازی عمرم بود !

جالبه آخرش چرا اسمی از کارمک (استاد) نبردن !!!!

اینم از RAGE !

 
Last edited by a moderator:

SLASH1

کاربر سایت
Jan 15, 2007
3,347
از اول همین بوده یه سری ها گفتن به همین خاطره که سایت ها بهش نمره کم دادن فقط همین ابجکت ها به نظر لود نمی شن اول بازی فروشنده که هست این مال همون قسمته شما ها ازش یه عکس بذارید مقایسه کنم

خیلی تابلو هست جاش فروشنده ی اول بازی که یکم زیر تر از سطح هست

رضا نوش جونت منم به زودی می رم ادامشو تموم می کنم

این کارتمم اگه بیدار بشه بازی می شه 30 فریم از بس که سازننده ها خوب کار کردن:d

بذار 60 فریم ثابتمون رو بگیریم هر موقع پک کیفیت دادن بیدارش می کنم
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,938
نام
حسین
بهترین بازی عمرم بود !
بابا دیگه اینقدر هایپ نکن رضا بهترین بازی عمرت بود !!!!!
بچه ها اول بازی رفتم با یه پیرزنه صحبت کردم گفت باید بری برج رادیو، بعد میام برم یه مرده اون وسط وایساده هی هرچی میگم میگه تو باید بری به برج رادیو از سر را هم رفته یک کم کنار ولی رد نمیشه.
باید چه غلطی کنم اینجا؟
برگرد برو با اون مرد که قبلش بود هم باهاش صحبت کن بعد باید بیا بیرون مسیر مشخص هست می ری یک دکل رادیو هست باید بری اونجا یک سری ابزار بگیری
 

GTX@580

کاربر سایت
Sep 16, 2011
416
نام
GTX@580
بابا دیگه اینقدر هایپ نکن رضا بهترین بازی عمرت بود !!!!!

برگرد برو با اون مرد که قبلش بود هم باهاش صحبت کن بعد باید بیا بیرون مسیر مشخص هست می ری یک دکل رادیو هست باید بری اونجا یک سری ابزار بگیری

همینی که هست !
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
!
برای شرکت آی دی سافت وار متاسفم.کلی منتظر موندم و آخر سر این مزخرف رو بیرون دادن.لعنت بر کنسول عقب افتاده.
در واقع بازی مشکلاتی داره !
اما مزخرفت نیست !
مشکلات تکنیکی و فنی هست !!
درون مایه بازی خیلی زیباست از نظرم ! البته از مبحث داستان فاکتور میگیریم
 

