Heroes Of Newerth

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
آنلاینه و پولی من دان کردم میگه ماهانه 30 دلار بده! (الان همه بازی ها مجانیه...) هیچکس بازی رو دان نکنه اگه میخواد دان کنه یک کارت اعتباری خارجی پر پول هم باهاش تهیه کنه...
کاملا تایید میشه من قبل ایشون بازی رو دانلود کردن بودم امروز که تست کردم اومدم بگم دیدم ایشون زحمتشو کشیدن .
کرک نداره ؟؟!!!!:d:d:d:d:d
 

Horas_Norden

کاربر سایت
Apr 2, 2008
348
نام
محمد
پولی هست ولی ماهیانه نیست...یعنی شما با 30USD بازی رو CD Key بازی رو میخری و بعد تا همیشه میتونی آنلاین بازی کنی...الان فروشگاه های ایرانی هم میفروشن و حدود قیمتش 35 تومن هست .
 

arthes

کاربر سایت
Jul 8, 2006
330
کسی این بازی رو ارجینال خریده ؟ (P.M pls :D)
من هم اینو بازی می کردم از زمان بتا ، هم League OF Legends . به نظر من HON خیلی بهتره .
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
ببخشید بازی DOTA باید خریداری بشه ؟(ربطی به اینجا نداره ، اما ببخشید)
اگه نه میشه لینک دانلود بدید ؟
 

