PlayStation Horizon Forbidden West

سازنده
Guerrilla Games
تاریخ انتشار
February 2022
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
170764
Horizon Forbidden West یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط استودیوی Guerrilla Games ساخته شده و توسط Sony Interactive Entertainment برای PS5 منتشر خواهد شد. داستان بازی در آینده‌ای دور و هزار سال پس از زمان حال اتفاق می‌افتد، جایی که نسل تمدن بشری سقوط کرده و جهان در سلطهٔ موجوداتی شبیه به دایناسور با بافت‌های فلزی قرار گرفته و آن‌ها تبدیل به نیرومندترین مخلوقات این جهان شده‌اند. این بازی دنباله ای بر Horizon Zero Dawn است، در دنیای پساآخرالزمانی با دیدگاه سوم شخص و جهان باز روایت می شود. بازیکنان باری دیگر کنترل کارکتر بسیار محبوب، الوی را به دست خواهند گرفت، الوی در قسمت جدید به نقاط دوردست، کالیفرنیای غربی که توسط طوفان های گسترده و ماشین های کشنده ویران شده است سفر می کند. لوکیشن های بازی یادآور مکان های واقعی هستند، Yosemite Valley از دیگر مکان های برجسته بازی خواهد بود، امکان کاوش در زیر آب برای اولین بار به بازی افزوده شده‌است. گوریلا گیمز در این تریلر نوع جدیدی از دشمنان و محیط‌های جدید از بازی را با جلوه‌های بصری خیره کننده بر روی کنسول نسل بعدی پلی استیشن به نمایش گذاشت. همچنین خانم Ashly Burch بازیگر نسخه اول، در این قسمت نیز در نقش الوی به ایفای نقش خواهد پرداخت.
آپدیت: گیمپلی منتشر شده بخشی از بازی را نشان می‌دهد که ایلوی دوست وفادار خود، ارند را به سان فرانسیسکو فرستاده تا تکنولوژی خاصی را برای او پیدا کند، اما با قبلیه‌ای به‌نام Tenakth درگیر می شود و حال ایلوی باید ارند را نجات دهد. نمایش 14 دقیقه‌ای بازی، مبارزات با دشمنان انسانی و غیرانسانی را شامل می‌شود. همچنین کمی جلوتر، سازندگان از تجهیزات جدید ایلوی که برای جابجایی سریع‌تر در محیط استفاده می‌شود نیز رونمایی کردند.
همانطور که در تریلر معرفی اشاره شده بود، محیط‌های زیر آب اکنون بر خلاف نسخه اول قابل کاوش هستند. داستان Horizon Forbidden West شش ماه پس از وقایع نسخه اول اتفاق می‌افتد و ماجراجویی‌های ایلوی اینبار، در میان خرابه‌های مناطق غرب آمریکا که در زیر آب فرو رفته‌اند، جریان دارد. سازندگان در خصوص گیمپلی بازی تأکید دارند که تاکتیک‌ها و انتخاب‌های بازیکنان نقش مهمی را در نسخه دوم ایفا می‌کند.
استودیوی Guerrilla Games در پایان نمایش رویداد State of Play اعلام کرد که در هنگام نزدیک‌تر شدن به عرضه بازی، اطلاعات بیشتری را از آن به اشتراک خواهد گذاشت. بازی Horizon Forbidden West هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد و در زمان نامشخصی از سال 2021 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.
148728
"پس از پایان یافتن جهان چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد ―Sylens"​
Sylens یک پژوهشگر سرگردان و بنیانگذار Eclipse است. او شیفتگی زیادی به تاریخ و فن آوری های باستانی دارد، او درقسمت اول با الوی متحد می شود تا حقیقت موجود در ماشین ها و سرنوشت افراد را قبل از مرگشان کشف کند. او در طول بازی سعی می کند اعتماد الوی را نسبت به هدفی که در سر می پروراند بدست بیاورد، کسی که تا پایان بازی به الوی مشاوره می داد مشخص می شود خود، خطرناکترین آنتاگونیست بازی است، در قسمت جدید بازی نقشی پررنگ خواهد داشت.

image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0006.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0003.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0002.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0001.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_000422.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_000522.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0007222.jpg
 
آخرین ویرایش:

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
این اولین بازی نسل بعدی هست که از همه لحاظ فوق العاده عمل کرده و واقعا بهش میشه گفت نسل بعد، زمانی که الوی به زیر آب دایو کرد 2 تا مساله به شدت چشممو گرفت فیزیک مو و لایتینگ که در سطح فیلم کوالیتی بود ولی استایلایز و ناخواسته منو یاد aquaman انداخت.

eloy.png aquaman_hair_a.jpg
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,818
نام
نریمان
مهم ترین نگرانیم، کامبت بازی بود که خداروشکر عمق و تنوع بیشتری پیدا کرده.

اون انیمیشن Close-Upـی هم که به سبک سوپر موو های بازی های فایتینگ اضافه شده بود، دوست داشتم. :D
 

farhad_fr2

کاربر سایت
Jul 31, 2009
1,360
نام
فرهاد
img_20210528_015555-jpg.208062


نمیزنید منو به نظرتون موهاشون بد نیست اینجا؟ اون قسمت رو شونه هاش
نه خیلی هم خوبه ، مگه شامپو تخم مرغی به موهات نزدی ؟ :D :D :D
 

AxeL90

کاربر سایت
Aug 27, 2014
505
به عنوان کسی که عاشق نسخه ۱ هستم واسم سورپرایز نسل بود و قشنگ اون احساس بودن در نسل هشتم رو بهم منتقل می‌کرد ، نمایش این نسخه اون حال و هوا رو نداشت که البته عادی هم هست با توجه به کراس جن بودن ، کاش باز فقط واسه نسل نهم ساخته میشد
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
مهم ترین نگرانیم، کامبت بازی بود که به خداروشکر عمق و تنوع بیشتری پیدا کرده.

اون انیمیشن Close-Upـی هم که به سبک سوپر موو های بازی های فایتینگ اضافه شده بود، دوست داشتم. :D
هم اون، هم اسلوموشن های کوچیکی که دیده میشد خوب در اومده بودن بنظرم. حال و هوای بازیم که نیاز به گفتن نیست واقعا از همون دورنماهایی که چند ساعت پیش نشون میدادن معلوم بود اتمسفر خفنی داره بازی.

میگم حالا که شما تا اینجا اومدی، اسم تاپیک رو هم یه لطفی بکن درستش کن. :D اون II رو تو لوگوی بازی میذارن اما اسم رسمیش همون Horizon Forbidden West هست.

ادیت: خب گوریلا گیمز تایید کرد که روند ساخت به خوبی پیش میره و اینکه فعلا تاریخ عرضه دقیقی ندارن، اما خیلی زود اطلاعات بیشتری رو اعلام میکنن.
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
IMG_20210528_024902.jpg

چند نکته در مورد بازی Horizon forbidden west

- وجود grappling hook شبیه Widowmaker در بازی اورواچ و البته بتمن
- مبارزات تن به تن کامل تر نسبت به بازی قبل
- ورتیکالیتی بسیار بالاتر و قابلیت حرکت در محیط و پارکور بسیار سریع و به نظر با الهام از بازی های آرکهام و تا قسمتی زلدا!
- قابلیت گلاید با چتر دیجیتالی
- دنیای زیر آب بسیار کامل با قابلیت Dash و استلث زیر آب، تنفس زیر آب بی نهایت
- قابلیت کمبوی سریع و حرکت بین مبارزات melee و اسلحه های range
- مبارزات کمی سینماتیک تر با وجود اولتیمیت!
- وجود بمب دودزا، بمب روغنی! نیزه. (اسلحه جدید)
- قابلیت آپگرید اسلحه ها در workbench
 

AxeL90

کاربر سایت
Aug 27, 2014
505
یه چیز که من ازین نسخه انتظار دارم اینه که مثلا اتفاقات رندوم بیشتری بیوفته و دنیا پویا تر باشه برا مثال نسخه قبل thunderjawرو فقط یکسری نقاط خاص میشد ببینی از بین هم که میبردی باز بعد مدتی یکی دیگه همونجا بود ، کلا واسه همه ماشین ها همین قضیه بود ، شخصا دوست دارم تو این نسخه در حالی که درگیر مبارزه با raveger یهو سر کله یه Thunderjaw یا stormbird(یا هر ماشین دیگه ای پیدا بشه )حتی با هم درگیر هم بشن ، به نظرم خیلی فوق العاده میشه اگه همچین چیزی رو بتونن(یا بخوان) پیاده کنن ، و اینکه تعداد ماشین های که میشه از سلاحشون استفاده کرد بیشتر بشه ، لامصب خیلی حال میداد این قضیه تو نسخه قبل :D
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
خیلی فراتر از انتظارات من بود ! اونم فقط چون مشخص شده بود که بین نسلی هست ولی عملا چیزی که دیدیم نسل بعدی ترین نمایشی بود که تا الان دیده شده حتی بالاتر از رچت !
اون افکت آب ، موهای ایلوی ، پوشش گیاهی و تکسچرهای با کیفیت کاملا فک براندازه و قشنگ تغییر نسل رو نشون میده .
حتما با کیفیت 4K یکبار ببینید بی نظیره !
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
984
نام
Esmaiel
نمایش Horizon عجیب خوب بود :x . سازنده واقعا خوب ب کمو کاستی های نسخه اول واقف بوده و قشنگ تمامشون رو رفع کرده . Combat با انسان ها عمق خیلی بیشتری پیدا کرده . (حتی مبارزه با رباتها هم که توی نسخه قبلی عالی بودم باز بهتر شده) ... یه چیز دیگه هم که خیلی نظر منو جلب کرد . صورت کرکترهاست که الان دیگه پا ب پای الوی جزئیات داره و روش کار شده . و علاوه بر اون بازی الان نه فقط روی زمین بلکه روی "هوا" و "زیر آب" هم جریان داره و متنوع تر شده . بخش های پلتفرمینگ هم مث ک بیشتر بهش پرداخت شده

حالا می مونه بخش RPGـه بازی که امیدوارم عمق واقعا بیشتری داشته باشه و انتخاب ها روی روند داستانی تاثیر بذاره

پ.ن: بعضی دوستان هم ک ماشالله فقط کارشون شده فاز منفی فرستادن ! :|:D . عزیز من دیگه سازنده باید چیکار کنه ؟ .Horizon یه آی پی جدید بوده خب انتظار ندارید فرمولی که الان پتانسیل داره و جواب میده رو بکوبن و از نو بسازن ک ؟؟ سازنده اومده فرمول قبلی رو روش کار کرده و کاملترش کرده
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر