PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:
بله دقیقا همینجوره با بالا رفتن لول داره میزان جون میره بالا مخصوصا وقتی ماموریت و کار های فرعی میکنی سریع تر میره بالا و بهتر اسکیل و لول میره بالا
فقط من یه مشکل که دارم چون کل هدفم اون لباس تو غارست که ضربه روش اثر نمیذاره لباس نمیخرم سلاح هم فقط در صورت نیاز واقعی اما بحث اینه بهترین سلاح ها کجا میشه خرید که انقدر ناقصی نداشته باشن مثلا طوری باشه که بشه چند نوع تیر باهاش حمل کرد و اینکه سرعت تیر اندازی بیشتر بشه چکار کنم ؟
لباس بخر:-" نیازی نیست منتظر اون لباس بمونی! منابع و ... که ریخته تو بازی، کم نمیاری برای خرید و اینا:دی
اون لباسه هم همینطور که گفتم آخر بازی باز میشه، تقریبا جزو آخرین چیزاییه که تو بازی میگیری، طراحی خاصی هج نداره(یعنی منظورم اینه لباس های قابل خرید تو بازی مربوط به قبلیه های مختلفه و حس یونیک خودشون رو دارن:-" )

سلاح ها نهایت همین 3حالت تیر رو دارن! نمیدونم تا کجا رفتی ولی بهترین سلاح ها رو از چلنج های Hunter Lodge میگیری!(همه مراحلشون رو طلایی کن:-" )

سریع تیر زدن فکر کنم جزو Skillها بود... یه Skill دیگه هم داره چندتا تیر با هم بزنی گرچه من همیشه یادم میرفت:)) ولی تو DLC از اول خودمو عادت دادم بهش:))
چقدر هم وحشی بودن ربات های DLC ... :|
 
لباس بخر:-" نیازی نیست منتظر اون لباس بمونی! منابع و ... که ریخته تو بازی، کم نمیاری برای خرید و اینا:D
اون لباسه هم همینطور که گفتم آخر بازی باز میشه، تقریبا جزو آخرین چیزاییه که تو بازی میگیری، طراحی خاصی هج نداره(یعنی منظورم اینه لباس های قابل خرید تو بازی مربوط به قبلیه های مختلفه و حس یونیک خودشون رو دارن:-" )

سلاح ها نهایت همین 3حالت تیر رو دارن! نمیدونم تا کجا رفتی ولی بهترین سلاح ها رو از چلنج های Hunter Lodge میگیری!(همه مراحلشون رو طلایی کن:-" )

سریع تیر زدن فکر کنم جزو Skillها بود... یه Skill دیگه هم داره چندتا تیر با هم بزنی گرچه من همیشه یادم میرفت:)) ولی تو DLC از اول خودمو عادت دادم بهش:))
چقدر هم وحشی بودن ربات های DLC ... :|
لباس ها رو که هیچی نخریدم راستش چون بهم گفتی ماموریت های فرعی رو برم هنوز کلی از بازی مونده اما لول 22 رسیدم یعنی میشه گفت بیشتر مرحله فرعی و جمع کردنی ها رو رفتم و 2 تا چلنج نورا و گود هانتینگ گرند که 2 تا رو هم کامل گرفتم اما خوب سلاح ناقص مثلا کمانم یکیش تخریب اتیشی داره یکیش اتیش نداره یا مثلا کمانی که هر 3 تا توپ تخریب اتیش و یخزدن میزنه رو ندارم و یه ایتم هست که تا حالا بهش نریدم نمیشه خریدش کلا سورس هام پر شده و مجبور میشم مقادیری رو بفروشم حتی بعضی ها رو بندازم دور ولی چیزی که برام سوال بعضیاشون زده فروش برای متال بعضی ها نوشته برای تجارت :| این تجارت چی هست بفروشم یا اینکه برم تو بازار بورس تهران سرمایه گذاریشون کنم ؟
 
بله دقیقا همینجوره با بالا رفتن لول داره میزان جون میره بالا مخصوصا وقتی ماموریت و کار های فرعی میکنی سریع تر میره بالا و بهتر اسکیل و لول میره بالا
فقط من یه مشکل که دارم چون کل هدفم اون لباس تو غارست که ضربه روش اثر نمیذاره لباس نمیخرم سلاح هم فقط در صورت نیاز واقعی اما بحث اینه بهترین سلاح ها کجا میشه خرید که انقدر ناقصی نداشته باشن مثلا طوری باشه که بشه چند نوع تیر باهاش حمل کرد و اینکه سرعت تیر اندازی بیشتر بشه چکار کنم ؟