TtTtTerrible

کاربر سایت
Oct 23, 2010
157
نام
حسین
بررسی و توضیحات کامل HON-heroes of newerth

hon.png
دوستان گرامی این تاپیک همونطور که از عنوانش پیداست درباره یکی از بازی هایی هست که تقریبا به تازگی وارد دنیای گیمرها شده است میباشد که پلیرهای بازی وارکرفت و به خصوص بازی محبوب DOTA AllStars یکی از MAPهای وارکرفت هستند به احتمال قریب به یقین نام این بازی پر آوازه که نظر شماری از گیمر های دنیا و همچنین کشور عزیزمان ایران رو به خودش جلب کرده را شنیدند.
درباره:
این بازی تازه معروف که Heroes Of Newerth یا به نام اختصار HON شهرت دارد توسط یکی از شرکت های معروف به نام s2games منتشر شده.
این بازی بسیار شبیه به بازی دوتا چرا که این بازی بر پایه DOTA سافته شده
و برای ساختش از Ice Frog هم اجازه گرفتند!!!
در این بازی شما هیروهای DOTA رو میتونید پیدا کنید اما با شکل و اسمی جدید!!!
جادوهایی که در نوع خودشون جالب هستن وشکلی جدیدتر به خود گرفته اند اما در کل هدف همون مجیک هاست
برای مثال هیروی admiral در دوتا یه کشتی رو به سمت درگیری هدایت میکنه که
در این بازی دیگر کشتی نیست ولی عینا همان کشتی عمل میکند فقط شکل متفاوتی دارد.
البته ناگفته نماند که بعضی از هیرو ها هم کاملا جدید هستند و مختص خود این بازی هستند.
گیم پلی:
گیم پلی بازی تفاوت چندانی با دوتا ندارد اما در کل امکانات بیشتری در اختیار بازی کن در طول بازی قرار میدهد که از نقاط قوت این بازی نسبت به دوتا محسوب میشود.در خصوص بازیهای استراتژیک در مورد گیم پلی نمیتوان زیاد سخن گفت اما در کل اکثرا از یک نوع سبک و سیاق استفاده میکنن.
سبک بازی که یکی از مهمترین نکات این بازی هست کاملا کپی شده ی بازی دوتا هست .همونطور که میدونید بازی دوتا بسیار سبک استراتژی و نقش آفرینی (البته نه نقش آفرینی حرفه ای) رو دنبال میکنه که بازی HON هم از این قاعده مستثنی نیست.
مثلا مقدار پولهایی که از کشتن سربازها-برج ها-هیروها و همینطور مقداری که در واحد ثانیه به شما تعلق میگیرد یکسان است و شبیه سازی واقعی دوتا است!!
اما در بخش کنترل بازی میتوان گفت که DOTA حرفی در مقابل بازی HON ندارد چرا که میتوانید کنترل خیلی چیزهارو بهتر از آنچه تاکنون دیده اید بدست بگیرید!
گرافیک
گرافیک زیباو منحصر به فرد این بازی میتواند مهمترین و بهترین برگ برنده ی آن نسبت به بازی dOTA باشد چرا که دوتا از این گرافیک هنرمندانه و جلوه های انیمیشنی زیبا بهره نمیبرد و خشک به نظر میرسد.
ضربات و جادوهایی که به هم وارد میشوند کاملا طبیعی هستند و میشه روشون تامل کرد..واقعا به یک شاهکار روبرو خواهید بود.
قسمت های مهم بازی مثل ROSHAN که بخش مهمی در بازی دوتا داشت هم در اینجا آورده شده که با تغیرات زیادی همراه هست یعنی مانند دیگر هیروها این شخصیت هم دچار تغییر شده!!!
آب درون جوی هم خیلی زیبا و گرافیکی به نظر میرسه.برای مثال وقتی شما برای برداشتن powerup به داخل جوی میروید میتوانید کاملا بودن در یک آب کم عمق رو حس کنید!!!
کمی از صخره های بازی بزرگتر به نر می آیند که باعث زیباتر شدن بازی میشود مانند مکان کناره های powerup!!!
فیزیک:
این بخش زیاد قابل بحث نیست تسکچر های بازی کاملا عالی هستن و
فیزیک بازی از نوع برخورد هیروها و attack ها عالی همل میکند گاهی که با هیرو razor در دوتا بازی میکنید گاهی قبل یا بعد ضربه ی شما هدف مورد نظر آسیب میبیند اما در اینجا در همان لحظه هرچیزی اتفاق میفتد و کاملا فیزیک بازی عالی هست.
از گرافیک و فیزیک که بگذریم میتونیم به بخش های جانبی مثل leaver protection اشاره کنیم که اگر شما یک بازی رو نیمه کاره رها کنید در قسمتی برایتان به صورت درصد % عددی را مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده ی leaver بودن شما دارد و در بعضی از بازی ها که گزینه ی leaver protection رو فعال کرده باشن نمیتونین وارد شین و بعضی جاهای دیگه..که البته طی شرایطی میتونین اگر این عدد شما بالا رفته دوباره درستش کنین به طوری که بازی زیادی انجام بدین اما اینبار بازی رو ترک نکنین.در هرصورت ترک بازی حتی
در صورت باخت مقرون به صرفه نیست چرا که هم باخت برای شما محسوب میشود هم درصد شما بالا میرود که یک ترک کننده هستید.
قسمت هایی همچون match making هم در بازی گذاشته شده که بتونید به صورت رسمی تری به مسابقات بپردازید.
این بازی دارای هیچگونه لگ نیست برای همین تعداد زیادی پلیر را به سوی خودش جلب کرده و یکی از نکات مثبتش نسبت به دوتا و گارنا همین است.البته گاهی که درگیری پرگرافیکی در حالت 5 به 5 صورت میگیرد امکان داره که لگ اتفاق بیفتد که قطعی فجیحی درون بازی هست که از نظر خود من یکی از نقاط ضعف این بازی میباشد که البته با یک بار ریکانکت کردن درست میشود!!!!
بله درست شنیدید ریکانکت!!!!درصورتی که شما به هر دلیلی از سرور قطع شوید یا اینترنت شما قطع شود و یا خودتان دیسکانکت کنید بعد از لحظه ای پیام و دکمه ای برای ریکانکت کردن برایتان می آید که تا آن لحظه هیروی شما درون بازی شروع به حرکت به سمت مقر خودی میکند!!!!و وقتی شما کانکت میشوید برای شما leave محسوب نخواهد شد !!!
صداگذاری و موزیک:
این بخش خیلی عالی کار دشه و موزیک در هنگام بازی واقعا حس خوبی به بازیکن انتقال میده که یکی از نکات مثبت در این بازی بوده ضمن اینکه در موقع برداشتن powerup ها و یا کشتن هیروی مقابل صداهای جالبی از گوینده
شنیده میشود که بازیکن رو به کشتن بیشتر راغب خواهد کرد!!!
امکانات:
در بازی یک قسمت برای شما معین شده که میتوانید رنکینگ خودتون رو در کل افراد حاضر تماشا کنید و امتیاز دریافتی که به زودی جوایزی هم برای افراد تعیین میشود و با امتیاز میتوان جوایزی مربوط به بازی دریافت کرد!!!!
قسمتی هم برای علاقه مندانی که میخواهند ریپلی های خودشون رو ببینند هم تعیین شده که میتوانید آنرا برای تماشا دانلود کنید.
و همچنین ساخت کلن-اد کردن دوست-سیستم پیام و کلی امکانات دیگر که این بازی را از نظر بسیاری از کاربران چندید برابر از دوتا متمایز خواهد کرد را داراست.
شاید بدترین چیزی که میتونه یه پلیر البته بیشتر ایرانی رو منجر کنه که این بازی رو بیخیال بشه پولی بودن این بازی هست که خب اینم برای خودش مشکلیه که خیلیا اعتقاد دارن که این بازی ارزش پولیش رو شاید نداشته باشه و برای همین این بازی رو تهیه نمیکنن!!
امتیازات شخصی خودم به بازی HON
1-گیم پلی-----خوب 8/10
2-گرافیک -----عالی 9/10
3-داستان -----اطلاعاتی دردسترس نیست
4-صداگذاری و موزیک--------خوب 8/10
5-امکانات کلی و جانبی -----عالی 9.5/10
***********************************************************************
مشخصات کلی بازی:
نام:heroes of newerth
سازنده:s2 games
منتشر کننده:s2 games
سبک:استراتژیک Dota based game
پلتفورم:Linux, Mac OS X, Windows
مدل:به صورت چند نفره و فقط آنلاین
سیستم مورد نیاز:
Minimum System Requirements[1]
2.2GHz processor
1GB RAM
GeForce 5, ATI 9x00, OpenGL 2.0 compatible
(Linux and Mac) video card
Linux/Windows XP/Vista/7/Mac
Network Connection Required
***********************************************************************
در پایین چند عکس با توضیحاتی مفید رو مشاهده خواهید کرد.
Login Screen
Logon_Box.png
این لودینگ اسکرین در همان اول که شما بازی رو باز میکنید مشاهده خواهید کرد که باید آیدی و پسورد خود رو برای ورود وارد کنید که کاملا زیبا کار شده و در هنگام آپدیت هم در همین صفحه میتوانید آپدیت انجام دهید.
----------------------------------
Main Lobby
در این قسمت بعد از لوگین کردن صفحه ای رو به شکل تصویر زیر مشاهده خواهید کرد که البته نوشته های داخل کادر ها رو نداره:lol:
قسمت هایی که مشاهده میکنید کاملا واضح هستند.
HoN1MainLobby.jpg

