Id Software's Doom | PC

76871675394684053275.jpg
Publisher: Bethesda
Developer: id Software
Genre:Sci-Fi First-Person Shooter
Release Date: May 13, 2016
ESRB Rating : M​


ادامه ای بر مشهور ترین شوتر تاریخ...
شماره ی چهارم یا به نوعی Reboot شوتر فوق محبوب DOOM با استفاده از موتور Id Tech 6 که اینبار در غیاب خالق محبوب خود John Carmack بازهم ما را به شکار دوزخیان خواهد برد، با خشونت زیاد، بسیار زیاد!

17961599361561610946.jpg

DOOM – Fight Like Hell Campaign Trailer | 720


---------------------------
UPDATE 1 :




Bethesda با نمایش تیزری اعلام کرد DOOM جدید برای اولین بار در QuakeCon امسال که از 17 تا 20 July برگزار خواهد شد به نمایش در می آید.

دانلود تیزر



Upadate 2

Dinosaur:

سرانجام سال‌ها بعد از اعلام ساخت چهارمین نسخه Doom، در کنفرانس Bethesda شاهد نمایش کامل و جامعی از آن بودیم. در دموی نمایش داده شده شاهد دو مرحله بودیم. یکی از مراحل به پایگاه تحقیقاتی UAC در مریخ اختصاص داشت که توسط موجودات جهنمی مورد حمله قرار گرفته و بازیکن ماموریت پاکسازی آن را برعهده دارد. این مرحله از نظر طراحی تا حدودی به سومین نسخه شبیه بود و اکثر بخش‌های آن شامل راهروهای تنگ و باریک می‌شد. اولین موضوعی که با تماشای دمو به چشم می‌خورد، افزایش سرعت بازی نسبت به قبل بود و بازی از این نظر بیشتر به نسخه‌های کلاسیک نزدیک شده تا سومین نسخه که در آن با عنوانی کُندتر روبرو بودیم. دومین مرحله‌ای که در کنفرانس نمایش داده شد، به یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی یعنی جهنم ارتباط داشت. لوکیشنی که طراحی متفاوتی نسبت به مرحله قبل داشت و با محیط بزرگ‌تر و بازتر خود یادآور بعضی از مراحل عظیم نسخه‌های قدیمی بود. در مجموع به نظر می‌رسد گیم‌پلی بازی کیفیت خوبی داشته و با افزایش سرعت و پرش‌های بلند، در کنار محیط‌های شلوغ و پر هرج و مرج لحظاتی جذاب و مهیج را فراهم می‌کند. موضوعی که می‌تواند تعادل فوق‌العاده نسخه‌های اولیه در ترکیب حس ترس و وحشت در کنار المان‌های اکشن را زنده کند.
در دموی نمایش داده شده یک بار دیگر با هیولاهای محبوب سری «دوم» ملاقات کردیم که از این میان می‌توان به موجوداتی چون Imp، Revenant، Cacodemon و Mancubus و ... اشاره کرد که در کنار شباهت‌هایی که به نمونه‌های قبلی خود دارند، با تغییرات ریز و درشتی همراه هستند. همچنین اسلحه‌های محبوب سری نیز حضور پررنگی در نمایش بازی داشتند و از شاتگان معمولی گرفته تا سوپر شاتگان و از پلاسماگان تا اره‌برقی معروف را در نمایش بازی شاهد بودیم. پایان دمو هم با حضور محبوب‌ترین هیولای سری یعنی Cyberdemon در کنار معروف‌ترین اسلحه بازی یعنی BFG همراه بود که صحنه‌ای به‌یادماندنی را رقم زد. خشونت بازی مانند قبل در سطح بالایی بوده و برای نمونه می‌توان به کندن دست یکی از اجساد حاضر در پایگاه UAC توسط کاراکتر اصلی و استفاده از آن برای اسکن و باز کردن در اشاره کرد. یا جایی که Revenant به سمت کاراکتر هجوم برده و با قطع کردن بازوی او، کتک جانانه‌ای توسط همین عضو بدنش به او می‌زند! در کنار این‌ها حرکات مخصوصی نیز در نظر گرفته شده که بازیکن می‌تواند روی هیولاهای زخمی اجرا کرده و با انیمیشن‌هایی جالب و خشن به زندگی آن‌ها پایان دهد.
در کنار بخش داستانی، شاهد نمایشی از قسمت مولتی‌پلیر نیز بودیم که در آنجا هم سرعت بالای بازی به خوبی دیده می‌شد. در کنار ویژگی‌های معمولی و البته بخش مخصوصی که در آن بازیکن با تبدیل شدن به هیولایی چون Revenant به مبارزه با سایرین می‌پردازد، ویژگی‌ای به نام Snapmap هم معرفی شد. بخشی که در آن بازیکن توانایی طراحی و ساخت انواع نقشه‌ها با جزییات فراوان را داشته و می‌تواند از خلاقیت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند و سناریوهای جالبی برای نقشه‌ها و مراحل مورد نظر خود ترتیب دهد.
در نهایت می‌توان گفت بازی «دوم» نمایشی رضایت‌بخش و زیبا داشت و در کنار جلوه‌های بصری قدرتمند که همواره جزو نکات مثبت این سری و سایر ساخته‌های id Software بوده‌اند، با گیم‌پلی سریع و هیجان‌انگیز و دیدار دوباره با هیولاها و اسلحه‌های کلاسیک، امیدها را برای بازگشت شکوهمند این سری بیشتر کرد.


