PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:
Updating the Latest Video Drivers

Please ensure you're using the latest graphics drivers available for your card. Older drivers may cause graphical glitches or stability issues:

  • NVIDIA: 451.67
  • AMD: 20.7.2 (“Optional” / non-WHQL) or newer

Look out for any new drivers released around launch that may offer further benefits for Horizon Zero Dawn on PC.

Initial Shader Compilation

In order to improve performance during play, we’ve implemented a one-time initial shader compilation before the game starts for the first time. This can take an average of 10-15 minutes for most systems to complete. Once it’s completed, you won’t have to do it again unless you make a significant hardware change or update your video drivers. We’re looking into ways to further optimize this process.

Known Issues


  • Anisotropic Filtering settings are not working. This is a high priority issue for us to resolve.
  • Some systems may experience a brief stutter during general world traversal, UI updates, quest updates, or camera swaps in cutscenes. This is a high priority issue for us to investigate.
  • Some animations are designed to only refresh at 30fps even if the game is running at a much higher frame rate. We are exploring how we can improve this with a future update.

Shader Compilation process does not properly verify remaining storage space on user PC and can result in crashes if the user’s storage drive is low on space (compilation process requires additional ~2GB storage space).

این توضیحات رو گوریلا گیمز توی صفحه استیم بازی داده
 
یعنی چه 1 جا 1080TI شده 5 فریم بهتر از 2070S اما 1 سایت دیگه 5 فریم کمتر گرفته این چه مدل بنچمارکیه؟
ظاهرا با اپدیت انویدیا این شکلی شده دست انویدیا درد نکنه 980TI که رسما شده در حد RX590 از بس بیخیالش شده
فکر کنم 1080TI هم با همین فرمون بره بشه 5500 AMD
 
  • Like
  • Sad
Reactions: Polaris and kamyy
یعنی چه 1 جا 1080TI شده 5 فریم بهتر از 2070S اما 1 سایت دیگه 5 فریم کمتر گرفته این چه مدل بنچمارکیه؟
ظاهرا با اپدیت انویدیا این شکلی شده دست انویدیا درد نکنه 980TI که رسما شده در حد RX590 از بس بیخیالش شده
فکر کنم 1080TI هم با همین فرمون بره بشه 5500 AMD

یکیشون با Founders Edition و حالت استاک تست کرده که تقریبا ۲۰-۲۵٪ از اکثر مدلهای Pre Overclocked ضعیفتره. کارتهای پاسکال نسبت به Turing خیلی خوب عمل کردن تو این بازی. فقط RTX 2080 Super و 2080ti بهتر از 1080ti فریم میدن. ربطی به آپدیت درایور و توهم توطئه علیه انویدیا نداره ?

بعد شما به Vega 56 و Vega 64 هم نگاه کردید؟ در حد Gtx 1060 فریم میدن!!! کلا بازی مشکل داره.
 
  • Like
Reactions: IMANOKA and kamyy
Updating the Latest Video Drivers

Please ensure you're using the latest graphics drivers available for your card. Older drivers may cause graphical glitches or stability issues:

  • NVIDIA: 451.67
  • AMD: 20.7.2 (“Optional” / non-WHQL) or newer
Look out for any new drivers released around launch that may offer further benefits for Horizon Zero Dawn on PC.

Initial Shader Compilation

In order to improve performance during play, we’ve implemented a one-time initial shader compilation before the game starts for the first time. This can take an average of 10-15 minutes for most systems to complete. Once it’s completed, you won’t have to do it again unless you make a significant hardware change or update your video drivers. We’re looking into ways to further optimize this process.

Known Issues


  • Anisotropic Filtering settings are not working. This is a high priority issue for us to resolve.
  • Some systems may experience a brief stutter during general world traversal, UI updates, quest updates, or camera swaps in cutscenes. This is a high priority issue for us to investigate.
  • Some animations are designed to only refresh at 30fps even if the game is running at a much higher frame rate. We are exploring how we can improve this with a future update.
Shader Compilation process does not properly verify remaining storage space on user PC and can result in crashes if the user’s storage drive is low on space (compilation process requires additional ~2GB storage space).

