PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:
لطفا در مورد kz3 درست صحبت کنین و با آشغالی مثل kz:sf یکیش نکنین..

در ضمن kz3 رو هم تیم اصلی بازی ساخته بود و بازی بسیار جذاب و خوبی بود و هیچ ربطی به پروژه sf و ساخت بازی با تیم فرعی شون نداشت.

بی تعارف KZ3 در قیاس با KZ2 نه بازی خوبی بود ، نه اصالتی توش وجود داشت ! :دی رسماً شده بود COD :| لوکیشن های خفن و با ابهت شماره ی قبلی ... پَر ، سنگینی اسلحه ... پَر ، جو تاریک و مرده ی قبلی ... پَر ، ماشین سواری ... چک ، هر دو قدم یه جعبه ی مهمات ... چک ، بی نهایت آسون شدن و آبگوشتی شدن گیم پلی ... چک ، هیلو ریچ ... چک :دی تنها خوبی KZ3 درست شدن مکانیزم کاورگیریش بود و بس :دی
 
لطفا در مورد kz3 درست صحبت کنین و با آشغالی مثل kz:sf یکیش نکنین..

در ضمن kz3 رو هم تیم اصلی بازی ساخته بود و بازی بسیار جذاب و خوبی بود و هیچ ربطی به پروژه sf و ساخت بازی با تیم فرعی شون نداشت.
قابل مقایسه هم نیست با KZ2 یکی از مهمترین المان های گیم پلی اتمسفر بود که نابود شدش توی KZ3

- - -ویرایش - - -

نه اینا یسری طراحی بود کانسبت ارتیست بازی کرده بود...عشقی! :دی
ربطی به پروژه نداش!
شما از کجا میدونی این ها هم قاطی هورایزن دادن بیرون :d شاید یه نفر به صورت فله ای تمام IP هاشون ر لیک کرده:d
 
بی تعارف KZ3 در قیاس با KZ2 نه بازی خوبی بود ، نه اصالتی توش وجود داشت ! :دی رسماً شده بود COD :| لوکیشن های خفن و با ابهت شماره ی قبلی ... پَر ، سنگینی اسلحه ... پَر ، جو تاریک و مرده ی قبلی ... پَر ، ماشین سواری ... چک ، هر دو قدم یه جعبه ی مهمات ... چک ، بی نهایت آسون شدن و آبگوشتی شدن گیم پلی ... چک ، هیلو ریچ ... چک :دی تنها خوبی KZ3 درست شدن مکانیزم کاورگیریش بود و بس :دی
بی تعارف kz3 در مقایسه با kz2 خوب که بود هیچ یه چیزاییش بهتر و جالب تر از قبل هم شده بود.
اصالت؟ شما دوست داشتی هر چی که تو شماره 2 دیدی رو مستقیم کپیشو تو شماره بعدیش هم ببینی؟ پس این وسط تنوع و تکراری نبودن یه بازی چه مفهومی پیدا میکنه؟ نمیشد که همون سبک لوکیشنهای به قول شما خفن و با ابهت و جو تاریک و مرده بیاد صاف تو اون یکی هم تکرار بشه.. نباید شماره بعدی یه بازی توش خلاقیت و تغییرات وجود داشته باشه؟
COD؟؟؟ شما به روون تر شدن کنترل و گیم پلی و کمتر شدن میزان لگ و تاخیر در عملکرد کنترل (نمونه های بارزش سوئیچ کردن اسلحه و نشستن و پریدن و...) میگی COD؟
HALO REACH؟؟؟؟؟ شما یه شباهت بین این دو تا بازی بگو..
بی نهایت آسون و آبگوشتی شدن گیم پلی؟ هر وقت اگه تونستی بازیو یه بار روی VETERAN یا ELITE برو تا آبگوشت و کوبیده و کله پاچه بیاد جلو چشمات:dوگرنه KZ2 رو عمه ی بنده هم میتونست رو TROOPER بره:|


قابل مقایسه هم نیست با KZ2 یکی از مهمترین المان های گیم پلی اتمسفر بود که نابود شدش توی KZ3
با کمال احترام باید بگم این نظر شخصی شماست و نظر هرکسی فقط واسه خودش محترمه. منظورم با خودم هم هست..
 