DOOM E3 2015 trailer



CyberDemon 4K Shot




QuakeCon 2015 screens

 
آخرین ویرایش:
اصلا آپدیت ربطی به پیدا کردن پلیر نداره . شاید مشکلات server side رو برطرف کرده باشن اما این آپدیت تمرکزش روی باگ فیکس ها بوده .
اگر موقع match making و داخل لابی مشکل دارید حتما تنظیمات مربوط به روتر و مودم تون رو چک کنید و حدالمقدور اقدام به port forwarding داخل مودم کنید و همون پورت ها رو از داخل فایروال ویندوز allow کنید
داخل تنظیمات مودم تیک گزینه upnp رو بردارید . همین مشکل برای من با cod bo3 بود و با این کار حل شد .
البته مشکل اصلی pocket lost و کیفیت افتضاح اینترنت ماست .
دستت درد نکنه داداش تو کانکت شدن به سرورهاش مشکل داشتم که حل شد با کاری که گفتی!
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™
سلام بزرگوار
آخه من با همین سیستم اکثر بازی های روز رو با کیفیت high بالا آوردم
چرا این بازی اینجوری برام اجرا میشه جای سوال داره!
با توجه به اینکه گفته میشه بازی خیلی هم بهینه هست!:|
نمونه مشابه گرافیک من،منتها نسخه سیستم خانگی اش داخل بنچ مارک روی حالت آلترا اگه درست بگم بین 27 تا سی فریم میده
من هر چی فکر میکنم می بینم حداقل حداقل حداقلش دیگه در بدترین حالت باید بازی رو رو حالت مدیوم 60 فریم بیارم ولی...:(
راهکاری به ذهنتون نمیرسه؟
سلام دوست عزیز
درایور گرافیکتون رو اپدیت کنید و تنظیمات لپتاپ رو روی high performance بزارید و هنگام بازی حتما لپتاپ رو به برق متصل کنید احتمال زیاد حل میشه
 
آپدیت جدید با حجم 158.6 مگ عرضه شد با تغییرات زیر :

grkw_1.jpg



General
  • Added Classic DOOM weapon placement/view model option (all modes)
    Campaign
  • Added Photo Mode (You’ll find the new Photo Mode toggle in the game settings. It is
  • available through the pause menu once you are loaded into a map via Mission Select)
MP​
  • Updated weapon balance (live as of June 10, 2016)
  • Clan Arena and Freeze Tag now require the winning team to complete 5 rounds in order to
  • win the match. (live as of June 10, 2016)
  • Customization UI has been implemented to show all possible unlocks
  • Cross Style option has been added to settings for MP.
SnapMap​
  • Added Original Author to the map info page
  • Added a timeout for AFK in Lobby
  • Added a property to allow map authors to choose if SnapMap will auto-manage (hide/show) hand-placed AI
  • Added Enable/Disable to Shootable Trigger
  • Added Sky/Window props
  • Added an auto-rollback to previous version for corrupted maps
  • Improved sorting algorithms for Most Popular map searches
Fixes