این توضیحات رو گوریلا گیمز توی صفحه استیم بازی داده
داداش این درایور منظورش چیه الان من amd دارم میگه 20.7.2 استفاده کن بقیه مشکل دارن
 
digital foundry.jpg

خلاصه این که DF اصلاً از پورت راضی نیست و میگه اصلاً معنی نداره 1060 خروجی در حد base PS4 بده و مشکل از بی عرضگی استودیو پورت کننده هست و به کلی مشکل هم توی تنظیمات بازی اشاره می کنه. درضمن مثل این که گوریلا اصلاً روی پورت کار نکرده و دادنش به استودیو Virtuos که معمولاً Outsourcing بعضی قسمت های تکنیکی بازی های سونی مثل آنچارتد 4 رو انجام میداده، ولی سابقه زیاد خوبی توی پورت کردن نداشته، و یکی از دسته گل هاش اینه که Arkham asylum رو داده بودن بهشون تا برای کنسول های نسل هشت پورت کنن، و نتونسته بودن 60 فریم خروجی بگیرن:)) بنابراین پورت HZD کلاً دست استودیو کاربلدی نبوده که نتیجه این شده. منتظر ویدیو DF باشید که احتمالاً جالب هست. البته هنوزم نمیدونم نویسنده اون مقاله RPS چی زده بوده بالا بوده که گفته 1060 میتونه 69 فریم بده:D
لطفا ساعت دقیق انتشارشو بگین به تایم ایران
هنوز هیچ ساعت عرضه دقیقی اعلام نشده، بنابراین تا زمانی که ساعت دیگه ای رسماً اعلام نشه، روی ساعت 21:30 جمعه که ساعت همیشگی عرضه بازی ها روی استیم هست حساب باز کنید.
 
آخرین ویرایش:
View attachment 159012

خلاصه این که DF اصلاً از پورت راضی نیست و میگه اصلاً معنی نداره 1060 خروجی در حد base PS4 بده و مشکل از بی عرضگی استودیو پورت کننده هست و به کلی مشکل هم توی تنظیمات بازی اشاره می کنه. درضمن مثل این که گوریلا اصلاً روی پورت کار نکرده و دادنش به استودیو Virtuos که معمولاً Outsourcing بعضی قسمت های تکنیکی بازی های سونی مثل آنچارتد 4 رو انجام میداده، ولی سابقه زیاد خوبی توی پورت کردن نداشته، و یکی از دسته گل هاش اینه که Arkham asylum رو داده بودن بهشون تا برای کنسول های نسل هشت پورت کنن، و نتونسته بودن 60 فریم خروجی بگیرن:)) بنابراین پورت HZD کلاً دست استودیو کاربلدی نبوده که نتیجه این شده. منتظر ویدیو DF باشید که احتمالاً جالب هست. البته هنوزم نمیدونم نویسنده اون مقاله RPS چی زده بوده بالا بوده که گفته 1060 میتونه 69 فریم بده:D

هنوز هیچ ساعت عرضه دقیقی اعلام نشده، بنابراین تا زمانی که ساعت دیگه ای رسماً اعلام نشه، روی ساعت 21:30 جمعه که ساعت همیشگی عرضه بازی ها روی استیم هست حساب باز کنید.
اگه بیس ps4 داده باشه راسته ولی اگه ps4 pro باشه خوبه 1060.
2020-08-06_1-12-50.jpg

دومین نکته اینه.تو خود تریلر بازی رو تنظیمات اورجینال 580 داره تو 99 درصد 52 فریم میده.ولی تو بنچمارک دیجیتال این رقم برا 590 تو تنظیمات اورجینال که low نیست میشه 28.که عجیبه.amd اسپانسر بازی بوده و این افت عجیبه.
_________________
در مورد 980ti هم.یه برتری 10 درصدی زمان عرضه نسبت به 590 داشت.که اولا آپدیت میشه و بهبود درایور میده amd که تو کاهش اختلاف موثره و دومی اسپانسر بازی amd هست. همین دو نکته برای برابر شدن این اختلاف کافیه.اتفاق عجیبی نیوفتاده.
یه برتری 5-6 درصدی هم 2070s داره به 5700xt . که اونم اینجا از بین رفته.
 
  • Like
Reactions: kamyy
نه مثل اینکه واقعاً وضع پورت بازی خرابه.
یه بنچمارک توی یوتیوب دیدم یارو برداشته با 2080Ti و 9900K بنچ گرفته زده پورت بازی عالیه.
خب معلومه با همچین سیستمی پورت از نظر تو عالیه.
اگه تو لانچ هم همین باشه من که ریفاند میکنم.
 