بی تعارف kz3 در مقایسه با kz2 خوب که بود هیچ یه چیزاییش بهتر و جالب تر از قبل هم شده بود.
اصالت؟ شما دوست داشتی هر چی که تو شماره 2 دیدی رو مستقیم کپیشو تو شماره بعدیش هم ببینی؟ پس این وسط تنوع و تکراری نبودن یه بازی چه مفهومی پیدا میکنه؟ نمیشد که همون سبک لوکیشنهای به قول شما خفن و با ابهت و جو تاریک و مرده بیاد صاف تو اون یکی هم تکرار بشه.. نباید شماره بعدی یه بازی توش خلاقیت و تغییرات وجود داشته باشه؟
COD؟؟؟ شما به روون تر شدن کنترل و گیم پلی و کمتر شدن میزان لگ و تاخیر در عملکرد کنترل (نمونه های بارزش سوئیچ کردن اسلحه و نشستن و پریدن و...) میگی COD؟
HALO REACH؟؟؟؟؟ شما یه شباهت بین این دو تا بازی بگو..
بی نهایت آسون و آبگوشتی شدن گیم پلی؟ هر وقت اگه تونستی بازیو یه بار روی VETERAN یا ELITE برو تا آبگوشت و کوبیده و کله پاچه بیاد جلو چشمات:dوگرنه KZ2 رو عمه ی بنده هم میتونست رو TROOPER بره:|



با کمال احترام باید بگم این نظر شخصی شماست و نظر هرکسی فقط واسه خودش محترمه. منظورم با خودم هم هست..


حالا اینجا جاش نیست در مورد کیلزون بحث کنیم ولی همه ی اینایی که میگی اشتباهه :دی حالا به جاش با هم صحبت می کنیم :دی
در مورد الیت و این چرت و پرتای کیلزون 3 هم خواستی عکس از تروفی برات بذارم :دی ضایع ترین و فاجعه بار ترین مورد KZ3 آسون شدنش بود ! درجه سختی الیت Meh بود ! :دی الیت توی KZ2 کجا توی KZ3 کجا :دی
 
Killzone 3 همه جوره نسبت به Killzone 2 افت کرده بود.

گان پلی سنگینی 2 رو نداشت، داستان افتضاح بود، بسیار بسیار آسون شده بود اما مهمتر از همه اینکه جو KZ2 نابود شده بود.
 
Killzone 3 همه جوره نسبت به Killzone 2 افت کرده بود.

گان پلی سنگینی 2 رو نداشت، داستان افتضاح بود، بسیار بسیار آسون شده بود اما مهمتر از همه اینکه جو KZ2 نابود شده بود.
آره ولی در میلی اتک خیلی بهتر شده بود ,گرافیک و افکت برفش هم که فوق العاده بود :d گان پلیش درسته سنگینی 2 رو نداشت ولی من دوست داشتم روان شدنش به نظرم من باعث شوتینگ بهتری میشه , نمرات خوبی هم گرفتش . اصلا با SH F نباید مقایسه بشه خدایی !
 
این بازی ایده جالب و بلند پروازانه ای برای گوریلا هستش.امیدوارم از پسش خوب بر بیاد.

من که خیلی با تریلرش حال کردم.

به نظر من تو داستان بازی این رباط ها ساخته دست بشر نیستن اینها رو احتمالا موجودات فوق پیشرفته ای بعد نابودی زمین و نسل انسان بوجود اوردن.احتمالا ممکنه این جنگ بین این موجودات فوق پیشرفته و انسانها بوده باشه.این موجودات فوق پیشرفته انسانها رو نابود کردن و یه اپیدمیک خاصی به این رباطها دادن که مانند انسانها به زندگیشون ادامه بدن مثلا اون رباطها که شبیه گوزن هستن و یه ماده سبز رنگی رو با خودشون حمل میکنن و احتمالا طوری طراحی شدن که از طریق منابع رو زمین این ماده سبز رنگ رو بسازن و این ماده احتمالا مثل منبع انرژی این رباطها عمل میکنه و رباط های دیگه انرژی شونو از طریق این ماده تامین میکنن و اون دانیاسورهای جنگی از قلمروی که براشون تایین شده دفاع میکنن.