Single Player​
  • Fixed Steam Friends’ Ultra-Nightmare Helmets not populating the map
  • Fixed freeze when opening weapon wheel at more than 142 FPS (PC)
  • Fixed quit to desktop when clicking campaign after initiating Dev Mode (PC)
  • Fixed “IDKFA” Trophy/Achievement not properly unlocking (all versions)
  • Fixed PS4 crash when reloading checkpoint in Foundry
  • Fixed some occurrences of the “Every Nook and Cranny” Trophy not unlocking after collecting all Doomguys (PS4)
  • Fixed an issue where the game required Internet access (Xbox One)
Multiplayer​
  • Fixed crash while experiencing server connection issues (PS4)
  • Fixed crash when a client suspends the game while a lobby loads into a match (PS4)
  • Various cosmetic and gameplay fixes
  • Matchmaking improvements
  • Fix for restrictive NAT types being chosen as dedicated server lobby host
  • Fix for larger lobbies having longer matchmaking times
  • Fix for Player getting left behind if they join a friend as the lobby countdown finishes
  • Bug and stability fixes
SnapMap​
  • Fixed Asian language font issues
  • Fixed AI pathing error with certain types of props
  • Fixed error where multiple maps share the same Map ID
  • Various map error fixes
  • Various logic fixes
  • Various stability fixes
PC-Only​
  • Fixed Dev Mode incorrectly triggering when the user retrieves their own save data from Steam Cloud

تغییرات ذکر شده که در بالا اومده دقیقا همون ChangeLog قبلیه که استیم به اشتباه ذکر شده ، به محض اینکه اونجا تغییرات درست ذکر بشه اینجا هم ویرایش میشه.
 
  • Like
Reactions: uriel
من اپدیت کردم کمی رفتم fraps که دیگه کار می کنه با این api اما کلا فرقی حس نکردم چرا که فریم بالای 120 هست نمی شه فهمید.


روی کارتای Nvidia هنوز کاملا فعال نشده ظاهرا، حتی اگر Vulkan رو از منوی بازی انتخاب کرده باشید، احتمالا درایور جدیدی برای بهینه سازی این API بده.
 
  • Like
Reactions: s.1
دوستان منم بازی رو گرفتم ولی متاسفانه افت فریم وحشتناکه و با حداقل تنظیمات هم باز اذیت میکنه! تو فیلم های تبلیغاتی اول بازی هم هی گیر میکنه تیکه تیکه میره! کسی راه حلی داره؟
 
این کاربرای REDDIT بدجوری بازی رو گاز زدن :دی. اینجا زیاد راجب داستان صحبت نمیشه ولی گویا داستان نکات ریز و درشت خیلی زیادی داره، خب طبیعتا این بازی dark souls و بازی نقش آفرینی نیست و عمق داستان اون بازی ها هم ازش انتظار نمیره ولی در حد خودش لایه های مخفی زیادی داره، و جدا بعضی چیزایی که کاربرا گفتن شگفت انگیزه نمونش:

چیز جالبی که راجب hayden کشف کردن تعداد حرف هست به این صورت: Doctor :6 - Samuel :6 - Hayden :6 که همون عدد وحش و عدد شیطان یعنی 666 هستش. از طرفی یه جورایی اسم این کرکتر شبیه به Satan هم هست به اینصورت: samuel hayden > s.hayden> shayden> satan البته اینا هیچ کدوم قطعیتی نداره ولی خب این اسم رو اگه سریع بخونین شبیه به satan میشه نوع آوای خروجی :دی. از اونجایی هم که توی داستان ابتدا هایدن و پیرس با هم همکاری میکردن و در مقطعی تفاوت دیدگاهشون باعث جدایی مسیرشون شد میشه تیئوری هایی راجبش داد، اصلا به نظر من الویا پیرس قربانی ای بیش نبوده، اونو به well کشوندن تا mastermind رو احیا کنن که دارای قدرت های مربوط به تکنولوژهای UAC هم باشه ( که به صورت ایمپلنت توی بدن پیرس بوده ، و بوسیله جادو و قدرت های تاریک جهنم اسپایدر مستر مایند ( Aranea impratix یا همون امپراطور عنکبوت ) رو احیا کنن و قدرت بیش از پیش هم بهش بدن توسط تکنولوژی های UAC . میبینیم که در آخر صحبت های پیرس هم جوریه که انگار فهمیده خودش هم که جهنم و شیاطین بهش خیانت کردن : they promised me so much .... و از حال و روزش و اون زخم های عمیقی که برداشته کاملا مشخصه که اسیر یه توطئه شده و کاره ای نبوده. بعد هم که هیولا از داخل پنتاگرام میاد بیرون همراه با ساختارهای ایمپلنتی که درون بدن پیرس هم بوده. در کل داستانش واقعا جالب دراومده، هرچی بیشتر کنکاش میشه موارد جالب توجهی رو متوجه میشیم که عطش رو برای نسخه بعدی بیش از پیش میکنه.
 
این بازی ظاهرا نمیخواد کرک بشه برای pc :دی.
من بازی رو برای PS4 خریدم و کلا ته و توهشو درآوردم:دی ولی جدا خیلی دوست دارم روی pc هم تستش کنم، اگه تا یکی دو هفته دیگه کرک نشه میرم اوریج میگیرمش، اوضاع مالی البته خرابه ولی خب چه میشه کرد:D از کرک خبری نیست...:|
 
دور اول بازی رو تموم کردم... واقعآً عالی بود. واقعاً داشت تنم واسه یه شوتر این شکلی درد می‌کرد!!
vulkan هم عالی پیاده شده بود. با r9 270x 2gb تونستم با ultra بین 45 تا 87 فریم بگیرم. (shadow و تکسچر med) 1080p 86% و TAA (1TX)
 
دومین آپدیت اصلی عرضه شد با حجم 12 گیگ :| :

ie0eme7ris28bhik73ip.png


تغییرات به صورت کامل هنوز درج نشده اما این حدود ویژگی های آپدیت رو گفته :

DOOM's Free Update 2 launches tomorrow, July 29!The free update kicks off with two new multiplayer modes, Sector and Exodus. Sector is a capture and hold mode while Exodus brings capture the flag to DOOM. We're also adding Hell modules and environments to DOOM SnapMap, plus new objects like Launch Pads, and last but not least, the campaign weapon wheel comes to SnapMap! And of course, the update will include tons of optimizations and improvements. Look for full release notes when the patch goes live tomorrow.
 
دوتا ویدئوی جالب دیدم از بازی گفتم بزارم اینجا:دی
اولی مقایسه هیولاها توی نسخه های کلاسیک و نسخه ۳ و نسخه ۲۰۱۶ هست، دومی هم یه کارتونه، یکم حالت طنز هم داره، باحاله:دی


 
  • Like
Reactions: slipkboy
دومین آپدیت اصلی عرضه شد با حجم 12 گیگ :| :

ie0eme7ris28bhik73ip.png


تغییرات به صورت کامل هنوز درج نشده اما این حدود ویژگی های آپدیت رو گفته :
تغییرات به صورت کامل :