آخرین ویرایش:
نه مثل اینکه واقعاً وضع پورت بازی خرابه.
یه بنچمارم توی یوتیوب دیدم یارو برداشته با 2080Ti و 9900K بنچ گرفته زده پورت بازی عالیه.
خب معلومه با همچین سیستمی پورت از نظر تو عالیه.
اگه تو لانچ هم همین باشه من که ریفاند میکنم.
پورت بازی خراب نیست ولی به خوبی death stranding نیست!پورتش معمولیه،نه خوبه نه بد
علتش هم این هست که این بازی از پایه برای پی سی ساخته نشده بوده و برای همین پورتش سخت تر و زمان بر تر هست
احتمالا یکی دو تا آپدیت میدن و پرفورمنس رو اوکی میکنن
 
  • Like
  • Love
Reactions: sajad-tnt and kamyy
نه مثل اینکه واقعاً وضع پورت بازی خرابه.
یه بنچمارم توی یوتیوب دیدم یارو برداشته با 2080Ti و 9900K بنچ گرفته زده پورت بازی عالیه.
خب معلومه با همچین سیستمی پورت از نظر تو عالیه.
اگه تو لانچ هم همین باشه من که ریفاند میکنم.
البته درسته پورت بد، روز عرضه خیلی حال گیری هست، ولی دقت کنید در صورت ریفاند بعدا اگر اکی بشه باید به قیمت بالاتری دوباره بازی رو خرید.
من مشابه این قضیه سر Metro Exodus بازی رو ریفاند کردم و خوب بعدش چون انحصاری زمانی اپیک بود از این کار به شدت پشیمون شدم.
 
پورت بازی خراب نیست ولی به خوبی death stranding نیست!پورتش معمولیه،نه خوبه نه بد
علتش هم این هست که این بازی از پایه برای پی سی ساخته نشده بوده و برای همین پورتش سخت تر و زمان بر تر هست
احتمالا یکی دو تا آپدیت میدن و پرفورمنس رو اوکی میکنن
پورت بازیهای کوجیما همیشه خوب بوده رو PC
 
رو ps4 اینقدر fps پایین بود یه دو نمره رفت رو شماره چشمم ?
ولی به نظرم بار دوم رفتن زیاد ارزش نداره با اینکه بازیش خیلی قشنگه

روی PS4 جز بازی‌هایی بود که تقریباً 30 فریم ثابت بود و از همه مهتر Framepacing فوق‌العاده با ثباتی داشت. الان یه کارتی مثل GTX 1060 که از PS4 Pro چیزی حدود 20% قوی‌تره، روی 1080p و تنظیمات مشابه PS4 هم ثابت 30 فریم نمی‌ده. پورت بازی افتضاحه به تمام معناست. مگر این که واقعاً بتونن با چند تا پچ درستش کنن که من چشمم آب نمی‌خوره. در کل فقط به این درد می‌خوره که 6-7 سال دیگه که سه نسل جدید کارت گرافیک و CPU اومده مثلاً با RTX 5080ti و R9 6900x بتونید راحت 8K/60 فریم بازی کنید.
اگه قرار باشه با کارتایی مثل RTX 2070s/RTX 2080/GTX 1080ti/5700xt نشه 1440p/60fps بازی کرد، خب همون نسخه Pro رو آدم بازی کنه سنگین‌تره :D
قسمت اعصاب خورد کن ماجرا این‌جاست که گرافیک هم در بالاترین تنظیمات خیلی فرقی با نسخه کنسول نداره!
 
یکیشون با Founders Edition و حالت استاک تست کرده که تقریبا ۲۰-۲۵٪ از اکثر مدلهای Pre Overclocked ضعیفتره. کارتهای پاسکال نسبت به Turing خیلی خوب عمل کردن تو این بازی. فقط RTX 2080 Super و 2080ti بهتر از 1080ti فریم میدن. ربطی به آپدیت درایور و توهم توطئه علیه انویدیا نداره ?

بعد شما به Vega 56 و Vega 64 هم نگاه کردید؟ در حد Gtx 1060 فریم میدن!!! کلا بازی مشکل داره.

بابا داری اشتباه می زنی
hzd-benchmark-jpg.158965


اینجا استریکس هست کارته تا دسته اوره از 2070s کمتر داره فریم می ده همین 5700xt به مراتب ضعیف تر از 1080ti هست الان اکثر بازی ها ازش داره جلو می زنه. تئوری توطئه چیه انویدیا این حرکتش اینقدر ضایعس که دیگه همه می دونن.
حالا اینجا رو ببین اینجا همه مدل ها پایه هستن.
1111-png.158979


همین 980ti ابتداش اگه یادتون باشه چند فریمی از 1070 بهتر بود الان رسما به چوخ رفته
اگر درست دقت کنی تازه بوست کلاک 1080ti خیلی بیشتر نسبت به 2070s اورکلاک شده بین بوست پایه 2070 تا 1080ti تقریبا 200 هرتز اختلافه
بعدم وگا در حد 1660ti شده کلا این وگا معماری عجیبی داره و هر جا 1 شکل فریم می ده.
اما حتی rx480 هم از 1060 بهتر فریم می ده یعنی 1 کارت به مراتب ارزون تر با 8 گیگ رم با پهنای رم بیشتر کجاش بده؟
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or