منم دقیقا همیجور بودم یعنی فک کنم فقط 2 3 تا لباس همون اوایل بازی خریدم اونم برای خوشگلیه شخصیت ک بنظرم همون لباسی ک خیلی سبک بود در ظاهر حس لارا کرافت ب ادم میداد و خیلی خوشگل بود منم همش همون لبسا تنم بود :دی دیگه بعدش شروع کردم ب رفتن دنبال اون لباسه یعنی کلا میخوام بگم لباس خریدن تو بازی همچین تاثیر ب سزایی نداشت از نظر من تنها لباسی ک تفاوتش واقعا احساس میشد تو دمیج خوردن همون لباسه ک داری دنبالش میگردی اونم بخاطر شیلدش اینجوری بود.
گفتم ک سلاح های بازی فقط تیرکمون هست با اون وسیله ک مثل دوشاخه بود و ی عصا ک تهش برق شلیک میکرد،بقیه سلاحا ک انگار حالت تله داشتن و زیاد توی حمله بکارت نمیان نمونش همون سلاح ک میشد ربات ها رو میخ کنی ب زمین،ولی اینکه میگی بشه چند تا تیر زد و سرعت تیر زدن رو ببری بالا باید با اپگرید کردن کارکترت بدستشون بیاری مثلا این چنتا تیر همزمان زدن رو فک کنم تا 3 تا تیر میشد اپگرید کنی،یا بالا بردن سرعت تیراندازی هم همینجور با اپگرید خوده کارکتر بدست میاد.
کلا تفاورت تیرکمون های بازی بیشتر توی دمیجشون و اون ظرفیت تعداد جاخالی هایی ک میشد روشون ازون talism ها(اسمش دقیق یادم نیست) بذاری بود،یعنی جوری نبودن ک فک کنی هر کدوم ی قابلیت اضافه میکنن ب بازی.
 
منم دقیقا همیجور بودم یعنی فک کنم فقط 2 3 تا لباس همون اوایل بازی خریدم اونم برای خوشگلیه شخصیت ک بنظرم همون لباسی ک خیلی سبک بود در ظاهر حس لارا کرافت ب ادم میداد و خیلی خوشگل بود منم همش همون لبسا تنم بود :D دیگه بعدش شروع کردم ب رفتن دنبال اون لباسه یعنی کلا میخوام بگم لباس خریدن تو بازی همچین تاثیر ب سزایی نداشت از نظر من تنها لباسی ک تفاوتش واقعا احساس میشد تو دمیج خوردن همون لباسه ک داری دنبالش میگردی اونم بخاطر شیلدش اینجوری بود.
گفتم ک سلاح های بازی فقط تیرکمون هست با اون وسیله ک مثل دوشاخه بود و ی عصا ک تهش برق شلیک میکرد،بقیه سلاحا ک انگار حالت تله داشتن و زیاد توی حمله بکارت نمیان نمونش همون سلاح ک میشد ربات ها رو میخ کنی ب زمین،ولی اینکه میگی بشه چند تا تیر زد و سرعت تیر زدن رو ببری بالا باید با اپگرید کردن کارکترت بدستشون بیاری مثلا این چنتا تیر همزمان زدن رو فک کنم تا 3 تا تیر میشد اپگرید کنی،یا بالا بردن سرعت تیراندازی هم همینجور با اپگرید خوده کارکتر بدست میاد.
کلا تفاورت تیرکمون های بازی بیشتر توی دمیجشون و اون ظرفیت تعداد جاخالی هایی ک میشد روشون ازون talism ها(اسمش دقیق یادم نیست) بذاری بود،یعنی جوری نبودن ک فک کنی هر کدوم ی قابلیت اضافه میکنن ب بازی.
راستش من کلی ماموریت فرعی رفتم کلی روبات کشتم کلا سمت راست مپ بجز مپ دی ال سی رو کامل رفتم اما خوب من چند تا سلاح مد نظرم هست یکی اینکه بتونه چند نوع تیر پرتاب کنه دقتش خوب باشه من هنوز از کمان اول بازی دارم استفاده میکنم و کاملا راضیم اما خوب دقتش عالی نیست دیمیج هم خیلی کمه از باقی سلاح ها هم خوب استفاده میکنم و روبات های خیلی بزرگم چند تا رو به راحتی کشتم و خیلی هم از تله استفاده میکنم و خیلی کمک میکنه مخصوصا وایر برق و انفجاری که برای مقابله با گله ها خیلی کاربرد داره اما خوب از بس ماموریت انجام دادم داستان اصلی توش گم شده لباسم قصد داشتم برم بالا مپ اون 3 تا پاور سل هم بردارم که گفتم بذارم وقتی ماموریت جانبی اون طرف داشتم برم برشون دارم ولی میترسم بازی تموم کنم بعد اون شیلد رو بدست بیارم
اخرم من نفهمیدم دارم اشتباه میکنم داستان اصلی رو گذاشتم بعد جانبی مخصوصا که لولم از خود لول مورد نیاز داستان بازی خیلی رفته بالا تر
 
راستش من کلی ماموریت فرعی رفتم کلی روبات کشتم کلا سمت راست مپ بجز مپ دی ال سی رو کامل رفتم اما خوب من چند تا سلاح مد نظرم هست یکی اینکه بتونه چند نوع تیر پرتاب کنه دقتش خوب باشه من هنوز از کمان اول بازی دارم استفاده میکنم و کاملا راضیم اما خوب دقتش عالی نیست دیمیج هم خیلی کمه از باقی سلاح ها هم خوب استفاده میکنم و روبات های خیلی بزرگم چند تا رو به راحتی کشتم و خیلی هم از تله استفاده میکنم و خیلی کمک میکنه مخصوصا وایر برق و انفجاری که برای مقابله با گله ها خیلی کاربرد داره اما خوب از بس ماموریت انجام دادم داستان اصلی توش گم شده لباسم قصد داشتم برم بالا مپ اون 3 تا پاور سل هم بردارم که گفتم بذارم وقتی ماموریت جانبی اون طرف داشتم برم برشون دارم ولی میترسم بازی تموم کنم بعد اون شیلد رو بدست بیارم
اخرم من نفهمیدم دارم اشتباه میکنم داستان اصلی رو گذاشتم بعد جانبی مخصوصا که لولم از خود لول مورد نیاز داستان بازی خیلی رفته بالا تر

اتفاقا داری کار درستی میکنی ک جانبی هارو اول میری منم همینکارو کردم چون لولت بالا بره تو ماموریتای اصلی کیفیت بازی بیشتر حس میشه،کلا دقت و range و این چیزا رو فقط باید با اپگرید کردن skill هات بدست بیاری و ربطی ب اسلحه نداره فقط همین دمیج بیشتر مربوط ب نوع تیر و تیرکمونه،برای کشتن هر ربات اول با فوکوس انالیزش کن و نقاط حساسش و ضعفش رو شناسایی کن و با همون تیر ک فوکوس میگه بهش حمله کن،من خودم با اون تیرکمون کوچیکم با تیرای اتیشی کلی ربات بزرگ کشتم،بنظر من مهم ترین تیر ها تو بازی اون تیرای اتیشی بودن با اون دوتا تیر ک فک کنم sharp بود اول اسمشون ی تیر دیگه هم بود ک وقتی شلیکش میکردی حالت موج داشت و کل زره های رباتا رو میریخت و بعد میشد راحت حمله کنی بهشون.من ب شخصه اصلا از تله و اون سلاح ک مثل دوشاخه بود استفاده نکردم اصلا.
کلا اون لباس رو نمیتونی بدست بیاری تا زمانی ک خط داستانی رو پیش نری و تقریبا ب اخراش نرسی چون ی منطقه ک پاور سل اخری توشه توی مراحل پایانی بازی ازاد میشه.

برای اون سوالم ک در مورد خرید و فروش کردی کلا توی توضیحات ایتم ها نگاه کن هر کدوم رو ک نوشته بود برای craft کردن بکار نمیاد بفروش،کلا تو بازی خیلی خیلی زود اینونتوریت پر میشه منم خیلی از ایتم ها رو مینداختم،فقط ی نکته ای داشت ک تو ی قسمت از اینونتوریت یسری جعبه بود ک حالت لوت باکس داشت و خیلی جا میگرفتن من اخرای بازی اینو فهمیدم،سعی کن جعبه هارو باز کنی و ایتمای بدرد بخور رو برداری و بفروشی و بقیشونم بندازی بیرون.
 