Single Player
Fixes and Optimizations
  • Fixed an issue where performance gradually decreased in the Polar Core level
  • Fixed an issue where the Gauss Cannon’s charged mod alt-fire did less damage than the base fire damage
  • Fixed an issue where players were unable to unlock the Argent Overload achievement/trophy if they began their progress after the release of Update 1
  • Fixed an issue where players were unable to unlock the Tinkering trophy if they began their progress after the release of Update 1 (PS4)
  • Fixed an issue where some users were not able to progress weapon and rune masteries after the release of Update 1.
    The “What Else Ya Got” achievement/trophy no longer is blocked for those who have not completed the “Double take” challenge.
  • Fixed an issue which prevented users from using Combat Shotgun mods when out of shells, with “Rich Get Richer” enabled.
  • Multiplayer damage indicators have been removed from the single player mode.
  • Fixed an issue where users experienced a crash to desktop while using current NVIDIA drivers. (PC)
  • Fixed an issue which prevented users from assigning menu-specific actions to the Steam controller. (PC)
Multiplayer
New Features
  • Added two new multiplayer game modes
  • Sector – Capture and Hold
  • Exodus – Capture the Flag
Improvements to Matchmaking
  • Fixed several cases of party invites not working after the host leaves.
  • Improved host migration success rate.
  • Fixed issues with network connectivity loss resulting in being unable to join future matches
  • when connectivity was restored.
  • Improved handling of party peers in the game lobby.
Fixes
  • Fixed several third-person weapon issues (animation shaking, customization not appearing).
  • Fixed an issue with the magnetism hack module where power-items would not return to their original position if the player died while in transition.
  • Fixed an issue where taunting many times in a row could cause the player’s third-person animation to be stuck in one pose.
  • Fixed cases of loading screen tooltips not showing up correctly.
  • Fixed issue with Clan Arena and Freeze Tag showing the incorrect amount of player icons on the HUD (top-left player indicators).
  • Fixed issue with level up rewards, including level up rewards not being awarded properly).
  • Fixed presentation issue in the Intro sequence (disabling weapon GUI being displayed early).
  • First person hands customization fixes (fixed some cases where first person hands customization meshes weren't being shown correctly).
  • Fixed duplicate selection boxes in the Challenges screen.
  • Fixed issue where the previously played map could be loaded into the playlist again.
  • Fixed issue with PS+ offer being shown at an inappropriate time (PS4).


SnapMap
Community HUB Improvements
  • Added Find Open Match, a public match browser displaying all available public lobbies
  • Added a Recently Played Maps list
  • Added ability to Subscribe to maps and browse them from the new Subscribed Maps list
  • Improved the Map Browser with additional sorting options
  • Added new unlockable images for customizing published maps (11 new backgrounds, 10 new mode icons, 20 new miscellaneous images)
  • Added icons on the Map Browser to identify Cloud/Local maps

Editor Functionality Improvements
  • Added God Mode and Infinite Ammo as testing settings for map authors
  • Added Movement Speed settings in the editor

Content Additions
  • Added a customizable Weapon Wheel that allows the player to hold any number of weapons
  • Added 30 new Hell themed Modules including indoor and outdoor environments
    Increased the number of weapons available by adding the Pistol, the Chainsaw and the Static

Rifle
  • Added Skull Keys, and Hell Barrel
  • Added The Unwilling to the available AI
  • Added the Mancubus as a selectable Player Demon
  • Added new Interactables including the Gore Nest, Hell Tablet, and Tripod Panel, a customizable touch screen panel
  • Added weapon-specific ammo to Pickups and AI drop tables
  • Added all new Hell Props including a giant demon skull, altars, cauldrons and more
  • Added construction props such stone blocks, rocks, columns, and arches for customizing


Hell environments
  • Added Launch Pads with logic to control distance, speed, direction, and destination
  • Added new FX to accompany the Launch Pads
  • Added new Demonic and Origin Hell Voice Speakers
  • Updated Speakers to include new instrument sounds
  • Added a Switch object which triggers only one output based on a specified index
  • Added a Custom Event object which triggers all instances of an event when any instance of it is signaled
  • Added three new Filters including Equipment, Weapon, and Cached Entity Filters


Improvements to Logic and Object Functionality
  • Weapons now have a property that allows players to pick up weapons when touched
  • AI have two new properties to Set Stagger Percentage, and Enable/Disable Stagger
  • Players now have the On Health Percentage Reached output
  • New style properties have been added to Light objects to create light FX such as blinking, strobe, rotating, and more
  • Props and Player Blocking Volumes now have a Static property that will return their
  • Network budget value, but will disable all inputs (show, hide, etc) during a match
  • Updated the Inventory entity to manage multiple weapons
  • Updated Player Loadout object to include Demon Player race selection
  • The AI Conductor behavior can now be altered when entering a module
  • AI spawning can be inhibited in a module through logic
  • Module Environments can be changed during a match with logic
  • Friendly AI health bars and POIs can be hidden or shown
  • Hazard damage can be set to a Variable
  • Color properties are now shown in a color swatch
  • A large health bar is now available as an Objective
  • Use Alternative AI Drop Table that simulates Campaign drops from demon kills

Fixes
  • Fixed the Spend input to result in a Spend Failure if it causes a Player/Team Resource to fall below zero
  • Fixed Player Demon hand jittering
  • Fixed the Network cost of Lights. This may result in previous maps having a maxed network budget. Map authors may need to remove other networked objects or use the Static property on Props or Player Blocking Volumes that aren't altered using logic.
 