----------------------------------
Game Lobby
این قسمت همونطور که در عکس زیر میبینید هنگامی است که شما داخل یک هاست شدید و قبل از بازی رو نشون میده که هرکدام از دایره ها جاهای خالی هست
که در قسمت تنظیماتش میتونید ببینید انی بازی رو چه مدی هست مثل sd-rd-ar-cm و...
Game_Lobby.jpg
برای وارد شدن در هر جای خالی که میخواهید باید رویه گزینه ی join کلیک کنید تا وارد شوید که در آن صورت شکل زیر برای مثلا به وجود می آید.
Lob1by_Slot.jpg
بعد از استارت بازی شما هیرو برمیدارین که استراتژیک دوتا هست یعنی مثلا اگه به صورت رندوم انتخاب کنید 250 واحد پول بیشتر دریافت خواهید کرد.
----------------------------------
In-Game Interface
HeroBox1UpperLeft.jpg
صفحه ای که مشاهده کردید قسمت شخصی شما در بازی هست که شمال
نوار خون شما نوار جادوی شما و... میباشد
تصویر زیر شبیه به تصویر هیروهای یاران شما در بازی میباشد.
Tea1mmateBoxUpperLeft.jpg
با کلیک روی کمک اکانت شما میتونید در مورد اینکه هیروهای شما چه لولهایی
رو برای استفاده دارن و کدامیک شبیه به مجیکهای هیروهای دوتا هست رو بدانید.
و قسمت قابلیت شاخص هم که خیلی جالبه و شما میتونید متوجه بشید که ابیلیتی های یاراتون معمولا 6 آنها آماده به استفاده هست یا نه.
درصورت سبز بودن یعنی آماده به استفاده هست!!!
(البته اخیرا در دوتا چنین چیزی کار گذاشته شده)
در مرکز صفحه بازی شما با این تصویر مواجه هستید
GameScore.jpg
این تصویر نمایانگر وقت بازی و تعداد kill یا dead هایی که شما انجام دادید و assist های شما و در قسمت دیگر مقدار dnied و unit killed رو مشاهده میکنید که عنوان آن creep میباشد.
----------------------------------
Scoreboard.jpg

