Hideo Kojima: دیگر نمی‌خواهم بازی انحصاری بسازم.

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
Hideo-Kojima-MGS-5.jpg


درود.

آقای Hideo Kojima در مصاحبه ای که با مجله EDGE داشت اذعان کرد، "دیگر نمی‌خواهد بازی خود را محدود به ساخت یک پلتفرم نماید." وی که بیش از 25 سال شاهکار خود یعنی سری متال‌گیر را با شرکت سونی و کنسول‌هایش شریک بود، در این فکر است تا عنوان محبوب خود را بیشتر جهانی کند. وی که در مراسم GDC به معرفی بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain پرداخت اذعان کرد این عنوان قرار است برای دو پلتفرم 360 و PS3 روانه بازار شود. وی در این مورد که چرا دیگر نمی‌خواهد بازی انحصاری بسازد به مجله EDGE چنین گفت.


"پاسخ به این سوال کمی دشوار است. بدیهی‌ست که این به آن معنا نیست که من سونی را دوست ندارم؛ من واقعا به این شرکت احترام قائلم و دوستشان دارم. در این صنعت هم با ان‌ها نیز دارای دیدگاهای مشترک بسیاری هستیم ولی چیزی که مشخص است من بر این عقیده هستم که اینده بازی‌ها در گرو فن‌آوری cloud و عناوین cloud می‌باشد. سونی را دوست دارم و حتی یک دوربین مدل سونی را نیز دارم، ولی اگر قصد وارد شدن به نسل و فن‌آوری cloud را داریم باید بپذریم که این صنعت دارای دستگاهای متفاوت بسیاری است که می‌شود راهای بسیاری برای ارتباط پیدا کردن با دنیای گیم پیدا نمود و از همین رو نمی‌خواهم این کارا محدود به یک پلتفرم بکنم. سخنانی که گفتم به ان منظور نیست که من دیگر در مراسم شرکت‌ها حضور ندارم، اینبار در مراسم معرفی Playstation 4 نبودم ولی در دیگر مکان در مراسمی دیگر یعنی تور جهانی Rising حضور داشتم."

در احر نیز استاد کوجیما پیش‌تر نیز در خبرهای خود اذعان کرده بود که می‌خواد سری متال گیر را جهانی‌تر کند.

gamingeverything
 
آخرین ویرایش:
این عقاید رو اگه مایکرو و سونی داشتن گیم پیشرفتش حداقل دو برابر میشد 8-|

اگه این عقاید رو مایکرو و سونی داشتن هیچ حس رقابتی به وجود نمیومد و هیچ پیشرفت چشم گیری اتفاق نمیوفتاد
همه چی حس رقابت نیست!
در ضمن حس رقابت بین کنسول ها شاید کم میشد ولی بین بازی ها نه.
+
Plus
اگر قصد وارد شدن به نسل و فن‌آوری cloud را داریم باید بپذریم که این صنعت دارای دستگاهای متفاوت بسیاری است که می‌شود راهای بسیاری برای ارتباط پیدا کردن با دنیای گیم پیدا نمود و از همین رو نمی‌خواهم این کارا محدود به یک پلتفرم بکنم.
 
آخرین ویرایش:
البته همون MGS های قبلی هم انحصاری نبودن!
متال گير 1 و 2 و 3 و4 تو انحصار سوني بودن و هستن .

تنها متالگيري كه در انحصار سوني نبود رايزينگ بود كه اونم اصلا در حد اسم متال گير نبود . (فك كنم اصلا سوني براش مهم نبود كه RISING تو انحصارش نباشه )

ولي بازم مطمئن باشيد با اين تفاصيل بازم كوجيما سوني رو برتر ميدونه ...
 
آخرین ویرایش:
استاد هر دو نسخه رو عالی بسازه و بخاطر دو پلتفرم شدن بازی از کیفیت کم نشه عمرا کسی باشه که ناراحت بشه برای این تصمیم .
انحصاری بودنا!!! نبودن؟؟
من زیاد اطلاع ندارم
ولی بازیاش جدیدا از انحصار درومده
نه بجز 4 بقیه انحصاری نبودن .
 
متال گير 1 و 2 و 3 و4 تو انحصار سوني بودن و هستن .

تنها متالگيري كه در انحصار سوني نبود رايزينگ بود كه اونم اصلا در حد اسم متال گير نبود . (فك كنم اصلا سوني براش مهم نبود كه RISING تو انحصارش نباشه )

ولي بازم مطمئن باشيد با اين تفاصيل بازم كوجيما سوني رو برتر ميدونه ...

یعنی فدایی بودنت واسه سونی پاشید به در و دیوار سایت :d

so6tpujjqqvdvx7cuc0n.jpg
 
تمام MGS های قبلی انحصاری بودن ولی بعد از یه مدت (بین 1 تا 7 سال!) از انحصار در اومدن. به عبارت دیگه انحصار زمانی بودن. این 1000 بار. حالا باز به بازی ای که 7 سال انحصاری سونی بوده (MGS 3) و بعد از یک نسل! از انحصار در اومده بگید کی انحصاری بوده. MGS4 هم که اصلا انحصاری نیستش :).
 
مرتیکه ی خائن خودش رو به پول ماکروسافت فروخت اخرم میاد میگه PS4 چون قویتره گیم ما فقط رو ان با اینکیفیت هیولای میاد بد ملت هی میگن کاش برای

xbox بده شایعات میره بالا فروش بازی رو ps4 میاد پایین بد یه پول توپل میگیره بده 2 سالمیاد رو Xbox720 هم میده بازی رو....................:d

اخه تو که از ps1 تا ps2 تا ps3 رشد کردی به اینجا رسیدی بزرگ شدی یادت رفته تبلیقات Sony روی ماهواره و شبکه های TV بود معروف شدی...........:)
 
آخرین ویرایش:
اخه تو که از ps1 تا ps2 تا ps3 رشد کردی به اینجا رسیدی بزرگ شدی یادت رفته تبلیقات Sony روی ماهواره و شبکه های TV بود معروف شدی...........:)

رشدش از MSX2 بود :d
 
متال گير 1 و 2 و 3 و4 تو انحصار سوني بودن و هستن .

عجب!

MGS های قبلی برای PC و GC هم منتشر شدن. درواقع فقط برای Xbox نیومدن که اگه کالکشن رو هم حساب کنیم که باید حساب کنیم یعنی غیر از 4 همه MGS ها مالتی بودن و هستن. حتی ریمیک نسخه MGS1 به صورت انحصاری برای GC منتشر شد! MGS4 هم تنها به این دلیل انحصاری موند که بخشی از هزینه های ساخت بازی (تک و ساخت انجینش) رو خود سونی داد و کونامی نتونست مولتیش کنه، وگرنه تا الان شصت بار برای 360 هم منتشر شده بود!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or