این کاربرای REDDIT بدجوری بازی رو گاز زدن :D. اینجا زیاد راجب داستان صحبت نمیشه ولی گویا داستان نکات ریز و درشت خیلی زیادی داره، خب طبیعتا این بازی dark souls و بازی نقش آفرینی نیست و عمق داستان اون بازی ها هم ازش انتظار نمیره ولی در حد خودش لایه های مخفی زیادی داره، و جدا بعضی چیزایی که کاربرا گفتن شگفت انگیزه نمونش:

چیز جالبی که راجب hayden کشف کردن تعداد حرف هست به این صورت: Doctor :6 - Samuel :6 - Hayden :6 که همون عدد وحش و عدد شیطان یعنی 666 هستش. از طرفی یه جورایی اسم این کرکتر شبیه به Satan هم هست به اینصورت: samuel hayden > s.hayden> shayden> satan البته اینا هیچ کدوم قطعیتی نداره ولی خب این اسم رو اگه سریع بخونین شبیه به satan میشه نوع آوای خروجی :D. از اونجایی هم که توی داستان ابتدا هایدن و پیرس با هم همکاری میکردن و در مقطعی تفاوت دیدگاهشون باعث جدایی مسیرشون شد میشه تیئوری هایی راجبش داد، اصلا به نظر من الویا پیرس قربانی ای بیش نبوده، اونو به well کشوندن تا mastermind رو احیا کنن که دارای قدرت های مربوط به تکنولوژهای UAC هم باشه ( که به صورت ایمپلنت توی بدن پیرس بوده ، و بوسیله جادو و قدرت های تاریک جهنم اسپایدر مستر مایند ( Aranea impratix یا همون امپراطور عنکبوت ) رو احیا کنن و قدرت بیش از پیش هم بهش بدن توسط تکنولوژی های UAC . میبینیم که در آخر صحبت های پیرس هم جوریه که انگار فهمیده خودش هم که جهنم و شیاطین بهش خیانت کردن : they promised me so much .... و از حال و روزش و اون زخم های عمیقی که برداشته کاملا مشخصه که اسیر یه توطئه شده و کاره ای نبوده. بعد هم که هیولا از داخل پنتاگرام میاد بیرون همراه با ساختارهای ایمپلنتی که درون بدن پیرس هم بوده. در کل داستانش واقعا جالب دراومده، هرچی بیشتر کنکاش میشه موارد جالب توجهی رو متوجه میشیم که عطش رو برای نسخه بعدی بیش از پیش میکنه.

خیلی جالب بود من خودم اگر نگم همه اما 90 درصد لگ های بازی رو کامل خوندم حتی اونایی که مربوط به اسلحه و معرفی هیولاها هست. جزئیات و داستانی که از توی این لگ ها فهمیدم بشدت منو تحت تاثیر قرار داد. البته من خود هم به شخصیت ساموئل هیدن بسیار علاقمند شدم و (اسپویلر) نمیخواستم آخر باهاش روبرو بشم همونطور که خودشم آخر داستان خیلی قشنگ پاسخ داد im not a villan in this story (اسپویلر)

مثلا تو یکی از لگ های در مورد قدرت آرجنت انرژی نوشته بود که یک میزان کوچک از این انرژی مثلا به اندازه یک باتری 24 ولت (باتری کامیون و ماشین سنگین) میتونه بیشتر از 12000 مگاوات ساعت انرژی تولید کنه. این میزان برای تامین برق کل محله یک شهر بزرگ مثلا منطقه 12 تهران برای چند ماه کفایت میکنه. ضمنا نوشته بود که آرجنت انرژی در بحث علوم در بخش نظریه میدان انرژی روحانی یا spiritual energy field theory ، به اختصار SEFT یا سفت طبقه بندی میشه. حالا خود اینکه آرجنت انرژی چجوری کشف شد و چجوری تحلیل شد بماند، البته این موضوعات هم بسیار جالب، مختصر و مفید توضیح داده شده.
 
  • Like
Reactions: uriel

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or