این موجودات یه زندگی جدید رو روی کره زمین خلق کردن که جانشین زندگی انسانها بشه و این انسانهایی که کاراکتر اصلی بازی یکیشون هستش با اینها مبارزه میکنن که بقای خودشونو حفظ کنن.احتمال میدم این انسانهایی که موندن یه جورایی از نسل همون انسانهای نابود شده هستن و احتمالا ممکنه در قسمتهای جلوتر بازی خودشون اینو متوجه بشن.:d

اگه دقت کرده باشین تو تریلر نوک تیر و بعضی از قسمتهای خود کمان و لباس کاراکتر اصلی از قطعات این رباط ها هستش پس احتمال زیاد سیستم کرفتینگ داره که با گرفتن قطعات مختلف این رباطها میتونیم اسلحه های خودمون رو قویتر کنیم و یا حتی اسلحه های جدید بسازیم و این خیلی خوبه :d

البته اینها همش حدسه ها این برداشتی بود که من از تریلر بازی داشتم و تا بازی نیاد هیچی معلوم نمیشه.b-)

من به این بازی خیلی امیدوارم و بیصبرانه منتظر این بازی هستم :bighug:
 
آخرین ویرایش:
- The Thunderjaw has 550k polygons.
- It has 93 plates of armor that can be attacked individually.
- It has two major weak points, the "power core" in the heart, & "AI Core" in the head.
- The game is "very much an RPG".
- You can "quick craft" arrow heads for the bow.
- There's towns, villages, & quests.
- Crafting is a major component of the game.
- The game is targeting 2016.
- The combat is described as "tactical".
- Every single location seen in the trailer is explorable.
- The RPG elements will not slow down the combat.
- Aloy's "job" is a machine huntress.
- The "Combat" & "RPG" are both very big parts of the game.

8->
 
  • They saw a live demo of the same section we saw from the gameplay trailer
  • No loading screens
  • Open world hunting which they compare to The Witcher
  • It's an RPG at heart but their focus is on action. It's not intended to be deep
  • There's a system called quick-craft to be used in battle to create things like arrows
  • They describe the combat as tactical, so there will be lots of options of how to bring down enemies using Aloy's tools and weapons
  • The E3 demo shows Aloy (pronounced 'Ey-loy') on a quest she got from a village to harvest resources from the grazing deer-like machines
  • In the playthrough they saw, the player laid a rope trap for the deer machines which exploded a bunch of them before they could escape
  • The big T-Rex one is called the Thunderjaw. Made from over 550,000 polygons. 93 different hit-plates; i.e. all destructible elements on its armour
  • The Thunderjaw in the demo was not at full health as it has been battling another tribe previously
  • The mystery of the machines is a driving force behind the game
  • Due in 2016

اینو قبلا مهدی یه سریاش رو اشاره کرد من کاملترشو میذارم

هیچ لودینگی در بازی نیست بجز احتمالا لودینگ اول بازی

سیستم شکار بازی مشابه چیزی است که تو ویچر 3 بود

بازی RPG هست ولی اکشن هم هست به همین خاطر قسمت RPG بازی اونقدر مثل بازی های RPG اصیل مثل سری سولز عمیق نیست و اکشن توش خیلی برجستست

یه سیستم Quick Craft تو بازی هست که در حین مبارزات بشه سریع یه سلاحی یا تیری چیزی سر هم بندی کرد

سیستم مبارزات تاکتیکال هست یعنی راههای زیادی برای مبارزه وجود داره

کلا کار Aloy ( باید ای لوی با کسره تلفظ شه) اینه که برای روستاشون منابع جمع کنه. توی گیم پلی نمایش داده شده هم دقیقا همین کار رو میکرد. یه سری رباط کارگر هستن که شبیه گوزنن اونا منابع جمع میکنن و از اونا باید منابع رو دزدید. اون ربات بزرگا هم نگهبان و محافظ هستن

گویا میشه برای رباتها تله هم گذاشت مثلا طناب سر راهششون بست که وقتی میخوان در برن بخورن زمین

قبلا هم بچه ها اشاره کردن مدل تی رکس که تو تریلر 550 هزار پولیگون داره ( اندازه ی مدلای فتومد GT6:d)

اون ربات گولاخی که ای لوی تو تریلر باهاش مبارزه کرد در سلامت کامل نبوده مثل اینکه قبلا کاروانشون توسط یه قبیله ی دیگه مورد حمله قرار گرفته بوده ( پس باید مبارزه باهاش خیلی سخت تر از اینا باشه)

راز اینکه این رباتها چی هستن شاکله ی اصلی داستان بازیه

سال 2016 بازی رلیز میشه


ویرایش :

هر نقطه ای که تو بازی دیده میشه یا تو تریلر بود قابلیت گشت و گذار داره
 
آخرین ویرایش:
ترجمه اطلاعات جدید از بازی توی مصاحبه PS Access:

- Thunderjaw (دایناسور تی-رکس مانندی که توی دمو دیدیم) به تنهایی از بیش از 550,000 چند ضلعی (Polygon) تشکیل شده .
- 93 قسمت از آرمور تشکیل دهنده Thunderjaw میتونه به صورت کاملاً جداگانه مورد حمله قرار بگیره (این مورد میتونه مبارزات رو بی نهایت داینامیک و متفاوت از یکدیگر کنه).
- Thunderjaw دارای دو نقطه ضعف اصلی هست, یکی هسته مرکزی پاور (قلب ماشین) و دیگری بخش هوش مصنوعی یا A.I که توی سر قرار داره .
- محیط بازی به صورت کاملاً جهان باز و یکپارچه بدون هیچ Loadingـی طراحی شده . به هر جایی و هرچیزی که توی Draw-Distance یا عمق تصویر میبینید میتونید دسترسی داشته باشید و اونجا رو کاوش کنید (دونه دونه لوکیشن های دیده شده توی تریلر قابل دسترسی و explore هستند )
- قابلیت کرفت سریع برای نوک پیکان تیر و کمان و... وجود داره .
- وجود شهر ها, دهکده ها و کوئست های مربوطه .
- قابلیت Crafting مولفه ی بزرگ و اصلی بازی رو تشکیل میده .
- مبارزات در بازی کاملاً تاکتیکی و با استراتژی هستند .
- بازی بیش از هر چیزی یک عنوان نقش افرینی هست .
- المان های نقش آفرینی ضرباهنگ و سرعت مبارزات را کاهش نخواهد داد .
- شغل کرکتر اصلی (اِیـلوی, نه آلوی) شکار ماشین ها به جهت به دست آوردن منابع مورد نیاز هست .
- مبارزات و بخش نقش افرینی قسمت بسیار بزرگی از بازی رو تشکیل میدن .
- هدف GG عرضه بازی برای سال آینده هست .
 
حالا اینجا جاش نیست در مورد کیلزون بحث کنیم ولی همه ی اینایی که میگی اشتباهه :دی حالا به جاش با هم صحبت می کنیم :دی
در مورد الیت و این چرت و پرتای کیلزون 3 هم خواستی عکس از تروفی برات بذارم :دی ضایع ترین و فاجعه بار ترین مورد KZ3 آسون شدنش بود ! درجه سختی الیت Meh بود ! :دی الیت توی KZ2 کجا توی KZ3 کجا :دی
آره راست میگی هر چی شما میگی درسته و من هر چی میگم اشتباهه..
بهتره بحثو تمومش کنیم چون نه من قانع میشم نه شما..
راستی شما هم میتونی بری واسه آنچارتدت لحظه شماری کنی و دوروبر کیلزون 3 نپلکی که یه وقت گندزدایی لازم نشی. ماشین سواری هم داره و به قول خودت...چک
 
آخرین ویرایش:
آره راست میگی هر چی شما میگی درسته و من هر چی میگم اشتباهه..
بهتره بحثو تمومش کنیم چون نه من قانع میشم نه شما..
راستی شما هم میتونی بری واسه آنچارتدت لحظه شماری کنی و دوروبر کیلزون 3 نپلکی که یه وقت گندزدایی لازم نشی. ماشین سواری هم داره و به قول خودت...چک
هزار هزار تا فن کیلزون میگن بازی افت کرده شما بگو خوب هست تا اونجا که اطلاع دارم تیم اصلی داشت روی horizon کار میکرد و تیم فرعی kz3 ر میساخت
اینا با horizon یا توجه به جهان باز بودنش یه کاری بیشتر از uc4 دارن انجام میدن gg تو گرافیک همیشه عالی بوده:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or