راستش من کلی ماموریت فرعی رفتم کلی روبات کشتم کلا سمت راست مپ بجز مپ دی ال سی رو کامل رفتم اما خوب من چند تا سلاح مد نظرم هست یکی اینکه بتونه چند نوع تیر پرتاب کنه دقتش خوب باشه من هنوز از کمان اول بازی دارم استفاده میکنم و کاملا راضیم اما خوب دقتش عالی نیست دیمیج هم خیلی کمه از باقی سلاح ها هم خوب استفاده میکنم و روبات های خیلی بزرگم چند تا رو به راحتی کشتم و خیلی هم از تله استفاده میکنم و خیلی کمک میکنه مخصوصا وایر برق و انفجاری که برای مقابله با گله ها خیلی کاربرد داره اما خوب از بس ماموریت انجام دادم داستان اصلی توش گم شده لباسم قصد داشتم برم بالا مپ اون 3 تا پاور سل هم بردارم که گفتم بذارم وقتی ماموریت جانبی اون طرف داشتم برم برشون دارم ولی میترسم بازی تموم کنم بعد اون شیلد رو بدست بیارم
اخرم من نفهمیدم دارم اشتباه میکنم داستان اصلی رو گذاشتم بعد جانبی مخصوصا که لولم از خود لول مورد نیاز داستان بازی خیلی رفته بالا تر
الان چهارتا سلاح داری ؟
من الان تیرکمون اولیه دارم که اتیشی هست و معمولی
یکی که میزنه قطعات حریف جدا میشه
یکی میخکوب میکنه حریف
با یک تله شوک
وقتی نقطعه ضعف حریف فریز یا شوک هست تیر فریز و شوک کننده ندارم
نمیشه سلاح های بیشتری حمل کرد ؟؟؟
 
اتفاقا داری کار درستی میکنی ک جانبی هارو اول میری منم همینکارو کردم چون لولت بالا بره تو ماموریتای اصلی کیفیت بازی بیشتر حس میشه،کلا دقت و range و این چیزا رو فقط باید با اپگرید کردن skill هات بدست بیاری و ربطی ب اسلحه نداره فقط همین دمیج بیشتر مربوط ب نوع تیر و تیرکمونه،برای کشتن هر ربات اول با فوکوس انالیزش کن و نقاط حساسش و ضعفش رو شناسایی کن و با همون تیر ک فوکوس میگه بهش حمله کن،من خودم با اون تیرکمون کوچیکم با تیرای اتیشی کلی ربات بزرگ کشتم،بنظر من مهم ترین تیر ها تو بازی اون تیرای اتیشی بودن با اون دوتا تیر ک فک کنم sharp بود اول اسمشون ی تیر دیگه هم بود ک وقتی شلیکش میکردی حالت موج داشت و کل زره های رباتا رو میریخت و بعد میشد راحت حمله کنی بهشون.من ب شخصه اصلا از تله و اون سلاح ک مثل دوشاخه بود استفاده نکردم اصلا.
کلا اون لباس رو نمیتونی بدست بیاری تا زمانی ک خط داستانی رو پیش نری و تقریبا ب اخراش نرسی چون ی منطقه ک پاور سل اخری توشه توی مراحل پایانی بازی ازاد میشه.

برای اون سوالم ک در مورد خرید و فروش کردی کلا توی توضیحات ایتم ها نگاه کن هر کدوم رو ک نوشته بود برای craft کردن بکار نمیاد بفروش،کلا تو بازی خیلی خیلی زود اینونتوریت پر میشه منم خیلی از ایتم ها رو مینداختم،فقط ی نکته ای داشت ک تو ی قسمت از اینونتوریت یسری جعبه بود ک حالت لوت باکس داشت و خیلی جا میگرفتن من اخرای بازی اینو فهمیدم،سعی کن جعبه هارو باز کنی و ایتمای بدرد بخور رو برداری و بفروشی و بقیشونم بندازی بیرون.
این که اره دارم انجام میدم روبات گنده ها رو هم زدم البته از همه چیز استفاده میکنم دقیقا من بیشتر از تیر اتشی استفاده میکنم چون اکثرا نقطه ضعفشون و هم اینکه مدام اتیش میسزونشون اما خوب روبات های بزرگ تر که سلاح هم دارن اولین کاری که میکنم با تیر بنفش سلاحشون در میارم و بعد نقطه ضعف که حملشون فقط پرش بشه
راستش من نمیدون دیگه داستان اصلی بازی چیه از بس که کلی داستان و ماموریت انجام دادم لولم حالا 32 شده هنوزم نمیدونم بعد 30 ساعت بازی کردن کارام درسته که این همه ماموریت اول دارم میرم کم هم خوب نیستن

الان چهارتا سلاح داری ؟
من الان تیرکمون اولیه دارم که اتیشی هست و معمولی
یکی که میزنه قطعات حریف جدا میشه
یکی میخکوب میکنه حریف
با یک تله شوک
وقتی نقطعه ضعف حریف فریز یا شوک هست تیر فریز و شوک کننده ندارم
نمیشه سلاح های بیشتری حمل کرد ؟؟؟
من گمونم خیلی جلو تر شما باشم بالا 30 ساعت بازی کردم و کلا ماموریت فرعی و مپ میگشتم
کلا 4 نمونه رو میشه حمل کرد که بعضیاشون چند نوع تیر رو شلیک میکنه ولی میتونی بیشتر سلاح بخری که نوع تیر های دیگه شلیک کنه و وقتی نیازت شد اونا رو هم استفاده کنی و جاشون عوض کنی برای اینکه گنجایش ها بیشتر بشه تاچ پد که زدی برو تو کرفت و قسمت میزان حمل کردن اینا اونجا میتونی ارتقا بدی
 
Last edited by a moderator:
این که اره دارم انجام میدم روبات گنده ها رو هم زدم البته از همه چیز استفاده میکنم دقیقا من بیشتر از تیر اتشی استفاده میکنم چون اکثرا نقطه ضعفشون و هم اینکه مدام اتیش میسزونشون اما خوب روبات های بزرگ تر که سلاح هم دارن اولین کاری که میکنم با تیر بنفش سلاحشون در میارم و بعد نقطه ضعف که حملشون فقط پرش بشه
راستش من نمیدون دیگه داستان اصلی بازی چیه از بس که کلی داستان و ماموریت انجام دادم لولم حالا 32 شده هنوزم نمیدونم بعد 30 ساعت بازی کردن کارام درسته که این همه ماموریت اول دارم میرم کم هم خوب نیستن

اره قبول دارم ماموریتای جانبیش چنگی ب دل نمیزنن ولی خب این ضعف با گرافیک و محیط پویا و گیمپلی جذاب پوشیده شده و همون مراحل جانبی هم لذت بخش شدن،کلا اینجور بگم چیزی رو از دست ندادی و لذت بازی برات بیشتر شده چون اینجوری مراحل اصلی رو روون تر بازی میکنی و حالش بیشتر میشه برات و میتونی کلی skill ازاد کنی و اپگرید کنی خودت رو و راحتتر از پس باس ها بر بیای و دستت باز تره توی پیش بردن مراحل اصلی،البته این اعتقاده منه،کلا تو همه بازیای این سبکی من همش لولم رو میبرم بالا بعد شروع میکنم ب رفتن مراحل اصلی.لول ماکس این بازی 50 بود فک کنم.
 
  • Like
Reactions: hbmss
اره قبول دارم ماموریتای جانبیش چنگی ب دل نمیزنن ولی خب این ضعف با گرافیک و محیط پویا و گیمپلی جذاب پوشیده شده و همون مراحل جانبی هم لذت بخش شدن،کلا اینجور بگم چیزی رو از دست ندادی و لذت بازی برات بیشتر شده چون اینجوری مراحل اصلی رو روون تر بازی میکنی و حالش بیشتر میشه برات و میتونی کلی skill ازاد کنی و اپگرید کنی خودت رو و راحتتر از پس باس ها بر بیای و دستت باز تره توی پیش بردن مراحل اصلی،البته این اعتقاده منه،کلا تو همه بازیای این سبکی من همش لولم رو میبرم بالا بعد شروع میکنم ب رفتن مراحل اصلی.لول ماکس این بازی 50 بود فک کنم.
اره 50 هست لول اخر جانبی هم داستانش خوبه ماموریت ها هم جالب اما خوب رو مخیش فاصله های و جمع کردنی هاست من ماموریت ها رو که انجام میدم بعد میرم میبینم چه ماموریتی نزدیکش اونم انجام میدم اون بار رفتم یه لیوان که نزدیک بود بردارم که یهو خوردم به خط داستانی اصلی نا خوداگاه :|
 
اره 50 هست لول اخر جانبی هم داستانش خوبه ماموریت ها هم جالب اما خوب رو مخیش فاصله های و جمع کردنی هاست من ماموریت ها رو که انجام میدم بعد میرم میبینم چه ماموریتی نزدیکش اونم انجام میدم اون بار رفتم یه لیوان که نزدیک بود بردارم که یهو خوردم به خط داستانی اصلی نا خوداگاه :|

اره این فواصل ماموریتا خداییش رو مخ بود بعد رو مخ تر اینکه برای fast travel هم باید اون ایتمش رو بسازی و کلا مث بازیای دیگه مفتی نیست :دی
حالا اینجوری هم اشکالی نداره وقتایی میبینی دیگه از جانبی خسته شدی،ی مرحله اصلی برو ک داستان بازی بره جلو از یکنواختی در بیاد.
 
اره این فواصل ماموریتا خداییش رو مخ بود بعد رو مخ تر اینکه برای fast travel هم باید اون ایتمش رو بسازی و کلا مث بازیای دیگه مفتی نیست :D
حالا اینجوری هم اشکالی نداره وقتایی میبینی دیگه از جانبی خسته شدی،ی مرحله اصلی برو ک داستان بازی بره جلو از یکنواختی در بیاد.
من که فواصل دور رو فست تراول میزنم اخه اذیتم جای رو که یه بار رفتم دوباره برم فقط سعی میکنم تو مسیر هر چی هست انجام بدم مثلا حدود شای د 4 تا ماموریت هم زمان هر کدوم یه قسمتش انجام میشه بعد میره نزدیک ترین اما خوب فست تراول طلایی بخری دیگه نیاز نیست تهیه کنی و بی نهایت استفاده میشه اما یه چیز که رو مخ منابع ساخت تیر های خوب بازی هست که کم میاد مجبوری بخری من برای اینکه برم پاور سل های اون غار جور کنم رفتم طرف اخر بازی اون پرنده گنده هم اومد دهنم سرویس کرد منم دهنش سرویس کردم کشتمش رفتم به غار اما خوب غار نبود چون اخر داستان بازی هست :| پوکر فیس برگشتم
 
من که فواصل دور رو فست تراول میزنم اخه اذیتم جای رو که یه بار رفتم دوباره برم فقط سعی میکنم تو مسیر هر چی هست انجام بدم مثلا حدود شای د 4 تا ماموریت هم زمان هر کدوم یه قسمتش انجام میشه بعد میره نزدیک ترین اما خوب فست تراول طلایی بخری دیگه نیاز نیست تهیه کنی و بی نهایت استفاده میشه اما یه چیز که رو مخ منابع ساخت تیر های خوب بازی هست که کم میاد مجبوری بخری من برای اینکه برم پاور سل های اون غار جور کنم رفتم طرف اخر بازی اون پرنده گنده هم اومد دهنم سرویس کرد منم دهنش سرویس کردم کشتمش رفتم به غار اما خوب غار نبود چون اخر داستان بازی هست :| پوکر فیس برگشتم

فک کنم منابع تیر های خوب ک کم میومد و پیدا نمیشد همون wire بود فقط ،البته اینم بگم ک کلا من فقط با تیر اتیشی و اون تیر موجیه و اون تیرای شارپ بازی میکردم و دیگه کاری ب بقیه تیرا نداشتم :دی
اره گفتم ک اون لباس رو هر کارم بکنی نمیتونی تا اخر بازی بگیری چون اون منطقه اخر بازی ازاد میشد،ولی کلا لباسش رو بگیری بازی خیلی اسون میشه برات :دی
 
فک کنم منابع تیر های خوب ک کم میومد و پیدا نمیشد همون wire بود فقط ،البته اینم بگم ک کلا من فقط با تیر اتیشی و اون تیر موجیه و اون تیرای شارپ بازی میکردم و دیگه کاری ب بقیه تیرا نداشتم :D
اره گفتم ک اون لباس رو هر کارم بکنی نمیتونی تا اخر بازی بگیری چون اون منطقه اخر بازی ازاد میشد،ولی کلا لباسش رو بگیری بازی خیلی اسون میشه برات :D
بازی که اگه منابع باشه سخت نیست مخصوصا بعد فهمیدن نقطه ضعف ها به راحتی مشه ترکوند دشمنا رو اما خوب من میشه گفت از خیلی از تیر ها استفاده میکنم
ولی اون شیلد میخوام با خیال راحت برم سراغ دی ال سی
 
دو قرنیه خبری ازشون نیست ولی همچنان تبریکه رو میگن و هوای فن هاشون رو دارن:-"
امیدوارم هرچه زودتر خبری از H2 بشه>:)

View attachment 98810
من هر وقت یاد نسخه دو می افتم ترس وجودم رو میگیره که انقدر احمق باشن که شخصیت اصلی رو عوض کنن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or