عکسی که مشاهده کردید در قسمت راست بازی قرار دارد و به صورت بزرگ آن هست که با کلیک کردن بر روی گزینه های - قرمز رنگ میتوان آنرا به صورت کوچک در آورد ووقتی بزرگ میشود میتوان بازی رو نگه داشت.
و در تصویر پایین قسمتی که شما مپ-مجیکهای خود-کنترل هیرو-کیف یا همون inventory و مشخصات و توانایی های هیروی خود رو میتوانید مشاهده کنید.
این قسمت بسیار شبیه به دوتا طراحی شده.
HeroPanel.jpg

Other differences between DotA and HoN
* The Sentinel and Scourge factions are equivalent to the Legion and Hellbourne factions, respectively. There is no Neutral faction in HoN.
* Games created by players are remotely hosted on S2Games' servers. This means that everyone will experience the same latency, assuming everyone has the same connection and are equally far from the server. The game is not dependant on the prescence of the host.
* The abilities of every hero are controlled by pressing the Q, W, E and R keys (by default). Additional skills (i.e. Wildsoul's War Cry) are extended to D, F and G if necessary.
* Players who leave the game during play can reconnect within five minutes. While the player remains disconnected, the hero will be shared by all remaining players, as in DotA. If the five minutes limit passes, the hero will be terminated. Terminated hero's gold will be split amonst remaining teammates and Items will drop in faction's pool. Unlike DotA, HoN has an option to have your hero automatically return to the fountain if you disconnect.
* Game statistics are automatically collected after playing a game and can be viewed from the Match Stats panel.
* Health bars can be switched on by pressing the apostrophe ' key or permanently by selecting the option from the Interface Menu.
ترجمه:
1-گروه های sentinel و scourge به legion و hellbourne تغییر نام داده اند.و تیم طبیعی در بازی وجود ندارد البته منظور کریپ ها نیست.
2-وقتی شما میخواهید مپی رو بسازید شما هاست خواهید بود اما مانند گارنا سرعت و لگ بازی به هاست مربوط نیست چراکه هرکس میتواند بازی را با لتنسی و پینگ خود تجربه کند و بازی روی سرورهای s2 games قرار دارد و شما فقط هاست بازی هستید.
3-مجیکهای هیروها به صورت کنترل روی کلیدهای Q-W-E-R هستند(پیشفرض)که شما میتوانید بعدا آنهارا تغییر دهید و در صورت لزوم بعضی مجیکها که اضافه هستند روی D-F-G قرار دارند(اگه درست ترجمه کرده باشم فکر کنم مصلا هیرو ای مثل morfling توی دوتا منظورشونه)
4-بازیکنی که بازی رو ترک میکنه میتونه در عرض 5 دقیقه به بازی برگرده و ریکانکت کنه و بازی کنی که دیسکانکت میشه هیروش به بقیه هیروها share میشه (مثل دوتا) و اگه در عرض 5 دقیقه برنگشت به اضافه هیرو پول بازیکن هم پخش میشه.اما قسمتی که شبیه به دوتا نیست بازگشت دوباره بازیکن به بازی هست که خیلی خوبه.
5-وقتی که بازی شما به پایان میرسه شما میتونید آمار بازی خودتون رو که به صورت اتوماتیک منتقل شده اند رو در قسمت مربوطه تماشا کنید.
6-شما میتونید نوار خونهارو همیشه به صورت روشن بگذارید البته با کلیک روی دکمه آپستروف و یا با انتخاب آن در interface menu.
در کل بازی خوب و جالبیه برای کسایی که هنوز امتحان نکردن فرصت هست.
من 2تا دعوت نامه دارم که میتونم براتون بفرستم البته شرایط رو بعدا
در همین تاپیک اعلام خواهم کرد.
درضمن همونطور که نمیدونم فهمیدین یا نه آیدی من Terrible هست و هرکس
که مایل بود و بازی رو داشت میتونه من رو اد کنه و کسانی هم که مایلن
آیدیشون رو به بقیه بدن از همین تاپیک میتونن خودشون رو معرفی کنن که
انشالله دوستهای خوبی باشیم واسه هم.
هر کس هر گونه مشکل و سوالی داشت میتونه بپرسه اگه بلد بودم حتما در خدمت هستم.به زودی آموزش بیشتر هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
تا عمری باشه با تاپیک های جنجالی بیشتر:woohoo:
اینو قسمت دوتا زدم که بچه های دوتا باز هم توجهشون جلب بشه.
در ضمن این مطلب کامل ترین بررسی ای هست که میتونید در اینترنت به صورت فارسی پیدا کنید حدود 7 ساعت نوشتن این کاربرد که البته منتی هم نیست و نباید هم باشه چون که این به قول معروف یه حرکت خودجوشانه بوده:lol:
ولی خواهشن هرکس کپی کرد منبع خواهشن ذکر بشه
www.bazicenter.com=منبع
باز هم کامل تر خواهد شد انشالله
با کمی دخول از عکس ها و توضیحات انتهایی این سایتها
سایت رسمی بازی
قسمتی از تالار گفتگو برای شباهتهای بین دوتا و hon
 
  • Like
Reactions: EditEhsan

Righteous17

کاربر سایت
Dec 4, 2010
3
نام
ADeL
Hon Free To Play

سلام به همه دوستان
شما می تونید HON رو به صورت مجانی بازی کنید
اما نه از طریق سرور اصلیش

برای اینکار اول وارد سایت honlan.freeforums.org بشید و یه اکانت بسازید
بعد HON رو از اینجا دانلود کنید (550MB )
حالا برای اینکه بتونید بازی کنید باید برنامه Tunngle رو دانلود کنید (یه چیزی شیبه به Garena)
یه اکانت هم توی این سایت بسازید.
بعد از دانلود Tunngle اونرو نصب کنید (توجه: حتما یعد از نصب سیستم تونو ریست کنین)
وقتی وارد tunngle شدید در سمت چپ Strategy رو انتخاب کرده و به دنیال روم Heroes Of Newerth و یا Heroes Of Newerth UB Edition بگردید و وارد یکی از این دو روم بشید
حالا میتونید بازی رو اجرا کنید و با بقیه بازی کنید.

خودم یه چند دست بازی کردم خیلی حال داد. به شما هم پیشنهاد می کنم.
ID: Dreadmoore
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر