
آقای Hideo Kojima در مصاحبه ای که با مجله EDGE داشت اذعان کرد، "دیگر نمیخواهد بازی خود را محدود به ساخت یک پلتفرم نماید." وی که بیش از 25 سال شاهکار خود یعنی سری متالگیر را با شرکت سونی و کنسولهایش شریک بود، در این فکر است تا عنوان محبوب خود را بیشتر جهانی کند. وی که در مراسم GDC به معرفی بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain پرداخت اذعان کرد این عنوان قرار است برای دو پلتفرم 360 و PS3 روانه بازار شود. وی در این مورد که چرا دیگر نمیخواهد بازی انحصاری بسازد به مجله EDGE چنین گفت.
"پاسخ به این سوال کمی دشوار است. بدیهیست که این به آن معنا نیست که من سونی را دوست ندارم؛ من واقعا به این شرکت احترام قائلم و دوستشان دارم. در این صنعت هم با انها نیز دارای دیدگاهای مشترک بسیاری هستیم ولی چیزی که مشخص است من بر این عقیده هستم که اینده بازیها در گرو فنآوری cloud و عناوین cloud میباشد. سونی را دوست دارم و حتی یک دوربین مدل سونی را نیز دارم، ولی اگر قصد وارد شدن به نسل و فنآوری cloud را داریم باید بپذریم که این صنعت دارای دستگاهای متفاوت بسیاری است که میشود راهای بسیاری برای ارتباط پیدا کردن با دنیای گیم پیدا نمود و از همین رو نمیخواهم این کارا محدود به یک پلتفرم بکنم. سخنانی که گفتم به ان منظور نیست که من دیگر در مراسم شرکتها حضور ندارم، اینبار در مراسم معرفی Playstation 4 نبودم ولی در دیگر مکان در مراسمی دیگر یعنی تور جهانی Rising حضور داشتم."
در احر نیز استاد کوجیما پیشتر نیز در خبرهای خود اذعان کرده بود که میخواد سری متال گیر را جهانیتر کند.
gamingeverything
آخرین ویرایش: