PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:
با توجعه به کانسپتایی که از بازی اومده فکر میکنم الوی همیشه تنها نباشه و یه مرحله هایی از بازی همراهش چند نفر دیگه هم باشن و مثلا با کمک همدیگه داینوبوت ها رو از پا در بیارن

guerrilla-games-horizon-concept-art-3.jpg


اگه اسب سواری هم مثل RDR و Witcher 3 تو ش باشه عالیه.

با توجه به تنوع محیطی هم حتما باید دنیای بزرگی داشته باشه
 
آقا این تیر کمونش که اسلحه اصلی بازی نیست که همش این اسلحه آپدیت بشه و این چیزا ؟ (مثل Shadow of mordor ) ... من اصلا با تیر کمون حال نمیکنم امیدوارم بازی Loot درست درمون و ساخت و ساز داشته باشه یا حداقل تنوع اسلحه داشته باشه و از این RPG های مدل جدید نباشه که یه Skill Tree و چهار تا Upgrade میزارن تو بازی و به اسم RPG به خورد ملت میدن . هر چند به بازی میخوره تو همین مایه ها باشه ...

توی آرتها یه سری سلاح دیگه مثل نیزه یا حتی ریوالور هم دیده میشه :دی



ولی اینکه الوی هم ازشون استفاده میکنه یا نه معلوم نیست :دی البته اگه تنها سلاح بازی تیروکمان باشه و بشه مدل های مختلف و آپگرید های مختلفی براش گرفت مشکلی نداره :دی الان اکثر RPG ها یه شمشیر میدن دست کرکتر تا آخر بازی تو می تونی شمشیرهای مختلف از اینور ورداری و بگیری دستت :دی یعنی در اصل اونا هم یه جور تک سلاح به حساب میان :دی
 
از اینکه کاراکتر وسط بازی اینطوری متناسب با اتفاقایی که میفته حرف میزنه خیلی خوشم اومد امیدوارم تو بازی نهایی هم همینطوری باشهچ
ایده بازی خیلی عالیه
 
GG به خاطر انتخاب Horizon به عنوان Game of the show از طرف اعضای gaf، تشکر کرده.

xmummfco3gykg5uw6te0.png

پ.ن: این استقبال خفنی که از بازی شده باعث میشه GG با انگیزه چند برابر به کار خودش ادامه بده. :d
 
خیلی جالبه تو کنفرانس که داشتن نشونش میدادن به بچه ها میگفتم خوب به جای کات سین نشون دادن و نمایش CG بیاین خود بازیو نشون بدید :دی یهویی که رفت تو گیمپلی من کاملا در افق محو شدم :| !!! از نظر گرافیکی نزدیک به این تاحالا چیزی ندیده بودم :دی
 
GG به خاطر انتخاب Horizon به عنوان Game of the show از طرف اعضای gaf، تشکر کرده.

xmummfco3gykg5uw6te0.png

پ.ن: این استقبال خفنی که از بازی شده باعث میشه GG با انگیزه چند برابر به کار خودش ادامه بده. :d

تا الان فک میکردم بازی فقط توی BC ـه که انقدر داره بی خودی هایپ میشه :(
ولی جدا از این حرفها ، انتظارات از بازی خیلی داره میره بالا :دی اینجا دو تا نکته پیش میاد :دی GG نشون داده اگه روی یه عنوان زیاد وقت بذاره و از طرفی اولین کار سنگینش روی اون عنوان باشه می ترکونه مثل KZ2 (کیلزون 1 یه جورایی دور همی و رفع تکلیف بود :دی) ، ولی در کنار همین مورد نشون دادن اگه بازیشون موفق بشه و برن برای ادامه دادنش گند میزنن ، KZ3 و KZ:SF :دی امیدوارم در وهله ی اول یه عنوان کم نقص و عالی از هورایزون در بیارن و شاهکاری مثل KZ2 خلق بشه ! از طرفی خود Hulst توی کنفرانس اشاره کرد که هورایزون ظاهراً فرانچایز جدید GG ـه ، اگه قراره ادامه ـش بدن جان مادرشون بلای کیلزون رو سرش نیارن و تبدیلش کنن به آنچارتد بعدی که آدم واسه شماره ی بعدیش لحظه شماری کنه :دی
لعنتی چقدر استرس سر ساختش بالاس :دی از یه طرف خیلی خفنه ، واسه همین آدم دلش نمیاد همچین پتانسیلی بترکه :دی از طرفی آدم از سابقه ی اینا میترسه :دی یه روزنه ی امید پلیــــز :دی
 
از طرفی آدم از سابقه ی اینا میترسه:biggrin1:
به نظر من داره در حق اینا ظلم میشه :دی به سابقه شون نگاه خیلی خیلی مثلاَ از بعضی از استودیو های فعلی که نسل قبل زور زدن بعد 5-6 سال یک بازی با میانگین 80-83 داده بیرون و الکی هایپ و بزرگنمایی میشن بهتره .
GG نسل قبل یک شوتر AAA با میانگین 91 ساخت واسه ادامه ش اونقدر موفق نبودن و میانگینش شد 84 . واسه این نسل هم تیم کوچیکشون یک نسخه فرعی از سری کیلزون رو برای لانچ داد بیرون که درسته بازی جالبی نبود اما وقتی به سابقه بعضی از استودیو ها نگاه کنی که توی زمان لانچ کنسول با یک بازی لانچ اونم شماره دار از سری اصلی چجوری میتونن باصورت بیان پایین زیاد نمیشه به این نسخه فرعی خرده گرفت .

به نظر من GG نشون داد تواناییش رو داره با یک IP جدید شاهکار خلق کنه و خودشون رو از بند محدودیت های سری کیلزون و شوتر سازی رها کنه . با این استخدام های کلی هم که از Bethesda و CDPR و... داشتن خیلی خیلی از بابت داستان و طراحی Quest ها میشه به بازی امیدوار بود .

نمایش بازی توی E3 واقعاً فوق العاده بود ... یعنی به بهترین شکل ممکن رونمایی شد .
 
آخرین ویرایش:
به نظر من داره در حق اینا ظلم میشه :دی به سابقه شون نگاه خیلی خیلی مثلاَ از بعضی از استودیو های فعلی که نسل قبل زور زدن بعد 5-6 سال یک بازی با میانگین 80-83 داده بیرون و الکی هایپ و بزرگنمایی میشن بهتره .
GG نسل قبل یک شوتر AAA با میانگین 91 ساخت واسه ادامه ش اونقدر موفق نبودن و میانگینش شد 84 . واسه این نسل هم تیم کوچیکشون یک نسخه فرعی از سری کیلزون رو برای لانچ داد بیرون که درسته بازی جالبی نبود اما وقتی به سابقه بعضی از استودیو ها نگاه کنی که توی زمان لانچ کنسول با یک بازی لانچ اونم شماره دار از سری اصلی چجوری میتونن باصورت بیان پایین زیاد نمیشه به این نسخه فرعی خرده گرفت .

به نظر من GG نشون داد تواناییش رو داره با یک IP جدید شاهکار خلق کنه و خودشون رو از بند محدودیت های سری کیلزون و شوتر سازی رها کنه . با این استخدام های کلی هم که از Bethesda و CDPR و... داشتن خیلی خیلی از بابت داستان و طراحی Quest ها میشه به بازی امیدوار بود .

نمایش بازی توی E3 واقعاً فوق العاده بود ... یعنی به بهترین شکل ممکن رونمایی شد .

دقیقاً تمام امیدواریم به خاطر همین مهره هاییه که استخدام کردن :دی الان از نظر داستان و گیم پلی میشه گفت با این کسایی که مشغول کارن خیلی باید فلان باشن تا گند بزنن :دی تا اینجای کار میشه تا حدودی خاطر جمع بود :دی فقط 2 تا نگرانی وجود داره ، یکی اینکه یه دری به تخته ای بخوره و هورایزون خوب در نیاد (که واقعاً حیف میشه چون پتانسیل بازی خیــــــــلی بالاس) یا اینکه این نسخه یه چیزی مثل KZ2 بشه و بازی ادامه پیدا کنه ولی باز بیوفته توی لوپی که KZ افتاد :| :دی تنها چیزی که توی این موقعیت میتونه یه کم آدمو مطمئن و آروم کنه یه سری پیش نمایش مثبت و امیدوار کننده در مورد بازیه :دی
 
نیزه که داشت دقیقا اولین داینوبات بازی رو با نیزه از بین برد انگار نیزه یه جورایی اسلحه مخفی کاری پیش فرضش هست مثل چاقو

آره می دونم ، منظورم سلاح های رایج به غیر تیرکمون بود که دست بقیه دیده شده :دی موقع مبارزه با تیرکسه (حالا اسمش هر چی هست :دی) هم دقت کنی یه سری نیزه که پارچه های رنگی بهش بسته شده (که احتمالاً مال قبیله ای هست که باهاش درگیر شده) توی بدنش فرو رفته :دی
 
دقیقاً تمام امیدواریم به خاطر همین مهره هاییه که استخدام کردن :دی الان از نظر داستان و گیم پلی میشه گفت با این کسایی که مشغول کارن خیلی باید فلان باشن تا گند بزنن :دی تا اینجای کار میشه تا حدودی خاطر جمع بود :دی فقط 2 تا نگرانی وجود داره ، یکی اینکه یه دری به تخته ای بخوره و هورایزون خوب در نیاد (که واقعاً حیف میشه چون پتانسیل بازی خیــــــــلی بالاس) یا اینکه این نسخه یه چیزی مثل KZ2 بشه و بازی ادامه پیدا کنه ولی باز بیوفته توی لوپی که KZ افتاد :| :دی تنها چیزی که توی این موقعیت میتونه یه کم آدمو مطمئن و آروم کنه یه سری پیش نمایش مثبت و امیدوار کننده در مورد بازیه :دی
اون گند کاری ها سر kz3 و kzsf تا اونجا که اطلاع دارم سره این بود که تیم اصلیشون داشت همین بازی ر میساخت اگه هم شماره های بعدی horizon گند زد مطمع باش باز تیم اصلی رفته سره یه بازی بزرگ دیگه :d
ولی اون آرت هایی که قبل لانچ بیرون اومد یه سریش مال همین بازی بود ولی یه سری دیگش مال یه بازی دیگه بود
مثلا:
این دوتا بیشتر به پروژه ی کنسل شده ی S.M که میگفتن شبیه به دستنی هست شباهت داره
 
اون گند کاری ها سر kz3 و kzsf تا اونجا که اطلاع دارم سره این بود که تیم اصلیشون داشت همین بازی ر میساخت اگه هم شماره های بعدی horizon گند زد مطمع باش باز تیم اصلی رفته سره یه بازی بزرگ دیگه :d
ولی اون آرت هایی که قبل لانچ بیرون اومد یه سریش مال همین بازی بود ولی یه سری دیگش مال یه بازی دیگه بود
مثلا:
این دوتا بیشتر به پروژه ی کنسل شده ی S.M که میگفتن شبیه به دستنی هست شباهت داره

نه اینا یسری طراحی بود کانسبت ارتیست بازی کرده بود...عشقی! :دی
ربطی به پروژه نداش!
 
ولی در کنار همین مورد نشون دادن اگه بازیشون موفق بشه و برن برای ادامه دادنش گند میزنن ، KZ3 و KZ:SF :دی

اون گند کاری ها سر kz3 و kzsf تا اونجا که اطلاع دارم سره این بود که تیم اصلیشون داشت همین بازی ر میساخت
لطفا در مورد kz3 درست صحبت کنین و با آشغالی مثل kz:sf یکیش نکنین..

در ضمن kz3 رو هم تیم اصلی بازی ساخته بود و بازی بسیار جذاب و خوبی بود و هیچ ربطی به پروژه sf و ساخت بازی با تیم فرعی شون نداشت.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or