S.N.C

کاربر سایت
Oct 10, 2011
30
سلام به RAGE بازا گل و به خصوص رضا جون که مشاالله ما 1 روز نیست بازیو گرفتیم تو تموم کردی !!!
خوب من حدود 4 ساعت گیم پلی رفتم و گفتم بیام یه نظری بدم :
اول اینکه بازی به صورت خام دارای مشکلاتی که همه دوستان داشتند بود که با پچ و درایور و یه سری عملیات بحمدالله بر طرف شد !!!
نمیدونم الان ازش تعریف کنم یا بدشو بگم ؟! از طرفی بازی بسیار چشم نواز هست و گیم پلی جذابی داره ( همونطور که تو تریلر ها دیده بودیم ) واقعا طراحی محیط و به خصوص صخره ها زیباست میتونم بگم تو هیچ بازی ندیدم (البته از دور !!! )
تکسچر ها در بعضی جاها افتضاه و در بعضی جاها شاهکار هست مثلا جزعیات صورت NPC ها خیلی زیبا کار شده ولی تکسچر جاهایی که تو چش نیست واقعا بده .
چیزی که من واقعا منو تو این بازی رنج میده ( همونطور که کوروش جون چند بار به درستی اشاره کرد ) نداشتن فیزیک و آبجکت های استاتیک در بازیه . به جز ماشینها و NPC ها ، تقریبا تمام اشیا جزو مپ هستند ، حتی یه بشکه ساده هم تو بازی ندیدم که فیزیک داشته باشه و این واقعا جای تاسف داره !!
بازی جو زیاد و زیبایی داره ، همونطور که استاد کارمک قول داده بودن حتی روی PC های نه چندان قوی 60 فریم ثابت میده و این خیلی رو گیم پلی تاثیر مثبت گذاشته .
به نظرم امتیاز گیم اسپاد به این بازی مثل همیشه عادلانست ( البته امتیاز کنسول ) و حتی میشه گفت نقادها کمی به احترام استاد کارمک به این بازی لطف داشته اند ! وگرنه میتونست از این هم امتیازها پایینتر بیاد .
امتیاز من به این بازی : 8 از 10 تا اینجای کار .
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
هی من میگم این کنسول جلوی پیشرفت صنعت بازی سازی رو گرفتن هی میگین نه
فیفا در هفته ی اول 68 درصد از کل فروش بازار را در اختیار داشت. این هفته با وجود کم شدن فروش به دلیل عرضه ی بازی های دیگر، همچنان در رده ی سیزدهم بهترین فروش بازی ها در کل دوران است!
RAGE در حدود 58 درصد از کل فروش خود را بر روی Xbox 360 داشته و 32 درصد از فروش آن نیز متعلق به PS3 است. آماری از میزان فروش این بازی برای PC منتشر نشده است.
Dark Souls هم که در رده ی سوم قرار گرفته است فروش نسبتا خوبی بر روی Xbox 360 داشته است. اما همچنان از RAGE و FIFA 12 فروش کمتری دارد.
رده های چهارم و پنجم جدول نیز متعلق به Gears of War 3 و F1 2011 است.
جدول 10 برتر این هفته را در زیر مشاهده می کنید:

  1. FIFA 12
  2. RAGE
  3. Dark Souls
  4. Gears of War 3
  5. F1 2011
  6. Zumba Fitness
  7. Dead Island
  8. Deus Ex: Human Revolution
  9. LEGO: Pirates of the Caribbean
  10. Resistance 3
این آمار مربوط به هشتم اکتبر می باشد.

منبع :‌http://www.dbazinews.com/?p=9561
کارمک میتونست چیکار کنه ؟‌ قید 90 درصد فروش بازی رو بزنه ؟‌ نه میتونست ؟‌ من واقعا بهش حق میدم ! این زخم زبون و مشکلات رو باید زد تو چشم سونی و مایکروسافت که صنعت بازی سازی رو داغون کدند و پی سی باز ها رو دارن منقرض میکنن !‌ ولی خیالتون راحت تا 2 ساله دیگه خبری از کنسول ها نیست و ما پی سی باز ها به حقمون میرسیم و کنسول های نسل بعد هم یه یکی دو سالی طول میکشن تا جا بیفتن :)
 

PayableOnDeath

کاربر سایت
May 20, 2008
311
نام
Hooman
هی من میگم این کنسول جلوی پیشرفت صنعت بازی سازی رو گرفتن هی میگین نه
کارمک میتونست چیکار کنه ؟‌ قید 90 درصد فروش بازی رو بزنه ؟‌ نه میتونست ؟‌ من واقعا بهش حق میدم ! این زخم زبون و مشکلات رو باید زد تو چشم سونی و مایکروسافت که صنعت بازی سازی رو داغون کدند و پی سی باز ها رو دارن منقرض میکنن !‌ ولی خیالتون راحت تا 2 ساله دیگه خبری از کنسول ها نیست و ما پی سی باز ها به حقمون میرسیم و کنسول های نسل بعد هم یه یکی دو سالی طول میکشن تا جا بیفتن :)
آره بعد دوباره یه مدت میگذره همه بازی ها انحصاری میشن بعد از نهایتا یک سال خوشی به 5-6 سال پوچی و انقراض می ریم. کلا اینجوری آینده پی سی نا معلومه. دوران طلایی کی بر میگردی؟:D
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
هی من میگم این کنسول جلوی پیشرفت صنعت بازی سازی رو گرفتن هی میگین نه
فیفا در هفته ی اول 68 درصد از کل فروش بازار را در اختیار داشت. این هفته با وجود کم شدن فروش به دلیل عرضه ی بازی های دیگر، همچنان در رده ی سیزدهم بهترین فروش بازی ها در کل دوران است!
RAGE در حدود 58 درصد از کل فروش خود را بر روی Xbox 360 داشته و 32 درصد از فروش آن نیز متعلق به PS3 است. آماری از میزان فروش این بازی برای PC منتشر نشده است.
Dark Souls هم که در رده ی سوم قرار گرفته است فروش نسبتا خوبی بر روی Xbox 360 داشته است. اما همچنان از RAGE و FIFA 12 فروش کمتری دارد.
رده های چهارم و پنجم جدول نیز متعلق به Gears of War 3 و F1 2011 است.
جدول 10 برتر این هفته را در زیر مشاهده می کنید:

  1. FIFA 12
  2. RAGE
  3. Dark Souls
  4. Gears of War 3
  5. F1 2011
  6. Zumba Fitness
  7. Dead Island
  8. Deus Ex: Human Revolution
  9. LEGO: Pirates of the Caribbean
  10. Resistance 3
این آمار مربوط به هشتم اکتبر می باشد.

منبع :‌http://www.dbazinews.com/?p=9561
کارمک میتونست چیکار کنه ؟‌ قید 90 درصد فروش بازی رو بزنه ؟‌ نه میتونست ؟‌ من واقعا بهش حق میدم ! این زخم زبون و مشکلات رو باید زد تو چشم سونی و مایکروسافت که صنعت بازی سازی رو داغون کدند و پی سی باز ها رو دارن منقرض میکنن !‌ ولی خیالتون راحت تا 2 ساله دیگه خبری از کنسول ها نیست و ما پی سی باز ها به حقمون میرسیم و کنسول های نسل بعد هم یه یکی دو سالی طول میکشن تا جا بیفتن :)
لطف میکردن بازی رو چند ماه دیر تر میدادن. یا این که حداقل نسخه ی PC رو هم سطح نسخه ی 360 عرضه می کردند. این همه ایراد که نسخه ی کامپیوتری داره نسخه ی کنسولی نداره!!!
بعدش یه مدت دیرتر عرضه می کردن یا انشاالله یه پچ چیزی باشه که نسخه ی PC یک کم بهتر از اینی که هست بشه. نمیترکه که ...
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,286
نام
Afshin
هیچ دلیلی برای بیرون دادن ِ یه بازی با این همه اشکال وجود نداره ... هیچ دلیلی . هیچ توجیهی هم نمیشه برای این کار ِ داغونشون اورد . من خودم حرفی نباید بزنم چون بازی رو کپی میخرم ، ولی اون بنده های خدایی که بازی رو Pre Order کرده بودن یا بعد از ریلیز بازی رو خریدن وقتی با این وضعیت روی PC مواجه میشن چه حالی باید بهشون دست بده ؟
این که مثلا 1 ماه بعد از ریلیز یه پچ ِ 10 گیلی بدن که تکسچرها درست بشه ، چیزی از این حرکت ِ وقیحانه ِ ID Software کم نمیکنه.
میخواستن فروش ِ نسخه ی کنسولی تحت شعاع پایرت خوری PC بازها قرار نگیره ؟ خب بازی رو با یک ماه تاخیر واسه PC منتشر میکردن ، این کار که دیگه جدیدا کاملا باب شده !
ولی وقتی میای یه بازی ِ به وضوح ناقص و درب و داغون رو در اختیار کسی میزاری که برای این بازی 60 دلار پول داده ، بزرگترین توهین رو بهش میکنی.

خیلی واسه من جالبه که انگار ID این بازی رو حتی رو یک سیستم هم به نظر میاد تست نکرده باشه ، آخه بازی به صورت خام اصلا قابل بازی نبود ... نمیدونم والا یا اینکه سیستمشون ابر کامپیوتر بوده این مشکلا رو ندیدن !!!!

ابر کامپیوتر و غیر ابر کامپیوتر تغییری تو حال ِ این بازی ایجاد نمیکنه . تا موقعی که یه پچی کوفتی زهر ماری ندن بازی همینه که هست ! با یه کارت ِ معمولی GTS 250 هم تست کردم 60 فریم ثابت میگرفتم توی این بازی !
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Lions Gate

S.N.C

کاربر سایت
Oct 10, 2011
30
هیچ دلیلی برای بیرون دادن ِ یه بازی با این همه اشکال وجود نداره ... هیچ دلیلی . هیچ توجیهی هم نمیشه برای این کار ِ داغونشون اورد . من خودم حرفی نباید بزنم چون بازی رو کپی میخرم ، ولی اون بنده های خدایی که بازی رو Pre Order کرده بودن یا بعد از ریلیز بازی رو خریدن وقتی با این وضعیت روی PC مواجه میشن چه حالی باید بهشون دست بده ؟
این که مثلا 1 ماه بعد از ریلیز یه پچ ِ 10 گیلی بدن که تکسچرها درست بشه ، چیزی از این حرکت ِ وقیحانه ِ ID Software کم نمیکنه.
میخواستن فروش ِ نسخه ی کنسولی تحت شعاع پایرت خوری PC بازها قرار نگیره ؟ خب بازی رو با یک ماه تاخیر واسه PC منتشر میکردن ، این کار که دیگه جدیدا کاملا باب شده !
ولی وقتی میای یه بازی ِ به وضوح ناقص و درب و داغون رو در اختیار کسی میزاری که برای این بازی 60 دلار پول داده ، بزرگترین توهین رو بهش میکنی.
خیلی واسه من جالبه که انگار ID این بازی رو حتی رو یک سیستم هم به نظر میاد تست نکرده باشه ، آخه بازی به صورت خام اصلا قابل بازی نبود ... نمیدونم والا یا اینکه سیستمشون ابر کامپیوتر بوده این مشکلا رو ندیدن !!!!
 

Farshidstar2012

کارشناس سخت افزار PC و شبکه
کاربر فعال
Jul 4, 2008
12,751
نام
فرشید
خیلی واسه من جالبه که انگار ID این بازی رو حتی رو یک سیستم هم به نظر میاد تست نکرده باشه ، آخه بازی به صورت خام اصلا قابل بازی نبود ... نمیدونم والا یا اینکه سیستمشون ابر کامپیوتر بوده این مشکلا رو ندیدن !!!!

سیستمی که زیر دست خود کارمک هست به گفته ی خودش پردازنده ی 6 هسته ای ( 12 Thread یی) داره و 24 گیگ هم رم داره،با این تفاسیر مادربردش حتما X58 هست و پردازندش هم Intel Core i7 980/990X که خیلی هم گرون در میاد، احتمالا یه SSD 480 داشته باشه!

البته بعید بنظر میاد که سیستمای بتا تسترهاشون هم تا این حد قوی بوده باشن، اگر اصولا بتا تستی وجود داشته باشه

فعلا که خود کارمک بیشتر مشکلات نسخه ی PC رو گردن درایورهای گرافیک انداخته، مخصوصا AMD که ظاهرا اولین درایور مخصوص Rage رو هم با کد غلط منتشر کرده که بعد دوباره یه نسخه ی Preview داده!
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
آیا این بود جان کارمک افسانه ای ؟ آیا این بود سازنده دوم افسانه ای ؟ آیا این بود چندین سال انتظار ؟ آیا این بود Rageی که PC مستحق آن باشد ؟
و اما این بود خود ذهنیت جان کارمک ! نمیدونم چرا یه چیزی هی تو دلم میگه کارمک همه ذهن و فکر و سعی و تلاشش رو گذاشته رو Doom 4 ! فک کنم میخوا با اون بازی از خجالم ما در بیاد و به کنسول ها بفهمونه که دیگه دوان شما به پایان رسیده !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر